Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 16 van 35
Pagina 16 van 35 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 35
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Jetje; Blijft toch spannend, ik hou het hier in de gaten!
@ Filoria; Balen zeg. Maar ik duim!
@ Amber en Slaatje; Veel plezier!
Ik ga morgen meeten met Alyssa. Heb er echt zin in
@ Filoria; Balen zeg. Maar ik duim!
@ Amber en Slaatje; Veel plezier!
Ik ga morgen meeten met Alyssa. Heb er echt zin in
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk weegschaal en Alyssa, wat gaan jullie doen? Veel plezier iig!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Amber en Slaatje: veel plezier het weekend.
Filoria: wat knap dat je kan wachten tot dag 52, ik heb al moeite om te wachten tot zondag haha.
Leuk Weegschaal en Alyssa. Veel plezier.
Vandaag de buitenboel geschilderd. Dat was wel even een lekkere afleiding, maar nu wel veel last van mijn rug... Beetje jammer. Straks met de buurvrouw komt een vrouw bij de dokter kijken. Ik heb hem al 2 keer gezien maar zij nog niet. Lekker even een vrouwenavond. Verder geen nieuws. De klachten blijven vaag en een ongesteldheid is nog niet te bekennen....
Filoria: wat knap dat je kan wachten tot dag 52, ik heb al moeite om te wachten tot zondag haha.
Leuk Weegschaal en Alyssa. Veel plezier.
Vandaag de buitenboel geschilderd. Dat was wel even een lekkere afleiding, maar nu wel veel last van mijn rug... Beetje jammer. Straks met de buurvrouw komt een vrouw bij de dokter kijken. Ik heb hem al 2 keer gezien maar zij nog niet. Lekker even een vrouwenavond. Verder geen nieuws. De klachten blijven vaag en een ongesteldheid is nog niet te bekennen....
Gast- Gast
Klinkt goed Jetje, die vrouwenavond. Maar is die film nog wel leuk als je 'm voor de derde keer ziet?
Nog 11 dagen wachten is idd wel even volhouden voor mij. Aan de andere kant heb ik vaker zo'n lange cyclus gehad. Mijn record sinds ik het bijhoud is 50 dagen. De reden dat ik daar nog 2 dagen bij optel is dat mijn man en ik elkaar niet zien op dag 50 en 51. Vind het wel leuk om de test te doen als hij in de buurt is
Wat zou het tof zijn als we ons binnenkort bij het zwangere meiden topic kunnen voegen Jetje.
Hoe denk je dat J. het zou vinden om grote broer te zijn?
Nog 11 dagen wachten is idd wel even volhouden voor mij. Aan de andere kant heb ik vaker zo'n lange cyclus gehad. Mijn record sinds ik het bijhoud is 50 dagen. De reden dat ik daar nog 2 dagen bij optel is dat mijn man en ik elkaar niet zien op dag 50 en 51. Vind het wel leuk om de test te doen als hij in de buurt is
Wat zou het tof zijn als we ons binnenkort bij het zwangere meiden topic kunnen voegen Jetje.
Hoe denk je dat J. het zou vinden om grote broer te zijn?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria, dat zou zeker toevallig zijn! Ik hoop het voor je
Jetje, wat vervelend weer die onzekerheid! Welke dag zit je nu? En had je al ongesteld moeten worden? Oh ik lees het al; nou ik hoop dat je alsnog positief test hoor!
Weegschaal, ik ben zo ontzettend blij voor jou!! Krijg je morgen een hele dikke knuffel van mij hoor
All, ik ben heel erg druk, dus weinig hier te vinden. Maar morgen een beetje ontspanning en ga ik 'daten' met Weegschaal, heb er zin in! Ik ga naar Weegschaal toe, ze woont maar 40 minuutjes bij mij vandaan.
Jetje, wat vervelend weer die onzekerheid! Welke dag zit je nu? En had je al ongesteld moeten worden? Oh ik lees het al; nou ik hoop dat je alsnog positief test hoor!
Weegschaal, ik ben zo ontzettend blij voor jou!! Krijg je morgen een hele dikke knuffel van mij hoor
All, ik ben heel erg druk, dus weinig hier te vinden. Maar morgen een beetje ontspanning en ga ik 'daten' met Weegschaal, heb er zin in! Ik ga naar Weegschaal toe, ze woont maar 40 minuutjes bij mij vandaan.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Vriendinnetje vanavond had het door haha. Ze weet dat we graag een tweede willen en ik had eigenlijk afgelopen week mijn bevolkingsonderzoek (jaja ik word ook 30 eind van het jaar haha) en J zou daar dan heen gaan, maar met deze onzekerheid wilde ik dat onderzoek niet laten doen. Zij telde 1 en 2 al op... Was wel 'fijn' om het even over die onzekerheid te kunnen hebben. Zij heeft helaas genoeg ervaringen met dit soort tegenslagen om me op te kunnen beuren. Met frisse moed ga ik het weekend in en zondag gooi ik er nog een testje tegen aan.
Filoria: zou echt super zijn als we binnenkort goed nieuws hebben! J zou wel heel erg moeten wennen denk ik. Hij is natuurlijk al bijna 3 jaar gewend alles voor zichzelf te hebben. Net als T natuurlijk... Maar hij vindt baby's wel heel leuk. Een vriendin van me is zwanger en hij zei afgelopen week vanuit het niets tegen mijn schoonmoeder: D. (het zoontje van die vriendin) krijgt een broertje en ik krijg een zusje. Hoe hij daar nou bij komt... En hoe denk je dat T het gaat vinden allemaal?
Filoria: zou echt super zijn als we binnenkort goed nieuws hebben! J zou wel heel erg moeten wennen denk ik. Hij is natuurlijk al bijna 3 jaar gewend alles voor zichzelf te hebben. Net als T natuurlijk... Maar hij vindt baby's wel heel leuk. Een vriendin van me is zwanger en hij zei afgelopen week vanuit het niets tegen mijn schoonmoeder: D. (het zoontje van die vriendin) krijgt een broertje en ik krijg een zusje. Hoe hij daar nou bij komt... En hoe denk je dat T het gaat vinden allemaal?
Gast- Gast
Wat fijn dat je even je hart kon luchten Jetje. Dat bevolkingsonderzoek, is dat voor borstkanker? Gaan ze dan een mamografie ofzo maken? Kan dat niet als je zwanger bent? Ik heb er helemaal geen kaas van gegeten moet ik zeggen.
En lief dat J zo met baby's bezig is. Dan moet het vast goedkomen.
In de afgelopen jaren heb ik in blaadjes (zoals Wij Jonge Ouders enzo) allemaal tips voorbij zien komen voor hoe je omgaat met een geboorte van een broertje of zusje. Bijvoorbeeld dat je de baby niet vast moet houden als je zoon zijn broertje/zusje voor het eerst ziet. En dat je hem kan betrekken bij dingen die met de baby te maken hebben, maar alleen als hij er zin in heeft etc. etc. Dus als die tips werken zijn we helemaal voorbereid
Tomas is heel zorgzaam voor jongere kinderen, dus wat dat betreft komt het wel goed. Maar hij kan ook heel aanhankelijk zijn en zit nog best vaak op mijn arm of bij me op schoot. Dat wordt wel moeilijk denk ik.
En lief dat J zo met baby's bezig is. Dan moet het vast goedkomen.
In de afgelopen jaren heb ik in blaadjes (zoals Wij Jonge Ouders enzo) allemaal tips voorbij zien komen voor hoe je omgaat met een geboorte van een broertje of zusje. Bijvoorbeeld dat je de baby niet vast moet houden als je zoon zijn broertje/zusje voor het eerst ziet. En dat je hem kan betrekken bij dingen die met de baby te maken hebben, maar alleen als hij er zin in heeft etc. etc. Dus als die tips werken zijn we helemaal voorbereid
Tomas is heel zorgzaam voor jongere kinderen, dus wat dat betreft komt het wel goed. Maar hij kan ook heel aanhankelijk zijn en zit nog best vaak op mijn arm of bij me op schoot. Dat wordt wel moeilijk denk ik.
Filoria- Ratel
Nee Filoria is het onderzoek voor baarmoederhalskanker. Dan krijg je een uitstrijkje, maar dat risico wilde ik niet lopen (geen idee of het kwaad kan, maar ik ben in november pas 30 dus zoveel haast heeft het niet)...
Oh dat komt bij jouw ventje ook wel goed met een broertje of een zusje. Spannend he allemaal weer. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Morgenochtend ga ik weer testen denk ik...
Oh dat komt bij jouw ventje ook wel goed met een broertje of een zusje. Spannend he allemaal weer. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Morgenochtend ga ik weer testen denk ik...
Gast- Gast
Ik wens je heel veel roze streepjes toe!
Filoria- Ratel
Spannend jetje!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Jeeeetje, ik ben wakker en lig met smart te wachten op nieuws....
Muppetje- Ratel
Balen Jetje, ik zie net je topic. Ei, waar ben je gebleven!!
Ik heb een blaasontsteking. Heb nu toch een antibiotica kuur voor 5 dgn meegekregen. Kan echt geen kwaad volgens de dokter. Heb nog steeds last van een zeurend gevoel in mijn onderrug, dit maakt me toch onzeker... Toen ik de eerste keer een missed abortion had van 5 weken die pas ontdekt werd met 8 wkn, herinnerde ik me af en toe een zeurende onderrugpijn gehad te hebben. Dus of dit nou toevallig was of iets betekende? Ik probeer het maar van me af te zetten. Wel heb ik vannacht gedroomd dat ik een miskraam kreeg, was geen leuke droom
De dokter heeft me wel verzekerd dat je niet vals positief kan testen met een blaasontsteking, dit staat vaak in bijsluiters van de testen. Dus dat was wel een opluchtig, want dit schoot af en toe wel door mijn hoofd van de week.
Vandaag weer een positieve clear blue test. Nog een keer samen met mijn man getest omdat hij er van de week niet bij was.
Ik heb een blaasontsteking. Heb nu toch een antibiotica kuur voor 5 dgn meegekregen. Kan echt geen kwaad volgens de dokter. Heb nog steeds last van een zeurend gevoel in mijn onderrug, dit maakt me toch onzeker... Toen ik de eerste keer een missed abortion had van 5 weken die pas ontdekt werd met 8 wkn, herinnerde ik me af en toe een zeurende onderrugpijn gehad te hebben. Dus of dit nou toevallig was of iets betekende? Ik probeer het maar van me af te zetten. Wel heb ik vannacht gedroomd dat ik een miskraam kreeg, was geen leuke droom
De dokter heeft me wel verzekerd dat je niet vals positief kan testen met een blaasontsteking, dit staat vaak in bijsluiters van de testen. Dus dat was wel een opluchtig, want dit schoot af en toe wel door mijn hoofd van de week.
Vandaag weer een positieve clear blue test. Nog een keer samen met mijn man getest omdat hij er van de week niet bij was.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Wat balen die rugpijn! Maar ik het niet nog even vol te houden zo? Ik zou persoonlijk toch eigelijk geen antibiotica gaan gebruiken, gewoon voor de zekerheid.
Puggle- Ratel
@ weegschaal, wat balen van je blaasontsteking. De antibiotica moet je wel gebruiken hoor. Er zijn veel antibiotica kuren die geen kwaad kunnen bij zwangerschap. De bacterie die je blaasonteking veroorzaakt zou op langere termijn bij wijze van meer kwaad kunnen.
En die rugpijn niet te druk om maken. Ik had aan het begin van mijn zwangerschap ook wat rugpijn.
En die rugpijn niet te druk om maken. Ik had aan het begin van mijn zwangerschap ook wat rugpijn.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:@ weegschaal, wat balen van je blaasontsteking. De antibiotica moet je wel gebruiken hoor. Er zijn veel antibiotica kuren die geen kwaad kunnen bij zwangerschap. De bacterie die je blaasonteking veroorzaakt zou op langere termijn bij wijze van meer kwaad kunnen.
Ik dacht dat het juist niet goed was vandaar
Puggle- Ratel
Helaas vanmorgen negatief getest weer. Maar het kleine lichtpuntje is dat ik net wel rood afveegde (sorry voor de details...) dus waarschijnlijk hield ik het toch onbewust tegen...
Gast- Gast
He bah balen van die blaasontsteking Weegschaal! En rugpijn schijnt vrij normaal te zijn bij een beginnende zwangerschap, maar ik snap je onzekerheid meid.
Gast- Gast
Balen Jetje
Als je weer bijgekomen bent van de domper moet je maar eens denken of je die testen nog wil hebben...
Muppetje- Ratel
Lief van je muppetje. Ik wil ze wel graag hebben. Het is onwijs K dat ik ongesteld word, maar alles liever dan die onzekerheid van de afgelopen dagen.
Gast- Gast
Jetje schreef:Lief van je muppetje. Ik wil ze wel graag hebben. Het is onwijs K dat ik ongesteld word, maar alles liever dan die onzekerheid van de afgelopen dagen.
Ja dat snap ik, das helemaal niets natuurlijk... Moet je maar even kijken hoe je dat wil regelen, ik kan ze opsturen of we kunnen ergens afspreken, maakt mij niet uit
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jetje schreef:Lief van je muppetje. Ik wil ze wel graag hebben. Het is onwijs K dat ik ongesteld word, maar alles liever dan die onzekerheid van de afgelopen dagen.
Ja dat snap ik, das helemaal niets natuurlijk... Moet je maar even kijken hoe je dat wil regelen, ik kan ze opsturen of we kunnen ergens afspreken, maakt mij niet uit
Moet je morgen werken? Dan kunnen we wel op het station afspreken als jij laat weten welke trein je hebt 's middags. (of het moet voor jou lastig zijn om ze de hele dag in je tas te houden...) Wat wil je ervoor hebben?
Gast- Gast
Jetje schreef:Muppetje schreef:Jetje schreef:Lief van je muppetje. Ik wil ze wel graag hebben. Het is onwijs K dat ik ongesteld word, maar alles liever dan die onzekerheid van de afgelopen dagen.
Moet je morgen werken? Dan kunnen we wel op het station afspreken als jij laat weten welke trein je hebt 's middags. (of het moet voor jou lastig zijn om ze de hele dag in je tas te houden...) Wat wil je ervoor hebben?
Das niet zo handig inderdaad, heb niet zo'n grote tas, haha....
Muppetje- Ratel
Hier nog niks.
Heeft het bij jou al doorgezet Jetje?
Heeft het bij jou al doorgezet Jetje?
Filoria- Ratel
Ja hier mag ik wel zeggen dat het aan het doorzetten is. Doordat ik zo in onzekerheid zat de afgelopen dagen vind ik het niet eens zo heel erg (meer). Heb wel een goede huilbui gehad vanmorgen, maar ik ga er weer vol goede moed tegen deze maand ;-)
Hm Filoria... Spannend meid. Wat zegt je gevoel?
Hm Filoria... Spannend meid. Wat zegt je gevoel?
Gast- Gast
Het geeft wel duidelijkheid natuurlijk, maar je had liever een andere afloop gehad kan ik me voorstellen
Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben. Dat zegt het elke maand hoor. Dus daar luister ik maar niet meer naar.
Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben. Dat zegt het elke maand hoor. Dus daar luister ik maar niet meer naar.
Filoria- Ratel
Pagina 16 van 35 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 16 van 35
Permissies van dit forum: