Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers

Pagina 19 van 35 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 27 ... 35  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 19 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Weegschaal ma 26 maa 2012 - 9:04

Filoria schreef:Hoe voel jij je nu Weegschaal?

Ik voel me goed. Blijf er een goed gevoel over houden, maar angst is soms wel aanwezig. Kan gewoon nog niet genieten, maar dat komt straks wel. Over 2 weken de echo al, aan de ene kant kan ik niet wachten, maar toch zie ik er ook een beetje tegenop.

Tegenstrijdige gevoelens dus!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Filoria ma 26 maa 2012 - 9:07

Ben je bang dat een teleurstelling harder aankomt als je blije gevoelens toelaat? Dat zou ik me namelijk heel goed voor kunnen stellen. Het is echt niet niks waar je doorheen gaat. Al die twijfels... Voor een kindje in 2011! - Pagina 19 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Weegschaal ma 26 maa 2012 - 9:21

Filoria schreef:Ben je bang dat een teleurstelling harder aankomt als je blije gevoelens toelaat?

Dit heeft mijn man vooral. Zelf durf ik gewoon niet te hopen door de negatieve ervaringen; de vorige keer is het hartje alsnog gestopt en voelde ik me daarvoor ook echt zwanger. Dus ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten. Maar ik ben wel bang om het nog een keer mee te maken. Niet continue hoor, maar soms schiet het door mijn hoofd.
Maar ik voel me nu echt zwanger, dus daar ben ik dan wel blij mee.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje ma 26 maa 2012 - 21:25

Hé dames, hoe is het met iedereen? Wij zijn net naar de verloskundige geweest. Alles was goed, ze konden eerst mijn baarmoeder niet goed vinden omdat ik hele sterkte buikspieren heb (haha, juist, als jij het zegt), hartje zelfde verhaal. Maar toen ze het gevonden had was het super. Ze kon zelfs de hartklepjes al horen, schijnt heel bijzonder te zijn op deze termijn. Ik ben weer helemaal verliefd I love you

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puggle ma 26 maa 2012 - 21:54

Wat een super goed nieuws weer muppet Very Happy
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  slaatje di 27 maa 2012 - 0:38

Ik kopieer dit even uit het 2012 topic, misschien herkent 1 van jullie het:

... schreef:Wat moet ik me ongeveer voorstellen bij een innestelingsbloeding? Ik heb sinds gisteravond wat buikkrampen,en nu wat bruinverlies. Kan ook menstruatie zijn,maar die had ik eigenlijk nog lang niet verwacht...ik zit nu op dag 20,en mn vorige cyclus was natuurlijk zo onwijs lang....
Ik:

Jij stelt nou een vraag, die ik me van de week ook stelde. Ook ik had, dan wel op dag 19 geloof ik, bij het afvegen een rare kleur op het papiertje. Een keer maar hoor, daarna ging ik douchen en was het weg. Ik heb af en toe wat krampen, maar voor een menstruatie is het veel te vroeg. Gisteravond een soort trekkend gevoel in mijn onderbuik. Heul vreemd, heb ik nog nooit gehad.

Reactie van mij van gister:

Ben er deze maand veel minder mee bezig, omdat we er dus even een paar rondes mee stoppen ivm bruiloft. Geeft me wel wat rust, alleen zijn we niet elke keer helemaal veilig geweest zeg maar. Geloof alleen niet dat we echt op vruchtbare dagen zonder bescherming aan het wippen geslagen, dus het zal wel gewoon een raar hormoneaal iets zijn

En van vandaag:

Pfff, ik word gek van die stekende pijn. Ik vermoed dat het misschien iets anders is, maar kan mijn vinger er niet op leggen. Ik ben niet zo heel goed in het mensenlijk lichaam, maar ik heb dus pijn aan de rechterkant, volgens mij zitten daar mijn darmen of mijn blaas ofzo. Heb verder geen rare kleurtjes meer gehad ofzo, ik ga zo denk ik maar even de ha bellen om het na te laten kijken.

Ik zit vandaag op dag 23. Vanaf 1 april (zondag dus) zou mijn NOD kunnen zijn, uitgaande van een 28 dagen cylus. Als ik uitga van een 31 dag cylcus, zoals de laatste keer, zou mijn NOD dus pas 4 april kunnen zijn.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Weegschaal di 27 maa 2012 - 3:20

@ Muppetje; Wat een mooi nieuws weer!!

@ Slaatje; Toch wel een beetje spannend misschien!
Ik heb zelf de 2e keer een week voordat ik positief testte ook wat licht roze op een papiertje gezien. Wat betreft de stekende/trekkende pijn rechts (onder??), ik voel dat op dit moment ook, maar had het ook wel eens voor een menstruatie. Het doet/deed mij alleen geen pijn.
(Je blaas zit midden onder, re onder zitten idd je darmen en ook blindedarm).
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje di 27 maa 2012 - 3:37

Weegschaal schreef:@ Muppetje; Wat een mooi nieuws weer!!

@ Slaatje; Toch wel een beetje spannend misschien!
Ik heb zelf de 2e keer een week voordat ik positief testte ook wat licht roze op een papiertje gezien. Wat betreft de stekende/trekkende pijn rechts (onder??), ik voel dat op dit moment ook, maar had het ook wel eens voor een menstruatie. Het doet/deed mij alleen geen pijn.
(Je blaas zit midden onder, re onder zitten idd je darmen en ook blindedarm).

Hmmmm, het zou nu wel erg vroeg zijn denk ik. Voor een innesteling bedoel ik. Afgelopen zaterdag zat ik pas op dag 19. Alhoewel het ook wel weer zou kunnen gezien onze ontdeugende, niet in kunnen houden, behoefte in Antwerpen. Toch denk ik idd meer aan mijn darmen (ik heb alle onderzoeken aan mogelijke darmziektes al ondergaan) en zou dus meer richting een infectie daar denken. Alhoewel ik aan de andere kant weer niet veel of anders last heb van mijn ontlasting. Ik heb morgenochten een afspraak kunnen maken bij de ha omdat het toch heel vervelend is. Ik kan er moeilijk mijn vinger op leggen (figuurlijk) of het nu steken zijn of dat het nou iets is dat samentrekt....Anyway, ik haal me van alles in mijn hoofd. Laat ik maar gewoon morgen even afwachten.

Dank voor je antwoord Weegschaal, hoe gaat het verder met je, lekker aan het genieten?

En Muppet, wat een mooi nieuws weer :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje di 27 maa 2012 - 4:15

Bedankt meiden, inderdaad erg fijn nieuws weer smile
We hebben wel gehoord dat weer waarschijnlijk de twintig weken echo in het ziekenhuis hebben. Mijn schoonmoeder en man hebben beiden een hele kleine hartafwijking, niet iets wat ze last van hebben, mijn schoonmoeder heeft een keer in de tien jaar controle en mijn man nooit. Maar extra nakijken is nooit erg

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 6:47

Filoria: fijn dat je een doorverwijzing gekregen hebt. En toch ook wel een beetje fijn dat je ongesteld geworden bent. Hoewel het een vreselijke teleurstelling blijft. (hm lekker vaag dubbel antwoord...)

Muppetje: jaaaa het hartje gehoord!!!! Super he.

Slaatje: spannend meid. Het kan van alles zijn, maar die dagen tot 1 april gaan voor jouw gevoel vast weeeeeeeken duren...

Hier weinig nieuws. Ik ben er even 'klaar mee' met dat zwanger worden. Vind er gewoon echt geen reet aan haha. Elke keer weer die onzekerheid, twijfel, teleurstelling. Heb er gewoon ff geen zin meer in. Mijn man wil wel dat ik ovulatietesten blijf gebruiken als soort van richtlijn en dat ga ik ook wel doen, maar ik ga er geen hoop meer uit putten...

Verder gaat het met J helemaal geweldig. Het is op het moment weer even puur genieten!! Een en al lol, gezelligheid en vrolijkheid. Dus dat maakt dat ik veel minder bezig ben met zwanger worden. Ik wil niet dat het ten koste gaat van het genieten!

Gast
Gast

Bericht  Filoria di 27 maa 2012 - 7:35

Muppetje: wat fijn dat het hartje klopt I love you I love you I love you
Slaatje: dit soort klachten zegt me niks. Begrijp ik goed dat je morgen naar de huisarts gaat? Lijkt me wel verstandig als het echt pijn doet.
Jetje: je hebt helemaal gelijk hoor, met je dubbele antwoord. Het is fijn en tegelijkertijd een teleurstelling dat ik ongesteld ben. Ik kan ook niet kiezen tussen die twee emoties. Vreemd lichaam van mij.
Aaah wat leuk dat je mannetje zo gezellig en vrolijk is. Houdt hij ook zou van buiten spelen? Tomas knapt er echt van op als hij lekker in de zandbak mag wroeten. Tot zijn nagels helemaal zwart zijn Voor een kindje in 2011! - Pagina 19 166342

En de meiden hier hebben vast gelijk: onze tijd komt nog wel. Er zijn hier forummers die wel drie jaar geprobeerd hebben zwanger te worden waarbij het toch nog is gelukt. We zijn gewoon te ongeduldig! bounce bounce bounce Maarja, wat doe je daar aan?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje di 27 maa 2012 - 21:12

Sorry, weer even een ego berichtje:

Ik ben net bij de ha geweest. We zijn er beiden niet veel wijzer van geworden. Het kan van alles zijn. Kan idd een innestelingsbloeding zijn geweest, of een miskraam, of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hij heeft met zijn vingers een inwendig onderzoek gedaan, maar bij mijn eileiders/eierstokken lijkt alles in orde. Het kan ook een beginnende blindedarm ontsteking zijn, maar het kunnen ook gewoon mijn spastische darmen zijn. Hij raadde me aan om wel even een zwangerschapstest te doen als ik thuis kwam Heb ik gedaan en die was negatief. Nu zegt dat natuurlijk niet veel, want ik zit veel te ver voor mijn NOD. Nu kan ik dus niet meer doen dan afwachten en het in de gaten houden.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jelin di 27 maa 2012 - 22:35

Goedemorgen dames,

Hoe is het hier?

Pff ben al een tijdje niet meer geweest!! Zag dat Weegschaal zwanger was. Super meid!

Hier gaat het zo zijn gangetje. Zit alweer een tijdje op het wachtbankje. Ben er eigenlijk niet zo heel erg mee bezig. Heb net zelfs ff terug gerekend op welke dag ik nu ook al weer zit haha. Zo erg is het dus, maar het is dag 30. Dus nog een week wachten voor mij. Ik denk niet dat ik zwanger ben, want ben deze maand flink ziek geweest. Verder geen klachten behalve dat ik ontzettend moe ben, heb me vanmorgen zelfs verslapen.

Verder wel gewend nu aan mijn nieuwe leventje. Dochter vind het super leuk. Elke ochtend ga ze met zin naar school. Vanmiddag is ze vrij en dat vind ik weer fijn.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Filoria wo 28 maa 2012 - 8:49

Slaatje: balen dat je nog steeds niet echt duidelijkheid hebt. Hoe gaat het met de pijn nu? En heb je genoeg afleiding de komende dagen?
Jelin: Leuk om weer wat van je te lezen! Jeetje het lijkt me zo speciaal wat jij nu meemaakt: kind voor het eerst naar school. Ik zou me er vreselijk oud door gaan voelen denk ik Embarassed
Is ze alleen woensdagmiddag vrij of ook vrijdagmiddag?

Ik heb vandaag een heerlijk dagje gehad met mijn zoon in de zon. Morgen nog zo'n dag Very Happy
Vrijdag weer werken en dan heb ik een sollicitatiegesprek voor een interne vacature. Dit is al de tweede ronde, dus als het goed is weet ik snel of het door gaat. Ik ben heel benieuwd.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje wo 28 maa 2012 - 16:48

Jelin, doet het je goed, er even afstand van te nemen? En heeft je kleine het naar de zin op school?

Filoria: hier gaat het nog niet zo goed. De pijn word steeds wat erger. Als het morgen nog zo is, ga ik gewoon weer terug naar de h.a. Ik weet vrijwel zeker dat het niet mijn darmen zijn waar ik last van heb. Dan zou ik krampen hebben aan beide kanten, en het blijft steeds maar aan de rechterkant. Erg vervelend en pijnlijk.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje wo 28 maa 2012 - 18:16

Zooooo, Slaatje, jij bent er vroeg bij...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje wo 28 maa 2012 - 19:19

Haha, klopt Muppet. Moet om 8 uur beginnen op mijn werk. Om zeven uur de bus halen, dus sta ik om half zes op om te douchen, aan te kleden en even op mijn gemak koffie drinken en wakker worden. Hoe gaat het met jou?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje wo 28 maa 2012 - 19:26

slaatje schreef:Haha, klopt Muppet. Moet om 8 uur beginnen op mijn werk. Om zeven uur de bus halen, dus sta ik om half zes op om te douchen, aan te kleden en even op mijn gemak koffie drinken en wakker worden. Hoe gaat het met jou?

Prima eigenlijk, heb alleen wat pijn in mijn heupen vandaag, das wel balen

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin wo 28 maa 2012 - 20:24

@ Slaatje.. Balen dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk is het snel over of krijg je duidelijkheid. Ja het doet me goed om afstand te nemen. Ik ben er niet meer zo mee bezig en daardoor ben ik niet meer zo gespannen. En ja J.enna vind het super op school. Elke ochtend staat ze weer aan mijn bed te springen en roept. Kom mama, uit bed. Ik moet naar school!!

@ Filoria.. Ze is altijd woensdagmiddag vrij en vrijdag om de week. Dus de ene week vrijdag vrij en de andere week vrijdag de hele dag naar school. Nee, ik voel me juist erg jong haha. Ik zie natuurlijk nu alle andere moeders en die vind ik vrij oud eigenlijk haha. Voel me ook helemaal niet thuis op het schoolplein. En spannend met je sollicitatie. Ik hoop dat het gaat lukken.

@ Muppet.. Fijn dat alles goed gaat. Helaas hoort pijn in de heupen erbij.

Zo mijn meisje is weer op school en heb gelijk ff wat kleine boodschapjes gehaald. Nu ff wat voor mezelf doen en dan gaan we weer aan het huishouden beginnen. Ben ontzettend moe, dus ik hoop vanmiddag ff te kunnen slapen voordat ik weer moet werken.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle wo 28 maa 2012 - 21:14

Wat gek slaatje van de pijn! Misschien toch nog een keertje naar de huisarts dan.

Filoria, wat spannend van je sollicitatie. Is het een leuke functie?

Muppet, alweer 15 weken zie ik smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Weegschaal wo 28 maa 2012 - 21:16

@ Jelin; Leuk weer iets van je te horen! Fijn dat je dochtertje het zo leuk vindt op school, maar kan me voorstellen dat jij ook weer blij bent als ze thuis is. En vervelend die moeheid, heb je daar vaker last van?

@ Slaatje; Vervelend zeg, vooral omdat je geen idee hebt wat het is...

@ Muppetje; Kan je evt therapie krijgen voor je heupen? Want dat is toch al best vroeg om daar last van te hebben, of zit ik er dan helemaal naast?

@ Jetje; Ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! Gelukkig dat je nog zo'n mooi ventje thuis hebt die genoeg afleiding geeft!

@ Filoria; Succes vrijdag!

In plaats van ochtendmisselijkheid heb ik last van avondmisselijkheid. Ik was flink beroerd gisteren, maar het is voor het goede doel Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jelin wo 28 maa 2012 - 21:21

@ Weegschaal.. Ik heb er wel vaker last van. Maar ik werk in de avonden en ben pas na 00.30 uur thuis. De volgende dag moet ik weer vroeg uit, dus dat hakt er wel in. Maar er zijn periodes dat ik vrijwel geen last van heb. Maar nu kan ik echt mijn bed niet uit. Als ik nu in de bank zou gaan liggen, kan ik makkelijk een paar uur slapen. Gelukkig kan ik van het weekend weer uitslapen.

Balen dat je nu 's avonds misselijk bent!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje do 29 maa 2012 - 5:32

Hier gaat het niet goed. Ik ben een uur eerder van mijn werk naar huis gegaan en direct door naar de h.a. Hier bleek dat het gelukkig (nog geen) blindedarmontsteking is. Wel zit er een verstopping in mijn dikke darm. Ik heb nu een pilletje gekregen die de pijn moet onderdrukken en die mijn spieren moet doen ontspannen. Het zou een half uur na het innemen moeten werken, maar merk er niks van. Heb m een paar uur geleden al ingenomen. Ook heb ik zakjes met een vies drankje gekregen. Dit is laxeermiddel. Heerlijk, zit ik morgen de hele dag op de wc, met een anus die in de hens staat Sad

M. is nu even naar het ziekenhuis om bij papa te kijken, die vandaag eindelijk gedottert is. Ik lig uitgeteld op bed.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje za 31 maa 2012 - 11:31

Weegschaal klopt hoor, is vroeg. Ik heb alleen zelf een afwijking aan mijn heupen, dus waarschijnlijk heb ik daardoor sneller laat. Ga volgende week maar eens bellen voor fysio, preventief misschien want nu gaat het wel weer

Ik ben vanavond naar Soldaat van Oranje geweest. Was erg mooi, maar ik ben kapot, ga lekker slapen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal ma 2 apr 2012 - 8:43

Fijn dat het weer beter gaat Muppetje! Preventief fysiotherapie is dan waarschijnlijk wel verstandig idd.
En hoor allemaal positieve verhalen over die muscial, jammer dat de kaartjes zo duur zijn...

Gaat het verder ook goed met iedereen?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 35 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 27 ... 35  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: