Bah, gewapende overval
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bah, gewapende overval
Twee weken geleden is hier 1 straat verderop een ouder echtpaar thuis overvallen door gewapende mannen. De overvallers hebben die mensen mishandeld en vastgebonden en hebben voor duizenden euro's aan juwelen en geld uit het huis ontvreemd. Ik vind het echt een naar idee dat dit hier zo vlakbij is geweest... Ik ben ook nog eens rond de tijd dat het gebeurde langs dat huis gereden op weg naar huis.
Inmiddels is er in dezelfde gemeente nog een gewapende overval geweest, ook weer bij mensen thuis, zelfde aanpak dus. In beide gevallen waren de slachtoffers 'gelukkig' wel echt heel rijk, wat inhoudt dat de daders waarschijnlijk onderzoek doen naar hun slachtoffers en ze niet zo gauw hier voor de deur zullen staan, maar ik vind het toch best wel eng eigenlijk...
Inmiddels is er in dezelfde gemeente nog een gewapende overval geweest, ook weer bij mensen thuis, zelfde aanpak dus. In beide gevallen waren de slachtoffers 'gelukkig' wel echt heel rijk, wat inhoudt dat de daders waarschijnlijk onderzoek doen naar hun slachtoffers en ze niet zo gauw hier voor de deur zullen staan, maar ik vind het toch best wel eng eigenlijk...
Gast- Gast
Re: Bah, gewapende overval
Ieh, dat is wel creep inderdaad!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bij m`n ouders in de straat 2 weken terug ook. En er wordt hier in de buurt enorm veel ingebroken de laatste weken. Ik vind het ook maar eng!
Het is weer snel donker en de criminelen gaan weer op pad.
Het is weer snel donker en de criminelen gaan weer op pad.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bij mijn ouders gister ook! Echt heel eng. Hoop niet dat het nog een keer gebeurt en ik hoop vooral niet dat het bij mijn ouders gebeurt.
Gast- Gast
Hè jakkes, bij jullie ook Zal dan inderdaad wel te maken hebben met het vroeg donker worden ofzo...
Rush, vind jij het niet eng op zo'n moment dat jullie zo afgelegen wonen? Ik heb ook een tijdje vrij afgelegen gewoond en daar eigenlijk nooit moeite mee gehad, maar als ik zoiets zou horen, zou ik dat daar wel enger vinden dan op de plek waar ik nu woon.
Rush, vind jij het niet eng op zo'n moment dat jullie zo afgelegen wonen? Ik heb ook een tijdje vrij afgelegen gewoond en daar eigenlijk nooit moeite mee gehad, maar als ik zoiets zou horen, zou ik dat daar wel enger vinden dan op de plek waar ik nu woon.
Gast- Gast
Nee, alle hekken zitten dicht en er lopen 2 waakhonden op het terrein en die zijn ook echt goed waaks. Zodra m`n vriend van huis gaat zit er 1 bij me voor het raam waar ik zit en als ik naar de keuken ga, staat die bij het keukenraam en als ik naar de wc ga, zit hij onder het wc raampje. Zodra m`n vriend terug is, dan gaat de hond z`n eigen gang weer, maar blijft in de buurt.It's me schreef:
Ik heb al een keer `s ochtends gehad dat ik m`n ruiten stond te krabben en ik had het hek alvast open gezet. Op een gegeven moment kwam de hond er aan en die begon rondjes om me heen te lopen. Ik had echt zoiets van; beest, wat moet je hier. Ik draaide me om en toen stond er een dude op de oprit, vlakbij, of ik ook startkabels had, hij had pech.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bah wat eng allemaal!
Eind september is er ook bij mijn onderburen ingebroken. Stond er ineens een agent voor de deur of ik wat had gehoord. Ik had gewoon echt niets gehoord! Zo raar, want ik was wel thuis. (zaterdagavond).
Nu waren ze laatst weer niet thuis en hadden ze weer de raam open staan.. Ik snap dat dan niet. Helemaal niet als je op de begane grond woont.
Eind september is er ook bij mijn onderburen ingebroken. Stond er ineens een agent voor de deur of ik wat had gehoord. Ik had gewoon echt niets gehoord! Zo raar, want ik was wel thuis. (zaterdagavond).
Nu waren ze laatst weer niet thuis en hadden ze weer de raam open staan.. Ik snap dat dan niet. Helemaal niet als je op de begane grond woont.
Gast- Gast
Ik woon ook in een flat, en bij mijn bovenburen is een aantal weken terug ook ingebroken. Tussen half 11 en 11 uur sochtends. De buurvrouw was maar een half uur weg geweest, en ik ben rond kwart voor 11 toen weg gegaan.
Waarschijnlijk hebben ze geweten dat ze niet thuis was op dat moment, want ze werkt niet en is eigenlijk bijna altijd thuis. Ze hebben een hondje en die hebben de inbreker(s) flink getrapt en daarna opgesloten.
Het vreemde is dat ze of met iemand mee moeten zijn gelopen door de centrale voordeur of het zijn evt oude bewoners die nog een sleutel hebben van de centrale voordeur. Er wonen "maar" 12 mensen in deze flat. Politie is bij iedereen daarna aan de deur geweest. Bijna niemand was thuis en degene die thuis waren hebben niemand mee naar binnen gelaten of de deur open gedaan vanaf de intercom.
Waarschijnlijk hebben ze geweten dat ze niet thuis was op dat moment, want ze werkt niet en is eigenlijk bijna altijd thuis. Ze hebben een hondje en die hebben de inbreker(s) flink getrapt en daarna opgesloten.
Het vreemde is dat ze of met iemand mee moeten zijn gelopen door de centrale voordeur of het zijn evt oude bewoners die nog een sleutel hebben van de centrale voordeur. Er wonen "maar" 12 mensen in deze flat. Politie is bij iedereen daarna aan de deur geweest. Bijna niemand was thuis en degene die thuis waren hebben niemand mee naar binnen gelaten of de deur open gedaan vanaf de intercom.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: