Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. wond na knip

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nav. wond na knip Empty Nav. wond na knip

Bericht  Sun88 di 11 dec 2012 - 2:18

Dag dames, naar aanleiding van het topic over seks na een knip, zijn er hier ook meiden bij wie de wond niet genas? Ik ben 7 weken geleden bevallen en de wond staat nog steeds open. Het doet geen zeer (behalve buiten met die kou) fietsen, seks en dergelijke nog niet gedaan, dus geen idee of dat pijnlijk is, maar zitten, lopen en strakke broeken gaan zonder er iets van te voelen. Maar zolang die wond open is durf ik geen seks te hebben of tampons te gebruiken. Meer meiden die dat hebben gehad, en hoelang duurde het tot het dicht was?
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. wond na knip Empty Re: Nav. wond na knip

Bericht  Fiwen di 11 dec 2012 - 2:53

Ik zou even de verloskundige bellen voor een afspraak en haar laten kijken. Zij kan dan inschatten of het een kwestie van tijd is of dat er iets aan gedaan moet worden om het (beter) te laten genezen.

In principe zou een knip na 7 weken echt wel genezen moeten zijn, het mag wel iets wijken maar het moet wel dicht zijn.

Succes ermee.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sun88 di 11 dec 2012 - 5:38

volgende week heb ik een na controle bij de vk, maar was benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde, hebben. de huisarts zei op basis van mijn verhaal dat ik niet meer kon doen dan wat ik nu deed, schoon houden met badedas..ben benieuwd wat de vk volgende week zegt.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  loesje di 11 dec 2012 - 7:04

nee herken het niet maar ik ben het gevoel kwijt van mijn sluitspier bij anus en was benieuwd of hier meer dames last van hadden na de knip en of dat vanzelf weer terug komt.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud