Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help, L komt maar niet aan...

+10
Smaragdje
Bruintje Beer
Ayla
RiLiJu
Teddyaapje
Linda
mickey
Happydobby
woezel
blondje1313
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Help, L komt maar niet aan... - Pagina 3 Empty Re: Help, L komt maar niet aan...

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 22:38

Super dat ze aangekomen is deze week! Hopelijk blijft ze goed doorgroeien, dan weet je waar het minimale groeien van kwam! Ook mijn complimenten dat je door wilt zetten, hopelijk gaat het nu allemaal goed!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, L komt maar niet aan... - Pagina 3 Empty Re: Help, L komt maar niet aan...

Bericht  RiLiJu ma 12 maa 2012 - 1:02

Wat fijn om te lezen dat ze nu zo is aangekomen. Dat zal wel als een grote opluchting voelen.

Knap dat je zo doorgezet hebt, ondanks dat je man eigenlijk al (gedeeltelijk) op KV over wilde gaan.

Ik hoop dat de groeiende lijn zo door gaat zetten!
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  blondje1313 ma 12 maa 2012 - 1:16

Mijn man is ook voorstander van bv hoor, maar hij werd er ook onzeker van, vandaar dat hij over kv begon. Hij heeft het liefst dat ik borstvoeding geef, vooral 's avonds, 's nachts en 's morgens vroeg Wink.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  RiLiJu ma 12 maa 2012 - 1:48

blondje1313 schreef:Mijn man is ook voorstander van bv hoor, maar hij werd er ook onzeker van, vandaar dat hij over kv begon. Hij heeft het liefst dat ik borstvoeding geef, vooral 's avonds, 's nachts en 's morgens vroeg Wink.

O, ik bedoelde dat ook niet als aanval naar je man gericht hoorHelp, L komt maar niet aan... - Pagina 3 561177 . Maar ik kan me voorstellen dat een vrouw sneller over zal stappen op KV als de partner, ouders, vrienden ed. denken dat dat beter is op dat moment voor je kind. Ik vind het knap van je dat je dan toch voor de borstvoeding blijft gaan!
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: