Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

High heel rescue

5 plaatsers

Ga naar beneden

High heel rescue Empty High heel rescue

Bericht  *Purple* wo 29 feb 2012 - 6:36

Ik zie bij de Sacha wel een van de high heel rescue sokjes. Ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee heeft en of het werkt.
*Purple*
*Purple*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 93
Registratiedatum : 19-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

High heel rescue Empty Re: High heel rescue

Bericht  Melis_je wo 29 feb 2012 - 6:44

Geen ervaring, maar ik vraag me altijd af waar je je schoenen dan laat. Want die slofjes zijn handig verpakt, maar al je ze aan hebt, heb je daar niks meer aan, toch Very Happy?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  *Purple* wo 29 feb 2012 - 6:49

Precies dat heb ik dus ookHigh heel rescue 561177
*Purple*
*Purple*
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 7:04

Wat zijn dat voor sokjes dan? Het moge duidelijk zijn dat ik er geen ervaring mee heb haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 7:06

Oke k heb even gegoogled en dat is inderdaad een goede vraag haha. In je hand? In de tas van je vriendin;)? Achter de bar?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 9:47

Powerbabe schreef:Oke k heb even gegoogled en dat is inderdaad een goede vraag haha. In je hand? In de tas van je vriendin;)? Achter de bar?

Maar je doet ze toch pas aan als je niet meer in die betreffende bar bent? Ik neem ook vaak ballerina's mee als ik ga stappen. Dan doe ik mijn pumps voor de deur aan, of soms heb ik deze al aan. Maar vaak na afloop na een hele avond dansen vind ik het heerlijk mijn ballerina's aan te doen. Mijn pumps doe ik dan gewoon in mijn tas, of een plastic tasje die ik opgevouwen in mijn handtas had.

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 29 feb 2012 - 9:50

Ik ken alleen die kussentjes die je voor in je pumps moet doen, die zijn echt zonde van je geld want verschuiven en maken het hele probleem dus alleen maar erger.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  *Purple* wo 29 feb 2012 - 20:48

Ik dacht dat het inderdaad een soort kussentjes waren om in je pump te doen, maar het lijken meer op opvouwbare ballarina's die je kan meenemen als je pump zeer gaan doen.
*Purple*
*Purple*
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Penny Blossom wo 29 feb 2012 - 21:58

Zijn je voeten moe van een avond stappen op je killer heels? Dan is deze opvouwbare ballerina de uitkomst! Gemaakt van zacht mat grijs, zwarte stof. Voorzien van rubber zool en opbergzakje! Maten 36/37, 38/39, 40/41.

Even gekopieerd van de site... Verder heb ik er geen ervaring mee.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown zo 4 maa 2012 - 23:03

Carrie schreef:
Powerbabe schreef:Oke k heb even gegoogled en dat is inderdaad een goede vraag haha. In je hand? In de tas van je vriendin;)? Achter de bar?

Maar je doet ze toch pas aan als je niet meer in die betreffende bar bent? Ik neem ook vaak ballerina's mee als ik ga stappen. Dan doe ik mijn pumps voor de deur aan, of soms heb ik deze al aan. Maar vaak na afloop na een hele avond dansen vind ik het heerlijk mijn ballerina's aan te doen. Mijn pumps doe ik dan gewoon in mijn tas, of een plastic tasje die ik opgevouwen in mijn handtas had.

Ik ook. Ik heb bij de blokker een leuk opvouwbaartasje gekocht, €1,- zit altijd in mijn tas. Dus als ik de pumps zat ben doe ik een wisseltruc!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 23:05

2CKC2 schreef:
Carrie schreef:

Ik ook. Ik heb bij de blokker een leuk opvouwbaartasje gekocht, €1,- zit altijd in mijn tas. Dus als ik de pumps zat ben doe ik een wisseltruc!

Aaah dus zo doen die hoge hakkers dat. Ik strompel me tot bloedens toe te pletter en houd het dan weer voor een jaar voor gezien. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: