Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Carnaval 2011

+19
Bliss
SoGood
PrimaBella
Ploen
Flinder
sushigirl
Merai
studiebol
Blond
minoessepoes
Jeanette
Cow
Fred
M-G
Joli86
Toet
Zininzon
silly-one
Angela_1986
23 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Cherique di 11 jan 2011 - 10:31

Ik kom ook uit Brabant en heb al een tijdje geen carnaval meer gevierd en wil wel weer!! Moet even wat vrienden optrommelen die met me mee willen gaan!! Moet ook nog een outfit hebben Rolling Eyes
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Fayebella di 11 jan 2011 - 10:31

Ik ga van vrijdag tot en met dinsdag. Ik vind de zaterdag (zoepkoel) en de zondag bij mij in het dorp het leukst. Op maandag gaan we vaak in een van de kerkdorpen de optocht kijken en dant dinsdags nog boerenbruiloft. Is ook altijd leuk en dan door tot de laatste uurtjes, om de carnaval helemaal uit te luiden. Aswoensdag ga ik niet meer, 5 dagen feesten is genoeg.

De tijd ervoor vind ik ook erg gezellig. De 11de van de 11de in Maastricht, de pronkzittingen, het uitkomen van de prins en vooral het "truujebal".
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Fred di 11 jan 2011 - 10:34

@ toetje_ welke optochten loop je?

Ik bedoel 2 uur kijken langs de kant van de weg. Die optocht in Haps is al lang en der zit ook nog eens een traag tempo in. Ooit ben ik wezen kijken en stond ik redelijk achteraan op de route en toen het donker begon te worden ben ik maar gegaan... Zolang kijken was niet leuk meer..

Ik woon dichtbij dorp Zeeland (had je kunnen weten door mijn reactie op de Morgenzon)

De optocht in Schaijk is ook altijd erg mooi (zie: http://www.deoptocht.nl/). Denk een van de mooiste optochten van het land. Met wagens van ruim 8 meter hoog. Echter is zie hem niet. Ben een paar keer wezen kijken direct na een andere optocht.

De verlichte optocht in Berghem ga ik wel elk jaar kijken. Dat is echt een aanrader! (zie: http://www.verlichteoptocht.nl/)

Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 10:58

-
Hier loop ik zaterdag twee optochen en zondag drie, dan loop ik maandag en dinsdag die van Ooijen & Lith en de rest is allemaal hier in de gemeente, gelderland dus.

Onze wagen is ook niet mooi vergeleken bij die van berghem o.i.d.
Voor ons begrip bouwen wij een van de mooiste wagens uit de regio, maar dat is niks vergeleken met die van brabant.


Laatst aangepast door toetje_ op wo 12 jan 2011 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Angela_1986 di 11 jan 2011 - 11:05

Fred schreef:
De optocht in Schaijk is ook altijd erg mooi (zie: http://www.deoptocht.nl/). Denk een van de mooiste optochten van het land. Met wagens van ruim 8 meter hoog. Echter is zie hem niet. Ben een paar keer wezen kijken direct na een andere optocht.

Toen ik 2 jaar geleden gewoon met carnaval moest werken kwam ik 's-morgens rond 08.00 uur langs Schaijk gereden en toen zat ik zo in de auto :shock: haha! Wát 'n mooie wagens daar zeg! D'r stonden er toen 'n paar langs de kant van de weg, waren ze nog/weer aan 't opbouwen. Echt prachtig!!!

Ik weet niet meer wie er reageerde op mijn stukje van nuchter carnaval vieren maar ik vind dat niet zo erg hoor en merk ook niet zo veel verschil (behalve dat ik 's-morgens wat fitter ben :P). Zonder drank ben ik geloof ik al gek genoeg angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 11:09

Angela_1986 schreef:
Fred schreef:
De optocht in Schaijk is ook altijd erg mooi (zie: http://www.deoptocht.nl/). Denk een van de mooiste optochten van het land. Met wagens van ruim 8 meter hoog. Echter is zie hem niet. Ben een paar keer wezen kijken direct na een andere optocht.

Toen ik 2 jaar geleden gewoon met carnaval moest werken kwam ik 's-morgens rond 08.00 uur langs Schaijk gereden en toen zat ik zo in de auto :shock: haha! Wát 'n mooie wagens daar zeg! D'r stonden er toen 'n paar langs de kant van de weg, waren ze nog/weer aan 't opbouwen. Echt prachtig!!!

Ik weet niet meer wie er reageerde op mijn stukje van nuchter carnaval vieren maar ik vind dat niet zo erg hoor en merk ook niet zo veel verschil (behalve dat ik 's-morgens wat fitter ben :P). Zonder drank ben ik geloof ik al gek genoeg angel

Maar je hebt het wel koud Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Cow di 11 jan 2011 - 20:01

Jordana schreef:
Birgit schreef:In ga in Prinsenbeek smile

Altijd keigezellig daar Very Happy

Sogood schreef:
Birgit schreef:Welke muziek vind je dan verschrikkelijk Sogood? Of gewoon alles? Laughing
Ik vind zelf de skihut muziek wel erg leuk, maar houd niet van blaaskappelen e.d.

Eigenlijk gewoon alles! Ga jij altijd in E-L of kom je ook naar B?

Ik ging vroeger altijd naar E-L. Was in een grote sportzaal?? Was altijd wel keigezellig

Ja denk dat ik dit jaar maar gewoon een krat bier voor de voordeur zet, (zelf sterke drank) en dan zo de optocht bekijk

Ik zit in de hofkapel van het L gedeelte van E-L smile
@Birgit; ik herkende je vriend (en jou ook trouwens) op de hyves van een klant van mn oude werk. Lijkt me wel een leuke cv!!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Angela_1986 di 11 jan 2011 - 20:17

toetje_ schreef:
Angela_1986 schreef:
Fred schreef:
De optocht in Schaijk is ook altijd erg mooi (zie: http://www.deoptocht.nl/). Denk een van de mooiste optochten van het land. Met wagens van ruim 8 meter hoog. Echter is zie hem niet. Ben een paar keer wezen kijken direct na een andere optocht.

Toen ik 2 jaar geleden gewoon met carnaval moest werken kwam ik 's-morgens rond 08.00 uur langs Schaijk gereden en toen zat ik zo in de auto :shock: haha! Wát 'n mooie wagens daar zeg! D'r stonden er toen 'n paar langs de kant van de weg, waren ze nog/weer aan 't opbouwen. Echt prachtig!!!

Ik weet niet meer wie er reageerde op mijn stukje van nuchter carnaval vieren maar ik vind dat niet zo erg hoor en merk ook niet zo veel verschil (behalve dat ik 's-morgens wat fitter ben :P). Zonder drank ben ik geloof ik al gek genoeg angel

Maar je hebt het wel koud Wink

Dat dan weer wel... Sad haha!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  minoessepoes di 11 jan 2011 - 20:55

Fred schreef:
minoessepoes schreef:
toetje_ schreef:Ik woon ook in een dorp in de buurt, meer de kant van druten op. Ken je dat?
Ja daar gingen wij 1 keer in de zoveel tijd stappen! Dan regelde we een taxibusje en gingen met een hele groep daarheen! Waren mooie tijden haha

Woon jij in Z, waar we vroeger de Morgenzon onveilig maakten? Ik woonde nog net in Gelderland in W.

De Morgenzon ligt toch echt in een Brabants dorp erg dichtbij mij in de buurt.. Overigens bestaat de discotheek niet meer..

W. in Gelderland ben ik ook vaak te vinden. Ten minste als je het grote dorp bedoelt dat zowat vast is gegroeid of aan het groeien is met Nijmegen. Damn, wat is zijn ze daar een hoop huizen (hele wijken) aan het bouwen.

Kroegentocht in Cuijk is berucht. Erg veel mensen vanuit hier gaan er naar toe of ze combineren het met de optocht van Haps dinsdag (ook wel afbraakoptocht genoemd, enorm veel wagens.. Sta je ruim 2 uur te kijken voordat alles voorbij is).

Zelf ga ik veel optochten kijken oa verlichte optochten. Met name die in Berghem is altijd erg mooi.

Nee de morgenzon bestaat niet meer, daar gaat mijn jeugdsentiment haha! Mijn nichtje loopt elk jaar mee in de optocht in Berghem, die is wel zo gaaf!

Ik kom inderdaad uit dat dorp. Naar mijn weten zijn ze op dit moment alleen de Huurlingsedam aan het bouwen? Lambrasse is inmiddels al weer zo'n 1,5 jaar bewoond en verder zijn ze volgens mij nergens aan het bouwen? Maar dat zijn wel hele wijken die uit de grond gestampt worden, ze zijn denk ik al zo'n 10 jaar continue aan het bouwen, 3 hele nieuwe wijken erbij!

@ Toetje: Ik haal Druten en Uden altijd door elkaar, vraag me niet waarom want het zijn compleet andere dorpen, maar ik denk dat ik dat nu ook gedaan heb Embarassed
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 1:15

@ minoes, dat denk ik ook. Uden is wel leuk om te stappen, daar gaan wij ook wel eens heen!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  SoGood wo 12 jan 2011 - 1:19

ILD schreef:
Jordana schreef:
Birgit schreef:In ga in Prinsenbeek smile

Altijd keigezellig daar Very Happy

Sogood schreef:
Birgit schreef:Welke muziek vind je dan verschrikkelijk Sogood? Of gewoon alles? Laughing
Ik vind zelf de skihut muziek wel erg leuk, maar houd niet van blaaskappelen e.d.

Eigenlijk gewoon alles! Ga jij altijd in E-L of kom je ook naar B?

Ik ging vroeger altijd naar E-L. Was in een grote sportzaal?? Was altijd wel keigezellig

Ja denk dat ik dit jaar maar gewoon een krat bier voor de voordeur zet, (zelf sterke drank) en dan zo de optocht bekijk

Ik zit in de hofkapel van het L gedeelte van E-L smile
@Birgit; ik herkende je vriend (en jou ook trouwens) op de hyves van een klant van mn oude werk. Lijkt me wel een leuke cv!!

Dan ken ik jou misschien wel, ik heb 20 jaar in L gewoond.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Cow wo 12 jan 2011 - 2:02

Sogood schreef:
Dan ken ik jou misschien wel, ik heb 20 jaar in L gewoond.

Oh?! Hoe oud ben je nu dan en waar heb je gewoond?? (PMen mag ook hoor)
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:32

Ik heb je ook even een pm gestuurd want ik ben ook wel benieuwd of wij elkaar misschien kennen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 4:47

Jordana schreef:
Birgit schreef:In ga in Prinsenbeek smile

Altijd keigezellig daar Very Happy

Ja denk dat ik dit jaar maar gewoon een krat bier voor de voordeur zet, (zelf sterke drank) en dan zo de optocht bekijk

Zat jij ook op het oude forum? Begon jouw naam daar ook met een J?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Jordana wo 12 jan 2011 - 6:37

Birgit schreef:
Jordana schreef:
Birgit schreef:In ga in Prinsenbeek smile

Altijd keigezellig daar Very Happy

Ja denk dat ik dit jaar maar gewoon een krat bier voor de voordeur zet, (zelf sterke drank) en dan zo de optocht bekijk

Zat jij ook op het oude forum? Begon jouw naam daar ook met een J?

Ja klopt that's me :d
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Cow wo 12 jan 2011 - 7:04

Jordana schreef:
Birgit schreef:
Jordana schreef:
Birgit schreef:In ga in Prinsenbeek smile

Altijd keigezellig daar Very Happy

Ja denk dat ik dit jaar maar gewoon een krat bier voor de voordeur zet, (zelf sterke drank) en dan zo de optocht bekijk

Zat jij ook op het oude forum? Begon jouw naam daar ook met een J?

Ja klopt that's me :d
Oh, dan ben jij diegene die ik niet heb gezien op het Biksblaosfestijn?!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Jordana wo 12 jan 2011 - 7:18

ILD schreef:
Jordana schreef:
Birgit schreef:
Jordana schreef:
Birgit schreef:In ga in Prinsenbeek smile

Altijd keigezellig daar Very Happy

Ja denk dat ik dit jaar maar gewoon een krat bier voor de voordeur zet, (zelf sterke drank) en dan zo de optocht bekijk

Zat jij ook op het oude forum? Begon jouw naam daar ook met een J?

Ja klopt that's me :d
Oh, dan ben jij diegene die ik niet heb gezien op het Biksblaosfestijn?!

Nee inderdaad Very Happy ben nou wel effe je oude naam kwijt Ik mistje je hier al Very Happy Maar met carnaval zie je me zeker haha
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Cow wo 12 jan 2011 - 7:40

Jordana schreef:
ILD schreef:
Jordana schreef:
Birgit schreef:
Jordana schreef:
Birgit schreef:In ga in Prinsenbeek smile

Altijd keigezellig daar Very Happy

Ja denk dat ik dit jaar maar gewoon een krat bier voor de voordeur zet, (zelf sterke drank) en dan zo de optocht bekijk

Zat jij ook op het oude forum? Begon jouw naam daar ook met een J?

Ja klopt that's me :d
Oh, dan ben jij diegene die ik niet heb gezien op het Biksblaosfestijn?!

Nee inderdaad Very Happy ben nou wel effe je oude naam kwijt Ik mistje je hier al Very Happy Maar met carnaval zie je me zeker haha

Ik ben bijna alleen maar op de L.....en dinsdagochtend op Baronie tv nerd
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Jordana wo 12 jan 2011 - 7:43

ga ik dinsdagochtend baronie tv kijken :d

Of anders een carnavalsmeeting :P
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 7:54

Bij Baronie tv werkt een vriend van ons :-)
Ik vind het een verschrikkelijke zender, mijn schoonvader heeft het zowat de hele carnaval aanstaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Fred wo 12 jan 2011 - 8:33

toetje_ schreef:@ minoes, dat denk ik ook. Uden is wel leuk om te stappen, daar gaan wij ook wel eens heen!

Zekers.. en voor zo'n groot dorp (zowat een stad vind ik) ook aardig winkelen...

De wijknamen zegt me niets. Je hebt het toch wel over Wijchen he? Met name Wijchen zuid (richting van Grave) zijn ze flink aan het bouwen.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Angela_1986 wo 12 jan 2011 - 8:53

Fred schreef:
toetje_ schreef:@ minoes, dat denk ik ook. Uden is wel leuk om te stappen, daar gaan wij ook wel eens heen!

Zekers.. en voor zo'n groot dorp (zowat een stad vind ik) ook aardig winkelen...

De wijknamen zegt me niets. Je hebt het toch wel over Wijchen he? Met name Wijchen zuid (richting van Grave) zijn ze flink aan het bouwen.

Geheel off-topic maar wat ik me afvraag is waarom ze in Wijchen zo'n raar straatnamen-systeem hebben? Met al die nummers Question
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 9:01

Geen idee, ik ben niet bekend in wijchen.
Kom daar alleen voor de bioscoop en met Emporium.
Maar er is vast iemand anders die je er antwoord op kan geven.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Fred wo 12 jan 2011 - 9:03

Daar kan ik denk ik wel op antwoorden...

Met name oude wijken in Wijchen hebben dat.

Een wijk heet bijv. Diepvoorde en zijn de eerste nummers het nummer van de straat en de laatste 2 nummers het huisnummer in die straat (straten zijn over het algemeen toch zo kort dat ze nooit meer dan 2 nummers als huisnummers nodig hebben)

Zo krijg je bijv. Diepvoorde 1223 (degene woont dan op straat 12 in die wijk huisnummer 23).

Lijk met persoonlijk maar irritant. Over het algemeen zijn die wijken daar ook niet zo fijn. Voor een niet bekende is het denk ik wel effe wennen, maar ja daarvoor heb je een navigatiesysteem...
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Angela_1986 wo 12 jan 2011 - 9:13

Fred schreef:Daar kan ik denk ik wel op antwoorden...

Met name oude wijken in Wijchen hebben dat.

Een wijk heet bijv. Diepvoorde en zijn de eerste nummers het nummer van de straat en de laatste 2 nummers het huisnummer in die straat (straten zijn over het algemeen toch zo kort dat ze nooit meer dan 2 nummers als huisnummers nodig hebben)

Zo krijg je bijv. Diepvoorde 1223 (degene woont dan op straat 12 in die wijk huisnummer 23).

Lijk met persoonlijk maar irritant. Over het algemeen zijn die wijken daar ook niet zo fijn. Voor een niet bekende is het denk ik wel effe wennen, maar ja daarvoor heb je een navigatiesysteem...

Maar waarom hebben ze dat in hemelsnaam zo bedacht Question Het is inderdaad vréselijk irritant! Ik heb veel clienten uit Wijchen, idd ook uit Diepvoorde, en hoeveel gedoe wij al niet met taxi's hebben gehad door die gekke straatnamen daar... Evil or Very Mad Ook fijn dat er nog taxi's zónder navigatiesysteem zijn... Rolling Eyes
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 3 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum