Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?
+61
Chocolate Cookie
Lejow
Prosecco
Lynn_
Filoria
smooch
Bosjesvrouw
Tullow
waterkers
Lady4
Mermaid
Ooh La La!
Silver
Benthe
Steep
Toet
pitbullgup
Mamsie
Lizzy
Sweety
Jasmina
Parisienne
Tiana
marjoleinnn
Britt
Rapunzel
Middleme
Lientje
Angela_1986
kuikje83
Beachgirl
ButterflyEffect
Zwerver
Ugly Betty
Cheesegirl
Qiara
Verona
Eris
Rovine
nina
SnowWhite
Suus
Janelie
SleepingBeauty
Cherique
Shopelle
Merai
Arwyn
Caresses
Zwoesj
ekiaam87
Oasis
Flinder
Lotus
Blond
Shisha
Laquisia
VeryCherry
Jeanette
silly-one
Roze Roos
65 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?
Wat ik moet doen is een scenario van een commercial uitwerken en een storyboard maken.
Wat ik nu doe is wat rond klikken op internet en mezelf toespreken dat ik toch hoognodig aan het werk moet gaan.
Wat ik nu doe is wat rond klikken op internet en mezelf toespreken dat ik toch hoognodig aan het werk moet gaan.
Gast- Gast
Ik hoor eigenlijk te werken tot 18:00 maar het was rustig en heb mezelf maar vrij gegeven.
Gast- Gast
Megara schreef:Wat ik moet doen is een scenario van een commercial uitwerken en een storyboard maken.
Wat op zich al een mooi begin is!
Gast- Gast
Ik moet eigenlijk mijn verslag afmaken!
Ik ga nu dan ook een kopje thee maken,sinaasappel appel schoonmaken en achter mijn laptop zitten voor het verslag!!
Ik ga nu dan ook een kopje thee maken,
Laatst aangepast door Carola589 op di 11 jan 2011 - 3:57; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
June schreef:Megara schreef:Wat ik moet doen is een scenario van een commercial uitwerken en een storyboard maken.
Wat op zich al een mooi begin is!
Jawel dat wel. Nu nog mezelf zo ver krijgen dat ik ook daadwerkelijk weer aan de slag ga.
Gast- Gast
Ben net klaar met werken, heb de was opgehangen en ga zo aan het studeren. Ben vanavond wel moe denk ik
Gast- Gast
Mijn werk afronden voor vandaag, boodschappen doen en naar huis...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had naar school gemoeten vandaag.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik moet niks, maar wilde gaan schoonmaken en opruimen en rommelen in huis - maar ik heb hoofdpijn, voel me niet lekker, mijn vriend werkt thuis en zit de hele tijd te kwekken (in de woonkamer aan het werk) & het schiet dus niet op
Gast- Gast
studeren! of anders het huis schoonmaken/afwas doen enzo
Maar ik heb vr ma en di tentamens gemaakt en afgelopen twee weken super veel gestudeerd en ik ben moe dus twijfel om nu even te slapen.. maar het is zon rare tijd daarvoor, dan word ik morgen weer laat wakker zeker..
En als ik nu nog even twee uurtjes studeer hoef ik vnv niet meer maarja..ik ben zo moeee. twijfel twijfel
Maar ik heb vr ma en di tentamens gemaakt en afgelopen twee weken super veel gestudeerd en ik ben moe dus twijfel om nu even te slapen.. maar het is zon rare tijd daarvoor, dan word ik morgen weer laat wakker zeker..
En als ik nu nog even twee uurtjes studeer hoef ik vnv niet meer maarja..ik ben zo moeee. twijfel twijfel
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Aan mijn studie maar de motivatie is onvindbaar...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ik heb me er toch toe kunnen zetten om de afgelopen paar uurtjes met een verslag bezig te zijn . Achteraf altijd heel fijn, dan heb je dat ook weer gehad.
Straks alleen nog koken en dan ben ik klaar met mijn 'moetjes' van vandaag.
Straks alleen nog koken en dan ben ik klaar met mijn 'moetjes' van vandaag.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Klinkt als een nuttige dag..Liva schreef:Ben net klaar met werken, heb de was opgehangen en ga zo aan het studeren. Ben vanavond wel moe denk ik
Gast- Gast
Ergens in je studieboeken. Ga maar zoeken.. het is er echtMimpie schreef:Aan mijn studie maar de motivatie is onvindbaar...
Gast- Gast
Ik ben net thuis, dus ik "moet" even niets:)
Straks eten maken ....spitskoolschotel met gehakt
Straks eten maken ....spitskoolschotel met gehakt
kuikje83- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 45
Registratiedatum : 16-12-10
Ik vind van mezelf dat ik eigenlijk de kerstboom op moet ruimen maar dat vind ik al 'n paar dagen...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Isabella schreef:Ik moet niks, maar wilde gaan schoonmaken en opruimen en rommelen in huis - maar ik heb hoofdpijn, voel me niet lekker, mijn vriend werkt thuis en zit de hele tijd te kwekken (in de woonkamer aan het werk) & het schiet dus niet op
Toch de hele keuken schoongemaakt, koelkast en voorraadkast uitgezocht en opgeruimd en eten gemaakt...
Gast- Gast
Isabella schreef:Isabella schreef:Ik moet niks, maar wilde gaan schoonmaken en opruimen en rommelen in huis - maar ik heb hoofdpijn, voel me niet lekker, mijn vriend werkt thuis en zit de hele tijd te kwekken (in de woonkamer aan het werk) & het schiet dus niet op
Toch de hele keuken schoongemaakt, koelkast en voorraadkast uitgezocht en opgeruimd en eten gemaakt...
Wat goed, voelt goed he zo achteraf
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik moet me om gaan kleden om te gaan sporten, maar zie er een beetje tegenop. Is weer de eerste keer na m'n zwangerschap dat ik ga, dus waarschijnlijk binnen no time m'n tong op m'n knieen omdat ik geen conditie heb... Zou eigenlijk met een vriendin gaan, maar zij is helaas ziek... Nu nog even lekker kroelen met m'n oudste zoon en dan gaan we sporten....
Lientje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11
Moet je wel de goed bladzijde openslaan!Smikkell schreef:Ergens in je studieboeken. Ga maar zoeken.. het is er echtMimpie schreef:Aan mijn studie maar de motivatie is onvindbaar...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Huiswerk, maar ik heb geen zin!
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Dat vind ik ook wel..Angela_1986 schreef:Ik vind van mezelf dat ik eigenlijk de kerstboom op moet ruimen maar dat vind ik al 'n paar dagen...
Gast- Gast
Gewoon beginnen met doorlezen..Middleme schreef:Moet je wel de goed bladzijde openslaan!Smikkell schreef:Ergens in je studieboeken. Ga maar zoeken.. het is er echtMimpie schreef:Aan mijn studie maar de motivatie is onvindbaar...
Gast- Gast
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zou jij nu eigenlijk moeten doen..
» Kleine ritueeltjes via mobiel:wat moeten jullie persé doen?
» Hoe zit dit eigenlijk met de ANWB?
» Hoe is het eigenlijk met..
» Tja.. En nu eigenlijk?
» Kleine ritueeltjes via mobiel:wat moeten jullie persé doen?
» Hoe zit dit eigenlijk met de ANWB?
» Hoe is het eigenlijk met..
» Tja.. En nu eigenlijk?
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: