Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 29 van 35
Pagina 29 van 35 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Koffieleut schreef:Meiden, ik ben vandaag ongesteld geworden.
balen meid!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Balen koffieleut!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Balen Koffieleut
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Oo dat is zeker balen Koffieleut
Ben jij eigenlijk al bij de gynaecoloog geweest?
@Jetje: ik ga over anderhalve week voor een tweede afspraak. Dan krijg ik waarschijnlijk een recept voor Clomid mee, als het zaad van manlief tenminste in orde is
Ben jij eigenlijk al bij de gynaecoloog geweest?
@Jetje: ik ga over anderhalve week voor een tweede afspraak. Dan krijg ik waarschijnlijk een recept voor Clomid mee, als het zaad van manlief tenminste in orde is
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:
Oh wat fijn Filoria!!! Hopelijk gaat dat voor jullie werken!
Gast- Gast
Wat ontzettend jammer koffieleut!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Goedemiddag dames,
Hoe is het hier allemaal? Jullie nog plannen voor koninginnedag?
Hier nog niet ongesteld, dus we wachten nog ff verder af. Hier geen plannen vandaag. Mijn man gaat de nieuwe badkamer vloer voegen en dan kunnen we hopelijk snel weer douchen. want geen douche hebben is echt niets.
Hoe is het hier allemaal? Jullie nog plannen voor koninginnedag?
Hier nog niet ongesteld, dus we wachten nog ff verder af. Hier geen plannen vandaag. Mijn man gaat de nieuwe badkamer vloer voegen en dan kunnen we hopelijk snel weer douchen. want geen douche hebben is echt niets.
Jelin- Kletskop
Haha heel herkenbaar Jelin. Ik ben echt zo blij dat ik weer heerlijk kan douchen!!!
Spannend nog niet ongesteld...
Wij zijn lekker naar de rommelmarkt geweest. J.esper mocht met zijn 'spaargeld' wat leuks kopen.
Spannend nog niet ongesteld...
Wij zijn lekker naar de rommelmarkt geweest. J.esper mocht met zijn 'spaargeld' wat leuks kopen.
Gast- Gast
Goedemorgen dames,
Hoe is het hier? allemaal een leuke koninginnedag gehad?
Hier nog niet ongesteld. Wel een aantal klachten nu. heb last van lage rugpijn en wat last van mijn borsten. zit op dag 33 nu.
Nou de vloer vd badkamer is eindelijk af. nu goed laten drogen en hopelijk kunnen we morgen weer douchen. vandaag komt een stucadoor kijken voor de muren. hopelijk kan dat ook snel beginnen hoe sneller het af is.
Hoe is het hier? allemaal een leuke koninginnedag gehad?
Hier nog niet ongesteld. Wel een aantal klachten nu. heb last van lage rugpijn en wat last van mijn borsten. zit op dag 33 nu.
Nou de vloer vd badkamer is eindelijk af. nu goed laten drogen en hopelijk kunnen we morgen weer douchen. vandaag komt een stucadoor kijken voor de muren. hopelijk kan dat ook snel beginnen hoe sneller het af is.
Jelin- Kletskop
Jetje schreef:Wat spannend Jelin!!! Wanneer wil je gaan testen?
Weet ik nog niet. Moet eerst nog testen gaan kopen zelfs haha. Maar ik blijf ervan overtuigd dat ik ongesteld ga worden dus ik blijf nog wachten. Mijn langste cyclus was overigens 37 dagen, dus ik blijf me daaraan vast houden.
Jelin- Kletskop
Spannend Jelin! Ik duim voor je!
Filoria- Ratel
Goedemorgen dames,
Hier nog steeds niet ongesteld. Nog steeds wat klachten, dus vandaag toch maar ff testen halen en dan van de week testen.
Zo de badkamer vloer schoonmaken en dan kunnen we eindelijk douchen.
Hier nog steeds niet ongesteld. Nog steeds wat klachten, dus vandaag toch maar ff testen halen en dan van de week testen.
Zo de badkamer vloer schoonmaken en dan kunnen we eindelijk douchen.
Jelin- Kletskop
Wat ontzettend knap dat jij zo geduldig blijft Jelin!!! Ik had vast en zeker de kruidvat al leeggeshopt en alles opgetest haha. Ik ga onwijs voor je duimen!
Gast- Gast
Jetje schreef:Wat ontzettend knap dat jij zo geduldig blijft Jelin!!! Ik had vast en zeker de kruidvat al leeggeshopt en alles opgetest haha. Ik ga onwijs voor je duimen!
Ik ben wel ongeduldig maar omdat ik niets in huis heb kan ik me beheersen haha. Zal wel een soort zelfbescherming zijn. Het is niet de eerste keer dat ik zo'n lange cyclus heb natuurlijk. Vooral de laatste periode.
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:Jetje schreef:Wat ontzettend knap dat jij zo geduldig blijft Jelin!!! Ik had vast en zeker de kruidvat al leeggeshopt en alles opgetest haha. Ik ga onwijs voor je duimen!
Ik ben wel ongeduldig maar omdat ik niets in huis heb kan ik me beheersen haha. Zal wel een soort zelfbescherming zijn. Het is niet de eerste keer dat ik zo'n lange cyclus heb natuurlijk. Vooral de laatste periode.
Ik snap het wel hoor, ik had hetzelfde de laatste keer. Omdat het de vorige maand zo raar liep wilde ik niet te snel testen... Maar goed je hebt wel klachten... Had je die de vorige keer ook?
Gast- Gast
Jetje schreef:Jelin schreef:Jetje schreef:Wat ontzettend knap dat jij zo geduldig blijft Jelin!!! Ik had vast en zeker de kruidvat al leeggeshopt en alles opgetest haha. Ik ga onwijs voor je duimen!
Ik snap het wel hoor, ik had hetzelfde de laatste keer. Omdat het de vorige maand zo raar liep wilde ik niet te snel testen... Maar goed je hebt wel klachten... Had je die de vorige keer ook?
Had vorige maand geen klachten alleen wat last van mijn borsten. Nu vooral veel lage rugpijn en last van mijn heupen. Ook weer last van mijn borsten. Dus geen echte duidelijke symptomen. Dus blijft.afwachten tot ik ga testen of ongesteld wordt.
Jelin- Kletskop
Ik heb ook bewondering voor je geduld Jelin!
Mijn langste cyclus was 50 dagen (twee keer gehad, ook vlak voordat we er echt voor gingen), maar het lukt me nooit om zo lang te wachten met testen
Hoe is je gevoel er nu over? Denk je dat het gelukt is?
Mijn langste cyclus was 50 dagen (twee keer gehad, ook vlak voordat we er echt voor gingen), maar het lukt me nooit om zo lang te wachten met testen
Hoe is je gevoel er nu over? Denk je dat het gelukt is?
Filoria- Ratel
Koffieleut, wat ontzettend balen weer
Jelin, spannend meis!
Jelin, spannend meis!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa, jij zit gewoon alweer op 9 weken! Gaat hard zeg!
Filoria- Ratel
Alyssa gaat inderdaad hard
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Alyssa gaat inderdaad hard
Haha ze gaat niks harder dan jij hoor. Knappe meid als ze je inhaalt (sorry dat is een beetje flauw, maar ik ben in een irritante bui )
Gast- Gast
Jetje schreef:Muppetje schreef:Alyssa gaat inderdaad hard
Haha ze gaat niks harder dan jij hoor. Knappe meid als ze je inhaalt (sorry dat is een beetje flauw, maar ik ben in een irritante bui )
Wahahaha, mag hoor... ik ga ook hard, morgen alweer op de helft
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jetje schreef:Muppetje schreef:Alyssa gaat inderdaad hard
Wahahaha, mag hoor... ik ga ook hard, morgen alweer op de helft
Ik zat het me ook net te bedenken. Voor mijn gevoel schiet het bij mij gewoon echt niet op en lijken jullie elke dag weer een week verder te zijn haha
Gast- Gast
Pagina 29 van 35 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 29 van 35
Permissies van dit forum: