Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 31 van 35
Pagina 31 van 35 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Dank jullie wel! Ik voel me wel zwanger (vooral gigantisch moe weer...), maar als je het dan even gezien hebt, voelt het wel echter zeg maar.
31 mei heb ik inderdaad mijn termijnecho (nu zou ik uitkomen op 27-12) en woensdag heb ik mijn intake.
Het was trouwens wel heel maf. Mijn zoontje is laatst meegeweest met de termijnecho van mijn schoonzus. Daar heeft hij dus zo'n zelfde schermpje gezien zeg maar. Alleen ik had niks verteld gisteren, maar hij moest wel mee naar de echo want ik had geen oppas. Dus hij zit naast me op de stoel en zegt ineens terwijl hij naar het scherm kijkt: mama is dat mijn broertje of mijn zusje . Ik vrees dus dat het niet heel lang geheim meer blijft mijn zwangerschap haha
31 mei heb ik inderdaad mijn termijnecho (nu zou ik uitkomen op 27-12) en woensdag heb ik mijn intake.
Het was trouwens wel heel maf. Mijn zoontje is laatst meegeweest met de termijnecho van mijn schoonzus. Daar heeft hij dus zo'n zelfde schermpje gezien zeg maar. Alleen ik had niks verteld gisteren, maar hij moest wel mee naar de echo want ik had geen oppas. Dus hij zit naast me op de stoel en zegt ineens terwijl hij naar het scherm kijkt: mama is dat mijn broertje of mijn zusje . Ik vrees dus dat het niet heel lang geheim meer blijft mijn zwangerschap haha
Gast- Gast
Jouw zoon heeft alles goed in de gaten Jetje
Grappig trouwens: toen mijn schoonzus vorige week vertelde dat ze zwanger is was Tomas' reactie ook: 'krijg ik dan een zusje?'
Grappig trouwens: toen mijn schoonzus vorige week vertelde dat ze zwanger is was Tomas' reactie ook: 'krijg ik dan een zusje?'
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Dat had ik ook inderdaad! Leuk dat je een goede echo hebt gehad meis!Jetje schreef:Dank jullie wel! Ik voel me wel zwanger (vooral gigantisch moe weer...), maar als je het dan even gezien hebt, voelt het wel echter zeg maar.
Filoria, ik lees het hier nu! Maar wat fijn dat alles in orde was bij je man en dat je nu Clomid hebt meegekregen. Hopelijk heb je nu regelmatiger je eisprong en ben je nu snel zwanger!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
@ Jetje; Gefeliciteerd!! Wat ontzettend goed nieuws.
@ Filoria; Hoop dat de clomid snel zijn werk mag gaan doen!!
@ Jelin; Balen zeg, duurt ook wel zo lang voor je...
@ Koffieleut; Alles goed met jou?
Alles ook goed met de zwangere dames??
@ Filoria; Hoop dat de clomid snel zijn werk mag gaan doen!!
@ Jelin; Balen zeg, duurt ook wel zo lang voor je...
@ Koffieleut; Alles goed met jou?
Alles ook goed met de zwangere dames??
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Fijn om weer even wat van je te horen Weegschaal. Ik lees net in het 2012 topic dat je nog steeds aan het wachten bent. Toch dapper dat je even om de hoek komt kijken, met al die zwangeren hier. Maar wie weet heeft dit wonderlijke forum met al die onverwachte zwangerschappen ook wel zijn uitwerking op jou uiteindelijk. Ik hoop het echt voor je.
Filoria- Ratel
He weegschaal, leuk om je hier ook weer te zien!
Ik ga je berichtje op FB zsm beantwoorden hoor!
Ik ga je berichtje op FB zsm beantwoorden hoor!
Snoes- Lady Post-a-lot
Weegschaal, ik zei het ergens anders al, maar fijn je weer te zien!
Met mij gaat het prima. Af en toe wat last van het een en ander en sneller moe, maar over het algemeen geniet ik met volle teugen
Met mij gaat het prima. Af en toe wat last van het een en ander en sneller moe, maar over het algemeen geniet ik met volle teugen
Laatst aangepast door Muppetje op ma 14 mei 2012 - 19:17; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ Filoria; Heb ook even een maandje bewust afstand genomen hoor, was ook even te confronterend. Maar ik heb alle vertrouwen in de toekomst, dus dan geven al die zwangeren me alleen maar een positief gevoel. Helemaal omdat het bij zoveel ook niet vanzelf gegaan is.
@ Snoes; Heeft geen haast hoor. Nu lees ik hier het meeste wel, hoef je het niet dubbel te vertellen
@ Muppetje; Fijn dat het goed gaat!
@ Jetje; En leuk om te lezen dat jij zwanger bent! Gaat alles goed? Lees dat je al een kloppend hartje hebt gezien, super!
@ Snoes; Heeft geen haast hoor. Nu lees ik hier het meeste wel, hoef je het niet dubbel te vertellen
@ Muppetje; Fijn dat het goed gaat!
@ Jetje; En leuk om te lezen dat jij zwanger bent! Gaat alles goed? Lees dat je al een kloppend hartje hebt gezien, super!
Weegschaal- Kletskop
Wat fijn dat je juist vertrouwen put uit de verhalen van de zwangeren hier
Filoria- Ratel
Ik had je ook al terug gepb't maar leuk dat je af en toe weer even komt kijken hier! En dat je zo mooi positief en sterk bent
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Puggle schreef:Ik had je ook al terug gepb't maar leuk dat je af en toe weer even komt kijken hier! En dat je zo mooi positief en sterk bent
Helemaal mee eens! En dat je ondanks je eigen sores toch zo lief kunt zijn voor anderen!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Lieve weegschaal, wat fijn om weer wat van je te lezen!
Dikke voor jou!
Dikke voor jou!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Dat geldt absoluut voor weegschaal, maar ook voor jou hoor Jasmine! Ik vind jullie beiden echt heel erg sterk!Jasmine schreef:Puggle schreef:Ik had je ook al terug gepb't maar leuk dat je af en toe weer even komt kijken hier! En dat je zo mooi positief en sterk bent
Helemaal mee eens! En dat je ondanks je eigen sores toch zo lief kunt zijn voor anderen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Dat geldt absoluut voor weegschaal, maar ook voor jou hoor Jasmine! Ik vind jullie beiden echt heel erg sterk!Jasmine schreef:Puggle schreef:Ik had je ook al terug gepb't maar leuk dat je af en toe weer even komt kijken hier! En dat je zo mooi positief en sterk bent
Helemaal mee eens!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Snoes schreef:Dat geldt absoluut voor weegschaal, maar ook voor jou hoor Jasmine! Ik vind jullie beiden echt heel erg sterk!Jasmine schreef:Puggle schreef:Ik had je ook al terug gepb't maar leuk dat je af en toe weer even komt kijken hier! En dat je zo mooi positief en sterk bent
Helemaal mee eens!!
En hier nog een die het daar helemaal mee eens is!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:amber22 schreef:Snoes schreef:Dat geldt absoluut voor weegschaal, maar ook voor jou hoor Jasmine! Ik vind jullie beiden echt heel erg sterk!Jasmine schreef:Puggle schreef:Ik had je ook al terug gepb't maar leuk dat je af en toe weer even komt kijken hier! En dat je zo mooi positief en sterk bent
Helemaal mee eens!!
En hier nog een die het daar helemaal mee eens is!
En nog iemand, hoe origineel is dat?
Muppetje- Ratel
Wat lief van jullie!
Weegschaal- Kletskop
Koffieleut en Jelin, hoe is het nu met jullie?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Koffieleut en Jelin, hoe is het nu met jullie?
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Vandaag komen ons kamertje en de box
Muppetje- Ratel
Wat leuk Muppetje! Ik ben benieuwd!
Snoes- Lady Post-a-lot
Met mij gaat het zo zijn gangetje. Ben alleen super verdrietig. Ben sinds vanmorgen ongesteld geworden alweer en ben er nu echt klaar mee. Hoeveel geduld moeten we nog hebben en vooral waarom wil het niet lukken.
Ook vertelde mijn beste vriendin dat ze haar spiraal wil laten verwijderen om ook voor een kindje te gaan. op zich leuk, maar heel eeg onverstandig in haar situatie. Echt ik snsp niet dat je zo'n keuze kan maken als je diep in de schulden zit en nog maar een paar maanden een relatie hebt. maar haar leven en ik ga me er niet mee bemoeien.
Heb nu nog mijn dochter thuis. we hebben ons verslapen, dus die ga ik zo naar school brengen.
Hoe gaat het met jullie?
Ook vertelde mijn beste vriendin dat ze haar spiraal wil laten verwijderen om ook voor een kindje te gaan. op zich leuk, maar heel eeg onverstandig in haar situatie. Echt ik snsp niet dat je zo'n keuze kan maken als je diep in de schulden zit en nog maar een paar maanden een relatie hebt. maar haar leven en ik ga me er niet mee bemoeien.
Heb nu nog mijn dochter thuis. we hebben ons verslapen, dus die ga ik zo naar school brengen.
Hoe gaat het met jullie?
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Wat enorm balen Jelin
Muppetje- Ratel
Wat jammer jelin en wat rot dat je je zo voelt
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik kan me je vraagtekens bij die vriendin voorstellen Jelin. En ongesteld geworden, balen zeg. Ik duim heel hard dat je deze ronde meer geluk hebt!
Hoe gaat het met je dochter op school?
Hoe gaat het met je dochter op school?
Filoria- Ratel
Pagina 31 van 35 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 31 van 35
Permissies van dit forum: