Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 18 van 35
Pagina 18 van 35 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Leuke vrije dag gehad Muppetje? Wat heb je gedaan? Het was echt lekker warm he?
Weegschaal: Juist fijn dat je kunt genieten zonder je zorgen te maken. Ontspannen zijn is sowieso goed voor een zwanger lichaam toch? Dus goed bezig
Puggle: jup zeker spannend. Ik voel me vandaag zo ontspannen en vrolijk. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik snel ongesteld moet worden. Dus óf mijn cyclus duurt echt heeel lang óf ik ben toch zwanger...
14 maart voor 't laatst een test gedaan, dat is al best weer een tijdje geleden. Nog een paar dagen en dan gaan we het weer proberen! Ben benieuwd.
Weegschaal: Juist fijn dat je kunt genieten zonder je zorgen te maken. Ontspannen zijn is sowieso goed voor een zwanger lichaam toch? Dus goed bezig
Puggle: jup zeker spannend. Ik voel me vandaag zo ontspannen en vrolijk. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik snel ongesteld moet worden. Dus óf mijn cyclus duurt echt heeel lang óf ik ben toch zwanger...
14 maart voor 't laatst een test gedaan, dat is al best weer een tijdje geleden. Nog een paar dagen en dan gaan we het weer proberen! Ben benieuwd.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ Filoria; Wanneer precies ga je weer testen? Ik duim voor je!
Ik voel me vandaag verdrietig, kan alleen totaal niet benoemen waarom.
Ben hartstikke misselijk, dus zwanger voel ik me zeker. Misschien gewoon even door alles wat er is gebeurt, onbewust toch stress/angstig. Zou het ook echt vreselijk vinden als het dit keer weer niet goed zou gaan.
Kan niet wachten tot ik de 12 wkn heb gehaald, kan ik misschien wat meer gaan genieten.
Ik voel me vandaag verdrietig, kan alleen totaal niet benoemen waarom.
Ben hartstikke misselijk, dus zwanger voel ik me zeker. Misschien gewoon even door alles wat er is gebeurt, onbewust toch stress/angstig. Zou het ook echt vreselijk vinden als het dit keer weer niet goed zou gaan.
Kan niet wachten tot ik de 12 wkn heb gehaald, kan ik misschien wat meer gaan genieten.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve weegschaal, ik lees nu al een paar keer dat je je enorm vasthoudt aan die twaalf weken. Probeer dat los te laten. Je bent gewoon weer zwanger, je hebt wederom een kindje in je buik en de kans dat het goed gaat is ook deze keer groter dan de kans dat het niet goed gaat. En als je straks een echo hebt gehad met een kloppend hartje helemaal.
Ga nu gewoon lekker genieten van het zwanger zijn. Als je straks 20 weken zwanger bent, is het zo zonde als je de eerste weken gewoon niet hebt genoten van je zwangerschap. Blijf vertrouwen houden, blijf geloven. In jezelf, maar ook in je lijf en in je kindje.
Ga nu gewoon lekker genieten van het zwanger zijn. Als je straks 20 weken zwanger bent, is het zo zonde als je de eerste weken gewoon niet hebt genoten van je zwangerschap. Blijf vertrouwen houden, blijf geloven. In jezelf, maar ook in je lijf en in je kindje.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Lieve weegschaal een hele dikke voor jou.
Je gevoel is heel begrijpelijk, het is eng en spannend. Kon zelf soms niet geloven dat het goed ging en daat maakte me verdrietig.
Maar lieve weegschaal mijn duimen draaien overuren dat het dit keer goed gaat. Het is je zo gegund!!!
Je gevoel is heel begrijpelijk, het is eng en spannend. Kon zelf soms niet geloven dat het goed ging en daat maakte me verdrietig.
Maar lieve weegschaal mijn duimen draaien overuren dat het dit keer goed gaat. Het is je zo gegund!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
En inderdaad wat yasmine ook zegt, GENIET!!! De tijd gaat zo snel..
Amber-- Ratel
Zo waar wat je zeg Jasmine.
Ik ben de afgelopen 2 weken vooral blij geweest dat ik zo snel weer zwanger was. Voel me ook echt zwanger, maar dat had ik de vorige keer ook en geeft dus geen garantie. Wil het zo graag, misschien nog wel meer dan de vorige keren omdat ik nu weet dat het ook zo weer over kan zijn. Als ik er ook maar aan denk dat het misschien weer misgaat voel ik me zo wanhopig, dat heb ik nu dus een beetje. Denk niet dat ik nog een keer trek.
Heb me de afgelopen maanden naar de buitenwereld ook heel groot gehouden, denk dat ik nu even een breekmomentje heb.
Voel me sinds mijn nachtdienst ook zo beroerd, dat ik gewoon even niets kan hebben.
Bedankt voor jullie knuffels, doet me goed!
Ik ben de afgelopen 2 weken vooral blij geweest dat ik zo snel weer zwanger was. Voel me ook echt zwanger, maar dat had ik de vorige keer ook en geeft dus geen garantie. Wil het zo graag, misschien nog wel meer dan de vorige keren omdat ik nu weet dat het ook zo weer over kan zijn. Als ik er ook maar aan denk dat het misschien weer misgaat voel ik me zo wanhopig, dat heb ik nu dus een beetje. Denk niet dat ik nog een keer trek.
Heb me de afgelopen maanden naar de buitenwereld ook heel groot gehouden, denk dat ik nu even een breekmomentje heb.
Voel me sinds mijn nachtdienst ook zo beroerd, dat ik gewoon even niets kan hebben.
Bedankt voor jullie knuffels, doet me goed!
Weegschaal- Kletskop
amber22 schreef:En inderdaad wat yasmine ook zegt, GENIET!!! De tijd gaat zo snel..
Juist omdat het deze keer goed voelt durf ik af en toe al de dagdromen over de komende maanden. En dat maakt mijn angst vandaag dan nog groter, omdat ik het deze keer echt niet wil kwijtraken. Klinkt misschien raar, want dat wilde ik de vorige keren natuurlijk ook niet. Maar nu lijkt het al zo veel dichterbij...
Maar echt genieten lukt me nu nog niet, omdat ik geen zekerheid heb. Tegelijkertijd weet ik dat je ook geen echte zekerheid kan krijgen, dus hoop dat ik gedurende de tijd toch wat meer vertrouwen mag gaan krijgen. En mag genieten zoals ik andere meiden ook zie doen!
Komt vast goed.
Weegschaal- Kletskop
Komt goed meis!
Je goede gevoel klinkt goed.. Tijdens deze zwangerschap had ik ook meteen een goed gevoel, en dit was ook de eerste keer dat ik aan de toekomst dacht en plannen ging maken. Ik denk dan ook dat een gevoel veel kan zeggen, maar het neemt gewoon niet weg dat het spannend is. Dat is heel begrijpelijk!
Je goede gevoel klinkt goed.. Tijdens deze zwangerschap had ik ook meteen een goed gevoel, en dit was ook de eerste keer dat ik aan de toekomst dacht en plannen ging maken. Ik denk dan ook dat een gevoel veel kan zeggen, maar het neemt gewoon niet weg dat het spannend is. Dat is heel begrijpelijk!
Amber-- Ratel
Lieve lieve lieve Weegschaal. Ik snap het heel goed. Maar echt, hou vast aan het goede gevoel, vaak zegt het wel wat, bij mij wel iig. Probeer er inderdaad van te genieten, het gaat zoooo snel allemaal.
Hele dikke knuffel van mij
Hele dikke knuffel van mij
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Een weegschaal!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Die van mij kan natuurlijk niet ontbreken Weegschaal:
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou graag wat positiviteit willen brengen hier, maar zit er helaas ook even doorheen
Een negatieve test gehad vandaag. Ik geloof er plotseling helemaal niet meer in. Mijn man was ook zo teleurgesteld en we hadden het er al over hoe het zou zijn als Tomas toch enig kind zou blijven. Maar dat wil ik echt niet Niet voor hem en niet voor ons.
Zal het ooit nog lukken?
Een negatieve test gehad vandaag. Ik geloof er plotseling helemaal niet meer in. Mijn man was ook zo teleurgesteld en we hadden het er al over hoe het zou zijn als Tomas toch enig kind zou blijven. Maar dat wil ik echt niet Niet voor hem en niet voor ons.
Zal het ooit nog lukken?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Ik zou graag wat positiviteit willen brengen hier, maar zit er helaas ook even doorheen
Zal het ooit nog lukken?
Filoria wat balen!!
Amber-- Ratel
Filoria, wat balen meid! Hoop echt dat het nu snel mag lukken bij jullie!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Wat ontzettend jammer filoria! Ik hoop toch dat het gaat lukken bij jullie!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Oooh lieve Filoria houd moed!!! Hoe vreselijk het nu ook is de teleurstelling (ik weet helaas precies hoe je je voelt). Het bewijs dat het kan, loopt rond. Ben je al bij de huisarts geweest? Is het niet een idee om eens daar te overleggen? Je bent toch ook al weer bijna een jaar bezig? Hoe lang duurde het bij T voor je zwanger was? Een hele dikke knuffel voor jou meid!!!
Ik had precies hetzelfde na vorige week. Is het ons wel gegund een tweede? Maar daar probeer ik niet over na te denken. Onze tijd komt echt!!
Ik had precies hetzelfde na vorige week. Is het ons wel gegund een tweede? Maar daar probeer ik niet over na te denken. Onze tijd komt echt!!
Gast- Gast
Wat een rotgevoel he Jetje?
Hebben jullie een idee van hoe lang je het wilt blijven proberen? Zou je het bijvoorbeeld te gek vinden als er vijf jaar leeftijdsverschil tussen de kinderen zou zijn?
Grappig dat je over de huisarts begint. Ik ben van plan om morgenochtend naar het inloopspreekuur te gaan.
Voor mijn vorige zwangerschap zijn we niet bewust 'bezig geweest'. Ik was toen anderhalf jaar niet ongesteld geweest en ben toen plotseling en ongepland (maar wel heel gewenst!) zwanger geworden. Ik liep bij een gynaecoloog om te laten uitzoeken wat er mis was toen bleek dat ik zwanger was. De onderzoeken zijn toen niet afgerond. Maar het is wel duidelijk dat ik geen regelmatige cyclus heb. Ik weet nog steeds niet of daar een bepaalde oorzaak achter zit. Daarom wil ik nu toch maar weer terug naar de gyn.
Zou ik niet weggestuurd worden omdat het volledige jaar nog niet om is? Dat is in juni.
Hebben jullie een idee van hoe lang je het wilt blijven proberen? Zou je het bijvoorbeeld te gek vinden als er vijf jaar leeftijdsverschil tussen de kinderen zou zijn?
Grappig dat je over de huisarts begint. Ik ben van plan om morgenochtend naar het inloopspreekuur te gaan.
Voor mijn vorige zwangerschap zijn we niet bewust 'bezig geweest'. Ik was toen anderhalf jaar niet ongesteld geweest en ben toen plotseling en ongepland (maar wel heel gewenst!) zwanger geworden. Ik liep bij een gynaecoloog om te laten uitzoeken wat er mis was toen bleek dat ik zwanger was. De onderzoeken zijn toen niet afgerond. Maar het is wel duidelijk dat ik geen regelmatige cyclus heb. Ik weet nog steeds niet of daar een bepaalde oorzaak achter zit. Daarom wil ik nu toch maar weer terug naar de gyn.
Zou ik niet weggestuurd worden omdat het volledige jaar nog niet om is? Dat is in juni.
Filoria- Ratel
Zeker gezien je eerdere geschiedenis (1,5 jaar niet ongesteld de vorige keer) denk ik niet dat je weggestuurd wordt. Ik mocht na een klein half jaar al terecht en ze wilde me eigenlijk in oktober doorsturen naar de gyn, maar toen werd ik ongesteld. Dus het was toen voor mij niet meer nodig. Ik zou zeker gaan hoor! Ik hoorde van mijn beste vriendin (die had ook een cyclus waar geen pijl op te trekken was) dat je als je een cyclus langer dan 5/6 weken hebt, je waarschijnlijk niet eens een eisprong hebt, maar het een doorbraakbloeding zou zijn. Dus ik zou zeker gaan morgen meid!!
We willen sowieso de medische molen niet in, maar ik ga ook niet jaren lang door met proberen. Ik had er het liefst drie jaar tussen gewild, dat gaat niet lukken... Ik denk dat ik er niet meer dan 5 jaar tussen wil hebben als ik dan een harde lijn zou moeten trekken, maar daar denk ik nog niet aan... Het is inderdaad een vreselijk gevoel. Ik vind er maar niks aan aan dat zwanger worden
We willen sowieso de medische molen niet in, maar ik ga ook niet jaren lang door met proberen. Ik had er het liefst drie jaar tussen gewild, dat gaat niet lukken... Ik denk dat ik er niet meer dan 5 jaar tussen wil hebben als ik dan een harde lijn zou moeten trekken, maar daar denk ik nog niet aan... Het is inderdaad een vreselijk gevoel. Ik vind er maar niks aan aan dat zwanger worden
Gast- Gast
Ik lees inderdaad ook overal dat ik waarschijnlijk geen eisprong zal hebben tijdens mijn langste cyclussen. Ik heb ook eens ergens gelezen dat de kans ongeveer 1 op 352000 is dat je een eisprong hebt tijdens een 'cyclus' die langer dan een half jaar duurt. Nouja, die 1 op 352000 ben ik dus. Want daar is Tomas uitgekomen
Daarom wilden we het wel een tijdje proberen. We weten dat we het kunnen
Waarom willen jullie de MMM niet in?
En die grens, dat is lastig he? Ik word heel verdrietig als ik daar aan denk. Het moment dat we het op zouden geven. Daar moet ik gewoon maar niet meer aan denken, want van huilen wordt je vast niet zwanger
Ik heb zelf trouwens een broertje dat 11 jaar jonger is dan ik. Dat is hartstikke leuk, maar mijn band met hem is toch heel anders dan die met mijn zusje van 4 jaar jonger.
Daarom wilden we het wel een tijdje proberen. We weten dat we het kunnen
Waarom willen jullie de MMM niet in?
En die grens, dat is lastig he? Ik word heel verdrietig als ik daar aan denk. Het moment dat we het op zouden geven. Daar moet ik gewoon maar niet meer aan denken, want van huilen wordt je vast niet zwanger
Ik heb zelf trouwens een broertje dat 11 jaar jonger is dan ik. Dat is hartstikke leuk, maar mijn band met hem is toch heel anders dan die met mijn zusje van 4 jaar jonger.
Filoria- Ratel
Daar hebben we onze grens gelegd bij de medische molen, dan tel ik mijn zegeningen en stoppen we hoe erg ik dat ook zou vinden. Ik wil niet zo ver gaan voor een tweede kindje. En ergens heb ik ook wel het gevoel dat het een kwestie van tijd is.
Heb jij een grens qua leeftijdsverschil? Er zijn genoeg bewijzen dat er meiden zijn die een lastige cyclus hebben en toch (meerdere keren) zwanger zijn geraakt. Probeer wel hoop te houden meid, hoe lastig het ook is, want vorige week zat ik er op precies dezelfde manier bij als jij:(. Eerst even bijkomen van deze tegenslag... Succes bij de huisarts morgen!
Heb jij een grens qua leeftijdsverschil? Er zijn genoeg bewijzen dat er meiden zijn die een lastige cyclus hebben en toch (meerdere keren) zwanger zijn geraakt. Probeer wel hoop te houden meid, hoe lastig het ook is, want vorige week zat ik er op precies dezelfde manier bij als jij:(. Eerst even bijkomen van deze tegenslag... Succes bij de huisarts morgen!
Gast- Gast
Dankje voor de oppepper Jetje! We gaan zien wat de huisarts en de gynaecoloog voor ons kunnen doen.
Filoria- Ratel
Jetje en Filoria, knuffel voor jullie allebei, ik denk dat het gaat lukken bij jullie
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Zonde van die test, want vandaag (één dag later) ben ik ongesteld geworden.
Vanochtend bij de huisarts geweest en een verwijsbriefje voor de gynaecoloog gekregen. Daar ga ik 4 april naartoe.
Het is trouwens dezelfde die me vier jaar geleden vertelde dat er op mijn echo een eisprong te zien was, en die twee maanden later een mooie echo van een hele kleine Tomas heeft gemaakt. Herinneringen herinneringen...
Ik ben heel benieuwd wat er uit de onderzoekjes gaat komen!
Vanochtend bij de huisarts geweest en een verwijsbriefje voor de gynaecoloog gekregen. Daar ga ik 4 april naartoe.
Het is trouwens dezelfde die me vier jaar geleden vertelde dat er op mijn echo een eisprong te zien was, en die twee maanden later een mooie echo van een hele kleine Tomas heeft gemaakt. Herinneringen herinneringen...
Ik ben heel benieuwd wat er uit de onderzoekjes gaat komen!
Filoria- Ratel
Filoria en Jetje; voor jullie
Fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kan Filoria! En dat zijn zeker mooie herinneringen, dat er maar weer snel zulke mooie herinneringen bij mogen komen!!
Fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kan Filoria! En dat zijn zeker mooie herinneringen, dat er maar weer snel zulke mooie herinneringen bij mogen komen!!
Weegschaal- Kletskop
Hoe voel jij je nu Weegschaal?
Filoria- Ratel
Pagina 18 van 35 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 18 van 35
Permissies van dit forum: