Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav Zou je voor een tweede net zo ver gaan?

+14
Muppetje
Lindsya
Filoria
Flower_L
Makamba
SarahKey
Parisienne
Pien
Novalee
Diese
Coco
Thunder
*Troela*
Printje
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nav Zou je voor een tweede net zo ver gaan? - Pagina 2 Empty Re: nav Zou je voor een tweede net zo ver gaan?

Bericht  Blue flower do 8 maa 2012 - 1:59

Zonder twijfel verder dan bij de eerste, ik weet nu hoe het is om een kindje te hebben en hoeveel ik daar van geniet.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Zou je voor een tweede net zo ver gaan? - Pagina 2 Empty Re: nav Zou je voor een tweede net zo ver gaan?

Bericht  moepie do 8 maa 2012 - 2:18

Bij de tweede zouden wij ook verder zijn gegaan dan bij de eerste.
Bij de eerste zwangerschap bleek clomid genoeg, nu zouden we al verder stappen ondernemen. Was op het nippertje niet meer nodige, wel meer onderzoeken gehad dan bij de eerste.
De wens voor een tweede kindje was net zo groot als voor de eerste. Als dit bij een derde weer zo zou zijn zouden we weer zo ver gaan en eventueel verder.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Zou je voor een tweede net zo ver gaan? - Pagina 2 Empty Re: nav Zou je voor een tweede net zo ver gaan?

Bericht  maiadebij do 8 maa 2012 - 2:24

Nois schreef:Hoe ik er op dit moment over denk is dat ik niet de medische molen in zou gaan. Dat zie ik echt niet zitten. We kunnen best tevreden zijn met twee kinderen als dat nodig is. Ik zou eerder voor adoptie of pleegzorg kiezen dan de medische molen. Maar misschien houden we het dan ook wel gewoon bij twee. Wij overwegen sowieso adoptie of pleegkinderen uit Marokko (omdat ze dan ook hun eigen cultuur behouden).

Wat een mooi idee Nois, is dat ook echt mogelijk vanuit Marokko of weet je dat niet?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Zou je voor een tweede net zo ver gaan? - Pagina 2 Empty Re: nav Zou je voor een tweede net zo ver gaan?

Bericht  SarahKey do 8 maa 2012 - 5:52

Je verlegd ook steeds je grenzen heb ik gemerkt. Wij dachten eerst: ziekenhuis? nee hoor we proberen het eerst zo. En na ruim 2 jaar dacht ik echt, nee zo komen we er niet.
En gelukkig hebben we die stap uiteindelijk genomen.
en als je die ene stap genomen heb denk je alweer verder.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Zou je voor een tweede net zo ver gaan? - Pagina 2 Empty Re: nav Zou je voor een tweede net zo ver gaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum