Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag maar raak over de liefde-topic!

+14
Arwyn
Merai
xxDila
Prosecco
Blond
Bliss
Laquisia
luckyme
Serena
Flinder
Sweety
Snoes
TNMN
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Laquisia di 11 jan 2011 - 5:32

Ik heb het mijn moeder na 3 dates verteld. Toen had ik er wel zekerheid van dat dit een blijvertje was. Mijn vader heb ik iets later ingelicht aangezien hij nogal sceptisch is.

Hoelang hebben jullie gewacht tot je je vriend hebt voorgesteld aan je ouders?
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:36

Ik heb mijn vriend via internet leren kennen; en dat heb ik ze na een paar keer praten al verteld, omdat er gelijk gewoon een klik was. Ik ben daar altijd heel open over geweest tegen mijn ouders, nu nog steeds.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:36

_Leah_ schreef:

Hoelang hebben jullie gewacht tot je je vriend hebt voorgesteld aan je ouders?

De eerste date hebben mijn moeder en vriend elkaar al ontmoet, mijn vader de derde date ofzo, toen kwam hij eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Bliss di 11 jan 2011 - 5:45

Ik vertelde mijn moeder eerder nooit iets over jongens, maar de laatste tijd wel wat meer. En mijn huidige date woont bij mn moeder in de buurt, terwijl ik bijna anderhalf jaar geleden naar de andere kant van het land ben verhuisd. De eerste date was ik bij mn moeder en kwam hij me daar ophalen, dus toen heb ik het maar gezegd. Heb er wel voor gezorgd dat mn moeder weg was, wilde niet dat ze m zou zien haha Very Happy Pff voelde me wel weer even alsof ik nog thuis woonde ofzo, terwijl ik al 5,5 jaar het huis uit ben! Mn pa is inmiddels ook op de hoogte, maar op een gegeven moment vroegen ze wel héél vaak of ik "al verkering" had. Werd er een beetje gek van, vooral omdat ik zelf niet weet waar het toe leidt, dus heb gezegd dat ze wel een keer horen of t iets is geworden of niet :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:56

De 3e date heb ik hem voorgesteld aan mijn ouders, hij kwam hier film kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 0:10

De dag dat ik voor het eerst echt met mijn vriend afsprak, kwam ik om 10 uur 's ochtends thuis. Mijn vader zat met de buurvrouw koffie te drinken. Ik ging naar bed en vroeg mijn vader of hij mij om 2 uur wakker wilde maken, omdat ik een afspraakje (date) met mijn vriend had. Mijn vader vroeg mij eerst wel van alles, nieuwschirigheid natuurlijk. Diezelfde dag trof mijn vader hem ook nog, ja mijn vriend kwam mij tenslotte van huis halen..

Zijn ouders heb ik toen die dag ook al gezien, maar alles ging snel bij ons. In diezelfde week sliepen we al bij elkaar en binnen 2 maanden woonden wij al samen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:19

Vertel je je ouders als je aan het daten bent of benoem je dat pas als het een serieuze relatie is?
Ik weet nog goed dat ik niet uitgepraat raakte over mijn vriend (toen we nog geen verkering hadden ook al). Ik geloof dat het vrij duidelijk was Very Happy

Hoe denken jullie over vrienden blijven met je ex dan? Kan dat en als dat kan kom je dan wel echt los van elkaar?
Geen ervaring mee. Ik heb namelijk geen ex-en mijn vriend heeft er 3, daar heeft hij nooit contact mee gehouden.

Hoelang hebben jullie gewacht tot je je vriend hebt voorgesteld aan je ouders?
We waren samen naar de stad geweest en hij bracht me thuis, toen heb ik hem voorgesteld. Sinds die dag hebben we ook een relatie. Was een beetje een rare situatie aangezien mijn ouders net naar bed wilden gaan en mijn vader is z'n onderbroek rond liep Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 6:33

Birgit schreef:
[b]Hoe denken jullie over vrienden blijven met je ex dan? Kan dat en als dat kan kom je dan wel echt los van elkaar?

Geen ervaring mee. Ik heb namelijk geen ex-en mijn vriend heeft er 3, daar heeft hij nooit contact mee gehouden.

Ik heb nog wel contact met mijn ex. Dit is nu heel oppervlakkig. We sms-en elkaar met verjaardagen en met oud en nieuw.
Verder praten we wel eens tegen elkaar op msn. Op msn spreken we elkaar hooguit eens in de 2-3 maanden.
Vind mijn vriend het fijn, nee.
Vind ik het raar dat ik nog contact met hem heb? Nee, omdat ik 6,5 jaar samen ben geweest met hem.
Mijn vriend heeft geen contact met zijn ex, omdat die 2 altijd ruzie hadden en zij is vreemdgegaan. Hij heeft haar letterlijk de deur uit geschopt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Blond wo 12 jan 2011 - 6:35

Ik ben een open boek en kan niet liegen, dus als ik een date heb vertel ik het meteen. Maar ik woon ook nog thuis, dus dan is het misschien ook wel logischer.

Toen ik op Curacao aan het daten was wist mijn moeder het ook heel snel. Ze vroeg op msn of er leuke jongens waren, en toen heb ik het zo maar verteld.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 6:50

Birgit schreef:Vertel je je ouders als je aan het daten bent of benoem je dat pas als het een serieuze relatie is?
Nee, ik vertel t pas als het heel serieus is en ik er heel zeker van ben.

Hoe denken jullie over vrienden blijven met je ex dan? Kan dat en als dat kan kom je dan wel echt los van elkaar?
Ik denk niet dat je vrienden kan zijn met een ex. Behalve als je na jaren geen contact weer opnieuw een vriendschap op bouwt.

Hoelang hebben jullie gewacht tot je je vriend hebt voorgesteld aan je ouders?
Ze hebben elkaar na 10 maanden ontmoet, toen woonden wij al samen. Maar dat ligt ook aan de afstand waarop we de eerste 8 maanden woonden (wij in Azië ouders in NL)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Prosecco wo 12 jan 2011 - 7:11

Ik vertel het mijn ouders pas als ik een date heb. In de afgelopen jaren heb ik wel een aantal dates gehad, maar geen daarvan werd uiteindelijk echt serieus. Ik heb dan echt geen zin om helemaal uit de doeken te doen hoe of wat.
Nu ben ik toevallig ook aan het daten, maar als ik wat ga doen verzin in gewoon dat ik naar een of andere vriendin ga. (ik woon nog thuis)

Ik geloof trouwens wel dat je vrienden kunt blijven met je ex, ondanks dat het mij niet gelukt is. Nadat het uitging hebben we eerst een tijd geen contact gehad, totdat ik over hem heen was (hij had het uitgemaakt) daarna hadden we af en toen contact, belden we wel eens, gingen we een hapje eten oid. Maar toen merkte ik dat het contact eigenlijk alleen maar van mij af kwam. Dat noem ik geen vriendschap dus heb ik ook geen contact meer opgenomen. Sindsdien heb ik nooit meer wat gehoord. Opzich jammer want als we elkaar zagen was dat altijd gezellig, zonder bijbedoelingen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos do 13 jan 2011 - 9:54

Leuk om allemaal te lezen!

Nieuwe stelling: Zonder gezamenlijke hobbies mislukt je relatie!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Sweety do 13 jan 2011 - 10:03

Roze Roos schreef:
Nieuwe stelling: Zonder gezamenlijke hobbies mislukt je relatie!
Niet mee eens. Ik denk juist dat het goed is als je beide je eigen hobby's heb. Ik ben het er wel mee eens dat je wel een gezamenlijke hobby nodig heb. Als is het samen koken. Maar ik denk niet dat je relatie gaat mislukken als je dat niet heb.

En jijzelf?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos do 13 jan 2011 - 11:21

Ik sluit mij bij jou aan! Eigen dingen/hobbies is denk ik erg goed, dan heb je ook andere dingen om over te kletsen enzo. Maar enigzins dezelfde dingen, denk aan muzieksmaak/keuze films, leuk vinden kan denk ik wel een pluspunt zijn!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  xxDila do 13 jan 2011 - 11:34

Vertel je je ouders als je aan het daten bent of benoem je dat pas als het een serieuze relatie is?
Ik wilde het pas vertellen als ik er zelf zeker van was. Maar ik woonde nog thuis en mijn moeder vond dat ik toch wel verdacht vrolijk naar vrienden toeging en terugkwam. Ze vroeg het en ik kon liegen wat ik wilde mijn gezicht zei meer dan genoeg Laughing
We hebben het wel samen stil gehouden voor mijn vader tot het echt was. Maar dat was al een week of twee later!

Hoe denken jullie over vrienden blijven met je ex dan? Kan dat en als dat kan kom je dan wel echt los van elkaar?
Ik heb nog contact met 1 ex. Maar ik weet nog steeds niet of ik dat een ex moet noemen. We waren beste vrienden, er gebeurde een keer wat, dachten dat we elkaar misschien toch leuker vonden. We hebben het daarop een poosje geprobeerd met elkaar maar als stel werkte het echt niet. Het was na een paar weken weer over. Gaan nu nog steeds als goede vrienden met elkaar om. Kennen ook elkaars huidige partners & gaan regelmatig met zijn vieren iets doen.
Met andere exen heb ik hier echt geen behoefte aan. Of de relatie op zich was niet oké, of de manier waarop we uit elkaar gingen niet.

Hoelang hebben jullie gewacht tot je je vriend hebt voorgesteld aan je ouders?
Dat was nogal onverwachts. Mijn ouders zouden de hele avond weg zijn naar een theatervoorstelling. En wij zaten lekker op de bank een filmpje te kijken. Hadden zij de verkeerde datum in hun hoofd en kwamen ze plots thuis. Nouja, dan maar voorstellen he! We hadden het er in die tijd net over gehad dat we elkaar wilden voorstellen aan onze ouders. We zijn samen diezelfde week ook maar meteen naar zijn ouders gegaan!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 18:21

Hmmm ben blij eigenlijk dat mijn vriend en ik niet dezelfde hobbies hebben.
Hij mag graag in ons huis of bij anderen klussen en aan auto's sleutelen etc.
Eten koken vind hij niets aan, doet hij wel, maar dan in het weekend. We mogen tijdens het eten koken niet bijelkaar in de keuken komen:P

Beiden hebben we wel dezelfde film interesse, maar ik ben meer van de films dan hij.





Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Merai do 13 jan 2011 - 20:57

Onze relatie was meteen behoorlijk serieus en omdat ik vrij snel nadat we iets kregen voor langere tijd naar het buitenland ging hebben we elkaars ouders binnen drie weken gezien. Zij wisten er toen al wel vanaf, meteen eigenlijk:).

Ik ben het levende bewijs van het feit dat een vriendschap met je ex mogelijk is. We zijn drie jaar samen geweest waarvan we een jaar hebben samengewoond. Ondertussen is het al ruim vier jaar uit maar we duiken nog regelmatig samen de kroeg in en komen ook op elkaars verjaardagen etc. Van beide kanten zijn er geen gevoelens meer en dat kan prima. Heeft wel ongeveer een jaar geduurd voordat we elkaar weer zagen nadat het uit was.

Gezamelijk hobby's zijn denk ik niet essentieel, wel gezamelijke interesses.

Zo, nu ga ik de collegezaal in:)
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos zo 16 jan 2011 - 22:18

Nieuwe vraag: In het begin van je relatie, waar word je blij van?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Arwyn zo 16 jan 2011 - 22:37

Roze Roos schreef:Leuk om allemaal te lezen!

Nieuwe stelling: Zonder gezamenlijke hobbies mislukt je relatie!
Niet mee eens. Wij hebben geen gezamenlijke hobby's, maar het gaat toch echt prima tussen ons hoor! smile
Daarnaast is het juist goed als je ook dingen apart van elkaar doet, ik zou volgens mij echt gek worden als we alles samen zouden moeten doen, haha.

Roze Roos schreef:Nieuwe vraag: In het begin van je relatie, waar word je blij van?
Van alles! Ik werd dan al blij van een smsje, een telefoontje.. Het zijn de kleine dingetjes die het doen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 22:51

Roze Roos schreef: Zonder gezamenlijke hobbies mislukt je relatie!

Nee hoor, hoezo? We hebben wel dezelfde interesses, maar qua hobby hebben we andere interesses, ik zou ook niet weten wat daar verkeerd aan is, zolang je gewoon ook je eigen dingen kunt blijven doen lijkt het me prima Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Flinder zo 16 jan 2011 - 22:55

Roze Roos schreef:Nieuwe vraag: In het begin van je relatie, waar word je blij van?

Dat is al bijna vijf jaar geleden maar ik kan me nog goed herinneren dat ik blij werd dat we heel erg met elkaar konden/kunnen lachen en ook vaak gewoon hetzelfde zeiden op hetzelfde moment. Terwijl we elkaar helemaal nog niet zo goed kenden.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos zo 16 jan 2011 - 23:00

Isabella schreef:
Roze Roos schreef: Zonder gezamenlijke hobbies mislukt je relatie!

Nee hoor, hoezo? We hebben wel dezelfde interesses, maar qua hobby hebben we andere interesses, ik zou ook niet weten wat daar verkeerd aan is, zolang je gewoon ook je eigen dingen kunt blijven doen lijkt het me prima Very Happy

Nou omdat een stelling meer reacties oproept! :P Denk ook dat je prima andere hobbies kan hebben en een goede relatie. Denk dat een gezamelijk toekomstbeeld/levensvisie veel belangrijker zijn
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Sweety ma 17 jan 2011 - 4:33

Roze Roos schreef:Nieuwe vraag: In het begin van je relatie, waar word je blij van?
Me op mijn gemak voelen bij die persoon, samen tv kijken en tegen elkaar aanliggen, een smsje, samen koken...
Euhh..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Sweety ma 17 jan 2011 - 5:03

Ik heb nog een vraag:

Als je een profiel heb op bv RP of Knuz, vanaf wanneer verwijder je die dan?


Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:09

Sweety schreef:Als je een profiel heb op bv RP of Knuz, vanaf wanneer verwijder je die dan?
Ik denk dat ik na een week mijn profiel op offline heb gezet. Hem verwijderd heb ik geloof ik nooit, bedenk ik mij nu. Ben er daarna ook nooit meer op geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! - Pagina 2 Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum