Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vroeg naar bed

+20
tweeling
Antibes
Bliss
SoGood
Arwyn
Esperanza
minoessepoes
Bay
Davinia
Zora
Sweety
Error
Printje
GeKKiE
Monte
studiebol
Blond
Linnie1985
Polly
Marin
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vroeg naar bed - Pagina 2 Empty Re: Vroeg naar bed

Bericht  Zora wo 7 maa 2012 - 19:17

Bij mij werkt het niet of langer te slapen. Uiteindelijk word ik daar mee moe van dan als ik gewoon mijn ritme aanhou. Kijk, als ik ziek ben dan slaap ik wel langer natuurlijk, en heeeeeel af en toe slaap ik op zondag ook wel eens een uurtje (en word ik duffer dan ooit wakker), maar op gewone dagen ben ik het meest fit als ik gewoon rond 11u ga slapen en half 7 opsta. In het weekend als ik wat langer slaap (tot 8u/half 9) ben ik de eerste uren dan ook heel duf.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 19:27

Wij zijn de jongsten in de straat, maar liggen het vroegste in bed ongeveer. Rond 21.30 gaan hier de lampen uit. Ik ben dan ook echt moe, en mijn man moet er altijd erg vroeg uit, dus het is dan ook wel lekker. Maar voel me soms wel echt belachelijk, met al die oudjes hier in de straat, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 20:57

Vervelend maar ik ken het niet echt.

Ik heb dan ook echt een ritme. Lig altijd rond half 11/11 uur in bed en sta door de week eigenlijk altijd tussen 8 en half 9 op.

In het weekend ga ik niet later dan half 1 naar bed en sta ik niet later dan 10 uur op.

Nu de zon 's ochtends weer schijnt kan ik ook gerust om kwart voor 8 van de vogeltjes en het zonnetje wakker worden. Dan blijf ik nog een kwartiertje na genieten van mijn rust haha en dan sta ik op.

Ik vind het heerlijk om 'biologisch' gewekt te worden Laughing

Gast
Gast

Bericht  Davinia wo 7 maa 2012 - 21:06

Ik herken het wel, soms ben ik ook zo moe dat ik vroeg m'n bed in wil. Wat ik dan vaak doe is lekker uitgebreid douchen, scrubben, bodylotion en schone pyama aan. En dan lekker rond uurtje of 8 op bed gaan liggen en rond 9 uur/half 10 de tv uitzetten en gaan slapen. Heerlijk!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Bay wo 7 maa 2012 - 21:13

Er hebben dus nog meer mensen last van. Sowieso de laatste tijd al erg moe maar deze week echt extreem.

Al 2 dagen voor 22:00uur naar bed gegaan omdat ik het echt niet meer vol hield.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  minoessepoes wo 7 maa 2012 - 21:22

Ik probeer juist altijd voor 10 uur in bed te liggen. Dat lukt helaas heel vaak niet en dan heb ik echt vaak dat ik in de loop van de week instort en om 9 uur al in bed lig bijvoorbeeld.

Ik geef gewoon toe aan mijn vermoeidheid en ga niet koste wat het kost op blijven. Laatst lag ik ook op zaterdagavond om half 10 te slapen, tja jammer, ik zou het wel nodig gehad hebben. Ik merk ook dat als ik het niet doe, ik de rest van de week achter de feiten aan blij rennen. Daar moet ik wel bij vertellen dat ik 4 dagen in de week om 5 uur 's morgens op sta en ik zo'n 44 uur in de week werk.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin wo 7 maa 2012 - 21:26

Toch wel 'fijn' om te horen dat er meer mensen last van hebben. Ik vind het zelf inderdaad moeilijk om te bepalen of ik er aan toe moet geven of niet. Ik heb vannacht bijvoorbeeld ook weer heel goed geslapen, sliep denk ik tussen half 11 en 11 (wat niet bijzonder vroeg, maar zeker niet laat is voor mij) en heb tot 9 uur geslapen en ben uit mezelf toen wakker geworden. Maar nog suist de vermoeidheid door m'n lichaam. Nou ja, hopelijk gaat het wel weer over.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Esperanza wo 7 maa 2012 - 21:32

Ik heb daar de laatste twee weken ook last van. Voor mij werkt het het beste als ik zo'n 8 uur voordat ik er uit moet, naar bed ga. Slaap ik korter dan voel ik me moe, blijf ik veel langer liggen dan voel ik me de hele dag duf. Dat betekent dat ik afhankelijk van hoe laat ik op moet staan tussen 22 en 23 op bed lig.
Maar de laatste paar weken kan ik al wel gaan slapen als ik uit m'n werk kom en gegeten heb. Meestal rek ik het wel omdat ik weet dat als ik er aan toe geef, ik me de volgende dag helemaal duf voel. Best lastig, want ik zit 's avonds echt tegen m'n slaap te vechten.

Ik heb dus niet echt tips voor je, maar misschien moet je je er een weekje aan toegeven en kijken hoe je je dan voelt.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Arwyn do 8 maa 2012 - 5:16

Ik vind half11 ook niet echt vroeg eigenlijk!
Vroeg is voor mij 9uur, half10 uiterlijk. half10/10uur is normaal en half11 vind ik al vrij laat.
Heb mijn slaap echt nodig. Wekker gaat ook vaak al rond 6uur, dus dan wil ik rond 10uur echt wel slapen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 9:19

Als ik moe ben ga ik naar bed. Behalve als het echt vroeg is, en daar bedoel ik mee voor een uur of 21:00. Als ik wakker blijf zit ik mezelf alleen maar in de weg en loop ik het risico dat ik over mijn slaap heen kom en dan slaap ik helemaal niet meer, dus ik geef er dan liever aan toe.

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 8 maa 2012 - 9:23

Ik ga meestal op tijd naar bed om nog lekker lang tv te kijken. Ik moet om half 8 op en ging altijd om 23:00 slapen. Ik heb ontdekt dat als ik een half uur later ga slapen ik fitter wakker word dan wanneer ik langer slaap.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Marin do 8 maa 2012 - 9:28

Ik heb vanmiddag toch maar een aantal uur geslapen. Voel me nu toch wel stuk beter.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss do 8 maa 2012 - 9:39

Aangezien ik eigenlijk altijd moe ben, geef ik er meestal wel aan toe. Doordeweeks moet ik echt een beetje op tijd naar bed en en ik duik er dan ook zo weer in. Vaak ga ik tussen 21:30 en 22:00 naar bed en lees dan nog wat of ga even wordfeuden. Moet wel zeggen dat t soms ook echt niet lukt om er zo vroeg in te liggen of ik ben gewoon te gaar om van de bank af te komen. Gisteravond had ik Italiaanse les en dan lig ik er altijd pas laat in, ging rond 23:30 slapen en dat is echt te laat voor mij.
Woensdag is mijn vrije dag, maar dan sta ik meestal om 9:00 op (wat ik vroeg vind!) om te gaan sporten. Als ik dan weer thuis ben, tegen de middag, ben ik vaak alweer zo moe dat ik nog ff een uur, anderhalf uur ga slapen en daarna voel ik me pas enigszins uitgerust. Ik zet de wekker ook altijd als ik een middagdutje doe, anders is t idd uren later! Als de wekker dan gaat, voel ik me wel ff doodmoe en wil ik t liefst verder slapen, maar als ik dan opsta en iets ga doen, merk ik toch dat ik me een stuk fitter voel dan daarvoor.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Antibes do 8 maa 2012 - 10:28

Marin schreef:Ik heb vanmiddag toch maar een aantal uur geslapen. Voel me nu toch wel stuk beter.

Een aantal uur is meestal niet verstandig, omdat je daar echt je ritme mee in de knoop gooit. Je kunt beter de kookwekker op een uur zetten, vaak als je dan wegzakt en weer gewekt wordt ben je een stuk opgeknapt.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  tweeling do 8 maa 2012 - 10:31

Sinds ik zwanger ben lig ik er meestal voor 23.00 uur in, heerlijk! Maar om 20.00 uur naar bed ook al ben ik doodmoe dat zou ik niet zo snel doen, voelt raar ofzo dan haha
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Marin do 8 maa 2012 - 10:38

Antibes schreef:
Marin schreef:Ik heb vanmiddag toch maar een aantal uur geslapen. Voel me nu toch wel stuk beter.

Een aantal uur is meestal niet verstandig, omdat je daar echt je ritme mee in de knoop gooit. Je kunt beter de kookwekker op een uur zetten, vaak als je dan wegzakt en weer gewekt wordt ben je een stuk opgeknapt.. =)

Ja weet ik, dat is ook niet slim, want nu ben ik niet moe. Maar pff wat had ik het nodig, voelde me ook zo beroerd toen ik wakker werd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 17:35

minoessepoes schreef:Ik probeer juist altijd voor 10 uur in bed te liggen. Dat lukt helaas heel vaak niet en dan heb ik echt vaak dat ik in de loop van de week instort en om 9 uur al in bed lig bijvoorbeeld.

Ik geef gewoon toe aan mijn vermoeidheid en ga niet koste wat het kost op blijven. Laatst lag ik ook op zaterdagavond om half 10 te slapen, tja jammer, ik zou het wel nodig gehad hebben. Ik merk ook dat als ik het niet doe, ik de rest van de week achter de feiten aan blij rennen. Daar moet ik wel bij vertellen dat ik 4 dagen in de week om 5 uur 's morgens op sta en ik zo'n 44 uur in de week werk.

Hier precies hetzelfde. Ik sta meteen om 5 uur op gelijk met mijn vriend. Ik werk ong. 45 uur verdeeld over 5 dagen. Wij liggen er ook voor 22:00 uur in meestal, anders trekken we het niet. En op zaterdagavond vroeg naar bed doen wij ook zeer regelmatig :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 19:05

Als ik zó moe ben geef ik daar gewoon aan toe. Ookal betekent dat dat ik om half 9 in bed lig. Mijn lichaam geeft aan dat het moe is, waarom zou ik dat dan langer gaan rekken?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 19:10

Als ik echt heel moe ben dan geef ik daar wel aan toe. Dan probeer ik rond 21:00 uur/21:30 uur in bed te liggen.

Gast
Gast

Bericht  Travel-Addict vr 9 maa 2012 - 2:14

Ik sta elke dag op om half 6 en meestal slaap ik dan 2 uurtjes als ik thuis kom. savonds slaap ik vaak rond 23uur. Ik heb weleens geprobeerd om niet te slapen smiddags maar dan slaap ik alsnog laat en ben ik de volgende dag heel moe.
Travel-Addict
Travel-Addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 104
Registratiedatum : 27-03-11

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 3:08

Hahahaha, die foto, Marin! Ik heb ook zo'n charmante foto die mijn vriend een keer heeft gemaakt (met teddybeer laughcry ).

Ik denk 's morgens altijd; vanavond ga ik echt vroeg naar bed!
Maar 's avonds heb ik dan toch iets gepland, zit ik te rommelen of komt er iets leuks op tv. Dus er komt eigenlijk nooit iets van terecht. Ook al wil ik het wel.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 9 maa 2012 - 3:15

Mijn vriend heeft laatst opgenomen dat ik snurk. Ik geloof nog steeds niet dat ik het ben. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 3:21

Rush schreef:Mijn vriend heeft laatst opgenomen dat ik snurk. Ik geloof nog steeds niet dat ik het ben. No

Mijn vriend heeft dat ook laatst gedaan! Ik geloof het wel. Maar ja, ik kan hem ook best opnemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 3:26

Ik val heel vaak op de bank in slaap als ik met m'n hoofd op m'n vriends borst ligt. Maakt niet uit hoe laat het is, als ik zo lig dan slaap ik.
Alleen dan snurk ik dus ook, blijkbaar, haha!
En m'n vriend en ik praten heel veel in onze slaap.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 9 maa 2012 - 3:27

Jolee schreef:
Rush schreef:Mijn vriend heeft laatst opgenomen dat ik snurk. Ik geloof nog steeds niet dat ik het ben. No

Mijn vriend heeft dat ook laatst gedaan! Ik geloof het wel. Maar ja, ik kan hem ook best opnemen.
Hahaha. Mijn vriend snurkt niet en ik dacht ook dat ik niet snurkte. Verteld hij er gisteren ook nog bij dat als ik m`n mond open heb, dat het dan helemaal niet best is.

Sexy hoor. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud