Help, L komt maar niet aan...
+10
Smaragdje
Bruintje Beer
Ayla
RiLiJu
Teddyaapje
Linda
mickey
Happydobby
woezel
blondje1313
14 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Help, L komt maar niet aan...
Super dat ze aangekomen is deze week! Hopelijk blijft ze goed doorgroeien, dan weet je waar het minimale groeien van kwam! Ook mijn complimenten dat je door wilt zetten, hopelijk gaat het nu allemaal goed!
Gast- Gast
Wat fijn om te lezen dat ze nu zo is aangekomen. Dat zal wel als een grote opluchting voelen.
Knap dat je zo doorgezet hebt, ondanks dat je man eigenlijk al (gedeeltelijk) op KV over wilde gaan.
Ik hoop dat de groeiende lijn zo door gaat zetten!
Knap dat je zo doorgezet hebt, ondanks dat je man eigenlijk al (gedeeltelijk) op KV over wilde gaan.
Ik hoop dat de groeiende lijn zo door gaat zetten!
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Mijn man is ook voorstander van bv hoor, maar hij werd er ook onzeker van, vandaar dat hij over kv begon. Hij heeft het liefst dat ik borstvoeding geef, vooral 's avonds, 's nachts en 's morgens vroeg .
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Mijn man is ook voorstander van bv hoor, maar hij werd er ook onzeker van, vandaar dat hij over kv begon. Hij heeft het liefst dat ik borstvoeding geef, vooral 's avonds, 's nachts en 's morgens vroeg .
O, ik bedoelde dat ook niet als aanval naar je man gericht hoor . Maar ik kan me voorstellen dat een vrouw sneller over zal stappen op KV als de partner, ouders, vrienden ed. denken dat dat beter is op dat moment voor je kind. Ik vind het knap van je dat je dan toch voor de borstvoeding blijft gaan!
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Maar hoe komt de baby er dan uit?...
» Wasmachine is op, maar er komt een nieuwe aan.
» Wat komt je kledingkast niet in?
» Wat komt je huis niet in?
» Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...
» Wasmachine is op, maar er komt een nieuwe aan.
» Wat komt je kledingkast niet in?
» Wat komt je huis niet in?
» Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: