Voorbij
+35
**_pearl_**
Merai
Caro
Jeanette
Poisongirl
Sugarfall
Sjaantje
Serena
VeryCherry
pitbullgup
TGR
Roze Roos
Sweety
Caresses
Mamasapje
Snoes
CrazyGrace
Zwoesj
Ugly Betty
JoyceVL
Flinder
Susan
Chocolate Cookie
ButterflyEffect
Inge
Bliss
Qiara
MADDIE
Beachgirl
Oasis
Suus
Monte
Ella
Carra
Laquisia
39 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Voorbij
Totaal onverwacht belde mijn vriend - ex mij net op dat hij geen toekomst meer in ons ziet en dat hij onze relatie wil verbreken.
Ik ben ontzettend verdrietig.
Ik weet niet zo goed wat jullie met dit nieuws moeten maar ik moest het even van mij afschrijven.
Ik ben ontzettend verdrietig.
Ik weet niet zo goed wat jullie met dit nieuws moeten maar ik moest het even van mij afschrijven.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Re: Voorbij
Oh meis wat vervelend!
Deed ie het via de telefoon?
Geen reden? Hoe lang waren jullie samen?
Deed ie het via de telefoon?
Geen reden? Hoe lang waren jullie samen?
Gast- Gast
Oh, wat naar! Hoe lang gingen jullie met elkaar?
Niet erg aardig dat hij dat door de telefoon zegt en niet de moeite neemt het persoonlijk te doen.
Sterkte meis
Niet erg aardig dat hij dat door de telefoon zegt en niet de moeite neemt het persoonlijk te doen.
Sterkte meis
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
We waren 2,5 jaar bij elkaar. Hij twijfelde al een tijdje of hij nog wel verliefd was.
Nu is hij tot de conclusie gekomen dat dat niet meer zo is en hij geeft aan dat hij niet voldoening kan halen uit alleen houden van.
Nu is hij tot de conclusie gekomen dat dat niet meer zo is en hij geeft aan dat hij niet voldoening kan halen uit alleen houden van.
Laquisia- Prater
Dat hij het via de telefoon heeft uitgemaakt heeft als voornaamste reden dat hij 150 km verderop woont en deze week geen tijd had om langs te komen. Maar hij moest dit van zijn hart. Hij stelde voor om volgende week langs te komen om dit face to face nogmaals te bespreken.
Laquisia- Prater
Heej,
Wat ontzettend kut zeg...
Dikke knuf!
Wat ontzettend kut zeg...
Dikke knuf!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
jeetje wat een naar bericht. Ik vind het altijd zo vervelend om te horen als een relatie over is. Dat gun je echt niemand. Dus heel veel sterkte toegewenst deze tijd.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Dank jullie wel meiden, voor jullie lieve berichtjes.
Laquisia- Prater
Wat kut zeg! Sterkte!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oow wat naar!! Nu snap ik ook in het To Do topic waarom. Jeetje zeg wat een lullige manier :S
Gast- Gast
Enerzijds kan ik mij ook wel weer voorstellen dat hij voor deze wijze heeft gekozen. Ik vindt het fijn dat hij eerlijk is en mij niet langer aan het lijntje houdt. Maar op een of andere manier zie ik er nu wel heel erg tegen op dat hij volgende week langs komt. Wetende dat het de laatste keer zal zijn dat ik hem zie.
Laquisia- Prater
Wat een naar nieuws . Ik vind het wel netjes van hem dat hij toch nog langs wil komen om het face to face te bespreken. Voor nu, een dikke knuffel!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Theedoosje, Hij wil dit nog face to face bespreken. Zelf vindt hij het ook geen correcte manier om een relatie te beeindigen.
Laquisia- Prater
Wat naar zeg! Sterkte meid!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
_Leah_ schreef:Theedoosje, Hij wil dit nog face to face bespreken. Zelf vindt hij het ook geen correcte manier om een relatie te beeindigen.
aah ja ik bedacht mij dat na mijn brichtje al Wel fijn dat kan je het beter afsluiten denk ik ook.
Gast- Gast
Wat naar allemaal! Sterkte ermee. Toch wel goed dat hij nog even langs komt, dan kun je dingen makkelijker een plaatsje geven. Ja.. als hij zo ver weg woont kom je hem natuurlijk ook niet zo maar even een keer tegen en zo...
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ah meid, wat naar , sterkte!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wat klote! Maar ehhm... (niet dat ik verstand heb van relaties, maar goed) niemand blijft toch altijd verliefd? Op een gegeven moment gaat het toch over in houden van? Vind het een beetje vreemd dat dat zijn reden is...
Veel sterkte in elk geval!
Veel sterkte in elk geval!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss, dat denk ik ook. Heb hem dat ook gezegd maar hij wil daar geen genoegen meenemen. Dat voelt voor hem niet goed genoeg. Daarbij denkt hij nog helemaal niet na over de toekomst. Trouwen en kinderen krijgen is nog een ver van zijn bed show terwijl hij zijn vrienden hier vaak wel over hoort. Dit alles heeft hem doen besluiten dat wij niet voor elkaar gemaakt zijn. Pijnlijk, want we hadden een leuke en eerlijke relatie waarin wij allebei ons zelf waren, waarin we elkaar aanvulden en leerden van elkaar. Dit vindt hij ook. Hij geeft zelfs aan dat hij niet weet wat hij nog meer zoekt in een partner wat ik niet heb. Toch mocht het niet zo zijn.
Laquisia- Prater
Vond jij het ook minder worden, de relatie, of is dit echt een grote klap?
Sterkte!
Sterkte!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» het is voorbij
» Het is over/voorbij...
» 1 Maand voorbij...
» De zomer voorbij