Het is over/voorbij...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het is over/voorbij...
Sinds de (neus)verkoudheid van M.aaike plus mijn (vele) vroege diensten heeft er voor gezorgd, dat M.aaike niet meer bij mij eet. Toen ze zo verkouden was wilde ze wel, maar moest iedere keer los laten om adem te happen.
Vandaag weer geprobeerd, maar ze wil niet meer.
Weg onze heerlijke, gezellige en knusse momentjes. Ook niet meer gezellig kroelen in bed, want als mevrouw wakker wordt wilt ze ook zo snel mogelijk eten, en dit konden we eerst nog rekken met de bv.
Wanneer ze precies voor het laatst echt heeft gegeten weet ik niet eens meer. En dat vind ik wel erg jammer.
Maar ergens vind ik het ook wel weer 'fijn' dat ze er zelf zo op deze manier een punt heeft achter gezet. Alleen had ik er toch wel foto's van gewild.
(maar morgen probeer ik het stiekem gewoon nog een keer)
Vandaag weer geprobeerd, maar ze wil niet meer.
Weg onze heerlijke, gezellige en knusse momentjes. Ook niet meer gezellig kroelen in bed, want als mevrouw wakker wordt wilt ze ook zo snel mogelijk eten, en dit konden we eerst nog rekken met de bv.
Wanneer ze precies voor het laatst echt heeft gegeten weet ik niet eens meer. En dat vind ik wel erg jammer.
Maar ergens vind ik het ook wel weer 'fijn' dat ze er zelf zo op deze manier een punt heeft achter gezet. Alleen had ik er toch wel foto's van gewild.
(maar morgen probeer ik het stiekem gewoon nog een keer)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Het is over/voorbij...
Ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt!
Maar ik vind het wel heel knap dat je het zo lang hebt kunnen volhouden, daar kun je trots op zijn!
Maar ik vind het wel heel knap dat je het zo lang hebt kunnen volhouden, daar kun je trots op zijn!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Goed gedaan hoor meid!
Hopelijk kun je morgen nog een paar foto's maken en het goed afsluiten
Hopelijk kun je morgen nog een paar foto's maken en het goed afsluiten
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wat grappig dat je eten zegt, ik zeg altijd drinken.
Ik snap heel goed dat je het jammer vindt. Maar wees trots op jezelf! Een betere start had je haar niet kunnen geven. En zoals nu is het wel heel natuurlijk gegaan.
En misschien wil ze alsnog binnenkort wel drinken, opzich is ze voor natuurlijk afspenen best snel. Officieel spreken ze tot 2 jaar dan nog van borstweigeren.
Maar hoe dan ook, petje af voor jou!
Hier komt het ook tot een einde. Dochter heeft gister voor het eerst de hele dag niet gedronken.
Ik snap heel goed dat je het jammer vindt. Maar wees trots op jezelf! Een betere start had je haar niet kunnen geven. En zoals nu is het wel heel natuurlijk gegaan.
En misschien wil ze alsnog binnenkort wel drinken, opzich is ze voor natuurlijk afspenen best snel. Officieel spreken ze tot 2 jaar dan nog van borstweigeren.
Maar hoe dan ook, petje af voor jou!
Hier komt het ook tot een einde. Dochter heeft gister voor het eerst de hele dag niet gedronken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: