Nuon overzetten
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nuon overzetten
Wij gaan verhuizen, en krijgen 2 april de sleutel. Nu moet ik bij Nuon doorgeven wanneer we de sleutel krijgen, en gaat het contract over per 2 april.
Maar dan heb ik in mijn oude woning toch geen stroom meer? We gaan natuurlijk niet meteen de 2 april als we de sleutel krijgen over. Of snap ik het nou niet?
Maar dan heb ik in mijn oude woning toch geen stroom meer? We gaan natuurlijk niet meteen de 2 april als we de sleutel krijgen over. Of snap ik het nou niet?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Nuon overzetten
Jilke schreef:Wij gaan verhuizen, en krijgen 2 april de sleutel. Nu moet ik bij Nuon doorgeven wanneer we de sleutel krijgen, en gaat het contract over per 2 april.
Je moet gewoon de Nuon bellen zodra je meterstanden weet. Dus de dag van de sleutel en dan opgeven wanneer je uit je oude woning gaat en de dag van die sleutel inleveren ook die meterstanden doorgeven.
Gast- Gast
Ok! Vind het zoiezo lastig, net als de tv enzo. Weet niet wanneer we hier klaar zijn, zelfde als de huur!
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Jilke schreef:Ok! Vind het zoiezo lastig, net als de tv enzo. Weet niet wanneer we hier klaar zijn, zelfde als de huur!
Ik heb alles op 1 maart gezet, wij hadden toen 4,5 week de tijd om alles te doen. Was wat krap, maar het is gelukt.
Gast- Gast
stroom sluiten ze niet direct af; het tv signaal ook niet, maar officieel kijk je dan illegaal tv en betaal je soort van niet voor de stroom.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Volgens mij moet je gewoon de datum doorgeven dat jullie verhuizen en ik denk ook dat je de metergegevens moet doorgeven van je nieuwe en oude woning.
En als je twijfelt zou ik Nuon gewoon even bellen. Ik zou het sowieso op tijd regelen allemaal. Hier in België moet het bij sommige bedrijven namelijk via verhuisformulieren en dat moet ook binnen een bepaalde tijd.
En als je twijfelt zou ik Nuon gewoon even bellen. Ik zou het sowieso op tijd regelen allemaal. Hier in België moet het bij sommige bedrijven namelijk via verhuisformulieren en dat moet ook binnen een bepaalde tijd.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Je kunt via 'mijn nuon' een verhuizing doorgeven. Hier kun je gewoon aangeven wanneer je de sleutel krijgt van je nieuwe woning en wanneer je weggaat uit je oude woning. Je kunt dan ook duidelijk aangeven naar wat voor soort woning je gaat etc.. is bij ons allemaal goed gegaan. Kregen na 3 weken de eindafrekening van ons oude huis en 1 maart is ook de eerste termijn van ons nieuwe huis afgeschreven.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Nuon Powerdeal
» Nuon-logica in Jip en Janneke-taal... wie kan het?
» Nuon termijnbedrag opeens omhoog?
» PNG bestand/ plaatje naar JPG overzetten... Hoe doe je dit?
» Foto´s van mobiel naar pc overzetten...
» Nuon-logica in Jip en Janneke-taal... wie kan het?
» Nuon termijnbedrag opeens omhoog?
» PNG bestand/ plaatje naar JPG overzetten... Hoe doe je dit?
» Foto´s van mobiel naar pc overzetten...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: