Het zesde zintuig: plaats delict.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het zesde zintuig: plaats delict.
Ik volg nu vanaf het begin het zesde zintuig.
Ik ben benieuwd wie dit ook uit, maar vooral geloof jij hierin? Ik vind het altijd wel heel bizar en ook wel een beetje eng, tegelijkertijd vraag ik me af of het echt zou zijn. Ze krijgen naar mijn idee altijd gemakkelijk contact. (ik heb er verder geen ervaring mee).
Wel vind ik Peter wel erg geloofwaardig overkomen.
Ik ben benieuwd wie dit ook uit, maar vooral geloof jij hierin? Ik vind het altijd wel heel bizar en ook wel een beetje eng, tegelijkertijd vraag ik me af of het echt zou zijn. Ze krijgen naar mijn idee altijd gemakkelijk contact. (ik heb er verder geen ervaring mee).
Wel vind ik Peter wel erg geloofwaardig overkomen.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Het zesde zintuig: plaats delict.
Ik kijk het niet, ik vind het eng. Ooit was mijn oom bij dat programma ivm mijn neefje die vermoord was. Er zijn toen dingen gezegd en ook iets voorspeld dat later uit is gekomen. Ik ben op zich redelijk nuchter maar sommige dingen kan ik ook niet bij. Ik heb die aflevering natuurlijk wel gekeken omdat mijn familie erop was. Mijn oom is inmiddels helaas ook overleden. Die plek doet me nu aan beiden denken . Wel apart dat er nog steeds wat over te vinden is op internet (zat ff te zoeken). --> Hier <-- Maar de aflevering zelf niet meer denk ik.
Gast- Gast
Vorig seizoen (volgens mij) was er een aflevering die echt heel geloofwaardig op mij overkwam. Was met die getinte paragnost, weet niet of jullie weten wie ik dan bedoel? De zaak ging over iemand die in zijn/haar woonkamer vermoord was en hij wist het zo precies te vertellen, aan die reactie van de nabestaanden te zien, dat ik echt met mijn mond vol tanden zat. En die blik op zijn gezicht vond ik ook erg 'bijzonder', alsof hij het hele gebeuren op dat moment nog eens meemaakte.