Het zesde zintuig: plaats delict.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het zesde zintuig: plaats delict.
Ik volg nu vanaf het begin het zesde zintuig.
Ik ben benieuwd wie dit ook uit, maar vooral geloof jij hierin? Ik vind het altijd wel heel bizar en ook wel een beetje eng, tegelijkertijd vraag ik me af of het echt zou zijn. Ze krijgen naar mijn idee altijd gemakkelijk contact. (ik heb er verder geen ervaring mee).
Wel vind ik Peter wel erg geloofwaardig overkomen.
Ik ben benieuwd wie dit ook uit, maar vooral geloof jij hierin? Ik vind het altijd wel heel bizar en ook wel een beetje eng, tegelijkertijd vraag ik me af of het echt zou zijn. Ze krijgen naar mijn idee altijd gemakkelijk contact. (ik heb er verder geen ervaring mee).
Wel vind ik Peter wel erg geloofwaardig overkomen.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Het zesde zintuig: plaats delict.
Ik kijk het niet, ik vind het eng. Ooit was mijn oom bij dat programma ivm mijn neefje die vermoord was. Er zijn toen dingen gezegd en ook iets voorspeld dat later uit is gekomen. Ik ben op zich redelijk nuchter maar sommige dingen kan ik ook niet bij. Ik heb die aflevering natuurlijk wel gekeken omdat mijn familie erop was. Mijn oom is inmiddels helaas ook overleden. Die plek doet me nu aan beiden denken . Wel apart dat er nog steeds wat over te vinden is op internet (zat ff te zoeken). --> Hier <-- Maar de aflevering zelf niet meer denk ik.
Gast- Gast
Vorig seizoen (volgens mij) was er een aflevering die echt heel geloofwaardig op mij overkwam. Was met die getinte paragnost, weet niet of jullie weten wie ik dan bedoel? De zaak ging over iemand die in zijn/haar woonkamer vermoord was en hij wist het zo precies te vertellen, aan die reactie van de nabestaanden te zien, dat ik echt met mijn mond vol tanden zat. En die blik op zijn gezicht vond ik ook erg 'bijzonder', alsof hij het hele gebeuren op dat moment nog eens meemaakte.
Ik heb het dit seizoen nog niet gezien, nog geen tijd voor gehad helaas.
Ik heb het dit seizoen nog niet gezien, nog geen tijd voor gehad helaas.
Gast- Gast
Ik kijk het eigenlijk altijd en geloof er ook in. Hoe, wat, waar, géén idee maar d'r is volgens mij wel echt iets.
Peter vind ik ook erg goed! Laatst heb ik 'n intervieuw met hem gelezen, die man heeft best 'n pittig leven. Maar ik vind zijn nuchterheid wel prettig en het feit dat hij wel redelijk recht door zee is. Bij sommige vrouwen zie je dat ze soms zeggen 'Ja sorry dat ik 't moet zeggen maar...' of het wat proberen 'aan te kleden' hij doet dat niet zo expliciet, zegt gewoon hoe en wat en tóch komt hij op mij niet lomp over.
Tessa *zo heet ze toch, degene die dit seizoen ook mee doet, met die donkere haren* vind ik ook heel erg goed, zij komt vaak zó dichtbij.
Peter vind ik ook erg goed! Laatst heb ik 'n intervieuw met hem gelezen, die man heeft best 'n pittig leven. Maar ik vind zijn nuchterheid wel prettig en het feit dat hij wel redelijk recht door zee is. Bij sommige vrouwen zie je dat ze soms zeggen 'Ja sorry dat ik 't moet zeggen maar...' of het wat proberen 'aan te kleden' hij doet dat niet zo expliciet, zegt gewoon hoe en wat en tóch komt hij op mij niet lomp over.
Tessa *zo heet ze toch, degene die dit seizoen ook mee doet, met die donkere haren* vind ik ook heel erg goed, zij komt vaak zó dichtbij.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
IK kijk het ook altijd. Vind het helemaal geweldig. Denk niet dat het gespeeld is, en denk dat de paragnosten echt contact krijgen met de personen waar vragen over zijn. Ik vind Tessa en Peter super goed. Die jongen van het vorige seizoen ook, weet zijn naam even niet meer.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Zusje, ik heb die aflevering over je neefje gezien.... Vond het erg heftig. Is het nog steeds niet opgelost?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» De zesde zintuig, Plaats Delict.
» De zesde ziekte
» Is dit de zesde ziekte?
» Zesde ziekte en omvallen en bmr prik
» DIY. Plaats hier je filmpje/tip.
» De zesde ziekte
» Is dit de zesde ziekte?