Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?

+61
Chocolate Cookie
Lejow
Prosecco
Lynn_
Filoria
smooch
Bosjesvrouw
Tullow
waterkers
Lady4
Mermaid
Ooh La La!
Silver
Benthe
Steep
Toet
pitbullgup
Mamsie
Lizzy
Sweety
Jasmina
Parisienne
Tiana
marjoleinnn
Britt
Rapunzel
Middleme
Lientje
Angela_1986
kuikje83
Beachgirl
ButterflyEffect
Zwerver
Ugly Betty
Cheesegirl
Qiara
Verona
Eris
Rovine
nina
SnowWhite
Suus
Janelie
SleepingBeauty
Cherique
Shopelle
Merai
Arwyn
Caresses
Zwoesj
ekiaam87
Oasis
Flinder
Lotus
Blond
Shisha
Laquisia
VeryCherry
Jeanette
silly-one
Roze Roos
65 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen? - Pagina 7 Empty Re: Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:34

Werken...maar er stond zo achterlijk veel file dat ik tegen de tijd dat mn afspraak al voorbij was nog niet eens de stad uit was en nog een uur moest rijden. Waardoor alle afspraken verschoven zijn. En dus heb ik alles afgezegd en ga het dinsdag inhalen :S.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen? - Pagina 7 Empty Re: Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?

Bericht  Silver wo 12 jan 2011 - 21:34

aankleden en ontbijten.....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:35

mozzarella schreef:Werken...maar er stond zo achterlijk veel file dat ik tegen de tijd dat mn afspraak al voorbij was nog niet eens de stad uit was en nog een uur moest rijden. Waardoor alle afspraken verschoven zijn. En dus heb ik alles afgezegd en ga het dinsdag inhalen :S.

Het was ook een erg drukke ochtendspits hoorde ik. Heel erg veel files. Balen dat je alles moest verschuiven hierdoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:40

Ja ik baal ontzettend want ik ben áltijd op tijd en vind te laat komen of afzeggen vreselijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:47

mozzarella schreef:Ja ik baal ontzettend want ik ben áltijd op tijd en vind te laat komen of afzeggen vreselijk!

Daarin ben ik hetzelfde als jij. Vreselijk vind ik dat. Vonden desbetreffende personen dit erg? Je kan er niks aan doen het is onmacht. Maar soms kunnen reacties je nog schuldiger laten voelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 21:59

Theedoosje schreef:
mozzarella schreef:Ja ik baal ontzettend want ik ben áltijd op tijd en vind te laat komen of afzeggen vreselijk!

Daarin ben ik hetzelfde als jij. Vreselijk vind ik dat. Vonden desbetreffende personen dit erg? Je kan er niks aan doen het is onmacht. Maar soms kunnen reacties je nog schuldiger laten voelen.

Nee ze hadden er wel begrip voor gelukkig maar je hoort dan toch in hun stem door dat ze balen...of ik beeld me dat in, kan ook.

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 12 jan 2011 - 22:13

Iets nuttigs op mijn stage.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ooh La La! wo 12 jan 2011 - 22:16

Ik moet eigenlijk een heleboel huiswerk maken, maar kan me er niet echt toe zetten Neutral

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Mermaid wo 12 jan 2011 - 22:19

BurnedFlower schreef:aankleden en ontbijten.....

dit ja en naar mn werk (gewoon om nog wat mensen te zien)

ik ben zo moe en niet lekker dat motiveerd niet.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Lady4 wo 12 jan 2011 - 22:19

Heel officieel zou ik nu gewoon aan het werk moeten zijn, maar ik heb vrij gekregen om te studeren. Ik mag nog 10 minuten SOG-en en dan ga ik echt wat doen!

Mozz, wat balen dat je al je afspraken moest afzeggen. Hopelijk kun je toch een beetje genieten van je onverwachtste vrije dag.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 22:28

Lady4 schreef:

Mozz, wat balen dat je al je afspraken moest afzeggen. Hopelijk kun je toch een beetje genieten van je onverwachtste vrije dag.

Nee hahaha ik kan er helaas niet van genieten. Ik werk nu gewoon vanuit thuis, zit in mijn werkkamer. Wat verslagen schrijven en mailen, een powerpointpresentatie maken en telefoontjes plegen. Doe ik tenminste iets! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Suus wo 12 jan 2011 - 22:30

Ik moet nu een paper bestuderen, maar kan me absoluut niet concentreren omdat ik zo'n buikpijn heb...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  waterkers wo 12 jan 2011 - 22:32

Ik zou nu eigenlijk moeten leren voor een tentamen voor volgende week.. Het is de laatste kans dat ik deze mag maken, maar ik heb zo geen zin meer..
Zit in de laatste fase van mijn opleiding en voor de rest heb ik eigenlijk alles al zo goed als afgerond, behalve dus dat ene vak.... Nog heel even op internet rondkijken en dan hard aan de bak! Oh en ik moet ook nog mijn eindgesprek voor volgende week voorbereiden...
waterkers
waterkers
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 22:51

@Moz> nou ja probeer in je hoofd te houden dat het onmacht is. En nu kan je die dingen thuis doen die je anders nog niet had kunnen doen door de afspraken Wink

Ik moet eigenlijk boodschappen doen, maar het regent en heb geen zin om er 2x door te gaan. Dus haal ik boodschappen als ik klaar ben met werken Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 22:52

waterkers schreef:Ik zou nu eigenlijk moeten leren voor een tentamen voor volgende week.. Het is de laatste kans dat ik deze mag maken, maar ik heb zo geen zin meer..
Zit in de laatste fase van mijn opleiding en voor de rest heb ik eigenlijk alles al zo goed als afgerond, behalve dus dat ene vak.... Nog heel even op internet rondkijken en dan hard aan de bak! Oh en ik moet ook nog mijn eindgesprek voor volgende week voorbereiden...

Oow dan zou ik gauw aan de slag gaan. Je kan het! Kom op nog even en je bent er vanaf.

Gast
Gast

Bericht  waterkers wo 12 jan 2011 - 23:14

Theedoosje schreef:
waterkers schreef:Ik zou nu eigenlijk moeten leren voor een tentamen voor volgende week.. Het is de laatste kans dat ik deze mag maken, maar ik heb zo geen zin meer..

Oow dan zou ik gauw aan de slag gaan. Je kan het! Kom op nog even en je bent er vanaf.

Jaah, ik ben al bezig! Maar nu krijg ik net weer te horen dat ik een verslag (weer) niet heb gehaald. Heb hem voor de 3e keer ingeleverd, maar elke keer zeggen ze dat ik de theorie niet heb toegepast, nou sorry, maar dat heb ik wel en zeker de laatste keer wel. En een ander meisje heeft dit ook en die is toevallig op school vandaag en die gaat er nu even verhaal halen.. Ik ben benieuwd......
waterkers
waterkers
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lady4 wo 12 jan 2011 - 23:17

Drie kwartier gestudeerd en toen vond ik het weer tijd voor pauze. Wat ben ik toch vreselijk slecht bezig.. :shock:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 23:24

Ik heb zo'n gevoel, dat het weer zo'n dag als gister word.... Gaap

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 23:28

@waterkers> balen zeg dat het weer niet goed is. Wordt je toch moedeloos van zo. Zeker als je naar jou idee wel die dingen hebt toegepast. Ik ben benieuwd wat ze tegen dat andere meisje zeggen.
Trouwens goed dat je toch bezig bent Very Happy

@Lady4> na 3 kwartier mag je best even pauze nemen hoor. Je hebt er toch mooi 3 kwartier opzitten!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 23:29

Als je maar niet je pauzes langer maakt als dat je leert :P
dat deed ik altijd haha, dan leerde ik 20 min en dan nam ik pauze van een half uur Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 12 jan 2011 - 23:30

Anousch schreef:Als je maar niet je pauzes langer maakt als dat je leert :P
dat deed ik altijd haha, dan leerde ik 20 min en dan nam ik pauze van een half uur Embarassed
Haha! Ik ga zometeen weer wat doen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  waterkers do 13 jan 2011 - 0:24

Nou ze heeft gezegd dat wij allebei meer theorie moeten toepassen en ze heeft een aantal punten opgeschreven die we moeten beschrijven. Dus dat is nu wel fijn, maar ik haal mijn verslag maandag pas op, ben nu hard aan het leren voor het tentamen en als ik naar school moet is het minimaal 3 uur reizen. En de docent wil het toch persoonlijk vertellen wat ik moet aanpassen, dus dan gaan we maandag maar naar school..
Wordt er wel een beetje gek van, maar ze matst ons wel, want officieel mogen wij het verslag nu niet meer inleveren (we hebben maar 3 kansen) en zouden dus eingelijk bij de examencommissie een kans moeten aanvragen, maar van haar mogen we hem nog een keer inleveren. Dus daarin is ze wel weer fijn.. Maar voor de rest.....
Ben echt blij als volgende week zo'n beetje alles erop zit! Sommige docenten kunnen zo moeilijk doen als het om een verslag gaat.... Blegh....
waterkers
waterkers
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  VeryCherry do 13 jan 2011 - 0:25

Lekker helemaal niks, ik heb alles even van me afgezet smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:27

Nu even lunchen, straks weer werken en vanmiddag studeren. Eerlijk gezegd word ik er vandaag al moe van als ik er alleen al aan denk wat ik nog moet doen vandaag. Ik heb echt even een dip Mad

Gast
Gast

Bericht  Tullow do 13 jan 2011 - 0:27

Ik ben op mijn werk, dus ik zou eigenlijk moeten werken. Maar ik hou nog even pauze angel
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: