Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 35 van 35
Pagina 35 van 35 • 1 ... 19 ... 33, 34, 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Dat zijn idd nog de enige twee van de meiden die hier meeschreven. Ik duim ook voor Filoria! En heb toch wel hoop dat het ook bij Koffieleut nog gaat lukken of misschien al gelukt is!
Zelf durf ik pas echt te zeggen dat ik zwanger ben als ik een kloppend hartje gezien heb!
Zelf durf ik pas echt te zeggen dat ik zwanger ben als ik een kloppend hartje gezien heb!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Ja voor mijn gevoel is het ineens best hard gegaan met de zwangeren in dit topic, maar ik hoop zo onwijs voor Koffieleut en Filoria dat zij zich snel met een positieve test melden!!
Ja jeetje Amber voor jou is het gewoon al (bijna) zover
Weegschaal: ik kan me je onzekerheid zo voorstellen. Ik ga onwijs voor je duimen, maar heb er een 'goed gevoel' over hoor!!
Hier gaat het super. Ik voel me super en voel de kleine dagelijks bewegen. Ik durf nu na de 20 weken echo pas echt te genieten, aangezien mijn termijnecho zo'n domper was toen ze even dacht dat het mis was...
Weegschaal: ik kan me je onzekerheid zo voorstellen. Ik ga onwijs voor je duimen, maar heb er een 'goed gevoel' over hoor!!
Hier gaat het super. Ik voel me super en voel de kleine dagelijks bewegen. Ik durf nu na de 20 weken echo pas echt te genieten, aangezien mijn termijnecho zo'n domper was toen ze even dacht dat het mis was...
Gast- Gast
Weegschaal schreef:En hoe gaat het met jou Amber, gaat nu echt opschieten!!
Ja gaat goed. Vind het wel spannend worden nu, hij kan natuurlijk elke moment komen maar kan ook nog 2 weken duren haha.
Voel me wel goed, wel veel harde buiken en af en toe een menstruatiegevoel in mijn rug.
Hoe is het nu met jou? Veel kwaaltjes. Wanneer heb je de 1e echo?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Jetje schreef:Ja voor mijn gevoel is het ineens best hard gegaan met de zwangeren in dit topic, maar ik hoop zo onwijs voor Koffieleut en Filoria dat zij zich snel met een positieve test melden!!
Je haalt me de woorden uit mijn mond!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Zijn er nog drie toch van dit topic? Linniej toch ook?
Ben ook benieuwd hoe het met Koffieleut (en haar moeder) is.
Weegschaal: ik snap jouw onzekerheid zó goed. Kan niet meer dan duimen op de goede afloop en je een hele dikke knuffel geven.
Ik ben op het moment hartstikke beroerd. Zit gewoon te trillen, zo moe en belabberd voel ik me. Hoop echt dat dit niet voor niks is. Van mijn part voel ik me negen maanden lang zo, als het maar goed gaat!
Ben ook benieuwd hoe het met Koffieleut (en haar moeder) is.
Weegschaal: ik snap jouw onzekerheid zó goed. Kan niet meer dan duimen op de goede afloop en je een hele dikke knuffel geven.
Ik ben op het moment hartstikke beroerd. Zit gewoon te trillen, zo moe en belabberd voel ik me. Hoop echt dat dit niet voor niks is. Van mijn part voel ik me negen maanden lang zo, als het maar goed gaat!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Fijn dat jullie een goed gevoel hebben, heb ik zelf eigenlijk ook wel Maar was de vorige keer ook zo positief, waardoor de miskraam het zwaarste was om te verwerken. Daarom probeer ik er uit zelfbescherming een beetje vanuit te gaan dat het niet goed is...
Jetje; Fijn dat je nu echt kan genieten! Lijkt me heel bijzonder om het kindje te voelen.
Amber; Kan idd nog wel 4 weken duren, maar dat is toch ook al wel snel! Ben heel benieuwd naar de naam en natuurlijk ook je ventje zelf!
Mijn borsten zijn flink gespannen en aan het groeien en heb de hele dag een misselijk gevoel. Dat laatste is eigenlijk nieuw ten opzichte van de vorige keren. Heb 12 sept een echo, de laatste dag van mijn vakantie!
Jetje; Fijn dat je nu echt kan genieten! Lijkt me heel bijzonder om het kindje te voelen.
Amber; Kan idd nog wel 4 weken duren, maar dat is toch ook al wel snel! Ben heel benieuwd naar de naam en natuurlijk ook je ventje zelf!
Mijn borsten zijn flink gespannen en aan het groeien en heb de hele dag een misselijk gevoel. Dat laatste is eigenlijk nieuw ten opzichte van de vorige keren. Heb 12 sept een echo, de laatste dag van mijn vakantie!
Weegschaal- Kletskop
Jasmine schreef:
Kijk, van dat laatste word ik weer blij Voor jou hoop ik natuurlijk hetzelfde! Nu wordt het ons hopelijk wel gegund
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Jasmine schreef:
Kijk, van dat laatste word ik weer blij Voor jou hoop ik natuurlijk hetzelfde! Nu wordt het ons hopelijk wel gegund
We gaan er gewoon weer voor. Het moet ons toch een keer gegund zijn!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine, balen dat je je zo slecht voelt zeg. Hoop dat het gauw overgaat.
Jetje: wat heerlijk dat je de baby zo goed voelt
En ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met Koffieleut is!
Jetje: wat heerlijk dat je de baby zo goed voelt
En ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met Koffieleut is!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
wat een drukte hier ineens weer
Weegschaal en Jasmine, mijn duimen draaien overuren voor jullie
Weegschaal en Jasmine, mijn duimen draaien overuren voor jullie
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ja, echt fijn. Ik zit met Jelin en Jetje in hetzelfde topic, zo fijn!
Jasmine en Weegschaal, mijn duimen draaien voor jullie beiden ook overuren, hoop dat het voor ieder van jullie nu goed mag gaan.
Linnie heeft hier volgens mij nooit meegeschreven (niet dat ik mij kan herinneren), dus daarom heb ik haar ook niet bijgeteld bij de meiden uit dit topic.
Amber en Muppetje, voor jullie komt het echt dichtbij nu he!
Puggle, hoe gaat het met L.?
Jasmine en Weegschaal, mijn duimen draaien voor jullie beiden ook overuren, hoop dat het voor ieder van jullie nu goed mag gaan.
Linnie heeft hier volgens mij nooit meegeschreven (niet dat ik mij kan herinneren), dus daarom heb ik haar ook niet bijgeteld bij de meiden uit dit topic.
Amber en Muppetje, voor jullie komt het echt dichtbij nu he!
Puggle, hoe gaat het met L.?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Linnie heeft hier wel geschreven, maar niet heel fanatiek
Het komt zeker dichtbij, leuk hoor
Het komt zeker dichtbij, leuk hoor
Muppetje- Ratel
Oh, dat kan ik me niet meer herinneren.
Hoe voel je je verder Muppetje?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Oh, dat kan ik me niet meer herinneren.
Prima eigenlijk, afgezien van n zeer hoofd nu... Tuurlijk, wel wat sneller moe bijvoorbeeld. Maar we doen nog n hoop, fietsen, wandelen, dierentuin, heerlijk...
Muppetje- Ratel
Ook ik ben benieuwd hoe het met koffieleut is. En ik hoop dat ze en Filoria snel positief nieuws zulleb brengen.
@ Jasmine en Weegschaal.. Mijn duimen blijven draaien voor jullie. Ik hoop echt jullie een goede echo zullen hebben.
@ Muppet en Amber.. jeetje tijd is snel gegaan zeg. jullie zijn over een paar weken uitgerekend.
Had het er met Snoes over dat het zo leuk is dat bijna alle dames uit dit topic zwanger zijn of al bevallen zijn.
@ Jasmine en Weegschaal.. Mijn duimen blijven draaien voor jullie. Ik hoop echt jullie een goede echo zullen hebben.
@ Muppet en Amber.. jeetje tijd is snel gegaan zeg. jullie zijn over een paar weken uitgerekend.
Had het er met Snoes over dat het zo leuk is dat bijna alle dames uit dit topic zwanger zijn of al bevallen zijn.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Yep heb hier idd meegeschreven, maar ben ook idd geen fanatieke schrijver
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Waar je al niet aan kan denken, maar ik bedacht me dat Snoes op zoek moet naar een naam met de beginletter L! Aangezien Puggle, Amber en Muppetje dit ook hebben gedaan
Weegschaal- Kletskop
Oh haha Weegschaal, waar je inderdaad al niet aan denktWeegschaal schreef:Waar je al niet aan kan denken, maar ik bedacht me dat Snoes op zoek moet naar een naam met de beginletter L! Aangezien Puggle, Amber en Muppetje dit ook hebben gedaan
Maar helaas, het is geen naam met de beginletter L. (de tweede naam op ons lijstje wel haha).
Ze hebben ook alledrie een naam met 4 letters, dat is de onze ook al niet haha. Maar wederom, de tweede naam op ons lijstje wel. Misschien toch maar overwegen om die tweede naam te nemen: én beginletter L. en 4 letters
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Oh haha Weegschaal, waar je inderdaad al niet aan denktWeegschaal schreef:Waar je al niet aan kan denken, maar ik bedacht me dat Snoes op zoek moet naar een naam met de beginletter L! Aangezien Puggle, Amber en Muppetje dit ook hebben gedaan
Maar helaas, het is geen naam met de beginletter L. (de tweede naam op ons lijstje wel haha).
Ze hebben ook alledrie een naam met 4 letters, dat is de onze ook al niet haha. Maar wederom, de tweede naam op ons lijstje wel. Misschien toch maar overwegen om die tweede naam te nemen: én beginletter L. en 4 letters
Lijkt me duidelijk dan
Muppetje- Ratel
Ik zou het idd nog eens overwegen Snoes
Weegschaal- Kletskop
Er bestaat één klein waterkansje dat die naam het wordt, als mijn neef en zijn vriendin (die 20 september uitgerekend is) toevallig een baby van hetzelfde geslacht krijgen en die dan ook nog eens dezelfde naam geven.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ho ho! Ik heb dit topic destijds opgericht, en heb kennelijk de trend gestart je kindje een naam met een L. te geven! Ook Aimee, Blondje, Studie hebben de raad opgevolgd!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Ho ho! Ik heb dit topic destijds opgericht, en heb kennelijk de trend gestart je kindje een naam met een L. te geven! Ook Aimee, Blondje, Studie hebben de raad opgevolgd!
Grappig zeg! Ik ben officieel in 2011 begonnen voor een kindje, dus zal het onthouden als het zover is
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Parel schreef:Ho ho! Ik heb dit topic destijds opgericht, en heb kennelijk de trend gestart je kindje een naam met een L. te geven! Ook Aimee, Blondje, Studie hebben de raad opgevolgd!
Grappig zeg! Ik ben officieel in 2011 begonnen voor een kindje, dus zal het onthouden als het zover is
Ja, dat weet ik nog! Ik hoop heel erg dat het jullie gegund is en je 3 namen beginnende met een L. moet verzinnen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Haha wat grappig van de namen zeg
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pagina 35 van 35 • 1 ... 19 ... 33, 34, 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 35 van 35
Permissies van dit forum: