Voorbij
+35
**_pearl_**
Merai
Caro
Jeanette
Poisongirl
Sugarfall
Sjaantje
Serena
VeryCherry
pitbullgup
TGR
Roze Roos
Sweety
Caresses
Mamasapje
Snoes
CrazyGrace
Zwoesj
Ugly Betty
JoyceVL
Flinder
Susan
Chocolate Cookie
ButterflyEffect
Inge
Bliss
Qiara
MADDIE
Beachgirl
Oasis
Suus
Monte
Ella
Carra
Laquisia
39 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Voorbij
Ik vind het zwak van hem om het via de telefoon uit te maken, maar misschien heeft hij daar ook wel zo zijn reden voor??
Sterkte verder..
Sterkte verder..
Gast- Gast
Mamasapje schreef:Susan schreef:Wat een nare klap voor jou. Ik denk ook niet dat hij dat verliefdheidsgevoel bij een ander wel eeuwig zou houden. Blijkbaar heeft hij de behoefte om nog een keer de spanning van een prille verliefdheid te beleven en dat gaat ten koste van jou.
Overigens vind ik wel dat hij tijd had moeten maken om bij je langs te komen om dit te vertellen.
Helemaal mee eens, Susan. Zeker na een relatie van 2.5 jaar... Ver weg of niet....
Hier sluit i me ook bij aan.
voor je meid! rotsituatie!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vervelend en vooral omdat het onverwachts is! Sterkte!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat rot voor je. Zeker als je dacht dat dit dé man was.
Kun je niet aangeven dat jij wel bepaalt of er nog een gesprek volgt? HIj heeft het nu zo aangmaakt, geef jezelf even de tijd en rust om te bepalen wat dit allemaal met jou doet. Hij heeft hier al langer over na kunnen denken dan jij en hij is dus ook al verder in het proces. Je zult dadelijk kwaad worden, verdrietig en misschien dán pas relevante vragen kunnen stellen. Dus ik zou zeker even eerst stilstaan bij jezelf: heb jij wel behoefte aan een gesprek? Doet jou dat goed? Kun je daar iets mee? En bepaal dan pas of je een gesprek wil of niet. Of misschien bepaal je dan dat het over twee weken is..
Verder eens met Susan. Hij had best naar je toe kunnen komen, óf even wachten tot het weekend. Die twee dagen extra hadden hem ook vast geen pijn gedaan.
Kun je niet aangeven dat jij wel bepaalt of er nog een gesprek volgt? HIj heeft het nu zo aangmaakt, geef jezelf even de tijd en rust om te bepalen wat dit allemaal met jou doet. Hij heeft hier al langer over na kunnen denken dan jij en hij is dus ook al verder in het proces. Je zult dadelijk kwaad worden, verdrietig en misschien dán pas relevante vragen kunnen stellen. Dus ik zou zeker even eerst stilstaan bij jezelf: heb jij wel behoefte aan een gesprek? Doet jou dat goed? Kun je daar iets mee? En bepaal dan pas of je een gesprek wil of niet. Of misschien bepaal je dan dat het over twee weken is..
Verder eens met Susan. Hij had best naar je toe kunnen komen, óf even wachten tot het weekend. Die twee dagen extra hadden hem ook vast geen pijn gedaan.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Poisongirl schreef:Mamasapje schreef:Susan schreef:Wat een nare klap voor jou. Ik denk ook niet dat hij dat verliefdheidsgevoel bij een ander wel eeuwig zou houden. Blijkbaar heeft hij de behoefte om nog een keer de spanning van een prille verliefdheid te beleven en dat gaat ten koste van jou.
Overigens vind ik wel dat hij tijd had moeten maken om bij je langs te komen om dit te vertellen.
Helemaal mee eens, Susan. Zeker na een relatie van 2.5 jaar... Ver weg of niet....
Hier sluit i me ook bij aan.
voor je meid! rotsituatie!
+1. Ook eens met Caro, jij moet bepalen of het je goed gaat doen om hem nog te zien. Heel veel sterkte!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
hey meis
wat klote zeg !!
heel veel sterkte .
wat klote zeg !!
heel veel sterkte .
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Caro schreef:Wat rot voor je. Zeker als je dacht dat dit dé man was.
Ik heb geen contact meer met hem gehad. Maar heb tijdens ons telefoongesprek waarin hij mij vertelde dat hij een punt achter onze relatie wel gezegd dat ik er goed over na moet denken of ik wel wil dat hij langskomt.
Aan de ene kant lijkt me dit heel fijn omdat ik het dan misschien beter kan verwerken en later spijt kan krijgen dat ik het niet heb gedaan. Aan de andere kant ben ik bang dat het verdriet alleen maar groter wordt. Ik moet alles eerst voor mezelf op een rijtje krijgen voordat ik een besluit kan nemen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
wat klote zeg, helemaal als het ook nog zo onverwacht komt.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
_Leah_ schreef:Caro schreef:Wat rot voor je. Zeker als je dacht dat dit dé man was.
Ik heb geen contact meer met hem gehad. Maar heb tijdens ons telefoongesprek waarin hij mij vertelde dat hij een punt achter onze relatie wel gezegd dat ik er goed over na moet denken of ik wel wil dat hij langskomt.
Aan de ene kant lijkt me dit heel fijn omdat ik het dan misschien beter kan verwerken en later spijt kan krijgen dat ik het niet heb gedaan. Aan de andere kant ben ik bang dat het verdriet alleen maar groter wordt. Ik moet alles eerst voor mezelf op een rijtje krijgen voordat ik een besluit kan nemen.
Allereerst wat naar dat het zo gelopen is. Ik vind de telefoon ook niet het juiste medium hiervoor, maar goed hij heeft hier wel voor gekozen.
Je hoeft ook nu het gesprek nog niet te hebben? Als jij er nog niet aan toe bent, dan wacht hij maar even.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Er is al heel veel gezegd in dit topic, dus wil ik me aansluiten bij de rest. Heel veel sterkte!!
snapple- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10
Kwam hij dit weekend langs? Of heb je besloten dat je dat niet wil?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Dat vroeg ik mij ook al af, het is natuurlijk aan jou om te besluiten wanneer en of je hem nog wil zien! Hoe voel je je er nu onder?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb voor mijzelf besloten dat ik wel wil afspreken. Ook i.v.m. persoonlijke bezittingen die ik dan terug kan krijgen. Daar waar ik toch veel waarde aan hecht. Maar ook om het goed te kunnen afsluiten. Maar ik ben er nu nog niet klaar voor. Ik heb ook geen contact meer met hem gehad. Maar mocht hij contact met mij opnemen dan laat ik hem weten dat ik over een week of 2 wil afspreken. Voor die tijd moet ik voor mezelf nog dingen op een rijtje zetten en ik denk dat ik mij nu te kwetsbaar zal opstellen tijdens een face to face contact, iets wat ik wil voorkomen.
Laquisia- Prater
Goed van je! Je klinkt alsof je in ieder geval enigszins kan rationaliseren en dat je jouw gevoel voorrang geeft. Mis je hem?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Zo zie ik het zelf ook wel Caroow. Ik heb het gevoel dat ik nu eerst aan mijzelf moet denken.
Ik ben wisselend rustig en wisselend kapot van verdriet. Er zijn momenten waarop ik hem heel erg mis maar er zijn ook momenten waarop ik kan realitiveren en weet dat dit ook niet mend to be was.
Ik kom er nu achter dat ik mijzelf tijdens onze relatie meerdere malen voor de gek heb gehouden. In angst dat het uit zou raken. Ik wou hem niet kwijt. Maar nu ik hem kwijt ben kan ik eerlijk zijn tegen over mijzelf en kan ik concluderen dat ik mijzelf ook niet oud zag worden met hem. Ook ik miste achteraf gezien bepaalde aspecten in onze relatie.
Ik ben wisselend rustig en wisselend kapot van verdriet. Er zijn momenten waarop ik hem heel erg mis maar er zijn ook momenten waarop ik kan realitiveren en weet dat dit ook niet mend to be was.
Ik kom er nu achter dat ik mijzelf tijdens onze relatie meerdere malen voor de gek heb gehouden. In angst dat het uit zou raken. Ik wou hem niet kwijt. Maar nu ik hem kwijt ben kan ik eerlijk zijn tegen over mijzelf en kan ik concluderen dat ik mijzelf ook niet oud zag worden met hem. Ook ik miste achteraf gezien bepaalde aspecten in onze relatie.
Laquisia- Prater
Veel sterkte
Ook als het misschien uiteindelijk "beter is" als het over is, het blijft rot en een gemis.
Ook als het misschien uiteindelijk "beter is" als het over is, het blijft rot en een gemis.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» het is voorbij
» Het is over/voorbij...
» 1 Maand voorbij...
» De zomer voorbij
» Meivakantie niet voorbij?
» Het is over/voorbij...