Meivakantie niet voorbij?
+18
Siamsa
Marin
Willem
Bosjesvrouw
Susan
Toet
Middleme
Sarah1985
Bazinga
Exogenesis
Happinaz
Elliot
Jasmine
Rush
kajaka88
Shisha
VeryCherry
Caribbeanlover
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Meivakantie niet voorbij?
Zag online dat het overal tot 5 mei was, maar maandag, gister en daarnet zag ik kids die zeker 5 jr en ouder waren. Snap er niks van.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Meivakantie niet voorbij?
N heeft twee weken vrij, heel veel scholen trouwens :0
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hier hebben ze deze week nog vrij.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hier hebben basisscholen 2 weken. Dus tot en met deze week. Middelbare scholen moesten de leerlingen maandag dinsdag woensdag naar school. En zijn dan morgen en overmorgen weer vrij.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Een school mag zelf kiezen hoe ze de vakanties indelen. Degenen die nu geen vrij hebben krijgen dat weer terug in de vorm van een studiedag
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Same here.kajaka88 schreef:Hier hebben basisscholen 2 weken. Dus tot en met deze week. Middelbare scholen moesten de leerlingen maandag dinsdag woensdag naar school. En zijn dan morgen en overmorgen weer vrij.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier ook twee weken.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Hier ook twee weken!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ook hier, 2 weken!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
De basisscholen hebben hier 2 weken. De middelbare 1. Ik zit nu dus te genieten van mijn tweede week
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Hier hebben de middelbare scholen ook 2 weken.
Of mijn broertje is een spijbelende jokkebrok.
Of mijn broertje is een spijbelende jokkebrok.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
hier hebben de basisschool 1 week en middelbaar 2 weken.
Op de basisschool hier hadden ze maandag middag vrij en vanmiddag en dan morgen en vrijdag weer.
Op de basisschool hier hadden ze maandag middag vrij en vanmiddag en dan morgen en vrijdag weer.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ze mogen de vrije dagen inderdaad zelf indelen. Las dat volgens mij Lejow (?) nu 1 week had en de week van pinksteren nog vrij...
Ik zit in ieder geval in mijn 2e week vrij, heerlijk!
Ik zit in ieder geval in mijn 2e week vrij, heerlijk!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Oh oke. Waarom lees ik dan op internet dat het landelijk tot 5 mei is? Lekker up to date die site.......ahum.
Caribbeanlover- Ratel
Is 't ook niet zo dat veel scholen tegenwoordig zelf vrije dagen mogen bepalen of zo?
Bazinga- Ratel
Bazinga schreef:Is 't ook niet zo dat veel scholen tegenwoordig zelf vrije dagen mogen bepalen of zo?
Je bedoelt die flexibele vakanties? Bij mijn weten is dat nog steeds in een testfase, ik meen een stuk of 10 scholen (misschien al wel meer hoor) die dat uitproberen. Ik ben er geen voorstander van
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Caribbeanlover schreef:Oh oke. Waarom lees ik dan op internet dat het landelijk tot 5 mei is? Lekker up to date die site.......ahum.
Dat is sowieso niet want scholen mogen het zelf bepalen. Er hadden nu ook veel scholen met Pasen ineens een week vakantie. Zal wel een richtlijn zijn ofzo.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Aha duidelijk
Caribbeanlover- Ratel
Middleme schreef:Bazinga schreef:Is 't ook niet zo dat veel scholen tegenwoordig zelf vrije dagen mogen bepalen of zo?
Je bedoelt die flexibele vakanties? Bij mijn weten is dat nog steeds in een testfase, ik meen een stuk of 10 scholen (misschien al wel meer hoor) die dat uitproberen. Ik ben er geen voorstander van
Ik heb geen idee, ik dacht zoiets ergens te hebben gelezen! Omdat sommige scholen de op-en-af-dagen onzin vonden, tussen die feestdagen door of zo...
Bazinga- Ratel
Scholen mogen het inderdaad zelf bepalen, soms heel lastig, omdat je dan niet van de vakantieregelingen op aan kunt. Mijn vader (werkt ook op school) heeft in de week van Pinksteren een hele week vrij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Niet alle scholen hebben een 2 weken vrij. In het dorp waar mijn moeder aan school staat zijn 3 basisscholen en volgens mij hebben alleen hun 2 weken vrij. Maar op de school van mijn moeder moesten ze wel een jaar lang hele woensdag een kwartier langer naar school zo op hun uren te komen. Dus daar kunnen ze ook die site ook niks aan doen
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Toet schreef:Caribbeanlover schreef:Oh oke. Waarom lees ik dan op internet dat het landelijk tot 5 mei is? Lekker up to date die site.......ahum.
Dat is sowieso niet want scholen mogen het zelf bepalen. Er hadden nu ook veel scholen met Pasen ineens een week vakantie. Zal wel een richtlijn zijn ofzo.
Lijkt me dat die week wel een vaste week in de vakantieplanning is, ook i.v.m. Koninginnedag. Daarnaast hebben scholen de mogelijkheid deze aan te vullen met extra dagen. Daarom dat op de site wellicht staat dat er een landelijke vakantie is tot minimaal 5 mei.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Het zal voortaan nog wel lastiger worden als Koningsdag op 27 april gaat vallen. Dan heb je nog minder kans dat dat precies in dezelfde week als 4 en 5 mei valt. Misschien dat het dan standaard 2 weken vakantie wordt?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat is al gezegd dat niet alle scholen 2 wkn hebben.Bosjesvrouw schreef:Niet alle scholen hebben een 2 weken vrij. In het dorp waar mijn moeder aan school staat zijn 3 basisscholen en volgens mij hebben alleen hun 2 weken vrij. Maar op de school van mijn moeder moesten ze wel een jaar lang hele woensdag een kwartier langer naar school zo op hun uren te komen. Dus daar kunnen ze ook die site ook niks aan doen
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» midweekje weg in de meivakantie
» Meivakantie: Cyprus
» Voorbij
» het is voorbij
» Het is over/voorbij...
» Meivakantie: Cyprus