Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Knip

+11
keverke26
Aggi
Liadan
Teddyaapje
_Jet
Smaragdje
Aagje!
Chelle
Annie24
sabje
Limburg85
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Knip Empty Knip

Bericht  Limburg85 do 8 maa 2012 - 8:33

Meiden die een knip hebben gehad, hebben jullie er nog last van? Zo ja wanneer en wat voel je precies? En hoe lang is het geleden?

Ik heb zelf een behoorlijke knip gehad (2x keer geknipt) en heb er nog steeds last van, gelukkig niet constant maar o.a. als ik ongesteld ben, sex heb en heb gehad en na een stuk lopen. De pijn is een trekkende, strakke en scheurende pijn rond de knip en vraag me af of dit normaal is en het ooit helemaal over zou gaan, het is natuurlijk een litteken.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  sabje do 8 maa 2012 - 8:36

Ik heb er alleen last van als het weer veranderd. Dan jeukt het.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 8:36

Toevallig vandaag nog erover gehad met de dokter/huisarts, ik heb er ook nog last van, met lang op de wc zitten en sex voornamelijk. Ook toen zij met de eendenbek binnen was, was het pijnlijk. Zij zei dat het meer mijn bekkenbodem was dan die knip, en dat ik het wel even in de gaten moest houden. Ik ben natuurlijk nog aan het ontzwangeren, maar jij bent best al een tijd geleden bevallen, dus zou het even navragen bij de huisarts of de gynaecoloog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Limburg85 do 8 maa 2012 - 8:37

Dat herken ik ook Sab, heel irritant!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 8:37

Tijdens de seks voel ik het ook nog goed, het wordt nu eigenlijk pas weer prettig. Ongesteld ben ik nog niet geweest, dus daar kan ik niks over melden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Annie24 do 8 maa 2012 - 8:37

Hier ook nog steeds. Ben nu ook ongesteld en heb dan het gevoel alsof er een baksteen aan m'n litteken/baarmoeder hangt. Een héél zwaar gevoel dus.

Toen het buiten zo koud was en rond het vriespunt had ik steken op de plaats van het litteken. Op mijn rug zit een litteken van 2 bij 8cm en daar heb ik het ook, dat litteken is inmiddels al 10 jaar oud...
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Limburg85 do 8 maa 2012 - 8:40

Stofzuiger fijn dat het nu weer prettiger word. Ik kan bijvoorbeeld geen 2 dagen sex achter elkaar hebben, dat doet dan echt pijn.

Annie jij was toch onder controle bij de gyn? Wat had die er van gezegd? Of heb ik het nu verkeerd?

Parel ja misschien ga ik ook wel even langs de huisarts, moet ook voor m'n bekken nog steeds een afspraak maken.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 8:42

Buiten de eerste 4 weken dat ik niet kon lopen/zitten/staan of liggen heb ik er (daarna) nooit last van gehad.

Tijdens mijn menstruatie heb ik de eerste 2 dagen wel het gevoel alsof mijn onderkant eruit valt.
Maar dat heeft volgens mij niks met de knip te maken. (Bij mij niet tenminste)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 8:45

sabje schreef:Ik heb er alleen last van als het weer veranderd. Dan jeukt het.

Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Maar mijn moeder vertelde dit wel eens. Daar heeft ze nu nog last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Chelle do 8 maa 2012 - 8:48

Ik ben niet geknipt maar ben uitgescheurd. Ik heb er nooit last van maar met sex wel. Ik heb dan echt last van het litteken. Een erg drukkend gevoel.
Ik denk dat en litteken altijd wel gevoelig kam blijven, net als wat annie zegt... Maar je hebt volgens mij ook van die middeltjes waarmee je kan smeren. Misschien is dat voor jou wel fijn zodat het wat soepeler wordt. Wel vervelend hè? Ben zelf ook wel benieuwd of ik altijd last blijf houden met de sex.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 8:51

Met fietsen voel ik het zoal, en dan ook echt langer als 10min bijv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Aagje! do 8 maa 2012 - 9:06

Oh god, ik was zo panisch voor die knip..... Is het knippen zelf julli meegevallen??

Ik had tegen mijn man gezegd: als ik hem nodig hem moeten ze maar gewoon knippen en dan zonder het mij te vertellen.... angel *held*
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Aagje! do 8 maa 2012 - 9:07

*dubbel*


Laatst aangepast door XXAnnieXX op do 8 maa 2012 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 9:07

Had een ruggenprik gehad en ik geloof een spuit (verdoving) dus niks van gemerkt. En er na ook heel weinig, moest wel charmant in mn blote kont liggen met koude kompressen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 9:08

Ik heb ook een knip gehad en vooral tijdens seks last ervan/gehad. Nu heeft het hier best lang geduurd voor ik weer een keer durfde en mijn hoofd er een beetje naar had staan. Nu begint het een beetje beter te worden. Ben er ook voor naar de huisarts geweest. Ze kon gelukkig zien waardoor het kwam. Ik heb er creme voor gekregen die ik er van binnenuit op moest doen, wat het weefsel zachter maakt. Dat heeft mij wel geholpen. Moet het eigenlijk nog gebruiken maar het is nogal verwaterd tot niet toen ik laatst flink ziek ben geweest. Wellicht kun je er eens bij de huisarts naar laten kijken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Limburg85 do 8 maa 2012 - 9:15

XXAnnieXX schreef:Oh god, ik was zo panisch voor die knip..... Is het knippen zelf julli meegevallen??

Ik had tegen mijn man gezegd: als ik hem nodig hem moeten ze maar gewoon knippen en dan zonder het mij te vertellen.... angel *held*

Nee het liefst wil ik nooit meer een knip maar ja als het zover is en het moet ja dan moet het, ze doen het niet voor niks en de volgende keer overleef ik het ook wel.

Bij mij deed het echt heel erg pijn, ik had non stop weeen en daardoor voelde ik ze heel goed 2 keer knippen. Verdoving om te hechten deed ook pijn. Eerste tijd niet kunnen zitten en met opstaan ook pijn, langzaam trok het weg en nu heb ik nog last van de dingen in m'n begin post.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Smaragdje do 8 maa 2012 - 9:19

Limburg85 schreef:
XXAnnieXX schreef:Oh god, ik was zo panisch voor die knip..... Is het knippen zelf julli meegevallen??

Ik had tegen mijn man gezegd: als ik hem nodig hem moeten ze maar gewoon knippen en dan zonder het mij te vertellen.... Knip 166342 *held*

Nee het liefst wil ik nooit meer een knip maar ja als het zover is en het moet ja dan moet het, ze doen het niet voor niks en de volgende keer overleef ik het ook wel.

Bij mij deed het echt heel erg pijn, ik had non stop weeen en daardoor voelde ik ze heel goed 2 keer knippen. Verdoving om te hechten deed ook pijn. Eerste tijd niet kunnen zitten en met opstaan ook pijn, langzaam trok het weg en nu heb ik nog last van de dingen in m'n begin post.

Op het moment dat ze de knip zette, voelde het voor mij juist als een soort opluchting. Was tijdens een wee, dus echt pijn heeft het ook niet gedaan op dat moment. Die weken daarna wel.

Hier heb ik er trouwens geen last meer van. Tenminste niet zo dat ik het overduidelijk merk. Wat vervelend dat er nog vrij veel zijn die daar wel nog zo'n last van hebben!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  _Jet do 8 maa 2012 - 10:15

Ik heb het niet gevoeld toen de knip werd gezet, wel gehoord Wink

Ik heb nog wel steeds last van mijn knip. Ik heb dit alleen tijdens mijn menstruatie, idd een zeurend gevoel, alsof de boel strak wordt getrokken!


Laatst aangepast door _Jet op vr 9 maa 2012 - 10:41; in totaal 1 keer bewerkt
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Teddyaapje do 8 maa 2012 - 12:10

Ik heb een flinke knip gehad, ze vertelde me dat ze die gingen zetten bij de volgende wee (weet niet of het ook verdoofd is van te voren, kan ik me niet herinneren) en ik hoorde ze ook echt knippen, maar ik heb er niks van gevoeld. Het hechten was vervelend maar niet ondraaglijk.

Net na de bevalling had ik eigenlijk alleen last van 1 hechting die trok, en misschien maar goed ook, anders was ik te snel teveel gaan doen denk ik. Nadat de hechting opgelost was heb ik nooit meer last gehad van de knip, ik voel wel een klein beetje littekenweefsel zitten maar het is echt minimaal.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Liadan vr 9 maa 2012 - 8:47

XXAnnieXX schreef:Oh god, ik was zo panisch voor die knip..... Is het knippen zelf julli meegevallen??

Ik had tegen mijn man gezegd: als ik hem nodig hem moeten ze maar gewoon knippen en dan zonder het mij te vertellen.... angel *held*
Ik heb helemaal niks gevoeld van het zetten van de knip, ze zette de knip in een wee. Voor het hechten kreeg ik verdoving, ook dat vond ik niet zo erg, het hechten zelf ook niet.
De week daarna heb ik wel heel veel pijn gehad aan de knip, ik kon een week niet zitten. Vooral de dag na de bevalling was erg.

Ik heb nu vrijwel geen last meer van de knip, af en toe voel ik het nog een beetje.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Aggi vr 9 maa 2012 - 10:32

Heb de knip wel gevoeld maar was meer opgelucht dan dat ik erbij stilstond of het pijn deed...

Verder heb ik er nu een half jaar later geen last meer van. Kan alles weer doen zonder dat ik het nog voel.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  keverke26 vr 9 maa 2012 - 10:55

Ik heb ook een knip gehad, ze hebben me onder narcose gehecht maar te strak. En de verloskundige mij maar aan het pushen om uit bed te komen en te gaan zitten op een stoel terwijl ik verging van de pijn. Bleek ik een abces te hebben. Man dat was pijnlijk! na een week in de badedas ging het een beetje. Na een jaar kan ik zeggen dat ik niets meer voel.

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 22:15

Ik heb 4,5 jaar geleden best een flinke knip gehad en heb daar nu nog steeds wel eens last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Poisongirl za 10 maa 2012 - 4:41

ik heb ook een knip gehad. heb er niet echt last van, het jeukt alleen af en toe. Met de seks heb ik er niet echt last van, alleen als ik bovenop zit, want dat staat het allemaal wat meer strak en dan is t wel een beetje pijnlijk... knip zetten zelf, verdoven en hechten is me heel erg meegevallen.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  chipa za 10 maa 2012 - 7:23

2 tot 3 dagen na de bevalling deed de knip verschrikkelijk zeer. Na ongeveer 1 week was het over en nooit geen last meer van gehad.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knip Empty Re: Knip

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum