Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

+34
Alex
Océane
Funk
*Troela*
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
Catwoman79
woezel
Mikki
Parisienne
Jasmine
Teddyaapje
Dora
ellibre
Happydobby
Flip Fluitketel
mauwmauw
Mida4you
Thunder
Nana
Darius
Petteflet
Lejow
loesje
joyce0606
Pien
Susan
Marin
Liadan
Pandora
meisjesmama
pindaatje
Annie24
PapillonRose
38 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 7:55

Ik zit nu "Kinderziekenhuis" te kijken op Nederland 1. Hier gaat het over een meisje die gootsteenontstopper heeft gedronken, en daardoor een zwaar beschadigde slokdarm heeft, waardoor ze een sonde heeft en geopereerd moet worden (meerdere keren). Erg zielig om te zien.

Nu ben ik wel benieuwd, heeft jouw kindje erge dingen gehad? Is het van de trap gevallen, of iets verkeerds gegeten of gedronken, of iets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 8:02

Oudste dochter: zware infectie.

Jongste dochter: verkoudheid :P . Maar er is wel een enge bacterie aangetroffen op haar huid die gelukkig uiteindelijk geen infectie heeft veroorzaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  PapillonRose do 1 maa 2012 - 8:03

Ik denk dat hier het ergste een blaasontsteking is geweest. Gelukkig geen nare dingen als ongelukken met schoonmaakmiddelen of andere dingen in huis, ik hoop ook dat ik dat niet mee hoef te maken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Annie24 do 1 maa 2012 - 8:05

Ik vond een opname op de huilpoli van 3 dagen wel genoeg voor de rest van zijn leventje. laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  pindaatje do 1 maa 2012 - 8:07

Bij de oudste: nog geen gekke dingen gehad wat ze heeft gedaan of heeft ingeslikt, en hoop ook niet dat het ooit zover gaat komen!

Bij de jongste: ik vond 8 dagen ziekenhuis met een urineweginfectie meeeer dan genoeg voor de rest van zijn leven.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  meisjesmama do 1 maa 2012 - 8:08

Oudste: ergste vorm van he.rsvliesontsteking
Jongste: in 1 week tijd dubbele longontsteking, waterpokken en buikgriep.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Pandora do 1 maa 2012 - 8:12

Pippa schreef:Ik zit nu "Kinderziekenhuis" te kijken op Nederland 1. Hier gaat het over een meisje die gootsteenontstopper heeft gedronken, en daardoor een zwaar beschadigde slokdarm heeft, waardoor ze een sonde heeft en geopereerd moet worden (meerdere keren). Erg zielig om te zien.

Nu ben ik wel benieuwd, heeft jouw kindje erge dingen gehad? Is het van de trap gevallen, of iets verkeerds gegeten of gedronken, of iets?

Mijn god... ik schakelde later in, dacht dat het een aangeboren afwijking was. Wat erg voor dat meisje en die ouders zeg.... Kan ze nu helemaal geen vast voedsel meer eten?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 8:13

Op dit moment (bijna) niet. Ze mag wel proberen wat ze kan eten zoals stukjes brood, maar verder heeft ze een zonde. De bovenkant van haar slokdarm is helemaal beschadigd, en ze zijn het nu aan het oprekken, zodat ze, uiteindelijk, weer kan gaan eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Liadan do 1 maa 2012 - 8:13

Oudste: elleboog uit de kom toen ze 5 maanden was.
jongste: kreeg een abces toen hij 2 weken oud was, is inmiddels een fistel geworden. Als het over een paar maanden niet weg is, volgt waarschijnlijk een operatie.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 8:14

meisjesmama schreef:Oudste: ergste vorm van he.rsvliesontsteking
Jongste: in 1 week tijd dubbele longontsteking, waterpokken en buikgriep.

Jeetje, wat een drama zeg beiden Sad .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Marin do 1 maa 2012 - 8:15

Ik had het ook gezien Pippa. Zo zielig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Susan do 1 maa 2012 - 8:16

Mijn tante heeft als kind ook ooit zoiets gedronken, ook een of ander chemisch goedje, ik weet niet precies wat, maar dat is gelukkig wel goedgekomen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  meisjesmama do 1 maa 2012 - 8:18

Twellie schreef:
meisjesmama schreef:Oudste: ergste vorm van he.rsvliesontsteking
Jongste: in 1 week tijd dubbele longontsteking, waterpokken en buikgriep.

Jeetje, wat een drama zeg beiden Sad .

Ja dat kan je wel zeggen. Mijn oudste heeft nu een gebroken been maar dat is niets in verhouding dat ze toen voor haar leven heeft moeten vechten. Ik had haar geen uur later wakker moeten maken. Dan was ze er nu niet meer geweest zeiden de dokters toen ook.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 8:18

Wat een pech heeft jouw dochter zeg, hoe komt haar been gebroken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  meisjesmama do 1 maa 2012 - 8:23

Pippa schreef:Wat een pech heeft jouw dochter zeg, hoe komt haar been gebroken?

Ze heeft op een trampoline gesprongen en is door een ander kindje gelanceerd en wel weer op de trampoline terecht gekomen maar net onder haar knie (in haar onderbeen) is het gebroken. Gewoon dikke pech.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 8:28

Ach, arm ding. Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Pien do 1 maa 2012 - 8:38

Een hele slechte start..... Dat is tot nu toe het ergste wat ze gehad heeft.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  joyce0606 do 1 maa 2012 - 8:40

K heeft zware reflux....ook meer dan genoeg voor zijn leventje!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  meisjesmama do 1 maa 2012 - 8:42

Pippa schreef:Ach, arm ding. Sterkte!
Dank je wel!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  loesje do 1 maa 2012 - 9:16

glucose tekort bij geboorte, verborgen reflux, schisis, liesbreuk, gistbultjes op zijn hoofd
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Lejow do 1 maa 2012 - 9:21

- Een hele slechte start
- CPAP, een dag of 4, is een soort zuurstof masker die continu zuurstof blaast om te voorkomen dat de longen dichtklappen, als ze vergeten om adem te halen
- 3 weken couveuse
- een hersenbloeding, welliswaar van gradatie I en het trekt vanzelf weg en heeft geen schade gemaakt, maar is er wel
- een infectie (van mij overgenomen met de bevalling waarschijnlijk)
- en morgen weten we of ze een bloedtransufie nodig heeft.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Petteflet do 1 maa 2012 - 9:23

Mijn oudste is geboren zonder schildklier. Dus regelmatig bloed prikken en onderzoeken in ziekenhuis.
En naast de huis- tuin- en keukenziektes (lees astma, tig keer buisjes, neusamandel, keelamandelen, RS-virus) is hij dinsdag besneden. Moet zeggen dat ik dit ook wel "erg" vind hoor. Kind heeft er echt ontzettend veel last van. Zo zielig.

Jongste heeft begin januari in ziekenhuis gelegen met RS-virus.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 9:38

Annie24 schreef:Ik vond een opname op de huilpoli van 3 dagen wel genoeg voor de rest van zijn leventje. laughcry
Hier was dat 2 weken en dat vind ik meer dan zat voor de komende 20 jaar.

Verder heeft J de eerste nacht aan de beademing gelegen en hebben ze extra glucose en bloedsuiker controles gehad ivm lage bloedsuikers bij de geboorte.

Ook zijn ze extra geprikt ivm geel zien

J moet waarschijnlijk nog een keer geholpen worden aan zijn tongriempje onder een roesje.

Verder hebben ze allebei een tijdje een puf gehad ivm benauwdheid.


Laatst aangepast door Stofzuiger op do 1 maa 2012 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Darius do 1 maa 2012 - 9:38

Allebei nog niets. Gelukkig!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Lejow do 1 maa 2012 - 9:44

Oh ja voor het geel zien heeft ze inderdaad nog onder de lamp gelegen.

Petteflet, kan dat geen kwaad dan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum