Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?

+61
Chocolate Cookie
Lejow
Prosecco
Lynn_
Filoria
smooch
Bosjesvrouw
Tullow
waterkers
Lady4
Mermaid
Ooh La La!
Silver
Benthe
Steep
Toet
pitbullgup
Mamsie
Lizzy
Sweety
Jasmina
Parisienne
Tiana
marjoleinnn
Britt
Rapunzel
Middleme
Lientje
Angela_1986
kuikje83
Beachgirl
ButterflyEffect
Zwerver
Ugly Betty
Cheesegirl
Qiara
Verona
Eris
Rovine
nina
SnowWhite
Suus
Janelie
SleepingBeauty
Cherique
Shopelle
Merai
Arwyn
Caresses
Zwoesj
ekiaam87
Oasis
Flinder
Lotus
Blond
Shisha
Laquisia
VeryCherry
Jeanette
silly-one
Roze Roos
65 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:25

Stage lopen..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:27

Wat ik moet doen is een scenario van een commercial uitwerken en een storyboard maken.
Wat ik nu doe is wat rond klikken op internet en mezelf toespreken dat ik toch hoognodig aan het werk moet gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:28

Ik hoor eigenlijk te werken tot 18:00 maar het was rustig en heb mezelf maar vrij gegeven.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:28

Megara schreef:Wat ik moet doen is een scenario van een commercial uitwerken en een storyboard maken.
Wat ik nu doe is wat rond klikken op internet en mezelf toespreken dat ik toch hoognodig aan het werk moet gaan.

Wat op zich al een mooi begin is!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:29

Nog 20 posts en ik ga eindelijk Prater worden! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl di 11 jan 2011 - 3:29

Ik moet eigenlijk mijn verslag afmaken!
Ik ga nu dan ook een kopje thee maken, sinaasappel appel schoonmaken en achter mijn laptop zitten voor het verslag!! scratch

Laatst aangepast door Carola589 op di 11 jan 2011 - 3:57; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:32

June schreef:
Megara schreef:Wat ik moet doen is een scenario van een commercial uitwerken en een storyboard maken.

Wat op zich al een mooi begin is!

Jawel dat wel. Nu nog mezelf zo ver krijgen dat ik ook daadwerkelijk weer aan de slag ga.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:50

Ben net klaar met werken, heb de was opgehangen en ga zo aan het studeren. Ben vanavond wel moe denk ik Wink

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty di 11 jan 2011 - 3:56

Mijn werk afronden voor vandaag, boodschappen doen en naar huis...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zwerver di 11 jan 2011 - 4:00

Ik had naar school gemoeten vandaag.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:02

Ik moet niks, maar wilde gaan schoonmaken en opruimen en rommelen in huis - maar ik heb hoofdpijn, voel me niet lekker, mijn vriend werkt thuis en zit de hele tijd te kwekken (in de woonkamer aan het werk) & het schiet dus niet op Very Happy

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect di 11 jan 2011 - 4:51

studeren! of anders het huis schoonmaken/afwas doen enzo

Maar ik heb vr ma en di tentamens gemaakt en afgelopen twee weken super veel gestudeerd en ik ben moe dus twijfel om nu even te slapen.. maar het is zon rare tijd daarvoor, dan word ik morgen weer laat wakker zeker.. silent
En als ik nu nog even twee uurtjes studeer hoef ik vnv niet meer maarja..ik ben zo moeee. twijfel twijfel :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Beachgirl di 11 jan 2011 - 4:54

Aan mijn studie maar de motivatie is onvindbaar...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caresses di 11 jan 2011 - 4:56

Nou ik heb me er toch toe kunnen zetten om de afgelopen paar uurtjes met een verslag bezig te zijn smile. Achteraf altijd heel fijn, dan heb je dat ook weer gehad.
Straks alleen nog koken en dan ben ik klaar met mijn 'moetjes' van vandaag.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:58

Liva schreef:Ben net klaar met werken, heb de was opgehangen en ga zo aan het studeren. Ben vanavond wel moe denk ik Wink
Klinkt als een nuttige dag..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:58

Mimpie schreef:Aan mijn studie maar de motivatie is onvindbaar...
Ergens in je studieboeken. Ga maar zoeken.. het is er echt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  kuikje83 di 11 jan 2011 - 5:02

Ik ben net thuis, dus ik "moet" even niets:)
Straks eten maken ....spitskoolschotel met gehakt
kuikje83
kuikje83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 45
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Angela_1986 di 11 jan 2011 - 5:17

Ik vind van mezelf dat ik eigenlijk de kerstboom op moet ruimen maar dat vind ik al 'n paar dagen... Embarassed
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:35

Isabella schreef:Ik moet niks, maar wilde gaan schoonmaken en opruimen en rommelen in huis - maar ik heb hoofdpijn, voel me niet lekker, mijn vriend werkt thuis en zit de hele tijd te kwekken (in de woonkamer aan het werk) & het schiet dus niet op Very Happy

Toch de hele keuken schoongemaakt, koelkast en voorraadkast uitgezocht en opgeruimd en eten gemaakt... Wink

Gast
Gast

Bericht  Caresses di 11 jan 2011 - 5:38

Isabella schreef:
Isabella schreef:Ik moet niks, maar wilde gaan schoonmaken en opruimen en rommelen in huis - maar ik heb hoofdpijn, voel me niet lekker, mijn vriend werkt thuis en zit de hele tijd te kwekken (in de woonkamer aan het werk) & het schiet dus niet op Very Happy

Toch de hele keuken schoongemaakt, koelkast en voorraadkast uitgezocht en opgeruimd en eten gemaakt... Wink

Wat goed, voelt goed he zo achteraf smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lientje di 11 jan 2011 - 5:54

Ik moet me om gaan kleden om te gaan sporten, maar zie er een beetje tegenop. Is weer de eerste keer na m'n zwangerschap dat ik ga, dus waarschijnlijk binnen no time m'n tong op m'n knieen omdat ik geen conditie heb... Zou eigenlijk met een vriendin gaan, maar zij is helaas ziek... Nu nog even lekker kroelen met m'n oudste zoon en dan gaan we sporten....
Lientje
Lientje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Middleme di 11 jan 2011 - 6:03

Smikkell schreef:
Moet je wel de goed bladzijde openslaan! smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Rapunzel di 11 jan 2011 - 6:04

Huiswerk, maar ik heb geen zin!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 6:06

Angela_1986 schreef:Ik vind van mezelf dat ik eigenlijk de kerstboom op moet ruimen maar dat vind ik al 'n paar dagen... Embarassed
Dat vind ik ook wel.. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 6:07

Middleme schreef:
Smikkell schreef:
Moet je wel de goed bladzijde openslaan! Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen? - Pagina 3 561177
Gewoon beginnen met doorlezen..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: