Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie? (pyjama voor jongens of meisjes)

+12
PiP
Antibes
Happydobby
Makamba
Teddyaapje
Flip Fluitketel
Funk
Tiara
Lejow
TGR
SarahKey
_Jet
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (pyjama voor jongens of meisjes) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie? (pyjama voor jongens of meisjes)

Bericht  SarahKey vr 2 maa 2012 - 20:43

Anniej_S schreef:Misschien erg hoor, maar stel ik zou het kado geven ik zou het direct weg doen haha. Hebben jullie dat ook wel eens gedaan met kleding (of iets anders) wat je kreeg en je vond het niets?

Ik heb nog niets weggedaan en zou dat ook niet doen.
Wel heb ik een boxpak gekregen van badstof in een maat wat Siem van de zomer zou hebben.
Tja meneer is al warmbloeding dus hoef zoiets nu al niet aan te doen, laat staan van de zomer.
Dus die gebruik ik niet.
Ook een boxpak in maat 74. Welk 1 jarig kind heeft nog zo'n boxpak aan?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (pyjama voor jongens of meisjes) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie? (pyjama voor jongens of meisjes)

Bericht  Liadan vr 2 maa 2012 - 22:52

SarahKey schreef:
Anniej_S schreef:Misschien erg hoor, maar stel ik zou het kado geven ik zou het direct weg doen haha. Hebben jullie dat ook wel eens gedaan met kleding (of iets anders) wat je kreeg en je vond het niets?

Wel heb ik een boxpak gekregen van badstof in een maat wat Siem van de zomer zou hebben.
Tja meneer is al warmbloeding dus hoef zoiets nu al niet aan te doen, laat staan van de zomer.
Dus die gebruik ik niet.
Mijn zoon zit nu in maat 80 en zat met 3 maanden (geloof ik) al in maat 74, dus dat kan ook nog Wink .
Maar daarbij zou ik ook geen badstof boxpak in de zomer aan doen. Ik heb voor Kian trouwens wel jumpsuits in maat 80/86, ik vind het er nu nog schattig uit zien.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Happydobby vr 2 maa 2012 - 22:53

@Sarahkey, Mijn zoontje zit nu in 74 en ik verwacht dan hij in 80 zit als hij een jaar is.
Ik kreeg ook t shirts in 68 terwijl M. van juli is. Ik trok het dan wel aan met een vest erover.

Boxpakjes gebruikte ik wel maar ik vind ze niet mooi dus gebruik ze als pyama.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol vr 2 maa 2012 - 23:26

Wij hebben 2 afschuwelijk lelijke boxpakjes van mijn schoonmoeder gekregen.. en tja het is dan nu toevallig mijn schoonmoeder maar het is echt afschuwelijk wat ze gekocht heeft. En ik was best wel in shock hoe enthousiast ze er zelf over was, ze vond het namelijk GE-WEL-DIG....normaal gesproken vond ik de dingen die we van ze kregen best leuk, maar dit... het is zo afschuwelijk dat ik het niet eens in een zak voor het goede doel durf te doen... Maar je begrijpt dat ik ze dat nooit heb aangetrokken Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 3:33

Bedankt voor jullie reacties, ik heb het maar gewaagd en gewoon besteld. Mocht ze het echt niet leuk vinden kan ik het altijd nog ruilen, maar ik denk dat het wel in de smaak valt Wat vinden jullie? (pyjama voor jongens of meisjes) - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  SarahKey za 3 maa 2012 - 3:43

Liadan schreef:
SarahKey schreef:

Dus die gebruik ik niet.
Mijn zoon zit nu in maat 80 en zat met 3 maanden (geloof ik) al in maat 74, dus dat kan ook nog Wink .
Maar daarbij zou ik ook geen badstof boxpak in de zomer aan doen. Ik heb voor Kian trouwens wel jumpsuits in maat 80/86, ik vind het er nu nog schattig uit zien.

Zo je zoon ging hard Wink I love you
Ik geloof niet dat Siem over 2 maanden al maat 74 heeft. Hij zit nu in 50/56. Heb al wel dingen van 56 aangedaan maar die zitten hem nog te groot. Maar wie weet wat voor groeispurt hij krijgt. Maar dan nog, dan is dat ding nog te warm.

Vind boxpakken sowieso lelijk. vooral als de sokken er aan zitten en het dieptepunt: een beertje erop. Vind ik zo ouderwets nerd
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 4:10

Misschien een kraamkadootjes ruil topic starten? Wat de 1 vreselijk vind kan bij de ander weer in de smaak vallen natuurlijk...

Gast
Gast

Bericht  Liadan za 3 maa 2012 - 5:05

SarahKey schreef:
Liadan schreef:
SarahKey schreef:
Anniej_S schreef:?

Zo je zoon ging hard Wink I love you
Ik geloof niet dat Siem over 2 maanden al maat 74 heeft. Hij zit nu in 50/56. Heb al wel dingen van 56 aangedaan maar die zitten hem nog te groot. Maar wie weet wat voor groeispurt hij krijgt. Maar dan nog, dan is dat ding nog te warm.

Vind boxpakken sowieso lelijk. vooral als de sokken er aan zitten en het dieptepunt: een beertje erop. Vind ik zo ouderwets nerd
Die boxpakjes vind ik ook helemaal niks. Ook broeken met voetjes eraan vond ik verschrikkelijk. Bij mijn dochter heb ik ongeveer 5 van die pakjes gehad, die heeft ze allemaal als pyama aan gehad. Bij mijn zoon hebben we ze gelukkig niet gehad.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  tweeling za 3 maa 2012 - 5:31

aanitaa schreef:Ik vind het meer voor jongens eigenlijk.

+1
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: