Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Carnaval 2011

+19
Bliss
SoGood
PrimaBella
Ploen
Flinder
sushigirl
Merai
studiebol
Blond
minoessepoes
Jeanette
Cow
Fred
M-G
Joli86
Toet
Zininzon
silly-one
Angela_1986
23 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Angela_1986 di 11 jan 2011 - 5:07

Fred schreef:Goed dat je dit topic opent Angela.. Ik heb wel weer zin in carnaval. De prins is al lang gekozen en eerst in februari komt de pronkzitting er aan en dan natuurlijk carnaval zelf. Dan gaan we weer een aantal optochten kijken. Ook een paar verlichte optochten. Carnaval valt dit jaar laat dus het zal denk ik niet zo koud zijn als afgelopen jaren.. Dat was toen niet echt leuk meer om langs de route te staan. Al heb ik toen aardig staan te dansen om mezelf warm te houden.. haha..

Haha ja goed hè? Was wel nodig toch? :P

Ik liep vorig jaar voor 't eerst met de optocht mee en ik kan je vertellen dat dat ook echt niet meer leuk was... Brr wat heb ik 't koud gehad zeg, verschrikkelijk! Je kunt ook niet door lopen dus je krijgt 't niet warm. Toen heb ik me toch wel even afgevraagd waar ik in hemelsnaam mee bezig was scratch haha!

Ik zit wel bij een carnavalsclub maar maak zelf geen muziek, ben van de 'fanclub' haha! Sommige gaan bij ons al op vrijdagavond, de meeste op zaterdagavond en dan dus door tot de nacht van dinsdag op woensdag. In het dorp waar ik zelf woon is het gebruikelijk om om 0.00 uur te stoppen maar in het dorp waar ik carnaval vier gaan ze door tot 01.00 uur, dan nog ff de meeste versiering alvast uit de kroeg halen, nog wat drinken en 'n broodje frikandel/kroket eten en dan is 't dus ook zo 'n uur of 3... :joker:
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  minoessepoes di 11 jan 2011 - 5:17

Angela_1986 schreef:
Fred schreef:Goed dat je dit topic opent Angela.. Ik heb wel weer zin in carnaval. De prins is al lang gekozen en eerst in februari komt de pronkzitting er aan en dan natuurlijk carnaval zelf. Dan gaan we weer een aantal optochten kijken. Ook een paar verlichte optochten. Carnaval valt dit jaar laat dus het zal denk ik niet zo koud zijn als afgelopen jaren.. Dat was toen niet echt leuk meer om langs de route te staan. Al heb ik toen aardig staan te dansen om mezelf warm te houden.. haha..

Haha ja goed hè? Was wel nodig toch? :P

Ik liep vorig jaar voor 't eerst met de optocht mee en ik kan je vertellen dat dat ook echt niet meer leuk was... Brr wat heb ik 't koud gehad zeg, verschrikkelijk! Je kunt ook niet door lopen dus je krijgt 't niet warm. Toen heb ik me toch wel even afgevraagd waar ik in hemelsnaam mee bezig was scratch haha!

Ik zit wel bij een carnavalsclub maar maak zelf geen muziek, ben van de 'fanclub' haha! Sommige gaan bij ons al op vrijdagavond, de meeste op zaterdagavond en dan dus door tot de nacht van dinsdag op woensdag. In het dorp waar ik zelf woon is het gebruikelijk om om 0.00 uur te stoppen maar in het dorp waar ik carnaval vier gaan ze door tot 01.00 uur, dan nog ff de meeste versiering alvast uit de kroeg halen, nog wat drinken en 'n broodje frikandel/kroket eten en dan is 't dus ook zo 'n uur of 3... :joker:

Zo stonden wij vorig jaar naar de optocht te kijken en wat was het koud! Om in de stemming te komen gingen we even een drankje halen, kregen we serieus een wijntje met ijs!!! Hahaha, nou dat was op dat moment echt niet nodig geweest!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Ploen di 11 jan 2011 - 5:38

Jaaa carnaval!!! Hoop dat ik alle dagen vrij heb, want ben toch behoorlijk brak na een aantal dagen
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 5:49

minoessepoes schreef:
toetje_ schreef:Ik woon ook in een dorp in de buurt, meer de kant van druten op. Ken je dat?
Ja daar gingen wij 1 keer in de zoveel tijd stappen! Dan regelde we een taxibusje en gingen met een hele groep daarheen! Waren mooie tijden haha

Woon jij in Z, waar we vroeger de Morgenzon onveilig maakten? Ik woonde nog net in Gelderland in W.

Hmm nee, ik denk dat je toch niet zo in de buurt woont. En ik denk ook dat jij een andere druten of iets wat er op lijkt voor je hebt, daar valt namelijk op een paar kroegen na niet zo veel te beleven.

Ik woon ook in gelderland maar echt midden tussen denbosch en nijmegen in.

Edit; als ik de goede W. voor me heb, woon(de) je wel in de buurt trouwens. Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 5:53

minoessepoes schreef:
Angela_1986 schreef:
Fred schreef:Goed dat je dit topic opent Angela.. Ik heb wel weer zin in carnaval. De prins is al lang gekozen en eerst in februari komt de pronkzitting er aan en dan natuurlijk carnaval zelf. Dan gaan we weer een aantal optochten kijken. Ook een paar verlichte optochten. Carnaval valt dit jaar laat dus het zal denk ik niet zo koud zijn als afgelopen jaren.. Dat was toen niet echt leuk meer om langs de route te staan. Al heb ik toen aardig staan te dansen om mezelf warm te houden.. haha..

Haha ja goed hè? Was wel nodig toch? :P

Ik liep vorig jaar voor 't eerst met de optocht mee en ik kan je vertellen dat dat ook echt niet meer leuk was... Brr wat heb ik 't koud gehad zeg, verschrikkelijk! Je kunt ook niet door lopen dus je krijgt 't niet warm. Toen heb ik me toch wel even afgevraagd waar ik in hemelsnaam mee bezig was scratch haha!

Ik zit wel bij een carnavalsclub maar maak zelf geen muziek, ben van de 'fanclub' haha! Sommige gaan bij ons al op vrijdagavond, de meeste op zaterdagavond en dan dus door tot de nacht van dinsdag op woensdag. In het dorp waar ik zelf woon is het gebruikelijk om om 0.00 uur te stoppen maar in het dorp waar ik carnaval vier gaan ze door tot 01.00 uur, dan nog ff de meeste versiering alvast uit de kroeg halen, nog wat drinken en 'n broodje frikandel/kroket eten en dan is 't dus ook zo 'n uur of 3... :joker:

Zo stonden wij vorig jaar naar de optocht te kijken en wat was het koud! Om in de stemming te komen gingen we even een drankje halen, kregen we serieus een wijntje met ijs!!! Hahaha, nou dat was op dat moment echt niet nodig geweest!

Ik heb het echt nog nooit koud gehad tijdens een optoch, wel tijdens het van optoch naar optoch rijden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Angela_1986 di 11 jan 2011 - 5:58

toetje_ schreef:Zo stonden wij vorig jaar naar de optocht te kijken en wat was het koud! Om in de stemming te komen gingen we even een drankje halen, kregen we serieus een wijntje met ijs!!! Hahaha, nou dat was op dat moment echt niet nodig geweest!

Haha nee idd dat ijs hadden ze wel weg kunnen laten!

Ik heb het echt nog nooit koud gehad tijdens een optoch, wel tijdens het van optoch naar optoch rijden.[/quote]

En wat is dan DE tip? Question Ik had echt iets van 3 lagen kleding aan, zelfs thermo-ondergoed van m'n vader haha en nog was 't koud!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 6:26

Warme kleding is natuurlijk een pré, verder genoeg (alcohol) drinken, veel dansen/bewegen. Ik heb het echt nooit koud.
Ik draag meestal: sokken, thermolegging, gewone legging, hemd, shirt met lange mouwen, koltrui en daarover heen mijn carnavalspak (jurkje).
Wij hadden vorig jaar trouwens wel boterhamzakjes over onze sokken haha, het klinkt echt heel stom maar het werkt echt tegen koude voeten!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 7:00

Vroeger vierde ik altijd fanatiek carnaval. Begon op vrijdagavond en ging tot dinsdagnacht door. Hele nachten, thuis even slapen en eten/douchen/omkleden en dan zo vroeg mogelijk weer op pad. Was gebroken na die dagen, maar vond het helemaal super toen.

Sinds een jaar of 2/3 vind ik er niet veel meer aan. Ik houd er niet meer van om in die volle kroegen te staan, tussen de zatte mensen die vervelend gaan doen. Ook vind ik het tegenwoordig zonde van mijn geld. De muziek vind ik nog wel gezellig en ik ga ook nog wel naar optochten hier in de buurt en vier het op stage met de kinderen, maar verder niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  PrimaBella di 11 jan 2011 - 7:06

Oehh carnaval! Very Happy
Heb het 2 jaar achter elkaar niet echt kunnen vieren.. Eerste jaar studeerde ik nog in Utrecht en had ik tentamen op maandagochtend. En vorig jaar liep ik op krukken..
Ik ben dus van plan om die jaren nu in te gaan halen! Mijn vader wordt ook nog eens prins van het dorp dus dat maakt het dit keer nog eens extra speciaal! :joker:
Het mag dus wel duidelijk zijn dat ik er echt zin in heb, haha?! Ik kom trouwens uit noord-limburg. Carnaval begint hier op vrijdag (middag) en eindigt voor de echte fanatiekeling pas op woensdag avond.. Maar ik hou het na die dinsdag wel voor gezien Wink
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Angela_1986 di 11 jan 2011 - 7:06

toetje_ schreef:Warme kleding is natuurlijk een pré, verder genoeg (alcohol) drinken, veel dansen/bewegen. Ik heb het echt nooit koud.
Ik draag meestal: sokken, thermolegging, gewone legging, hemd, shirt met lange mouwen, koltrui en daarover heen mijn carnavalspak (jurkje).
Wij hadden vorig jaar trouwens wel boterhamzakjes over onze sokken haha, het klinkt echt heel stom maar het werkt echt tegen koude voeten!

Tja die alcohol wordt wat lastiger aangezien ik dus carnaval in 'n ander dorp vier en meestal met de auto ga omdat ik liever niet alleen naar huis fiets... Gelukkig is er nog 'n vriendin met 't zelfde 'probleem' dus wij BOB-en om en om.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Fred di 11 jan 2011 - 7:19

minoessepoes schreef:
toetje_ schreef:Ik woon ook in een dorp in de buurt, meer de kant van druten op. Ken je dat?
Ja daar gingen wij 1 keer in de zoveel tijd stappen! Dan regelde we een taxibusje en gingen met een hele groep daarheen! Waren mooie tijden haha

Woon jij in Z, waar we vroeger de Morgenzon onveilig maakten? Ik woonde nog net in Gelderland in W.

De Morgenzon ligt toch echt in een Brabants dorp erg dichtbij mij in de buurt.. Overigens bestaat de discotheek niet meer..

W. in Gelderland ben ik ook vaak te vinden. Ten minste als je het grote dorp bedoelt dat zowat vast is gegroeid of aan het groeien is met Nijmegen. Damn, wat is zijn ze daar een hoop huizen (hele wijken) aan het bouwen.

Kroegentocht in Cuijk is berucht. Erg veel mensen vanuit hier gaan er naar toe of ze combineren het met de optocht van Haps dinsdag (ook wel afbraakoptocht genoemd, enorm veel wagens.. Sta je ruim 2 uur te kijken voordat alles voorbij is).

Zelf ga ik veel optochten kijken oa verlichte optochten. Met name die in Berghem is altijd erg mooi.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 7:28

Oe ja.. t is alweer bijna zover!
Vroeger ging ik 5 dagen, maar weet niet of ik daar nu nog zin in heb :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 7:30

Ik heb er eigenlijk ook wel zin in Very Happy
Meestal ga ik 2 a 3 avonden.

Vorig jaar had ik een spaanse jurk gekocht die bij nader inzien toch niet lekker zat, inmiddels heb ik hem via Marktplaats verkocht. Wel jammer, maar ik hoop dit jaar wel echt iets leuks tegen te komen.
Meestal loop ik rond in een overall, maar ik heb ook weleens een jurkje gekocht.

Ik meteen eens rondneuzen op wat sites en als ik wat leuks vind zal ik het hier showen.

Dit jurkje heb ik nog liggen
Carnaval 2011 - Pagina 2 2137701


Laatst aangepast door Birgit op di 11 jan 2011 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 7:33

Mijn vriend is trouwens een tijdje lid geweest van een cv, maar is er een tijd geleden mee gestopt.
De groep waar hij bij zat is een loopgroep en ik vind de dingen die ze maken nooit zo bijzonder. Ze steken er ook niet zo heel veel tijd in.

Ik heb zelf nooit de behoefte gehad om bij een cv te gaan, ik zou de optocht niet willen lopen en ik heb ook geen zin om te bouwen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik carnaval pas vier sinds ik verkering heb met mijn vriend, hij komt echt uit een carnavalsdorp en zo ben ik er in gerold.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Angela_1986 di 11 jan 2011 - 7:42

Fred schreef:
minoessepoes schreef:
toetje_ schreef:Ik woon ook in een dorp in de buurt, meer de kant van druten op. Ken je dat?
Ja daar gingen wij 1 keer in de zoveel tijd stappen! Dan regelde we een taxibusje en gingen met een hele groep daarheen! Waren mooie tijden haha

Woon jij in Z, waar we vroeger de Morgenzon onveilig maakten? Ik woonde nog net in Gelderland in W.

De Morgenzon ligt toch echt in een Brabants dorp erg dichtbij mij in de buurt.. Overigens bestaat de discotheek niet meer..

W. in Gelderland ben ik ook vaak te vinden. Ten minste als je het grote dorp bedoelt dat zowat vast is gegroeid of aan het groeien is met Nijmegen. Damn, wat is zijn ze daar een hoop huizen (hele wijken) aan het bouwen.

Kroegentocht in Cuijk is berucht. Erg veel mensen vanuit hier gaan er naar toe of ze combineren het met de optocht van Haps dinsdag (ook wel afbraakoptocht genoemd, enorm veel wagens.. Sta je ruim 2 uur te kijken voordat alles voorbij is).

Zelf ga ik veel optochten kijken oa verlichte optochten. Met name die in Berghem is altijd erg mooi.

:affraid: 2 uur?!? Wow! In het dorp waar ik woon mag je 'blij' zijn als je 'n half uurtje staat te kijken. De kleinere dorpen er omheen hebben vaak 'n langere optocht haha!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Fred di 11 jan 2011 - 7:56

@ Angela dat ligt echt aan de dag wanneer de optocht is. Die van Haps is op een dinsdag en dan is er nergens anders in de regio een optocht. Dus alle wagens (ook van de grotere plaatsen) gaan daar naar toe. De grote dorpen (hoofd dorpen van de diverse gemeentes) houden hun optocht op zondag hier in de buurt. Die zijn veel kleiner. Op zondag ga ik lang niet altijd naar een optocht kijken omdat ik een dag later maandag het over grote deel in mijn eigen dorp kan zien en die optocht duurt ook meestal wel een uur (heeft zelfs een maximum voor het aantal buitendorpse deelnemers want anders wordt ie te groot en passen al die wagens niet meer op de route... haha..
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  SoGood di 11 jan 2011 - 8:00

Ik vind het altijd wel leuk, maar nuchter zou ik het eerlijk gezegd ook niet trekken. Wel vind ik het heel vervelend dat het zo druk is, hele busladingen vol met mensen van boven de rivieren!

De muziek vind ik trouwens echt verschrikkelijk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 8:02

Welke muziek vind je dan verschrikkelijk Sogood? Of gewoon alles? Laughing
Ik vind zelf de skihut muziek wel erg leuk, maar houd niet van blaaskappelen e.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  SoGood di 11 jan 2011 - 8:04

Birgit schreef:Welke muziek vind je dan verschrikkelijk Sogood? Of gewoon alles? Laughing
Ik vind zelf de skihut muziek wel erg leuk, maar houd niet van blaaskappelen e.d.

Eigenlijk gewoon alles! Ga jij altijd in E-L of kom je ook naar B?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 8:10

In ga in Prinsenbeek smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Fred di 11 jan 2011 - 8:18

Ik hoop eigenlijk altijd dat er veel oude happy hardcore voorbij komt op de carnavalswagens en in discotheken...

Helaas is dat over het algemeen niet echt geval. In de optocht nog wel.

Happy hardcore vind ik vrolijke muziek en eigenlijk best wel bij carnaval passen. Nederlandstalig maak je me met carnaval ook niet zo blij mee...
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Bliss di 11 jan 2011 - 8:29

Ik vier ook al jaren carnaval, eigenlijk ben ik er wel mee opgegroeid (op de basisschool werd het ook altijd al gevierd). Niks met verenigingen of wat dan ook, de afgelopen jaren ben ik meestal twee dagen geweest (en heb ook een aantal jaren meegelopen in de optocht, zonder wagen). Ik kom uit de Achterhoek en ook al woon ik daar nu niet meer, ik ga er zeker weer heen voor de carnaval! Wil het dit jaar twee dagen vieren, maar ik moet dan een dag vrij hebben van mn werk en dat is nogal een probleem... Het móét gewoon lukken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Zwoesj di 11 jan 2011 - 10:15

Dan ben ik erg benieuwd uit welke plaats uit de achterhoek je komt Bliss. Ik werk daar nu, en ze zijn er inderdaad erg fanatiek.

Ik kom uit het westen, daar vieren ze niet echt iets van Carnaval. Maar sta op het punt om naar een dorp te verhuizen waar het zeg maar begint in de regio, dus denk dat ik er dit jaar niet aan onderuit kom.. Zal me er maar eens aan over moeten geven denk ik
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 10:20

Fred schreef:
minoessepoes schreef:
toetje_ schreef:Ik woon ook in een dorp in de buurt, meer de kant van druten op. Ken je dat?
Ja daar gingen wij 1 keer in de zoveel tijd stappen! Dan regelde we een taxibusje en gingen met een hele groep daarheen! Waren mooie tijden haha

Woon jij in Z, waar we vroeger de Morgenzon onveilig maakten? Ik woonde nog net in Gelderland in W.

De Morgenzon ligt toch echt in een Brabants dorp erg dichtbij mij in de buurt.. Overigens bestaat de discotheek niet meer..

W. in Gelderland ben ik ook vaak te vinden. Ten minste als je het grote dorp bedoelt dat zowat vast is gegroeid of aan het groeien is met Nijmegen. Damn, wat is zijn ze daar een hoop huizen (hele wijken) aan het bouwen.

Kroegentocht in Cuijk is berucht. Erg veel mensen vanuit hier gaan er naar toe of ze combineren het met de optocht van Haps dinsdag (ook wel afbraakoptocht genoemd, enorm veel wagens.. Sta je ruim 2 uur te kijken voordat alles voorbij is).

Zelf ga ik veel optochten kijken oa verlichte optochten. Met name die in Berghem is altijd erg mooi.

Waar woon jij dan?
De kroegentoch in Cuijk wil ik ook nog een keer doen, maar ik vind het zonde dat ik die dag hier dan moet missen. Wij hebben hier dan nog drie optochten.
Berghem is idd een hele mooie optocht! Dat is echt niet te vergelijken met de optochten hier, terwijl berghem maar 10 km verderop is.
Vroeger ging ik daar altijd heen, maar nu ben ik er al jaren niet geweest, ik loop ze tegenwoordig liever.
En twee uur lijkt me wel een normale tijd voor een optoch toch?
Zoals ik al zei loop ik ze altijd alleen en wij staan meestal 1 tot 2 uur te wachten (opstellen) tot we kunnen beginnen en de optoch lopen zelf duurt dan ook ongeveer 2 uur.

@angela, zonde! ik denk dat carnaval heel anders is als je niet drinkt. Niet dat je altijd per se alcohol nodig hebt om plezier te hebben, maar het hoort er toch wel een beetje bij.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Jordana di 11 jan 2011 - 10:21

Birgit schreef:In ga in Prinsenbeek smile

Altijd keigezellig daar Very Happy

Sogood schreef:
Birgit schreef:Welke muziek vind je dan verschrikkelijk Sogood? Of gewoon alles? Laughing
Ik vind zelf de skihut muziek wel erg leuk, maar houd niet van blaaskappelen e.d.

Eigenlijk gewoon alles! Ga jij altijd in E-L of kom je ook naar B?

Ik ging vroeger altijd naar E-L. Was in een grote sportzaal?? Was altijd wel keigezellig

Ja denk dat ik dit jaar maar gewoon een krat bier voor de voordeur zet, (zelf sterke drank) en dan zo de optocht bekijk
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 - Pagina 2 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum