Vroeg naar bed
+20
tweeling
Antibes
Bliss
SoGood
Arwyn
Esperanza
minoessepoes
Bay
Davinia
Zora
Sweety
Error
Printje
GeKKiE
Monte
studiebol
Blond
Linnie1985
Polly
Marin
24 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Vroeg naar bed
Pfff, ik wil alleen nog maar vroeg naar bed.. Lekker liggen, lezen en slapen. Ik ben natuurlijk best druk geweest de laatste weken, dus begrijp wel waar die vermoeidheid vandaan komt, maar het gaat maar niet over door meer slaap. Ik kan wel blijven slapen! En ik denk om 20.00 uur al: Mag ik al naar bed, mag ik al naar bed?
Maar m'n avond-uurtjes vind ik ook zo lekker om andere dingetjes te doen, maar zelfs uit foto's bewerken haal ik even niet de nodige rust en plezier. Ik weet dan niet zo goed of ik gewoon naar bed moet gaan of toch nog even een paar uur wakker moet blijven zodat ik een normaal ritme behoud (en rond half 11 naar bed, wat al vrij vroeg is).
Als jullie zo moe zijn, geef je daar dan aan toe? Of probeer je het juiste ritme te houden? Een keertje vroeg naar bed vind ik niet zo erg, maar om nou de hele week tussen 20.00 en 21.30 al in bed te liggen vind ik ook zo wat, dan hou ik niets meer van m'n avond over.
Maar m'n avond-uurtjes vind ik ook zo lekker om andere dingetjes te doen, maar zelfs uit foto's bewerken haal ik even niet de nodige rust en plezier. Ik weet dan niet zo goed of ik gewoon naar bed moet gaan of toch nog even een paar uur wakker moet blijven zodat ik een normaal ritme behoud (en rond half 11 naar bed, wat al vrij vroeg is).
Als jullie zo moe zijn, geef je daar dan aan toe? Of probeer je het juiste ritme te houden? Een keertje vroeg naar bed vind ik niet zo erg, maar om nou de hele week tussen 20.00 en 21.30 al in bed te liggen vind ik ook zo wat, dan hou ik niets meer van m'n avond over.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Vroeg naar bed
Ik zou willen dat ik eens vroeg naar bed zou kunnen gaan. Ook al ben ik moe, ik heb altijd het gevoel dat ik wel iets beters te doen heb dan slapen. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit vóór 11 uur naar bed ben gegaan.
Sorry, geen tips dus.
Sorry, geen tips dus.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Wij liggen vaak al tussen half 10/10 uur in bed. Beiden moeten we vroeg opstaan ivm werk. En als 1 van ons vrij is, gaan we toch ''gezellig" samen naar bed.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Polly schreef:Ook al ben ik moe, ik heb altijd het gevoel dat ik wel iets beters te doen heb dan slapen.
Haha ja dat heb ik dus ook heel erg. En vervolgens blijf ik te lang op, terwijl ik allang wil slapen.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Polly schreef:Ook al ben ik moe, ik heb altijd het gevoel dat ik wel iets beters te doen heb dan slapen.
Haha ja dat heb ik dus ook heel erg. En vervolgens blijf ik te lang op, terwijl ik allang wil slapen.
Ik denk IEDERE avond "Mórgen ga ik vroeger naar bed, echt waar".
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik probeer niet voor 22 uur naar bed te gaan. Ook als ik moe ben. Dan ga ik gewoon lekker forummen, lezen, spelletjes spelen op de ipad, etc. Ik ga echt niet om 20 uur al in mijn bed liggen, dat doe ik alleen als ik ziek ben.
Ik zou ook proberen om rond half 11 te gaan slapen.
Moet je voor je werk trouwens op tijd je bed uit of maakt het niet uit? (werk je nog voor de post trouwens?)
Ik zou ook proberen om rond half 11 te gaan slapen.
Moet je voor je werk trouwens op tijd je bed uit of maakt het niet uit? (werk je nog voor de post trouwens?)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Polly schreef:Marin schreef:Polly schreef:Ook al ben ik moe, ik heb altijd het gevoel dat ik wel iets beters te doen heb dan slapen.
Ik denk IEDERE avond "Mórgen ga ik vroeger naar bed, echt waar".
Hahaha
En elke ochtend denk ik: Ach ik kan 's middags wel een dutje doen, dan ga ik een uurtje, desnoods half uurtje liggen. Maar in de middag voel ik me dan wel prima.. pas 's avonds weer niet, maar ja rond 20.00 wil ik wel slapen maar ga ik toch echt niet doen.
Marin- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:
Ja ik werk nog voor de post. Dat is rond half 11 klaar (met sorteren, dus klaar in tassen dus kan ik dan pas werken), dus voor die tijd doe ik administratieve dingen enzo. Ik zet geen wekker (zeker nu ik zo moe ben en het gevoel heb dat ik m'n slaap nodig heb) en word rond half 9 wakker. Dus nee, ik kan rustig aan doen 's ochtends en dat is wel lekker.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben de laatste dagen echt oververmoeid. Ik heb vanmiddag dan ook tussen vijf en acht geslapen (ik ging even een half uurtje liggen). Verder lig ik eigenlijk nooit voor twaalf uur in bed, maar ik hoef ook niet heel vroeg op.
Gast- Gast
Ja ik probeer daar aan toe te geven. Dan ga ik gewoon rond 9 uur in bed liggen lees ik een tijdschrift en dan ga ik slapen. De meiden krijgen soms nog wel is om 10 uur eten ofzo dus dan gaat het niet.. maar ze hebben al weer drie dagen het ritme van lang slapen te pakken dus ik denk dat ik weer wat vaker op tijd naar bed kan.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Vind je het gek? Van jouw levensritme zou een gezond persoon al doodmoe worden. Jij geeft aan spasmes en altijd hoofdpijn te hebben, en sjeest van hot naar her. Logisch dat je je zo voelt, ik word al moe als ik het lees !
Gast- Gast
Ik ga ook te laat naar bed(vaak rond 12 uur en dan nog wat lezen, dus 1 uur slapen) en elke keer denk ik weer: was ik maar lekker vroeg mijn bed in gegaan. Maar ik vind het net als jij zo jammer van mijn avond. Zeker toen ik nog werkte deed ik in de vroege avond nog nakijkwerk en voorbereiding en daarna ging ik nog heerlijk 1-1,5 uur tv kijken en ontspannen. Ik kom echt tot rust in de avond, daar kan ik echt naar uitkijken. Maar toch vind ik het elke keer te laat en zou ik tussen 10 en 11 wel willen gaan slapen(en dan nog wat lezen of puzzelen). Geen tips dus
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Charlie schreef:Vind je het gek? Van jouw levensritme zou een gezond persoon al doodmoe worden. Jij geeft aan spasmes en altijd hoofdpijn te hebben, en sjeest van hot naar her. Logisch dat je je zo voelt, ik word al moe als ik het lees !
Haha ja het zijn gelukkig ook dingen waar ik energie van krijg en die ik echt heel leuk vind, maar heb nu wel een beetje het gevoel een soort constante jetlag te hebben. Ik hang ook al echt de hele winter tegen ziek zijn aan en ben onwijs trots op m'n lichaam (jaja echt) dat ik niet echt ziek ben geworden, maar hoe goed ik ook oplet, het kwakkelt maar door. Voordeel is wel dat ik beter slaap dan ooit! Ik deed altijd twee uur over in slaap vallen, nu maximaal een half uurtje. Elk nadeel heb z'n voordeel
Marin- Lady Post-a-lot
Hahahaha krijg ik uitgerekend net nu deze foto doorgewhatsappt van m'n vriend, blijkbaar lag ik er van de week zo bij op de bank...
Zeer oncharmant.
Zeer oncharmant.
Marin- Lady Post-a-lot
June schreef:Ik ben de laatste dagen echt oververmoeid. Ik heb vanmiddag dan ook tussen vijf en acht geslapen (ik ging even een half uurtje liggen). Verder lig ik eigenlijk nooit voor twaalf uur in bed, maar ik hoef ook niet heel vroeg op.
Bij dutjes zet ik toch altijd maar een wekker, omdat ik anders ook echt uren slaap. Ben je daarna wel weer fit?
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben altijd wel weer fit. Als ik wel eens een dutje doe wordt ik vanzelf eigenlijk altijd na een uurtje wel wakker. Maar waar ik wel een wekker voor moet zetten is de ochtend. Als ik dus zoals jou geen wekker zet, slaap ik gerust tot half 11/11 uur door, ik wordt gewoon niet vanzelf wakker.Marin schreef:June schreef:Ik ben de laatste dagen echt oververmoeid. Ik heb vanmiddag dan ook tussen vijf en acht geslapen (ik ging even een half uurtje liggen). Verder lig ik eigenlijk nooit voor twaalf uur in bed, maar ik hoef ook niet heel vroeg op.
Bij dutjes zet ik toch altijd maar een wekker, omdat ik anders ook echt uren slaap. Ben je daarna wel weer fit?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik heb er de afgelopen 2 dagen aan toegeven, nadat ik rechtop op de bank in slaap was gevallen.
Gewoon 2 dagen om 21 uur in bed.
En dat heeft wel geholpen, want vandaag ben ik veel minder moe en het is al na 22 uur!!!
Gewoon 2 dagen om 21 uur in bed.
En dat heeft wel geholpen, want vandaag ben ik veel minder moe en het is al na 22 uur!!!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Ik probeer altijd op tijd naar bed te gaan maar gemiddeld is het toch zeker wel pas half 12. Ik lees altijd nog eventjes en blijf vaak te lang hier hangen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik neem me iedere ochtend voor om 'savonds eerder naar bed te gaan (of eerder te gaan slapen)
Vanmiddag was ik zo moe uit het werk haha, ben eerst een uurtje gaan slapen op de bank.
Vanmiddag was ik zo moe uit het werk haha, ben eerst een uurtje gaan slapen op de bank.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Als ik moe ben, ga ik lekker mijn bed in. Dat kan half tien zijn, maar ook half een.
Gast- Gast
Het lukt me meestal niet. Mijn lichaam is nog te onrustig en dan val ik niet in slaap, hoe moe ik ook ben. Ook wil ik soms lekker avond met vriend zijn, en hij is soms pas om 20.00u thuis, dan vind ik het ook niet gezellig om om 21.30u al in bed te liggen! Maar probeer om zeker 23.00u in bed te liggen, als ik om 7.00u op moet, en meestal lukt dat... Zoals nu wacht ik tot vriend thuis is, maar kan ik morgen uitslapen, dan is het niet erg.
En ik heb mijn vrije dagen echt nodig om uit te slapen (tot max. 10.00u) anders zou ik het niet redden allemaal. En als dat niet kan, ga ik in de middag even op de bank liggen en tijdschrift/boek lezen om uit te rusten (en heel soms val ik dan in slaap )
En ik heb mijn vrije dagen echt nodig om uit te slapen (tot max. 10.00u) anders zou ik het niet redden allemaal. En als dat niet kan, ga ik in de middag even op de bank liggen en tijdschrift/boek lezen om uit te rusten (en heel soms val ik dan in slaap )
Gast- Gast
Ik heb het de laatste dagen heel erg. Ook rond een uur of 8 al en heb het tot nu toe kunnen rekken tot 10 uur. Maar gevolg is dan wel dat ik in de ochtend om half 5 weer wakker ben... Schiet niet op... Vandaag dacht ik rond 8 uur 'fuck it, ik ga naar bed' maar toen smste de buurman dat hij terug was van vakantie. Dus heb het langer weten te rekken. Hopelijk slaap ik nu goed door, ik hoef niet vroeg te beginnen morgen...
Gast- Gast
Sinds ik geen werk meer heb let ik niet meer op de tijd.. Ik ben wel eens rond 10 uur moe en dan wil ik wel maar vind ik het zonde. Maar ik ga pas rond 12 uur ofzo naar bed n dan val ik rond 1 uur of later in slaap! Plus de volgende ochtend wordt ik weer laat wakker.. Moet mezelf maar gaan aanleren om weer voor kwart voor 12 op bed te liggen en dan te gaan slapen en de volgende dag op een normaal tijdstip de wekker te zetten...
Dus helaas ook geen tips, maar je heb wel veel lotgenoten
Dus helaas ook geen tips, maar je heb wel veel lotgenoten
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn lichaam zorgt er wel voor dat ik naar bed ga als ik moe ben. Ik val dan gewoon in slaap voor de tv en word steeds kouder, hoeveel lagen kleding ik ook aan heb en hoe warm ik het ook stook in huis. Dan wil ik ook wel heel graag in bed kruipen. Door de week lig ik meestal rond 10 uur, mssr soms ook wel eens 9 uur of half 10. Ik lees dan nog even, maar hou dat maar een paar pagina's vol en dan slaap ik als een roos.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??
» Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)
» Wat ik me af vroeg (mbt forummers)
» 22.00.. vroeg..... 22.30... laat!
» Baby 'te vroeg' in bed
» Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)
» Wat ik me af vroeg (mbt forummers)
» 22.00.. vroeg..... 22.30... laat!
» Baby 'te vroeg' in bed
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: