Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?

+61
Chocolate Cookie
Lejow
Prosecco
Lynn_
Filoria
smooch
Bosjesvrouw
Tullow
waterkers
Lady4
Mermaid
Ooh La La!
Silver
Benthe
Steep
Toet
pitbullgup
Mamsie
Lizzy
Sweety
Jasmina
Parisienne
Tiana
marjoleinnn
Britt
Rapunzel
Middleme
Lientje
Angela_1986
kuikje83
Beachgirl
ButterflyEffect
Zwerver
Ugly Betty
Cheesegirl
Qiara
Verona
Eris
Rovine
nina
SnowWhite
Suus
Janelie
SleepingBeauty
Cherique
Shopelle
Merai
Arwyn
Caresses
Zwoesj
ekiaam87
Oasis
Flinder
Lotus
Blond
Shisha
Laquisia
VeryCherry
Jeanette
silly-one
Roze Roos
65 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen? Empty Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?

Bericht  Roze Roos ma 10 jan 2011 - 23:40

Ik zat mij net te bedenken dat ik hier alweer 2 uur hang, maar dat ik wel 10 dingen kan bedenken die ik eigenlijk nu zo moeten doen! Dus vandaar de vraag, is dat bij jullie ook zo :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen? Empty Re: Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?

Bericht  silly-one ma 10 jan 2011 - 23:41

Ik geen idee wat ik zou moeten doen. Ik zou kunnen opruimen maar daar gewoon totaal geen zin in.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen? Empty Re: Wat zou jij eigenlijk nu moeten doen?

Bericht  Jeanette ma 10 jan 2011 - 23:42

Douchen haha, maar ik ben nog steeds bezig met wakker worden. Ik ben lekker vrij vandaag, maar ben dus erg lui aan het doen. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:42

Moet eigenlijk huishouden doen, gister al... Maar ben niet helemaal lekker dus doe alles op z'n elfenendertigst en ik geniet ervan!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:42

Nee, aangezien ik tussendoor al een paar dingen gedaan heb die moesten Wink

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 10 jan 2011 - 23:43

Het huishouden en wat de drinken pakken, maar ik ben te lui om op te staan... Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:43

Zie mijn lijstje in het to do topic (het huishouden)
Maar nu eerst eventjes wat eten!

Gast
Gast

Bericht  Laquisia ma 10 jan 2011 - 23:46

Ik zit denken wat ik eigenlijk zou moeten doen maar kan niets bedenken. Ik heb gister al het nodige al gedaan. Het huis is nog brandschoon, schoolwerk is af. Ik zou kunnen leren voor mijn tentamen maar dat wordt toch niks. Maar goed over 10 minuten moet ik richting college.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:47

Werken, maar ik zou liever m`n kamer opruimen, administratie op orde brengen en alvast m`n boeken en spullen die ik nooit gebruik inpakken voor als ik ga verhuizen..

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos ma 10 jan 2011 - 23:49

Heerlijk zo lui! Ik zit nog steeds in mijn pyjama en heb vreselijk ongezond ontbeten!

Heb je al zicht op een huis Donnaa? Zag ergens dat je eerste stond enzo?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:50

Roze Roos schreef:

Ja klopt.. Ik sta eerste en tweede op alle woningen, dus het kan nooit lang meer duren.. Max. 3 maand en dat is dan al heel ruim genomen..

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos ma 10 jan 2011 - 23:50

Dat is al wel snel, lekker zeg!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:51

_Donnaa schreef:
Roze Roos schreef:

Ja klopt.. Ik sta eerste en tweede op alle woningen, dus het kan nooit lang meer duren.. Max. 3 maand en dat is dan al heel ruim genomen..

Eindelijk! :p Volgens mij zit 't halve forum te wachten op Donnaa's "Ik heb een huis" topic Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Shisha ma 10 jan 2011 - 23:52

Ik ben al even actief geweest! De badkamer en de wc zijn schoon en er zit een wasje in de wasmachine.
Ik zit nu te wachten tot mijn vriend thuis komt en dan gaan we met de keuken aan de gang.

Edit: Ik zou eigenlijk nog boodschappen moeten doen maar het is zo vies druilerig buiten dus ik heb geen zin.

Laatst aangepast door Shisha op ma 10 jan 2011 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 23:53

Iets nuttigs op mijn stage. Maar ik mag van mezelf nu een kwartiertje "spijbelen".
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Lotus ma 10 jan 2011 - 23:54

Ik zou van alles kunnen bedenken, maar ik heb nog even geen zin. Ben net terug van zumba en daar was niets aan, dus ik baal een beetje. En ik kreeg net een telefoontje waar ik gespannen van ben geworden. (wat weer eens nergens op slaat, maar goed)

Maar eh, ik zou moeten douchen en een was in de wasmachine moeten doen. Dat ga ik maar eens doen als ik mijn thee op heb.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roze Roos ma 10 jan 2011 - 23:55

Douchen is wel ontspannend Lotus! Telefoontje even relativeren??
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Flinder ma 10 jan 2011 - 23:57

Ik moet echt mijn sollicitatiegesprekken voor gaan bereiden. Ik vind het altijd alleen zo lastig waar te beginnen...
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Lotus ma 10 jan 2011 - 23:59

Haha, er valt niet eens iets te relativeren. smile Ik ben gewoon een beetje contactgestoord, denk ik.

Het ging er alleen maar over dat er een afmelding van mij na twee keer doorgeven blijkbaar nog niet was doorgekomen en dat ik nu toch zoals ik graag wilde morgen met een mindfulnesstraining kan beginnen. Maar ik vind dat toch wel spannend, geloof ik.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:00

Onder de douche stappen

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:02

Mila schreef:Onder de douche stappen

Same. Hoewel.. dat had ik drie uur geleden moeten doen. Nu had ik al een tijdje moeten studeren..

Gast
Gast

Bericht  Blond di 11 jan 2011 - 0:10

Zitten jullie dan ook nog steeds in je pyjama? (Of waar je dan ook in slaapt?)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 0:11

Lotus schreef:Haha, er valt niet eens iets te relativeren. smile Ik ben gewoon een beetje contactgestoord, denk ik.

Het ging er alleen maar over dat er een afmelding van mij na twee keer doorgeven blijkbaar nog niet was doorgekomen en dat ik nu toch zoals ik graag wilde morgen met een mindfulnesstraining kan beginnen. Maar ik vind dat toch wel spannend, geloof ik.

Oow dat is inderdaad wel spannend ja! Ik heb wel goede verhalen gehoord van mensen die een mindfulnesstraing gevolgt hebben!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 0:12

Haha ik beken dat ik nog steeds in mijn pyjama zit ja! Toch zo maar s onder de douche en wat gaan doen met mijn dag!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:13

Trisha schreef:
_Donnaa schreef:
Roze Roos schreef:

Eindelijk! :p Volgens mij zit 't halve forum te wachten op Donnaa's "Ik heb een huis" topic Very Happy
Hahahaha, niet alleen het forum hoor! :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: