Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

+34
Alex
Océane
Funk
*Troela*
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
Catwoman79
woezel
Mikki
Parisienne
Jasmine
Teddyaapje
Dora
ellibre
Happydobby
Flip Fluitketel
mauwmauw
Mida4you
Thunder
Nana
Darius
Petteflet
Lejow
loesje
joyce0606
Pien
Susan
Marin
Liadan
Pandora
meisjesmama
pindaatje
Annie24
PapillonRose
38 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 9:09

Oh my.. Catwoman!!!
Hoelang heeft hij in het ziekenhuis gelegen, en heeft hij er nog iets aan overgehouden??
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Liadan vr 2 maa 2012 - 9:09

Wat een verhaal catwoman, dat moet echt een nachtmerrie geweest zijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Catwoman79 vr 2 maa 2012 - 9:14

Lejow schreef:Oh my.. Catwoman!!!
Hoelang heeft hij in het ziekenhuis gelegen, en heeft hij er nog iets aan overgehouden??

Hij heeft maar 1 nacht in het ziekenhuis door gebracht, we zijn nog 2 keer terug geweest bij de neuroloog voor controle, maar alles was goed. Hij heeft er dus gelukkig niets aan over gehouden.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Catwoman79 vr 2 maa 2012 - 9:18

**


Laatst aangepast door Catwoman79 op za 3 maa 2012 - 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 9:20

Catwoman79 schreef:
Lejow schreef:Oh my.. Catwoman!!!
Hoelang heeft hij in het ziekenhuis gelegen, en heeft hij er nog iets aan overgehouden??

Hij heeft maar 1 nacht in het ziekenhuis door gebracht, we zijn nog 2 keer terug geweest bij de neuroloog voor controle, maar alles was goed. Hij heeft er dus gelukkig niets aan over gehouden.

Serieus??
Dat 'valt' dan echt 'mee', voor het verhaal wat er aan vooraf is gegaan..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 9:23

Catwoman, jouw verhaal herinner ik me nog al te goed. Verschrikkelijk, heb er de rillingen van over mijn lijf lopen. Wat een doodsangsten hebben jullie uitgestaan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Catwoman79 vr 2 maa 2012 - 9:23

Lejow schreef:
Catwoman79 schreef:
Lejow schreef:Oh my.. Catwoman!!!
Hoelang heeft hij in het ziekenhuis gelegen, en heeft hij er nog iets aan overgehouden??

Hij heeft maar 1 nacht in het ziekenhuis door gebracht, we zijn nog 2 keer terug geweest bij de neuroloog voor controle, maar alles was goed. Hij heeft er dus gelukkig niets aan over gehouden.

Serieus??
Dat 'valt' dan echt 'mee', voor het verhaal wat er aan vooraf is gegaan..

Ja het valt inderdaad gelukkig heel erg mee. Het is op 21 augustus 2010 gebeurt, hij was toen 1 jaar en (bijna) 2 maand.
Op het moment dat het gebeurde had ik ook niet gedacht dat hij er zo goed uit zou komen.
We dachten allebei dat we hem kwijt waren
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 9:24

jeetje catwoman, wat een verhaal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 9:24

Kan ik me heel goed voorstellen ja..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Catwoman79 vr 2 maa 2012 - 9:25

Lejow, kun jij die foto ook zien ??

Maar hoe is het nu dan met jouw vechtertje eigenlijk.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 9:34

Ja ik heb m gezien, is die hele streep serieus een breuk?


Kleine tuttebollie doet het goed. Is al bijna 2300 gram. Er lag ene bloedtransfusie op de loer, maar die is vandaag niet nodig. Voor volgende week is het weer afwachten.
We zijn op de goede weg, ze moet nu alleen nog leren om 7 flesjes voor 90 % ongeveer op te drinken (we mogen nu 4 flesjes aanbieden, waarvan ze er nu ongeveer 2 pakt), en ze moet nog van de monitor af (als ze die 4 flesjes pakt, gaan ze tellen voor een schone lijst, waarvoor ze 48 uur zonder dipjes moet zijn, dan mag hij uit).
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Catwoman79 vr 2 maa 2012 - 9:36

Ja, die hele streep is een breuk en aan de onderkant, splitst de breuk zich ook nog.
Dus we zijn echt heel blij dat hij er zo goed uit is gekomen.

Wat doet jullie meiske het goed zeg. Hoeveel week zou jij nu zwanger zijn geweest als ze nog in jouw buik zou zitten ??
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  -Ieniemienie- vr 2 maa 2012 - 9:37

Catwoman79 schreef:Lejow, kun jij die foto ook zien ??

Maar hoe is het nu dan met jouw vechtertje eigenlijk.
Jeetje wat een erge verhalen>
pff catwomen ik kan het me nog zo goed herrinneren!! Pfff nog steeds krjg ik er kippenvel van!

Hier gelukkig nooit iets geks. Gewoon de huis tuin en keuken dingen haha!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Catwoman79 vr 2 maa 2012 - 9:38

Zelda schreef:Catwoman, jouw verhaal herinner ik me nog al te goed. Verschrikkelijk, heb er de rillingen van over mijn lijf lopen. Wat een doodsangsten hebben jullie uitgestaan...

Dat had ik zelf ook weer hoor toen ik het verhaal net doorlas.
Ik kan er gelukkig wel heel makkelijk/goed over praten.

Het is ons nu eenmaal overkomen, maar we zijn wel een "voorbeeld" voor anderen.
Er zijn maar weinig mensen meer die ik ken die hun kindje even in het zitje zetten op de moederfiets en nog even de deur op slot gaan draaien. Die stander zou zo veilig zijn .....
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 9:41

Brrr.. fietsen en kindjes er op.. dood eng!
Mijn hemel, wat een wonder inderdaad dat het zo is afgelopen zeg..

Ik zou nu 34 weken en 2 dagen zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Catwoman79 vr 2 maa 2012 - 9:43

Dus over 6 week zou ze sowieso weer thuis zijn dus.
Maar als ik jouw verhaal zo lees dan kon het nog wel voor die tijd zijn.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  *Troela* vr 2 maa 2012 - 9:59

Wat een nachtmerrie Catwoman, gelukkig is hij er goed uitgekomen!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 10:07

- 3/4 x blaasontsteking. De eerste eer was hij 3 weken oud en heeft hij 3 dagen in het ziekenhuis gelegen.

-Hij is een keer van de bank afgevallen. Met z'n hoofd op de grond.

- Hij is 2x tegen de deurpost opgelopen. Daardoor had hij een blauw wang en een blauw oog.

- Hij heeft een keer 2 weken pijn in zijn voet gehad omdat de voet tijdens het glijden van de glijbaan bleef steken. Hij kon 3 dagen niet lopen.

- Zijn neusamandelen zijn geknipt.

- Binnenkort moet hij ook nog besneden worden. Dat lijkt me wel heel erg zielig.


Laatst aangepast door yvonne op vr 2 maa 2012 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Funk vr 2 maa 2012 - 10:08

Heftige dingen komen er voorbij hoor! Word er helemaal naar van.

Toen L. 6 weken was, is hij met hoge koorts en ademhalingsmoeilijkheden opgenomen. Hij bleek uiteindelijk nierbekkenontsteking te hebben. Hij heeft een week in het ziekenhuis gelegen. Heeft een katheter en ruggenprik gehad.
Waarschijnlijk heeft hij naar aanleiding daarvan moeite met plassen. Zijn plasgaatje is heel klein, dit is waarschijnlijk door een te grote katheter of te hardhandig aangebrachte katheter. Daardoor heeft zich littekenweefsel gevormd. Daarvoor komt waarschijnlijk nog een ingreep.
Hij moet binnenkort een scan om eventuele nierschade te bekijken.
Verder heeft hij een hart ruisje en is behandeld voor het kiss syndroom.

Momenteel heeft hij wisselend koorts en dan weer onder temperatuur.. Denk ik door zijn tandjes? Maandag even vragen op het cb..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Océane vr 2 maa 2012 - 10:19

Jeetje meiden, wat een heftige dingen komen hier voorbij. Bij het lezen van het verhaal van R. van Catwoman krijg ik spontaan weer kippenvel.

Het ergste dat S. heeft gehad was een beschadigd hoornvlies door eigen toedoen waardoor ze heel raar met haar ogen ging draaien (logisch als het zo'n pijn doet), maar dat was de volgende dag alweer bijna over.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Alex vr 2 maa 2012 - 20:56

Zelda schreef:Catwoman, jouw verhaal herinner ik me nog al te goed. Verschrikkelijk, heb er de rillingen van over mijn lijf lopen. Wat een doodsangsten hebben jullie uitgestaan...

+1. Nu ik het weer lees staat het kippenvel weer op mijn lijf.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Alex vr 2 maa 2012 - 21:05

A heeft een virale infectie gehad toen ze twee weken was. Ze heeft daarvoor 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, waarvan 3 dagen aan het infuus voor antibiotica (de eerste dag de hoogst mogelijke dosis omdat de artsen eerst dachten dat ze hersenvliesontsteking had).

We hebben samen een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht nadat ik met A in mijn armen van de trap was gevallen. A was toen zeven maanden.

Ze is met haar mond op de punt van de tafel gevallen met als gevolg een gat onder haar lip. Dit is gelijmd en ze heeft er nu een klein litteken.

Een half jaar geleden zijn er waterwratjes weggehaald, haar hele lijf zat onder. Nu is alles weg gelukkig.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Fiwen za 3 maa 2012 - 1:35

Wat een vreselijk nare verhalen allemaal zeg.

Mag echt heel blij zijn dat J.uul eigenlijk nog nooit echt iets gehad heeft. Ze is wel eens niet helemaal lekker of verkouden of zo maar echt ziek is pas 1x echt geweest, toen ze 11 maanden was en we op vakantie waren in Turkije.
Toen werd ze wakker met koorts (38,5) en steeg dat door tot 41.3 graden. Eerst naar de hotel-arts gegaan en die heeft ons met spoed naar het ziekenhuis laten brengen omdat hij bang was dat ze stuipen zou krijgen. We kregen haar namelijk met geen mogelijkheid gekoeld, het was buiten 40 graden en haar temperatuur bleef maar stijgen ondanks de paracetamol en koude doeken. In het ziekenhuis met koude doeken en een douche was haar temperatuur zelfs 41,9 en bleek ze een dubbele oorontsteking en een keelontsteking te hebben. Ze wilde ze haar eigenlijk gaan opnemen en infuus geven maar voor de snelheid kreeg ze haar 1e dosis antibiotica en ibuprofen gewoon als drankje en daarop is ze toen in slaap gevallen en toen zakte haar temperatuur ook ineens weer naar 39. Gelukkig mocht ze toen weer gewoon met ons mee en was ze met een antibioticakuur en 2 soorten pijnstillers/koortsverlagers binnen een paar dagen weer opgeknapt. Achteraf bleek dat een van de waterzuivering-installaties van het zwembad kapot was en daardoor kregen heel veel kindjes in het hotel oor- en/of keelontsteking. Ik heb toen zelf ook nog een dag met 41 graden in bed gelegen en antibiotica geslikt vanwege een keelontsteking.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 1:43

Hier is meneer al 2x bij de hap geweest om een wondje te lijmen (neus en voorhoofd)
Hij is 2x van de bank gevallen (dikke bovenlip en bult op voorhoofd)
En hij heeft 1x anibiotica moeten gebruiken voor een keelontsteking

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  pindaatje za 3 maa 2012 - 8:12

Jeetje, Catwoman, ik lees nu je verhaal pas.. Wat ontzettend heftig zeg, en ik kan me indenken dat je vreselijke angsten hebt doorstaan op dat moment! Gelukkig is alles goed gekomen met je zoontje!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor 'erge' dingen heeft jouw kindje gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum