High heel rescue
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
High heel rescue
Ik zie bij de Sacha wel een van de high heel rescue sokjes. Ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee heeft en of het werkt.
*Purple*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 93
Registratiedatum : 19-12-11
Re: High heel rescue
Geen ervaring, maar ik vraag me altijd af waar je je schoenen dan laat. Want die slofjes zijn handig verpakt, maar al je ze aan hebt, heb je daar niks meer aan, toch ?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Precies dat heb ik dus ook
*Purple*- Fluisteraar
Wat zijn dat voor sokjes dan? Het moge duidelijk zijn dat ik er geen ervaring mee heb haha!
Gast- Gast
Oke k heb even gegoogled en dat is inderdaad een goede vraag haha. In je hand? In de tas van je vriendin;)? Achter de bar?
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Oke k heb even gegoogled en dat is inderdaad een goede vraag haha. In je hand? In de tas van je vriendin;)? Achter de bar?
Maar je doet ze toch pas aan als je niet meer in die betreffende bar bent? Ik neem ook vaak ballerina's mee als ik ga stappen. Dan doe ik mijn pumps voor de deur aan, of soms heb ik deze al aan. Maar vaak na afloop na een hele avond dansen vind ik het heerlijk mijn ballerina's aan te doen. Mijn pumps doe ik dan gewoon in mijn tas, of een plastic tasje die ik opgevouwen in mijn handtas had.
Gast- Gast
Ik ken alleen die kussentjes die je voor in je pumps moet doen, die zijn echt zonde van je geld want verschuiven en maken het hele probleem dus alleen maar erger.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik dacht dat het inderdaad een soort kussentjes waren om in je pump te doen, maar het lijken meer op opvouwbare ballarina's die je kan meenemen als je pump zeer gaan doen.
*Purple*- Fluisteraar
Zijn je voeten moe van een avond stappen op je killer heels? Dan is deze opvouwbare ballerina de uitkomst! Gemaakt van zacht mat grijs, zwarte stof. Voorzien van rubber zool en opbergzakje! Maten 36/37, 38/39, 40/41.
Even gekopieerd van de site... Verder heb ik er geen ervaring mee.
Even gekopieerd van de site... Verder heb ik er geen ervaring mee.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:Powerbabe schreef:Oke k heb even gegoogled en dat is inderdaad een goede vraag haha. In je hand? In de tas van je vriendin;)? Achter de bar?
Maar je doet ze toch pas aan als je niet meer in die betreffende bar bent? Ik neem ook vaak ballerina's mee als ik ga stappen. Dan doe ik mijn pumps voor de deur aan, of soms heb ik deze al aan. Maar vaak na afloop na een hele avond dansen vind ik het heerlijk mijn ballerina's aan te doen. Mijn pumps doe ik dan gewoon in mijn tas, of een plastic tasje die ik opgevouwen in mijn handtas had.
Ik ook. Ik heb bij de blokker een leuk opvouwbaartasje gekocht, €1,- zit altijd in mijn tas. Dus als ik de pumps zat ben doe ik een wisseltruc!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Carrie schreef:Powerbabe schreef:Oke k heb even gegoogled en dat is inderdaad een goede vraag haha. In je hand? In de tas van je vriendin;)? Achter de bar?
Ik ook. Ik heb bij de blokker een leuk opvouwbaartasje gekocht, €1,- zit altijd in mijn tas. Dus als ik de pumps zat ben doe ik een wisseltruc!
Aaah dus zo doen die hoge hakkers dat. Ik strompel me tot bloedens toe te pletter en houd het dan weer voor een jaar voor gezien.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: