Voor een kindje in 2011!
+24
CCC
Aimee
LDJ
bolus26
Annie24
Creabea_28
Rebecca
Joss1
L!ND@
Lejow
Filoria
Flower_L
Koffieleut
Clapperdie
Amber-
Alyssa
Weegschaal
Jasmine
Muppetje
Puzzle
Puggle
Jelin
Jade
slaatje
28 plaatsers
Pagina 17 van 35
Pagina 17 van 35 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 26 ... 35
Re: Voor een kindje in 2011!
Ha meiden,
Ga straks weer even uitgebreid reageren op iedereen.
Jetje, balen dat je ongesteld bent geworden meid. Nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent.
Filoria, hoe is het met jou, al ongesteld geworden? Op welke dag zit je nu?
Ga straks weer even uitgebreid reageren op iedereen.
Jetje, balen dat je ongesteld bent geworden meid. Nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent.
Filoria, hoe is het met jou, al ongesteld geworden? Op welke dag zit je nu?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Dag 44, nog niks.
En voel jij je een beetje vruchtbaar Slaatje?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Dag 44, nog niks.
Ik ben aan het duimen voor je :-)
Wij zijn het weekend in Antwerpen geweest, daar liepen wij een disney winkel binnen. Op de bovenste etage hadden ze de schattigste babyspulletjes. Ik wilde er gauw uit vanwege mijn rammelende eierstokken. Haha. Toen we gister thuis kwamen belde mijn broer of M en ik de babykamer wilde hebben. Hun kinderen zijn eruit gegroeid. En weer rammelen die krengen. Punt is dat we er even een paar maanden niet mee aan de slag kunnen, omdat we anders in de knoei komen met de bruiloft. Maar ik merk dat ik er wat moeite mee heb. We hebben ook nog eens heel ontdeugend iets gedaan in het weekend, waarbij we niks bij de hand hadden....Uhhhh, tja, wat moet ik zeggen
slaatje- Kletskop
Weegschaal: Hoe gaat het met jou inmiddels En hoe is jullie meeting geweest? Ben je al van de blaasontsteking af?
Amber: Hoe is je weekendje weg met je moeder geweest, waar zijn jullie heen geweest?
Puggle: Hoe gaat het met jou?
Hoe is het met de rest, word nog maar weinig geschreven hier. Iedereen naar het 2012 topic overgestapt?
Amber: Hoe is je weekendje weg met je moeder geweest, waar zijn jullie heen geweest?
Puggle: Hoe gaat het met jou?
Hoe is het met de rest, word nog maar weinig geschreven hier. Iedereen naar het 2012 topic overgestapt?
slaatje- Kletskop
Oja, ik zie aan je ticker dat je dan precies uitgerekend zou zijn rond je bruiloft inderdaad. Dan snap ik heel goed dat je even probeert er een stop op te zetten.
Wanneer gaan jullie er weer voor?
Wanneer gaan jullie er weer voor?
Filoria- Ratel
@ Puggle; Het is niet gek van je gezegd dat je niet zomaar antibiotica zou nemen hoor. Ik heb namelijk 5 dagen met veel drinken en cranberrysap geprobeerd het over te laten gaan. Maar het werd zo erg dat ik even wilde overleggen met de huisarts. En die legde idd uit dat het echt geen kwaad kan.
Hoe bevalt het om thuis te blijven van het werk, merk je dan ook dat het beter voor je/jullie is?
@ Jetje; Jammer! Maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt.
@ Slaatje; O jee
@ Filoria; Spannend!
@ Muppetje; Mooi buikje! En jouw kamertje staat ook op ons lijstje om te gaan bekijken!!
@ Amber; Leuk weekend gehad?
@ Alyssa; Druk aan het verbouwen?!
De antibiotica slaat goed aan, lage rugpijn is nu ook weg. En alweer een week voorbij
Hoe bevalt het om thuis te blijven van het werk, merk je dan ook dat het beter voor je/jullie is?
@ Jetje; Jammer! Maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt.
@ Slaatje; O jee
@ Filoria; Spannend!
@ Muppetje; Mooi buikje! En jouw kamertje staat ook op ons lijstje om te gaan bekijken!!
@ Amber; Leuk weekend gehad?
@ Alyssa; Druk aan het verbouwen?!
De antibiotica slaat goed aan, lage rugpijn is nu ook weg. En alweer een week voorbij
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Dankje Weegschaal, wordt al wat hè, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Slaatje: geslaagd weekendje Antwerpen dus zo te lezen! Kan me voorstellen dat het toch wel moeilijk is om je eraan te houden haha
Filoria: ik blijf voor je duimen hoor meid!
Muppetje: onwijs bedankt voor die testen. Daar kan ik voorlopig mee vooruit! Leuk je ff gezien te hebben en inderdaad je buikje begint al lekker te groeien leuk!!!!
Hier knallende ruzie gehad op mijn werk met mijn collega. Er werd mij onterecht van alles verweten en toen ik het uitgelegd had kreeg ik nog een kweenie hoeveel verwijten en ouwe koeien naar mijn hoofd gesmeten. Is al de zoveelste keer. Heb het er met mijn teamleider over gehad en gelukkig gaf hij mij gelijk, maar het maakt je wel onzeker. Bah het is niet mijn week dat heb ik al door haha. Karma is ff niet mijn vriendin
Muppetje: onwijs bedankt voor die testen. Daar kan ik voorlopig mee vooruit! Leuk je ff gezien te hebben en inderdaad je buikje begint al lekker te groeien leuk!!!!
Hier knallende ruzie gehad op mijn werk met mijn collega. Er werd mij onterecht van alles verweten en toen ik het uitgelegd had kreeg ik nog een kweenie hoeveel verwijten en ouwe koeien naar mijn hoofd gesmeten. Is al de zoveelste keer. Heb het er met mijn teamleider over gehad en gelukkig gaf hij mij gelijk, maar het maakt je wel onzeker. Bah het is niet mijn week dat heb ik al door haha. Karma is ff niet mijn vriendin
Gast- Gast
Jetje schreef:Slaatje: geslaagd weekendje Antwerpen dus zo te lezen! Kan me voorstellen dat het toch wel moeilijk is om je eraan te houden haha
Helemaal geen enkel probleem, jij onwijs bedankt voor de romper, echt heel leuk. Inderdaad leuk je eens in het echt te zien. En J. is een prachtig mannetje
Muppetje- Ratel
Wat een goed nieuws Weegschaal!
Jetje, wat een rotsituatie zeg. Wel fijn dat je teamleider aan jouw kant staat. Gaat het om een collega waar je veel mee samen moet werken?
Hier nog steeds geen nieuws wat mijn cyclus betreft. Ben nog steeds braaf de dagen aan het aftellen. Ik heb wel afleiding: volgende week weet ik of ik promotie heb op mijn werk, morgen gaat mijn schoonzus trouwen. En Tomas heeft waterpokken.
Jetje, wat een rotsituatie zeg. Wel fijn dat je teamleider aan jouw kant staat. Gaat het om een collega waar je veel mee samen moet werken?
Hier nog steeds geen nieuws wat mijn cyclus betreft. Ben nog steeds braaf de dagen aan het aftellen. Ik heb wel afleiding: volgende week weet ik of ik promotie heb op mijn werk, morgen gaat mijn schoonzus trouwen. En Tomas heeft waterpokken.
Filoria- Ratel
Weegschaal, wat fijn dat de antibiotica zijn werk doet! Hoe voel je je verder?
Ja ik ben vorige week wel heel verdrietig geweest, maar nu kan ik me draai best vinden. Vermaak me tot nu toe wel. Maar ik moet nog wel effe natuurlijk. Zelf voel ik me goed hoor, de bloedruk zakt alleen niet maar ja.
Filoria, wat spannend! Heb je ergens last van?
Slaatje, wat leuk dat het zo gezellig en romantisch was in Antwerpen.
Ja ik ben vorige week wel heel verdrietig geweest, maar nu kan ik me draai best vinden. Vermaak me tot nu toe wel. Maar ik moet nog wel effe natuurlijk. Zelf voel ik me goed hoor, de bloedruk zakt alleen niet maar ja.
Filoria, wat spannend! Heb je ergens last van?
Slaatje, wat leuk dat het zo gezellig en romantisch was in Antwerpen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Alle klachten die ik heb kunnen ook te maken hebben met slapeloze nachten dankzij een peuter met waterpokken en/of een naderende menstruatie, dus daar kan ik helaas niks uit opmaken.
Maar de neiging om een test te doen heb ik niet meer. Ik ben nu zo druk met andere dingen: die afleiding helpt echt. De komende week gaat omvliegen denk ik
Maar de neiging om een test te doen heb ik niet meer. Ik ben nu zo druk met andere dingen: die afleiding helpt echt. De komende week gaat omvliegen denk ik
Filoria- Ratel
Dat is in ieder geval fijn dat je het druk hebt. Hopelijk weet je snel meer, ik duim voor je in ieder geval!
Puggle- Ratel
Oh en Jetje, wat een stomgedoe op je werk, bah. Probeer het naast je neer te leggen (lastig, zelf kan ik dat nooit zo best, hahah)
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Oh en Jetje, wat een stomgedoe op je werk, bah. Probeer het naast je neer te leggen (lastig, zelf kan ik dat nooit zo best, hahah)
Ik lees het nu ook, jeetje das echt stom idd! Wel fijn dat je teamleider aan je kant staat.
Puggle- Ratel
Filoria: oeh spannend promotie... Agos arme ventje waterpokken... Wel lekker dat je die afleiding hebt. Helaas zit ze tegenover me en heb ik de hele dag met haar te maken. Iedereen heeft problemen met haar. Maar ze heeft behoorlijk heftige dingen gezegd tegen een andere collega en die is verhaal komen halen bij mij. Toen ik haar ermee confronteerde deed ze echt heel gemeen. Dus ik had mijn teamleider gemaild met de vraag of hij tijd voor me had, ik moest mijn verhaal gewoon ff kwijt. Ik was de deur nog niet uit of ze vroeg aan die andere collega of ik nou dit verhaal met hem ging delen (ze had dus echt wel door dat ze weer een bitch was) Bah ik haat het om met vrouwen te werken haha, zulke krengen zijn het
Lief van je Muppet, ik ben ook wel een apetrotse mama:D
Puggle: heb ik wat gemist? Hoge bloeddruk?
Lief van je Muppet, ik ben ook wel een apetrotse mama:D
Puggle: heb ik wat gemist? Hoge bloeddruk?
Gast- Gast
Ooo dat klinkt echt als vrouwen ja! Lekker achter elkaars rug om praten... Arme jij
Filoria- Ratel
Hallo Meiden,
Hoe is het hier?
@ Jetje, wat balen meis. En wat een rot situatie op je werk.
@ Filoria, hoe is het bij jou?
@ Slaatje, fijn dat je het mooi hebt gehad in Antwerpen!!
@ weegschaal, fijn dat het beter gaat met je rug! Hoe voel je je verder?
@ all, met mij alles goed! Afgelopen weekend 4 dagen naar zee geweest samen met mijn moeder. Heerlijk uitgerust!
Gisteren
een drukke en lange werkdag gehad. Van 08.30-17.00 had ik een vol
spreekuur, snel naar huis gegaan en een tosti gemaakt en van 18.45-21.30
had ik scholing. was erg moe toen ik thuis kwam.
Vanochtend opeens
weer erg misselijk en overgegeven. Kon de wc amper halen, de helft
belande dus in mijn handen en op de grond, pff!
Ik denk dat het komt door de drukke dag van gister, gelukkig had ik vandaag vrij!
Zo meteen gaan we het 2e kinderdagverblijf bekijken, benieuwd of het anders is dan de eerste.
En... ik voel heel af en toe de kleine. Het is nog minimaal, maar zo leuk en fijn om te voelen!!!
Hoe is het hier?
@ Jetje, wat balen meis. En wat een rot situatie op je werk.
@ Filoria, hoe is het bij jou?
@ Slaatje, fijn dat je het mooi hebt gehad in Antwerpen!!
@ weegschaal, fijn dat het beter gaat met je rug! Hoe voel je je verder?
@ all, met mij alles goed! Afgelopen weekend 4 dagen naar zee geweest samen met mijn moeder. Heerlijk uitgerust!
Gisteren
een drukke en lange werkdag gehad. Van 08.30-17.00 had ik een vol
spreekuur, snel naar huis gegaan en een tosti gemaakt en van 18.45-21.30
had ik scholing. was erg moe toen ik thuis kwam.
Vanochtend opeens
weer erg misselijk en overgegeven. Kon de wc amper halen, de helft
belande dus in mijn handen en op de grond, pff!
Ik denk dat het komt door de drukke dag van gister, gelukkig had ik vandaag vrij!
Zo meteen gaan we het 2e kinderdagverblijf bekijken, benieuwd of het anders is dan de eerste.
En... ik voel heel af en toe de kleine. Het is nog minimaal, maar zo leuk en fijn om te voelen!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Amber: Klinkt als een geslaagd weekendje met je moeder. wat super dat je de kleine al een beetje voelt. En spannend kijken voor opvang...
Muppetje: ben jij al aan het kijken voor kdv? Heb je dat uberhaupt wel nodig? Ben wel benieuwd waar jij uit gaat komen ;-)
Muppetje: ben jij al aan het kijken voor kdv? Heb je dat uberhaupt wel nodig? Ben wel benieuwd waar jij uit gaat komen ;-)
Gast- Gast
Jetje schreef:Amber: Klinkt als een geslaagd weekendje met je moeder. wat super dat je de kleine al een beetje voelt. En spannend kijken voor opvang...
Niet nodig, oma past op.... J. zit zeker bij de bieb daar?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jetje schreef:Amber: Klinkt als een geslaagd weekendje met je moeder. wat super dat je de kleine al een beetje voelt. En spannend kijken voor opvang...
Niet nodig, oma past op.... J. zit zeker bij de bieb daar?
Oh wat super relaxt!! Nee J. zit tegenover mijn werk op een heel kleinschalig kdv. Ik vond die bij de bieb te massaal en onpersoonlijk.
Gast- Gast
Ooo Amber wat geweldig dat je iets voelt al zeg
Hier nog steeds niks!
Ook over mijn sollicitatie nog geen nieuws. Maar de bruiloft van mijn schoonzus gister was prachtig. En Tomas heeft het nog best volgehouden, al staat hij nu wel op de foto's met een heel bleek gezichtje en een gigantische waterpok op zijn neus
Hier nog steeds niks!
Ook over mijn sollicitatie nog geen nieuws. Maar de bruiloft van mijn schoonzus gister was prachtig. En Tomas heeft het nog best volgehouden, al staat hij nu wel op de foto's met een heel bleek gezichtje en een gigantische waterpok op zijn neus
Filoria- Ratel
@ Jetje; Echt vervelend van je collega, jammer om er zo een te hebben!
@ Puggle; Fijn dat je je draai kan vinden. Gaan ze anders toch met medicatie je bloeddruk aanpakken of laten ze het dan zo?
@ Amber; Wat ontzettend mooi en fijn dat je de kleine al voelt! Lijkt me zo bijzonder.
@ Muppetje; Fijn dat oma gaat oppassen! Wij kunnen het straks samen doen, hebben dus ook geen opvang nodig. Ik zou totaal geen moeite hebben met opvang, maar voor de financien is het zo wel fijner!
@ Filoria; Spannend!!!! Ik duim. Je schoonzus heeft ook wel geboft met het weer!
Ik voel me goed, ben echt zwanger De eerste keer had ik totaal geen verschijnselen en bleek het ook helemaal fout te zijn. Dit voelt als de tweede keer, alleen moet het nu wel zo blijven. Maar heb er vertrouwen in, mijn man alleen wat minder. Die is bang voor een volgende teleurstelling, wil echt die 12 weken gehaald hebben voordat hij blij kan zijn. We proberen er gewoon niet teveel mee bezig te zijn, hebben ook genoeg afleiding met de nieuwe badkamer waar we mee bezig zijn!
@ Puggle; Fijn dat je je draai kan vinden. Gaan ze anders toch met medicatie je bloeddruk aanpakken of laten ze het dan zo?
@ Amber; Wat ontzettend mooi en fijn dat je de kleine al voelt! Lijkt me zo bijzonder.
@ Muppetje; Fijn dat oma gaat oppassen! Wij kunnen het straks samen doen, hebben dus ook geen opvang nodig. Ik zou totaal geen moeite hebben met opvang, maar voor de financien is het zo wel fijner!
@ Filoria; Spannend!!!! Ik duim. Je schoonzus heeft ook wel geboft met het weer!
Ik voel me goed, ben echt zwanger De eerste keer had ik totaal geen verschijnselen en bleek het ook helemaal fout te zijn. Dit voelt als de tweede keer, alleen moet het nu wel zo blijven. Maar heb er vertrouwen in, mijn man alleen wat minder. Die is bang voor een volgende teleurstelling, wil echt die 12 weken gehaald hebben voordat hij blij kan zijn. We proberen er gewoon niet teveel mee bezig te zijn, hebben ook genoeg afleiding met de nieuwe badkamer waar we mee bezig zijn!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Goede morgen dames!
Ik lig nog heerlijk in mijn bedje, heb lekker een dagje vrij genomen, had ik zo'n zin in. Lekker van het weer genieten vandaag.
Weegschaal wat fijn dat je je goed voelt, hou daar gevoel vast, mijn ervaring is dat het zeker wat zegt.
Ik lig nog heerlijk in mijn bedje, heb lekker een dagje vrij genomen, had ik zo'n zin in. Lekker van het weer genieten vandaag.
Weegschaal wat fijn dat je je goed voelt, hou daar gevoel vast, mijn ervaring is dat het zeker wat zegt.
Muppetje- Ratel
Wat fijn dat je je zo zwanger voelt weegschaal! En op zich wel logisch dat je man zo denkt na wat jullie hebben meegemaakt. Hoop dat de tijd lekker snel gaat voor jullie.
Ik heb al 10 jaar medicijnen, en ze zijn nu extra opgehoogd. Nu gaat het in ieder geval ok, dinsdag weer ziekenhuis onderzoek dus we zullen zien. Bedankt voor de interesse
Filoria, wat spannend zeg bij je!
Muppetje, lekker vrij dus! Veel plezier van daag en hopelijk heb je je zonnebril gevonden
Ik heb al 10 jaar medicijnen, en ze zijn nu extra opgehoogd. Nu gaat het in ieder geval ok, dinsdag weer ziekenhuis onderzoek dus we zullen zien. Bedankt voor de interesse
Filoria, wat spannend zeg bij je!
Muppetje, lekker vrij dus! Veel plezier van daag en hopelijk heb je je zonnebril gevonden
Puggle- Ratel
Pagina 17 van 35 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 26 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 17 van 35
Permissies van dit forum: