War vinden jullie van deze oorbellen van kuise meisjes??
+26
M_as
Belle1985
smurfie
Gigi_
Niekske
Makamba
Caramba
Meintjuh
Blond
Ugly Betty
Jerry
Saxy
Caresses
Chocolate Cookie
Sneeuwvlok
Atelier Madame
Jeanette
Geluk
louszz
loura
Gizmo
Plien84
Lies
PapillonRose
Rosa
kippiee
30 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
War vinden jullie van deze oorbellen van kuise meisjes??
Kennen jullie de oorbellen van marly en gigi die ze ook dragen in gtst??
Ik heb er eentje van iemand die ze namaakt stuk goedkoper en net zo leuk
Ik heb er eentje van iemand die ze namaakt stuk goedkoper en net zo leuk
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Re: War vinden jullie van deze oorbellen van kuise meisjes??
Ik ken ze niet, maar zoiets lijkt me inderdaad wel gemakkelijk zelf te maken, misschien zelf leuker, kun je zelf de kleurtjes en bedeltjes bepalen.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vind het erg leuke oorbellen! Alleen blijf ik het persoonlijk een beetje gek vinden dat je dan maar 1 oorbel draagt. Ik heb dan altijd zoiets van: waar is de andere gebleven?
Maar de oorbellen zelf zijn prachtig!
Maar de oorbellen zelf zijn prachtig!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind het ook leuke oorbellen!
Zou het alleen zelf nooit dragen, vind het ook een "raar" gezicht om maar 1 oorbel in te hebben
Maar ze zijn erg mooi
Zou het alleen zelf nooit dragen, vind het ook een "raar" gezicht om maar 1 oorbel in te hebben
Maar ze zijn erg mooi
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind die middelste heel mooi. Maar je draagt er dus maar eentje?
Gast- Gast
Nu wil ik wel weten bij wie je ze besteld
Op de HHB stonden ook 2 meiden die ze maakte maar de rij was zo belachelijk lang
Op de HHB stonden ook 2 meiden die ze maakte maar de rij was zo belachelijk lang
Gast- Gast
Ik vind ze vreselijk, veel te druk.
Gast- Gast
Ik ken ook iemand die ze maakt. Ik vind 20 euro echt veel geld voor een zo´n simpele oorbel en ze zijn niet mijn smaak.
Gast- Gast
Zelf gemaakt, en gewoon per 2
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik vind er helemaal niks aan. Belachelijk duur bij de Kuise Meisjes.
Daarnaast heb ik ook helemaal niks met de hype dat iedereen ze namaakt. (Ik maak zelf ook sieraden).
Daarnaast heb ik ook helemaal niks met de hype dat iedereen ze namaakt. (Ik maak zelf ook sieraden).
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik vind ze leuk. En je kan er wel gewoon twee kopen natuurlijk he, maar één is leuker Alleen vraag ik me af of het wel zilver is?
Gast- Gast
Ik vind er niks aan, en dat je maar 1 oorbel draagt vind ik ook heel vreemd.
Gast- Gast
Ik vind ze wel leuk en dan vooral 1 want 2 is veel te druk. Ik ben even op de site gaan kijken maar alles is uitverkocht :s Ik vraag me af of ze ook in de winkels liggen?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Maple schreef:Ik vind die middelste heel mooi. Maar je draagt er dus maar eentje?
Klopt, ze worden gemaakt door Gigi Ravelli en Marly van der Velden, die spelen in GTST. In de serie draagt Gigi ze ook. Maar ze zijn best aan de prijs. Ik vind de middelste ook heel mooi.
Gast- Gast
Deze reactie lijkt te veel op reclame en is daarom verwijderd door de moderators van dit forum.
louszz- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 27-02-11
Je eigen site zeker?louszz schreef:http://...................... heb ik ze gekocht!
Laatst aangepast door Gizmo op zo 27 feb 2011 - 5:23; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : website weggehaald)
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik zag laatst toevallig een aflevering van Gtst en Gigi had toen echt een ontzettend leuke oorbel in, ik overwoog er bijna één te kopen, maar ik zag net op de site dat bijna alles al uitverkocht is - kennelijk is het toch best populair..? Ik denk dat ik binnenkort maar even naar de Beadies Amsterdam ga, daar hebben ze vast wel het één en ander om iets leuks in elkaar te knutselen, vind het wel leuk voor de lente/zomer!
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Ik vind het echt geen mooie oorbellen...
Het dragen van één oorbel doet me denken aan jaaaaren geleden, toen waren die bliksemschichtoorbellen heel erg in, en dan droeg je in je ene oor zo'n bliksemschicht en in de andere een knopje.
Het dragen van één oorbel doet me denken aan jaaaaren geleden, toen waren die bliksemschichtoorbellen heel erg in, en dan droeg je in je ene oor zo'n bliksemschicht en in de andere een knopje.
Gast- Gast
Ik vind het leuke oorbellen maar voor mij te druk.
Gast- Gast
Het is juist veel te druk om er 2 te dragen vind ik..
Eentje is juist leuk omdat het het idee heeft van een bloem in je haar aan 1 kant. Dan draag je er toch ook geen 2??
maar de prijzen van gigi's en marly's oorbellen zijn duur ja en verzendkosten erbij nog... maar goed ze zijn van echt zilver en de bedels ook en kwaliteit van de bloemen zullen ook wel anders zijn. En wie weet zijn ze straks nog eens te koop in winkels maar dan zullen gigi en marly ze zelf wel niet meer maken..
maar goed ik heb dus eentje van iemand die ze zelf maakt en is net zo leuk en ik draag hem toch maar af en toe en straks van de zomer helemaal leuk
Eentje is juist leuk omdat het het idee heeft van een bloem in je haar aan 1 kant. Dan draag je er toch ook geen 2??
maar de prijzen van gigi's en marly's oorbellen zijn duur ja en verzendkosten erbij nog... maar goed ze zijn van echt zilver en de bedels ook en kwaliteit van de bloemen zullen ook wel anders zijn. En wie weet zijn ze straks nog eens te koop in winkels maar dan zullen gigi en marly ze zelf wel niet meer maken..
maar goed ik heb dus eentje van iemand die ze zelf maakt en is net zo leuk en ik draag hem toch maar af en toe en straks van de zomer helemaal leuk
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Ik vind ze echt niet leuk. Een meisje aan de kassa bij een supermarkt droeg ook zoiets, staat zo goedkoop.
Dat zoveel mensen er mee lopen is voor mij al een reden om het vooral niet te dragen.
Dat zoveel mensen er mee lopen is voor mij al een reden om het vooral niet te dragen.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik vind ze echt niet leuk. Een meisje aan de kassa bij een supermarkt droeg ook zoiets, staat zo goedkoop.
Ja precies! Ik was van het weekend bij de snackbar en daar stond zo'n tokkie figuur die er een in had, echt verschrikkelijk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zag laatst al iemand in de kroeg die dat had, maar dat is ook echt de enige die ik er mee zag. Ik kijk ook geen GTST dus ik loop weer eens achter merk ik:P. Ik vind ze niet zo leuk.. maar ben sowieso niet zo van de oorbellen.
Gast- Gast
Heb ze vandaag in een sieradenwinkel gezien voor 5,25 euro per stuk, en bijna net zo leuk.
Gast- Gast
Ik heb een iets kleiner bescheiden paar bij n vriendin gekocht die ze zelf maakt, stukken goedkoper :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie van deze sieraden?
» Wat vinden jullie van deze....
» Wat vinden jullie van deze laarzen?
» Wat vinden jullie van deze schoenen?
» Wat vinden jullie van deze laarzen?
» Wat vinden jullie van deze....