Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nuon Powerdeal

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nuon Powerdeal Empty Nuon Powerdeal

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:05

Heel kinderachtig misschien hoor...
Maar als je nu overstapt of klant wordt bij Nuon, krijg je een Powerdeal; 3x2 maanden gratis stroom. Het valt me op dat Nuon heel vaak, veel van zulke acties heeft, dingen gratis, korting, maand niet betalen, pakket dit gratis, pakket zo gratis, zus korting, zo korting...

Wij (nouja, mam) zijn al 24 jaar trouwe klant bij Nuon; waarom krijgen wij geen 'powerdeals'? 'Wijzijnblijmetuwtrouweklandiziedeal'? confused

Ik vind dat bedrijven meer acties moet hebben voor trouwe klanten.... Wat vinden jullie? Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuon Powerdeal Empty Re: Nuon Powerdeal

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:21

daarom zeggen ze toch ook vaak dat het vaak voordelig(er) is om te "shoppen" bij verschillende aanbieders? Of om te bellen dat je je abbo op wilt zeggen en dat ze je dan vaak een heel goede aanbieding doen?

Bij energieleveranciers zou ik overigens heel goed de addertjes lezen, die moéten er bijna wel zijn.. dat het tot een maximum van zoveel Kwh gaat ofzo

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:25

Vind ik ook altijd zo gek dat de meeste bedrijven geen beloning hebben voor trouwe klanten, maar alleen voor nieuwe. De redenering zal wel zijn dat je toch zit vastgeroest en dat een extraatje niet nodig is. Laatst zag ik er ook iets over in een concumentenprogramma: dat het voor vaste klanten van de Rabobank voordeliger was om na een bepaalde looptijd hun hypotheek over te sluiten bij een andere aanbieder. Alleen de nieuwe klanten kregen wel een mooie rente.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:26

En daarom had Essent onlangs een actie voor alle mensen van Nederland. smile Als je jezelf opnieuw zou aanmelden, dan zou je €315,00 gestort krijgen op je rekening. En ondanks dat ik er sceptisch tegenover stond, een paar weken later waren de €315,00 gestort. Plus dat ik 3 maanden geleden ook nog geld terugkreeg, omdat ik teveel aan G/L zou hebben betaald. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:33

Ik vind dat je wel gelijk hebt haha. Altijd maar bezig met het werven van nieuwe klanten maar niet echt met het behouden van hun vast klanten.. Jammer is dat.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:37

Isa schreef:En daarom had Essent onlangs een actie voor alle mensen van Nederland. smile Als je jezelf opnieuw zou aanmelden, dan zou je €315,00 gestort krijgen op je rekening. En ondanks dat ik er sceptisch tegenover stond, een paar weken later waren de €315,00 gestort. Plus dat ik 3 maanden geleden ook nog geld terugkreeg, omdat ik teveel aan G/L zou hebben betaald. smile
Tjee, die actie heb ik gemist! Kan er nu niks meer over vinden. Afgelopen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 10:11

Er zijn toch best wel bedrijven die het aantrekkelijker maken als je langer klant bij ze blijft?

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj ma 6 dec 2010 - 10:20

Ze zijn er helaas heel weinig. Inderdaad, om nieuwe klanten binnen te halen weten ze de leukste dingen te verzinnen, maar daarna lijkt het wel of ze zoiets hebben van zo, die is binnen, op naar de volgende.
Van mij mogen ze er wel even een leuke kortingsactie tegenaan gooien, niets mis mee Very Happy
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 10:25

Twixx schreef:
Isa schreef:En daarom had Essent onlangs een actie voor alle mensen van Nederland. smile Als je jezelf opnieuw zou aanmelden, dan zou je €315,00 gestort krijgen op je rekening. En ondanks dat ik er sceptisch tegenover stond, een paar weken later waren de €315,00 gestort. Plus dat ik 3 maanden geleden ook nog geld terugkreeg, omdat ik teveel aan G/L zou hebben betaald. smile

Inmiddels is de actie afgelopen. Het was een actie van het begin van het jaar, zo ongeveer.

Gast
Gast

Bericht  Didi ma 6 dec 2010 - 10:58

Het is ook raar dat je als vaste klant geen aanbieding krijgt, wat je eventueel wel zou kunnen doen is bellen om te zeggen dat
je van plan bent om over te stappen. Nuon wil je dan graag als klant houden waardoor je vaak een betere aanbieding krijgt.
Raar eigenlijk, maar zo werkt het wel.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 10:58

Isa schreef:
Twixx schreef:

Inmiddels is de actie afgelopen. Het was een actie van het begin van het jaar, zo ongeveer.

Dat is nou jammer!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 11:02

Mijn vader wees me er destijds op. Want het was geen actie die bekend werd gemaakt aan de leden en niet-leden, maar die je via een bepaalde site, energievergelijker (????), kon vinden. Ik geloofde er geen hout van, maar ik zat bij Essent en ach, om me dan nogmaals aan te melden? No Problem toch? smile

Misschien doen ze in 2011 wel weer zoiets? Ik hoop het Very Happy

Edit: Mijn moeder en haar vriend hebben het bv neit gedaan, zij waren bang om aan twee accounts vast te zitten. Achteraf slaan ze zichzelf voor hun hoofdje.

Gast
Gast

Bericht  Gekke G di 7 dec 2010 - 1:25

Mijn ouders kregen van Eneco een chocoladeletter met sinterklaas. Oke, het is niet veel maar altijd iets.. Als trouwe klant is dat toch leuk om te krijgen!

Gekke G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 18
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven