Goedemorgen Zondag!
+18
Tania
Suus
Bliss
patjuhhh
Lady4
Zonnetje
Pompoen
Ibbeltje
SoGood
Roxi3
Esperanza
Stuiterbal
Marin
Parisienne
Aziraphale
flower
Sjaantje
Mermaid
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen Zondag!
Haha gek hè, Lady, om dat zo te zeggen? Ik begin er langzaamaan een beetje aan te wennen nu.
Ik heb vannacht echt elf uur geslapen ofzo, had wat in te halen! Gelukkig voel ik me nu een stuk beter Ik ga nu ff verder met aankleden/opmaken etc. en dan naar mn vriend, ik ga zijn familie ontmoeten straks! Beetje eng, maar zal vast wel goedkomen.
Fijne dag!
Ik heb vannacht echt elf uur geslapen ofzo, had wat in te halen! Gelukkig voel ik me nu een stuk beter Ik ga nu ff verder met aankleden/opmaken etc. en dan naar mn vriend, ik ga zijn familie ontmoeten straks! Beetje eng, maar zal vast wel goedkomen.
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Gisteravond ging ik met mijn vriend en zijn zus naar de bios en daarna zijn we in de kroeg beland met een paar vrienden van ons, was erg gezellig! We hebben lekker speciaalbiertjes zitten drinken We waren lopend en dat vond ik eigenlijk ook wel lekker, werkte ook wel ontnuchterend Nu zit ik lekker op de bank met een kop thee
Fijne dag iedereen!
Gisteravond ging ik met mijn vriend en zijn zus naar de bios en daarna zijn we in de kroeg beland met een paar vrienden van ons, was erg gezellig! We hebben lekker speciaalbiertjes zitten drinken We waren lopend en dat vond ik eigenlijk ook wel lekker, werkte ook wel ontnuchterend Nu zit ik lekker op de bank met een kop thee
Fijne dag iedereen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen allemaal
Ik lig in bed, hopende dat ik ga bevallen vandaag . Zo niet dan komt mijn zoontje eind van de middag weer thuis, die heeft voor het eerst 2 nachtjes bij opa en oma geslapen ik heb hem gemist.
Ik lig in bed, hopende dat ik ga bevallen vandaag . Zo niet dan komt mijn zoontje eind van de middag weer thuis, die heeft voor het eerst 2 nachtjes bij opa en oma geslapen ik heb hem gemist.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:Goedemorgen allemaal
Spannend! Suc6/sterkte als het gaat gebeuren. Dan horen we het wel;)
Koppijn pffff, heel erg vaak als ik bij mijn vriend slaap, thuis niet. Zit steeds te denken hoe het zou kunnen komen. Lig er nog in, ook vannacht pas gaan slapen. Ga zo wel opstaan en eerst wat eten en drinken.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemiddag,
Ben al vanaf 9 uur wakker, lekker rustig ontbeten en tv gekeken.
Ik ga nu mijn haar verven en dan verder aan mijn scriptie.
Fijne dag allemaal!
Ben al vanaf 9 uur wakker, lekker rustig ontbeten en tv gekeken.
Ik ga nu mijn haar verven en dan verder aan mijn scriptie.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemiddag. Ik was rond half 10 wakker en we hebben lekker ontbeten en afleveringen van the OC gekeken. Straks nog even schoonmaken in huis en sporten. Verder geen plannen.
Fijne dag allemaal.
Fijne dag allemaal.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
patjuhhh schreef:Oww zusje jij was vroeg. Goedemorgen ik zit nu lekker voor de tv met mijn brunch. Broodje kaas, melk, peperkoek en gekookt eitje. Net heerlijk eindje met de hond gewandeld. Wat is het lekker weer zeg. Hier wordt ik vrolijk van. Nu ff lekker niks, heerlijk. En vanavond werken van half 6 tot 23.00. Fijne dag allemaal.
Oh lekker, ik kan ook wel wat eten eigenlijk... En ja vroeg maar als ik niet gebeld was om half 5 ofzo dan had ik ook nog lekker geslapen hoor haha! Uiteindelijk kwam hij hierheen, ontzettend dronken en heb ik erg gelachen. Goed, dat maakt je wel wakker natuurlijk. Gelukkig had ik gistermiddag nog een paar uur geslapen . Het is hier nog wat mistig maar hopelijk breekt hier ook het zonnetje door, daar kan ik ook vrolijk van worden (al ben ik dat al )!
Gast- Gast
Tnx voor de verjaardagswensen
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
dolfijntje24 schreef:Goedemiddag. Ik was rond half 10 wakker en we hebben lekker ontbeten en afleveringen van the OC gekeken. Straks nog even schoonmaken in huis en sporten. Verder geen plannen.
Fijne dag allemaal.
Die serie ben ik toevallig ook weer aan het kijken!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag