Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

+21
Arwyn
Merai
smartie
Lynn_
ellibre
Siem
Muurvlindertje
sonly
Dennenappel
Gizmo
Jeanette
silly-one
Mees
Liz
SuperGrover
Antibes
Minx
Bliss
Lejow
juffie001
Printje
25 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Mees di 6 maa 2012 - 11:07

Van wat ik heb gehoord zou het gaan om 2 leerlingen uit het speciaal onderwijs (van autisme tot zwaar lichamelijk gehandicapten) die er per klas in het reguliere onderwijs bij gaan komen. En dat terwijl de IB'ers het onderwijs uit worden bezuinigd.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  silly-one di 6 maa 2012 - 19:41

Het is zuur dat er bezuinigt moet worden en de klap is groot, heel groot. Een hoop kinderen gaan er het dupe van worden en er zullen grote klasse komen met meer speciale kinderen. Kinderen op het speciaal onderwijs zullen minder begeleiding krijgen en hulp buiten de klas wat ook niet goed is voor de kinderen. In dat opzicht ben ik het ( als juf) met de meeste juffen hier eens. Het is een harde klap en het is niet goed voor de kinderen. Zeker niet op het lange termijn.

Maar er moet bezuinigt worden, ook in het onderwijs. Ik had het hier gisteren met een vriendin over en die gaf aan dat er dan eens goed naar de bedrijfsvoering van scholen gekeken moet worden. Wordt het geld wel op de juiste manier verdeeld, misschien als er hier naar gekeken wordt dan kan het best zijn dat de klappen niet zo heel groot zijn zoals er wordt verwacht. Natuurlijk zullen er klappen vallen, maar ik denk wel door eens goed naar de bedrijfsvoering te kijken van scholen kan er al een hoop bezuinigt worden. Ik heb het hierbij niet over mensen gelijk ontslaan die een toegevoegde waarde hebben. Als ik hoor en lees dat scholen de afgelopen jaren winst hebben gemaakt, dan vraag ik me af waarom je als school winst wil maken? Ja investeringswinst mag je wel maken, want je moet meubilair etc. een keer in de zoveel jaar vervangen en vernieuwen. Maar dat is dan geen winst in mijn ogen. Ik denk wel dat er met een juiste bedrijfsvoering binnen het onderwijs minder geld uitgegeven kan worden, zonder dat er daarbij kwaliteit verloren gaat. Het is alleen wel een kwestie van een keer goed kijken waar alles heen gaat en hoe dat beter besteed kan worden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Jeanette di 6 maa 2012 - 21:06

Lejow schreef:Ik vond het ook diep teleurstellend en zeer triest om te horen... Dingen worden altijd zo makkelijk besloten, en zij zelf ondertussen 200.000 cashen ieder jaar..

Ja helemaal mee eens!!! Echt ongelofelijk! Ik weet nog dat ik een vervolgopleiding moest kiezen en dat PABO mij werd aangeraden en dan werd er heel mooi verteld dat ze daar tekort aan hadden en dat je sowieso kans had op een baan. Yeah right..

Verder vind ik het schandalig waarop er bezuinigd moet worden. De zorg en onderwijs waar we zo trots op kunnen zijn, daar blijft straks weinig van over... laughcry

En daarnaast kijken ze ook niet naar de lange termijn. Een kind met flinke gedragsproblemen kun je niet zonder begeleiding bij jan en alleman zetten. De consequenties daarvan zijn op de lange termijn alleen maar erger, wat juist nog meer geld gaat kosten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gizmo di 6 maa 2012 - 21:17

Even inhakend op dit onderwerp, gisterenochtend hoorde ik op de radio een politiek verslaggever. Die vertelde dat de staking totaal geen nut had, dat het besluit al een hele tijd vaststaat. En dat dat niet zomaar weer wordt omgedraaid. Voor mij dus geen rare uitkomst dat er niks wordt gedaan naar aanleiding van de staking.

Maar dan vraag ik me af, was dit niet bekend onder de stakers? Als het toch geen nut heeft, waarom dan gaan staken?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Jeanette di 6 maa 2012 - 21:21

Gizmo schreef:Even inhakend op dit onderwerp, gisterenochtend hoorde ik op de radio een politiek verslaggever. Die vertelde dat de staking totaal geen nut had, dat het besluit al een hele tijd vaststaat. En dat dat niet zomaar weer wordt omgedraaid. Voor mij dus geen rare uitkomst dat er niks wordt gedaan naar aanleiding van de staking.

Maar dan vraag ik me af, was dit niet bekend onder de stakers? Als het toch geen nut heeft, waarom dan gaan staken?

Dat was van tevoren ook bekend, dus ik sta er ook niet erg van te kijken, maar het is altijd goed om een statement te maken toch?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Dennenappel wo 7 maa 2012 - 2:18

Het hele onderwijssysteem moet dan ook op zijn kop vind ik. Op de PABO en onderwijsassistent opleiding (weet even de naam niet) moeten nu ook meer kennis krijgen van psychopathologie speciaal gericht op kinderen en in groepsverband. Ze gaan straks de handvatten missen om de kinderen de juiste begeleiding te geven. Dat is funest voor het kind zelf, de anderen kinderen en de leerkracht.

Ik snap dat er overal bezuinigd moet worden, maar kijk wel naar de hoeveelheid en de gevolgen. Overal kan bezuinigd worden, maar wel tot een bepaalde mate.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 2:47

Ook ik (als juf, voor het laatste jaar, want ook ik ben eraan onderdoor gegaan) vind het belachelijk. Maar ik ben het wel eens met Silly-One. Er kán heus wel wat minder geld naar onderwijs. Maar de hoeveelheid en het onderdeel zogezegd waarop nu bezuinigd wordt is gewoon ontzettend onhandig. Er moet inderdaad eens goed gekeken worden naar alle 'potjes' die scholen nu hebben en hoe efficiënt en effectief die gevuld en gebruikt worden. Wat verder weer eens opvalt is het korte termijn denken. We halen geld weg uit het onderwijs om de economie weer recht te krijgen... Jaja....

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Loesje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 3:17

Bliss schreef:Idd belachelijk, alle scholen die dicht waren vandaag, alle 50.000 leerkrachten in de Arena... voor niks! Sad

Hoorde bij Giel gister (ook gehoord?) dat het staken inderdaad letterlijk geen zin meer had, omdat alles allang besloten is/was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 3:18

Ik lees hier zoveel klagende mensen dat het niet verstandig is om te bezuinigen op onderwijs. Kijk er moet nu eenmaal bezuinigd worden dus ook in de sector onderwijs. Het is niet zo dat dit de enige sector is waarop bezuinigd wordt. Wat betreft de crisis in griekenland daar gaat van NL uit al geen geld meer heen omdat wij nu zelf hier ook in crisis zitten. Ook waren ze aan het kijken om te bezuinigen op ontwikkelingshulp maar dat is nog niet zeker of dat dat doorgaat omdat de arme landen er niks aan kunnen doen dat wij hier crisis hebben. (hoewel ik vind dat hier ook wel op bezuinigd kan worden)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 3:21

Mensen mogen daar toch over 'klagen' (ik zou het eerder zien als opkomen voor hun vak)? Een argument als 'er moet nou eenmaal bezuinigd worden' vind ik nogal slap.

Edit; slap als in dat de leerkrachten ook snappen dat er bezuinigd moet worden, maar dat zij wel geraakt worden. Dat ze dan dus pleiten voor een andere oplossing, snap ik juist heel goed.


Laatst aangepast door Jolee op wo 7 maa 2012 - 3:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 3:25

Tuurlijk mogen mensen daarover klagen/hun mening zeggen, maar bezuinigd word er toch of er gestaakt gaat worden of niet. Er moeten nu eenmaal ergens miljarden vandaag gehaald worden en dat gaat o.a. zijn op de sector onderwijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gizmo wo 7 maa 2012 - 3:59

Jeanette schreef:
Gizmo schreef:Even inhakend op dit onderwerp, gisterenochtend hoorde ik op de radio een politiek verslaggever. Die vertelde dat de staking totaal geen nut had, dat het besluit al een hele tijd vaststaat. En dat dat niet zomaar weer wordt omgedraaid. Voor mij dus geen rare uitkomst dat er niks wordt gedaan naar aanleiding van de staking.

Maar dan vraag ik me af, was dit niet bekend onder de stakers? Als het toch geen nut heeft, waarom dan gaan staken?

Dat was van tevoren ook bekend, dus ik sta er ook niet erg van te kijken, maar het is altijd goed om een statement te maken toch?

Uiteraard is het goed om een statement te maken. Maar voor mijn idee is het nogal dubbel, als het toch al vaststaat. Een dag staking kost ook een hoop geld lijkt me. De vergoeding vanuit de bond, de ouders die vrij moeten nemen om de kinderen op te vangen, een dag minder les....

@Carrie, inderdaad bij Giel gehoord.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 4:15

Gizmo: Dan kunnen we staken wel helemaal stoppen. Dat het al vastligt, betekent niet dat er nooit meer over nagedacht kan worden. Dit zijn nou juist dingen waarbij het belangrijk is om met veel mensen te laten zien dat het gewoon echt niet kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gizmo wo 7 maa 2012 - 4:44

June schreef:Gizmo: Dan kunnen we staken wel helemaal stoppen. Dat het al vastligt, betekent niet dat er nooit meer over nagedacht kan worden. Dit zijn nou juist dingen waarbij het belangrijk is om met veel mensen te laten zien dat het gewoon echt niet kan.

Ik heb het puur over dit geval, gezien het besluit al vaststond. Maar ik geef ook al aan dat mijn gevoel hierbij dubbel is. Lastig uit te leggen.

En je laatste zin; dat het gewoon echt niet kan. Blijkbaar wel toch, anders zouden ze het niet doorvoeren? Overal moet bezuinigd worden. Ze nemen echt niet klakkeloos een besluit van 'miljardje daar bezuinigen, miljardje hier bezuiningen'.

Maar goed, ik werk niet in het onderwijs, dus heb er verder geen verstand bij. En ook geen persoonlijke ervaring/emotie dus.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 4:46

Laatste zin is onduidelijk. Ik bedoel om te laten zien dat je het echt niet vindt kunnen, dat je vindt dat het niet móet kunnen.

Jezelf er maar gewoon bij neerleggen zou ik nooit doen, of het nou vastligt of niet. Ik denk dat er altijd nog wel ergens iets veranderd zou kunnen worden. En nee heb je, maar ja kun je krijgen. Ja, zo'n dag kost veel geld, maar het lijkt me het meer dan waard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 4:47

Overigens werk ik ook niet in het onderwijs en heb ik ook geen ervaring/emotie mbt speciaal onderwijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  sonly wo 7 maa 2012 - 5:09

Printje schreef:Precies, alle alle kinderen gaan hier de dupe van worden. De 'gewone gemiddelde' kinderen, de 'hoger begaafde' kinderen en de kinderen met een 'rugzakje'.

Ik nodig mevr Bijsterveld van harte uit om een dagje mee te lopen, dan zal ze wel anders piepen.

Eigenlijk zou je dr gewoon een officiele uitnodiging moeten sturen ofzo....
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Muurvlindertje wo 7 maa 2012 - 5:12

Carrie schreef:
Bliss schreef:Idd belachelijk, alle scholen die dicht waren vandaag, alle 50.000 leerkrachten in de Arena... voor niks! Sad

Hoorde bij Giel gister (ook gehoord?) dat het staken inderdaad letterlijk geen zin meer had, omdat alles allang besloten is/was.

Ik ken mensen die gestaakt hebben om gewoon weer een dagje niet te hoeven lesgeven zo kort na de vakantie. Die stonden daar lekker even in de massa met koffie en koekjes en zijn daarna naar de Albert Cuijp gegaan.

Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Siem wo 7 maa 2012 - 5:19

Er moet m.i. wel bezuinigd worden op het onderwijs en ook op de zorg, er wordt daar teveel geld weggegooid waardoor de kosten zo hoog liggen dat er nu moet worden bezuinigd. Als deze sectoren vantevoren gezonder waren geweest dan hoefde er nu ook niet in deze mate te worden bezorgd.

De reacties hier begrijp ik wel, of in ieder geval de emotie omdat het zo dichtbij komt. Maar als je het van een afstandje bekijkt dan pas zie je hoe veel er mis is in de sector onderwijs en hoeveel geld er is weggegooid en dan moet er nu eenmaal bezuinigd worden.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  ellibre wo 7 maa 2012 - 5:21

Lily schreef:Tuurlijk mogen mensen daarover klagen/hun mening zeggen, maar bezuinigd word er toch of er gestaakt gaat worden of niet. Er moeten nu eenmaal ergens miljarden vandaag gehaald worden en dat gaat o.a. zijn op de sector onderwijs.
De overheid moet dit jaar ongeveer 1125 euro per inwoner bezuinigen. Daar gaat geen staking of protest iets aan veranderen. Het geld zal ergens vandaan moeten komen. Daarom wordt er op alle fronten bezuinigd. In dit topic is er verontwaardiging over bezuinigingen op het basisonderwijs, studenten hebben geprotesteerd tegen bezuinigingen op het hoger onderwijs, de politie voert actie tegen bezuinigingen, bij defensie wordt actie gevoerd en raken duizenden mensen hun baan kwijt. De kunst- en cultuursector schreeuwt moord en brand, de zorgtoeslag is gedaald en de premies, het eigen risico en de eigen bijdragen zijn gestegen. De hypotheekrenteaftrek ligt onder vuur, de BTW zal waarschijnlijk binnen enkele jaren omhoog gaan, op ontwikkelingshulp wordt bezuinigd. Kortom, er moet overal ingeleverd worden. En iedereen is het daarmee eens, zolang ze er zelf maar niets van merken. Maar dat is natuurlijk een utopie.

Maar als je het van een afstandje bekijkt dan pas zie je hoe veel er mis is in de sector onderwijs en hoeveel geld er is weggegooid en dan moet er nu eenmaal bezuinigd worden.
Dat is helemaal waar, en dat geldt ook voor vele anderen sectoren. Ik vind het helemaal niet zo slecht dat de teugels even strak getrokken worden, dan worden mensen tenminste weer geprikkeld om goed te kijken wat ze met het beschikbare geld doen, en of dit wel efficiënt en effectief is. Minder geld kan, mits er juist mee om gegaan wordt, leiden tot creativiteit, innovatie en op termijn betere kwaliteit van zorg, onderwijs, etc. Het huidige systeem waarbij steeds maar meer geld beschikbaar is gekomen is op de lange termijn gewoon niet houdbaar.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 5:44

Kenya schreef:Ook ik vind het belachelijk. Maar ik ben het wel eens met Silly-One. Er kán heus wel wat minder geld naar onderwijs. Maar de hoeveelheid en het onderdeel zogezegd waarop nu bezuinigd wordt is gewoon ontzettend onhandig. Er moet inderdaad eens goed gekeken worden naar alle 'potjes' die scholen nu hebben en hoe efficiënt en effectief die gevuld en gebruikt worden. Wat verder weer eens opvalt is het korte termijn denken. We halen geld weg uit het onderwijs om de economie weer recht te krijgen... Jaja....

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Loesje

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Erg om te lezen dat jij het niet meer trekt, Kenya. Wat ga je nu doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Lynn_ wo 7 maa 2012 - 5:54

Lily schreef:Tuurlijk mogen mensen daarover klagen/hun mening zeggen, maar bezuinigd word er toch of er gestaakt gaat worden of niet. Er moeten nu eenmaal ergens miljarden vandaag gehaald worden en dat gaat o.a. zijn op de sector onderwijs.

Dat is wel erg gemakkelijk gezegd hoor. Jouw kind zal er ook de dupe van worden. Want dat vind ik ook zo erg. Niet alleen de kinderen die speciale zorg nodig hebben zijn de dupe, ook alle andere kinderen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  smartie wo 7 maa 2012 - 7:39

Ze gaan 300 miljoen bezuinigen maar er gaat 80 miljoen naar die prestatiebeloning. Doe die 80 miljoen dan naar het passend onderwijs...

smartie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 13-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  ellibre wo 7 maa 2012 - 7:45

smartie schreef:Ze gaan 300 miljoen bezuinigen maar er gaat 80 miljoen naar die prestatiebeloning. Doe die 80 miljoen dan naar het passend onderwijs...

Dat vind ik erg kortzichtig. De prestatiebeloning is bedoeld als prikkel die moet leiden tot creativiteit en innovatie. Docenten die iets extra's doen, iets toevoegen aan het bestaande onderwijs, worden beloond. Innovatie is nodig voor de verbetering van het onderwijs op zowel korte als lange termijn. Ik vind het dus zeker geen slecht idee, al is het altijd afwachten hoe het in de praktijk werkt.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 7:48

Kinderen zijn onze toekomst...dus ook de kinderen met gedragsproblemen....als ze daar op gaan bezuinigen zal het nog veel erger worden ben ik bang No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo belachelijk!!!!!!!  (bezuinigingen onderwijs) - Pagina 3 Empty Re: Zo belachelijk!!!!!!! (bezuinigingen onderwijs)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum