Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

+34
Alex
Océane
Funk
*Troela*
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
Catwoman79
woezel
Mikki
Parisienne
Jasmine
Teddyaapje
Dora
ellibre
Happydobby
Flip Fluitketel
mauwmauw
Mida4you
Thunder
Nana
Darius
Petteflet
Lejow
loesje
joyce0606
Pien
Susan
Marin
Liadan
Pandora
meisjesmama
pindaatje
Annie24
PapillonRose
38 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 8:40

Jeetje Catwoman, ik heb kippenvel over heel mijn lijf en de tranen in mijn ogen van jouw verhaal.
Zoiets is echt je grootste nachtmerrie.
Gelukkig is het helemaal goed gekomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  juffie001 za 3 maa 2012 - 10:18

Sunprincess schreef:Jeetje Catwoman, ik heb kippenvel over heel mijn lijf en de tranen in mijn ogen van jouw verhaal.
Zoiets is echt je grootste nachtmerrie.
Gelukkig is het helemaal goed gekomen!

+1 wat moeten jullie bang geweest zijn!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Stuiterbal za 3 maa 2012 - 11:34

S heeft 2 keer in het ziekenhuis gelegen met het rs virus.

En vorig jaar is hij door een hond gebeten in zijn gezicht. Ik stond ernaast en heb met alle kracht die ik had de hond van mijn zoon afgetrokken. Daarna zag ik alleen maar bloed en een gillend kind wat door merg en been ging.

Verder huis tuin en jongens ongelukken en blauwe plekken.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Catwoman79 za 3 maa 2012 - 21:16

Dank jullie wel allemaal. Het is ook heel heftig geweest inderdaad.
Maar als ik kijk wat voor doerak hij nu is ... ik vraag me wel eens af wanneer de volgende ambu voor de deur staat.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Bolleke za 3 maa 2012 - 21:27

Catwoman, jeetje wat heftig!!
C. is van de trap gevallen toen hij 10 maanden was, hij kon toen net een dag kruipen en we waren net naar dit huis verhuisd. Ik was op zijn kamer bezig en mijn ex was (hoe ironisch) het traphekje uit aan het pakken om op te gaan hangen. Hij zat de hele tijd bij mij, en kon nog niet zo snel kruipen dacht ik, tot ik een gebommel hoorde wat ik niet kon plaatsen. Toen keek ik naar C. en die zag ik niet meer en toen wist ik al dat hij van de trap gevallen was. Onderaan lag ie, helemaal stil. Ik ben er heen gerend gekeken of er niets in een rare houding lag, en toen hem heel voorzichtig opgepakt. Hij maakte geen geluid dus ik was helemaal in paniek en mijn ex kwam en nam hem over en toen begon C. ineens te krijsen en te gillen. Na 5 minuten was het over en ging hij weer vrolijk spelen. Hij had bulten op zijn hoods maar verder niks!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Catwoman79 za 3 maa 2012 - 23:08

Jeetje Kruimel, das niet niks zeg. Dat lijkt me ook erg eng, als je hem hoort vallen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Bolleke za 3 maa 2012 - 23:10

Ja ik kon het geluid niet plaatsen eerst omdat hij pas echt de tweede dag kroop en nog amper vooruit kwam. Maar het is helemaal goed gekomen, hadden een wekadvies en ben nog wel een paar dagen van slag geweest maar hijzelf was na een half uur weer helemaal de oude.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum