Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 30 van 35
Pagina 30 van 35 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Jetje schreef:Muppetje schreef:Jetje schreef:Muppetje schreef:Alyssa gaat inderdaad hard
Haha ze gaat niks harder dan jij hoor. Knappe meid als ze je inhaalt (sorry dat is een beetje flauw, maar ik ben in een irritante bui )
Wahahaha, mag hoor... ik ga ook hard, morgen alweer op de helft
Ik zat het me ook net te bedenken. Voor mijn gevoel schiet het bij mij gewoon echt niet op en lijken jullie elke dag weer een week verder te zijn haha
Toch ga je net zo hard als wij
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Jetje schreef:Muppetje schreef:Jetje schreef:Muppetje schreef:Alyssa gaat inderdaad hard
Haha ze gaat niks harder dan jij hoor. Knappe meid als ze je inhaalt (sorry dat is een beetje flauw, maar ik ben in een irritante bui )
Wahahaha, mag hoor... ik ga ook hard, morgen alweer op de helft
Ik zat het me ook net te bedenken. Voor mijn gevoel schiet het bij mij gewoon echt niet op en lijken jullie elke dag weer een week verder te zijn haha
Toch ga je net zo hard als wij
hahahaha toch wel he
Gast- Gast
Zal haast wel toch...
Laat je het weten als je zeker genoeg bent om de stad in te gaan?
Laat je het weten als je zeker genoeg bent om de stad in te gaan?
Muppetje- Ratel
Ja zal ik doen!! Ik moet 16 mei naar de vk. Hopelijk krijg ik dan een echo. Ik denk dat ik even een hartje gezien moet hebben om het echt te geloven. Hoewel de streep echt van de test afknalde toen MvM hier vanmorgen was...
Gast- Gast
Jetje schreef:Ja zal ik doen!! Ik moet 16 mei naar de vk. Hopelijk krijg ik dan een echo. Ik denk dat ik even een hartje gezien moet hebben om het echt te geloven. Hoewel de streep echt van de test afknalde toen MvM hier vanmorgen was...
Das wel leuk
Ik heb het dit keer niet gedaan, vond het vorige keer zo vreselijk om af te bellen...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jetje schreef:Ja zal ik doen!! Ik moet 16 mei naar de vk. Hopelijk krijg ik dan een echo. Ik denk dat ik even een hartje gezien moet hebben om het echt te geloven. Hoewel de streep echt van de test afknalde toen MvM hier vanmorgen was...
Das wel leuk
Ik heb het dit keer niet gedaan, vond het vorige keer zo vreselijk om af te bellen...
Oh dat kan ik me zo goed voorstellen!! Dat was ook een van mijn bezwaren. Wat als het misgaat... Ik had nu een ander vrouwtje dan jij waarschijnlijk, want de 'vaste' is met vakantie. Maar deze was ook heel vriendelijk. Zij had het voor haar eigen zwangerschappen ook nodig en kon er daardoor heel goed over vertellen vond ik. Volgende week ga ik beginnen.
Gast- Gast
Jetje schreef:Muppetje schreef:Jetje schreef:Ja zal ik doen!! Ik moet 16 mei naar de vk. Hopelijk krijg ik dan een echo. Ik denk dat ik even een hartje gezien moet hebben om het echt te geloven. Hoewel de streep echt van de test afknalde toen MvM hier vanmorgen was...
Das wel leuk
Oh dat kan ik me zo goed voorstellen!! Dat was ook een van mijn bezwaren. Wat als het misgaat... Ik had nu een ander vrouwtje dan jij waarschijnlijk, want de 'vaste' is met vakantie. Maar deze was ook heel vriendelijk. Zij had het voor haar eigen zwangerschappen ook nodig en kon er daardoor heel goed over vertellen vond ik. Volgende week ga ik beginnen.
Tegen de tijd dat ik dacht nu wil ik wel meedoen kon ik me niet meer opgeven...
Heb je dat boek ook gehad?
Muppetje- Ratel
Goedemorgen dames,
Nog steeds niet ongesteld. Toch nog getest, maar helaas negatief. Dus van mij mag het nu wel komen!
Nog steeds niet ongesteld. Toch nog getest, maar helaas negatief. Dus van mij mag het nu wel komen!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jammer Jelin!
Muppetje- Ratel
Ja, gaat snel he! Natuurlijk niet te vergeten dat ik er pas later achterkwam zwanger te zijn en uiteindelijk nog een week vooruit gezet door de gyn. Zo is het gemakkelijk natuurlijk . Maar alsnog gaat het wel snel vind ik.Filoria schreef:Alyssa, jij zit gewoon alweer op 9 weken! Gaat hard zeg!
Jelin, wat balen weer
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Wat jammer jelin!
Ja zo heb je idd aardig wat voorsprong alyssa
Ja zo heb je idd aardig wat voorsprong alyssa
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ooo balen Jelin Laat die menstruatie dan ook maar komen inderdaad.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Ooo balen Jelin Laat die menstruatie dan ook maar komen inderdaad.
Dat vind ik nu ook. Nog steeds niet ongesteld, maar nog steeds klachten pff. Ik hou niet van deze onzekerheid.
Jelin- Kletskop
Jelin, wat vervelend!
Hopelijk misschien toch over een paar dagen een positieve test, ik blijf voor je duimen!
Hopelijk misschien toch over een paar dagen een positieve test, ik blijf voor je duimen!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ben vanochtend eindelijk ongesteld geworden. Het is wel balen maar ik heb me er inmiddels bij neergelegd. Heb wel ff een potje zitten janken. Maar volgende ronde weer nieuwe kansen.
Jelin- Kletskop
Wat balen jelin!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Balen Jelin...
Ik heb zooo slecht geslapen vannacht sliep pas om twaalf uur, en na half vier heb ik niet meer geslapen.... Had een zere buik van de echo en n zoon die aan het voetballen was met mijn blaas...
Wordt n lange dag vandaag
Ik heb zooo slecht geslapen vannacht sliep pas om twaalf uur, en na half vier heb ik niet meer geslapen.... Had een zere buik van de echo en n zoon die aan het voetballen was met mijn blaas...
Wordt n lange dag vandaag
Muppetje- Ratel
Wat rot muppet ik heb ook zo'n periode gehad, daarna ging het weer beter. En nu heb ik het af en toe. Hopelijk is het snel over. Succes vandaag!
Wat jammer jelin! Hopelijk word dit een mooie ronde.
Wat jammer jelin! Hopelijk word dit een mooie ronde.
Puggle- Ratel
Jelin: he wat balen meid
Muppet: sterkte vandaag. Vreselijk he zulke nachten. Doodmoe zijn maar gewoon niet kunnen slapen... Hopelijk kan je vannacht een beetje bijtanken!
Muppet: sterkte vandaag. Vreselijk he zulke nachten. Doodmoe zijn maar gewoon niet kunnen slapen... Hopelijk kan je vannacht een beetje bijtanken!
Gast- Gast
Wat vervelend Jelin. Kan me voorstellen dat je er nu wel een keer van begint te balen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ook van mij een dikke knuffel Jelin
En een update van mij gekopieerd uit het 2012 topic:
Hier een verslagje van mijn bezoekje aan de gynaecoloog:
De uitslagen van mijn man waren helemaal goed. Aan hem zal het in elk geval niet liggen
Mijn uitslagen waren eigenlijk ook best goed: ik heb de afgelopen cyclus - voor de verandering - een eisprong gehad. En alle hormoonwaarden zagen er verder goed uit. Wel maakte de gynaecoloog zich zorgen over mijn schildklierwerking. Mijn schildklier werkt wat aan de snelle kant. Hierdoor zou het kunnen dat ik niet elke maand een eisprong heb. Ik ga volgende maand naar een internist om te kijken of ik misschien medicijnen voor mijn schildklier moet gaan slikken. Wie weet helpt dat ook tegen andere klachten waar ik last van heb: gewichtsverlies, moeheid etc. Zou fijn zijn als daar eindelijk eens naar gekeken wordt.
Ik hoef wat betreft het zwanger worden niet op die uitslag te wachten. Ik mag namelijk tijdens mijn volgende menstruatie al beginnen met het slikken van Clomid. Dan wordt de kans op een eisprong ook weer veel groter
Al met al ben ik heel tevreden!
En een update van mij gekopieerd uit het 2012 topic:
Hier een verslagje van mijn bezoekje aan de gynaecoloog:
De uitslagen van mijn man waren helemaal goed. Aan hem zal het in elk geval niet liggen
Mijn uitslagen waren eigenlijk ook best goed: ik heb de afgelopen cyclus - voor de verandering - een eisprong gehad. En alle hormoonwaarden zagen er verder goed uit. Wel maakte de gynaecoloog zich zorgen over mijn schildklierwerking. Mijn schildklier werkt wat aan de snelle kant. Hierdoor zou het kunnen dat ik niet elke maand een eisprong heb. Ik ga volgende maand naar een internist om te kijken of ik misschien medicijnen voor mijn schildklier moet gaan slikken. Wie weet helpt dat ook tegen andere klachten waar ik last van heb: gewichtsverlies, moeheid etc. Zou fijn zijn als daar eindelijk eens naar gekeken wordt.
Ik hoef wat betreft het zwanger worden niet op die uitslag te wachten. Ik mag namelijk tijdens mijn volgende menstruatie al beginnen met het slikken van Clomid. Dan wordt de kans op een eisprong ook weer veel groter
Al met al ben ik heel tevreden!
Filoria- Ratel
Filoria wat een goed nieuws! Hopelijk kunnen ze wat doen met medicijnen voor je schildklier. Maar het mooist zou natuurlijk zijn als die clomid lekker gaat helpen!!!
Gast- Gast
Goed nieuws filoria!
Jetje, wat super dat je een mooie echo hebt gehad
Jetje, wat super dat je een mooie echo hebt gehad
Puggle- Ratel
He Jetje, ik zie het nu ook in je onderschrift ja! Moest echt even kijken wat Puggle bedoelde.
Weet je nu ook je uitgerekende datum? Of komt dat op 31-05?
Fijn dat het er goed uit zag in elk geval Voel je je al helemaal zwanger?
Weet je nu ook je uitgerekende datum? Of komt dat op 31-05?
Fijn dat het er goed uit zag in elk geval Voel je je al helemaal zwanger?
Filoria- Ratel
Pagina 30 van 35 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 30 van 35
Permissies van dit forum: