Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 10 van 35
Pagina 10 van 35 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 22 ... 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Weegschaal schreef:Leuk!! Heb je al enig idee wat je wilt voor het kamertje?
Ik heb m in gedachten al vele malen ingericht
Ik ook al 100 keer, komt goed dus
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
@ Puggle; Leuk! Ben benieuwd naar de foto's! Ga je verder ook aan iets van zwangerschapsgym doen?
Met mij gaat het goed hoor, lijk alweer van alles te voelen. Maar wacht de komende 1,5 week maar even af.
@ Alyssa; Het gaat al opschieten onze date
Met mij gaat het goed hoor, lijk alweer van alles te voelen. Maar wacht de komende 1,5 week maar even af.
@ Alyssa; Het gaat al opschieten onze date
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@ Muppetje; Wil je er al iets over vertellen?
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, ja het schiet zeker op! Nog maar anderhalve week
Puggle, ik ben benieuwd naar de foto als het klaar is! Met mij gaat het redelijk, heb vandaag een fijn gesprek gehad met mijn huisarts. Heb het er nog steeds wel heel moeilijk mee, maar desondanks blijf ik toch dat positieve gevoel houden en blijf ik er ook echt wel in geloven.
Puggle, ik ben benieuwd naar de foto als het klaar is! Met mij gaat het redelijk, heb vandaag een fijn gesprek gehad met mijn huisarts. Heb het er nog steeds wel heel moeilijk mee, maar desondanks blijf ik toch dat positieve gevoel houden en blijf ik er ook echt wel in geloven.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Ik ben trouwens aan het twijfelen of ik misschien geen ovulatietesten wil gaan gebruiken. Misschien dat mijn eisprong gewoon een stuk later komt? Ik weet dat dat bij Clapperdie ook het geval was, dat zij ook vaak pas tussen dag 21 en dag 28 een eisprong had. Of maak ik mezelf er alleen maar gek mee door dat te doen?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef: Met mij gaat het redelijk, heb vandaag een fijn gesprek gehad met mijn huisarts. Heb het er nog steeds wel heel moeilijk mee, maar desondanks blijf ik toch dat positieve gevoel houden en blijf ik er ook echt wel in geloven.
Dat spontaan ongesteld worden kan toch ook gewoon geen toeval zijn geweest...!! Ook al is het voor jou echt een hele lange weg, het moet idd gewoon goedkomen!
Ik heb het al vaker gezegd, maar bewonder echt je positiviteit!!
Weegschaal- Kletskop
@ slaatje, wat lief. Jij bent ook echt een lieve meid!
@ koffieleut, wat fijn dat het met je moeder goed gaat!
@puggle, leuk! Ben benieuwd naar de foto's.
@ muppet, wat leuk dat jullie zaterdag voor een kamertje gaan kijken. En ook nog even hier, fijn dat dr misselijkheid minder is.
@ alyssa.
@ weegschaal, spannend weer. Duim voor je! Wat leuk dat jij en alyssa binnenkort een date hebben
@ all, met mij gaat het goed. Morgen de eerste afspraak bij de verloskundige.
Wij hebben onlangs het kamertje besteld. Helemaal leuk!!
@ koffieleut, wat fijn dat het met je moeder goed gaat!
@puggle, leuk! Ben benieuwd naar de foto's.
@ muppet, wat leuk dat jullie zaterdag voor een kamertje gaan kijken. En ook nog even hier, fijn dat dr misselijkheid minder is.
@ alyssa.
@ weegschaal, spannend weer. Duim voor je! Wat leuk dat jij en alyssa binnenkort een date hebben
@ all, met mij gaat het goed. Morgen de eerste afspraak bij de verloskundige.
Wij hebben onlangs het kamertje besteld. Helemaal leuk!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Spannend hoor weegschaal, ik duim dat je gelijk hebt dat het snel lukt.
Ik ben eigelijk niet van plan om iets te gaan doen, ik twijfel nog maar heb me er nog niet in verdiept. Ik ga wrl gewoon zelf zwemmen en over 2 weken naar een info avond in het ziekenhuis.
Alyssa, je zou een ronde testen kunnen.doen. Maar alleen als je der achter staat, het kost toch tijd en je bent er mee bezig iedere dag.
Ik ben eigelijk niet van plan om iets te gaan doen, ik twijfel nog maar heb me er nog niet in verdiept. Ik ga wrl gewoon zelf zwemmen en over 2 weken naar een info avond in het ziekenhuis.
Alyssa, je zou een ronde testen kunnen.doen. Maar alleen als je der achter staat, het kost toch tijd en je bent er mee bezig iedere dag.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik ben wel benieuwd naar een foto amber?
Puggle- Ratel
@ Puggle; Zwemmen lijkt me ook fijn!
@ Amber; Wat voor soort meubeltjes hebben jullie uitgekozen?? En spannend morgen, weer een mijlpaal!
@ Alyssa; Ik zou zelf niet helemaal niets kunnen doen. Maar het kan ook weer extra onzekerheid geven omdat ik die testen zo onduidelijk vind...
@ Amber; Wat voor soort meubeltjes hebben jullie uitgekozen?? En spannend morgen, weer een mijlpaal!
@ Alyssa; Ik zou zelf niet helemaal niets kunnen doen. Maar het kan ook weer extra onzekerheid geven omdat ik die testen zo onduidelijk vind...
Weegschaal- Kletskop
@ alyssa, je zou als het goed voelt ovulatietesten kunnen doen. Ik heb nog 7 testen van sensitest de exyra gevoelige. Wil je ze?
@ puggle, reageer met mijn mobiel en heb geen idee hoe ik daarmee een foto erop zet. Zal morgen via de normale computer kijken
@ puggle, reageer met mijn mobiel en heb geen idee hoe ik daarmee een foto erop zet. Zal morgen via de normale computer kijken
Amber-- Ratel
@ weegschaal, het is een houten kamertje. Ben er helemaal blij mee
Amber-- Ratel
amber22 schreef:@ weegschaal, het is een houten kamertje. Ben er helemaal blij mee
Vind het zo leuk om jullie nu over al dingen die bij een zwangerschap horen te zien praten, na een jaar met alleen maar hopen en duimen dan nu Ben heel benieuwd straks naar de foto's als het klaar is!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:amber22 schreef:@ weegschaal, het is een houten kamertje. Ben er helemaal blij mee
Vind het zo leuk om jullie nu over al dingen die bij een zwangerschap horen te zien praten, na een jaar met alleen maar hopen en duimen dan nu Ben heel benieuwd straks naar de foto's als het klaar is!
dankjewel meis! En ik duim ervoor dat je weer mee mag praten binnenkort
Amber-- Ratel
Wij willen deze kamer, aankleding hangt echt af van het geslacht
Muppetje- Ratel
amber22 schreef:Weegschaal schreef:amber22 schreef:@ weegschaal, het is een houten kamertje. Ben er helemaal blij mee
dankjewel meis! En ik duim ervoor dat je weer mee mag praten binnenkort
Ik ook!!!
Muppetje- Ratel
Jullie willen het geslacht dus weten Muppetje. Jullie ook Amber?
En jullie hebben in hetzelfde schuitje als mij gezeten, daarom geven jullie verhalen me zo'n positief gevoel!
En we doen zeker ons best om snel weer mee te kunnen praten
Daarbij hoef ik natuurlijk niet te vertellen dat ik zo hoop dat alle overgebleven meiden zich hier snel aan mogen sluiten!
En jullie hebben in hetzelfde schuitje als mij gezeten, daarom geven jullie verhalen me zo'n positief gevoel!
En we doen zeker ons best om snel weer mee te kunnen praten
Daarbij hoef ik natuurlijk niet te vertellen dat ik zo hoop dat alle overgebleven meiden zich hier snel aan mogen sluiten!
Weegschaal- Kletskop
Mooi kamertje trouwens Muppetje!!
Weegschaal- Kletskop
Alyssa: wat fijn dat je gyn heeft overlegd en dat er zo meegedacht wordt. Ik hoop zo dat er eindelijk eens iets positiefs uitkomt voor je. Ik heb trouwens ook een hele late eisprong, 10 dagen na mijn eisprong word ik ongesteld.
Koffieleut: wat fijn dat het goed gaat met je moeder. Wel balen dat je je man niet zo vaak gaat zien de komende periode, maar het is al eerder gezegd: misschien brengt dat juist wel iets moois met zich mee. Als ik bedenk hoe mijn eerste zwangerschap ontstond, was dat ook juist in de maand waarvan ik dacht dat ik hem niet op het juiste moment zou zien… Ik ga onwijs voor je duimen in ieder geval.
Muppet: haha inderdaad je hoeft ze niet eens op te sturen, maar eigenlijk hoop ik toch wel dat ik ze niet nodig ga hebben… Wat fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Mooi kamertje0021
Puggle: leuk zo bezig zijn met het kamertje he!
Ik ben druk bezig met het fotoalbum van mijn zoontje. Ik maak een scrapalbum en een digitaal album. Een van de twee krijgt hij dan later mee als hij het huis uitgaat en de andere is lekker voor mezelf.
Koffieleut: wat fijn dat het goed gaat met je moeder. Wel balen dat je je man niet zo vaak gaat zien de komende periode, maar het is al eerder gezegd: misschien brengt dat juist wel iets moois met zich mee. Als ik bedenk hoe mijn eerste zwangerschap ontstond, was dat ook juist in de maand waarvan ik dacht dat ik hem niet op het juiste moment zou zien… Ik ga onwijs voor je duimen in ieder geval.
Muppet: haha inderdaad je hoeft ze niet eens op te sturen, maar eigenlijk hoop ik toch wel dat ik ze niet nodig ga hebben… Wat fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Mooi kamertje0021
Puggle: leuk zo bezig zijn met het kamertje he!
Ik ben druk bezig met het fotoalbum van mijn zoontje. Ik maak een scrapalbum en een digitaal album. Een van de twee krijgt hij dan later mee als hij het huis uitgaat en de andere is lekker voor mezelf.
Gast- Gast
Ja wij willen weten wat het wordt Weegschaal. En ik wil dan ook echt een jongens of meisjes kamer.
Fijn dat ik je en positief gevoel kan geven. Hoop echt zoooo voor jou en de andere meiden dat het snel (weer) lukt!
Fijn dat ik je en positief gevoel kan geven. Hoop echt zoooo voor jou en de andere meiden dat het snel (weer) lukt!
Laatst aangepast door Muppetje op di 6 maa 2012 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
@ Jetje; Dat lijkt me flink wat werk, zo'n scrapalbum!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:@ Jetje; Dat lijkt me flink wat werk, zo'n scrapalbum!
Is het ook wel en ik loop ook wel een beetje achter, maar het is zo leuk om te doen...
Gast- Gast
Wij willen ook graag weten wat het word!
Amber-- Ratel
Ik vind het nog steeds een erg mooi kamertje muppet
Wat leuk dat je die albums aan het maken bent jetje!
Wat leuk dat je die albums aan het maken bent jetje!
Puggle- Ratel
Ik heb gisteren een jaar geleden mijn laatste pil geslikt. Vandaag dus even een overdenking van het afgelopen jaar... Maar ik vraag me dus af wanneer jullie met de pil gestopt zijn. In het 2012 topic hebben we een tabel, maar hier niet. Ik ben natuurlijk pas na mijn eerste miskraam mee gaan schrijven, dus ben wel benieuwd of jullie nou uiteindelijk binnen een jaar zwanger waren of ook langer bezig zijn geweest!?
Weegschaal- Kletskop
Pagina 10 van 35 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 22 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 10 van 35
Permissies van dit forum: