Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Knip

+11
keverke26
Aggi
Liadan
Teddyaapje
_Jet
Smaragdje
Aagje!
Chelle
Annie24
sabje
Limburg85
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Knip - Pagina 2 Empty Re: Knip

Bericht  Limburg85 zo 11 maa 2012 - 2:24

De klachten zijn dus vrij normaal, jammer. Gelukkig dat het bij veel meiden wel is meegevallen, geef toch hoop voor misschien de volgende keer. Als het moet, knippen ze dan weer op dezelfde plek?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip - Pagina 2 Empty Re: Knip

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 2:34

Ja, anders heb je meerdere plekken waar je last van kan houden. Vaak is de plek van de knip, het litteken zelf, ook minder gevoelig.

Is het eigenlijk zo dat je de volgende keer bijna altijd een knip krijg? Littekenweefsel geeft minder mee lijkt me? Op mijn buik heb ik ook een litteken van een operatie, en daar omheen heb ik flinkke striae omdat het niet zo soepel is als de rest van mijn buik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knip - Pagina 2 Empty Re: Knip

Bericht  MissD zo 11 maa 2012 - 5:24

Poisongirl schreef:ik heb ook een knip gehad. heb er niet echt last van, het jeukt alleen af en toe. Met de seks heb ik er niet echt last van, alleen als ik bovenop zit, want dat staat het allemaal wat meer strak en dan is t wel een beetje pijnlijk... knip zetten zelf, verdoven en hechten is me heel erg meegevallen.

Hier hetzelfde. Knip en hechten is me erg meegevallen. Voel wel een aardig litteken zitten, soms jeukt het wat, maar dat is ook maar af en toe. En met seks heb ik ook geen last, alleen de paar eerste keren voelde het niet prettig aan (gevoel alsof het te nauw geworden was en zo open kon scheuren Knip - Pagina 2 394967).

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip - Pagina 2 Empty Re: Knip

Bericht  pindaatje zo 11 maa 2012 - 7:50

chipa schreef:2 tot 3 dagen na de bevalling deed de knip verschrikkelijk zeer. Na ongeveer 1 week was het over en nooit geen last meer van gehad.

+1, dit was bij de oudste.

Bij de jongste geen knip gehad, alleen een klein scheurtje, 2 hechtingen gehad en totaal geen last van gehad.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip - Pagina 2 Empty Re: Knip

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum