voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Haha nillis hopelijk werken die ovulatietesten voor jou wel
Ach als het goed is moeten ze het gewoon allemaal doen. Misschien was mijn lijf gewoon nog steeds ontregeld.
Gelukkig dat het goed gaat met alyssa.
Linnie hou jij via ff een tempkaartje bij?
Bolus nee je kan ze niet dwingen ach ja volgende keer beter.
Gelukkig vond je dat het gesprek met je vader goed ging... knap van je dat jij je zo sterk kon houden zeg.
Wel spannend met je baan nog dus... ach dat is een zorg voor volgend jaar.
All ik vraag me vandaag iets af. Misschien zie ik weer spoken, maar het spookt ook door mijn hoofd, maar hoe ziet jullie slijm eruit na de eisprong? en hebben jullie dan ook nog steeds menstruatiekramp of juist niet?
Ach als het goed is moeten ze het gewoon allemaal doen. Misschien was mijn lijf gewoon nog steeds ontregeld.
Gelukkig dat het goed gaat met alyssa.
Linnie hou jij via ff een tempkaartje bij?
Bolus nee je kan ze niet dwingen ach ja volgende keer beter.
Gelukkig vond je dat het gesprek met je vader goed ging... knap van je dat jij je zo sterk kon houden zeg.
Wel spannend met je baan nog dus... ach dat is een zorg voor volgend jaar.
All ik vraag me vandaag iets af. Misschien zie ik weer spoken, maar het spookt ook door mijn hoofd, maar hoe ziet jullie slijm eruit na de eisprong? en hebben jullie dan ook nog steeds menstruatiekramp of juist niet?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
N.a.v uitspraken in dit topic over dat je bepaalde dingen niet mag eten tijdens een zwangerschap, vraag ik mij af wat voor soort dingen je nou precies niet mag eten dan. En waar kan je hier betrouwbare info over vinden?
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Jeetje Slaatje wat een gedoe joh.. Vervelend ook dat ze niets zeiden over het vocht dat ze gezien hebben. Ik duim voor je dat het snel beter gaat! Ook met je vader..
@all: ik kon afgelopen dinsdag al testen maar heb sinds zaterdag wat bruinig spul elke dag dus wil het nog even in de gaten houden. Het is nog geen ongesteldheid geworden zoals ik die ken dus houd nog een klein beetje hoop. Ik heb wel al de testen gehaald bij de kruidvat dus als het zo blijft ga ik vrijdagochtend testen.
@all: ik kon afgelopen dinsdag al testen maar heb sinds zaterdag wat bruinig spul elke dag dus wil het nog even in de gaten houden. Het is nog geen ongesteldheid geworden zoals ik die ken dus houd nog een klein beetje hoop. Ik heb wel al de testen gehaald bij de kruidvat dus als het zo blijft ga ik vrijdagochtend testen.
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
amber22 schreef:Met Alyssa is alles goed! ze is erg druk met haar werk, vandaar hier minder aanwezig.
Ze is vorige week begonnen met medicatie om haar menstruatie weer op te wekken en daarna begint ze weer met clomid.
Fijn dat het goed gaat!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
mezzoforte schreef:N.a.v uitspraken in dit topic over dat je bepaalde dingen niet mag eten tijdens een zwangerschap, vraag ik mij af wat voor soort dingen je nou precies niet mag eten dan. En waar kan je hier betrouwbare info over vinden?
Op de site van het voedingscentrum!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:mezzoforte schreef:N.a.v uitspraken in dit topic over dat je bepaalde dingen niet mag eten tijdens een zwangerschap, vraag ik mij af wat voor soort dingen je nou precies niet mag eten dan. En waar kan je hier betrouwbare info over vinden?
Op de site van het voedingscentrum!
Thanks!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@ Pussycat: Ja heb van de dokter een temperatuurkaart gekregen, kan je ook aangeven hoe je ovuleert (veel, weinig). Vind het wel handig.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
@ Miccie, spannend hoor. Zal duimen
@ Pussycat, ik heb altijd veel en wisselend slijm, dus kan je niet helpen.
@ all, zo zit lekker even op de bank, Hebben vanavond een half uur met T gefietst en toen nog even een half uur hard gelopen en daarna lekker onder de zonnebank. Nu dus lekker gedoucht en klaar om zo naar bed te gaan. Vanmiddag nog even bij mijn hoogzwangere schoonzus op bezoek geweest en was leuk, maar oh wat wil ik ook graag weer zwanger zijn. Vorige keer waren we samen zwanger.
@ Pussycat, ik heb altijd veel en wisselend slijm, dus kan je niet helpen.
@ all, zo zit lekker even op de bank, Hebben vanavond een half uur met T gefietst en toen nog even een half uur hard gelopen en daarna lekker onder de zonnebank. Nu dus lekker gedoucht en klaar om zo naar bed te gaan. Vanmiddag nog even bij mijn hoogzwangere schoonzus op bezoek geweest en was leuk, maar oh wat wil ik ook graag weer zwanger zijn. Vorige keer waren we samen zwanger.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Zo, eens even bijlezen en op iedereen (hoop ik) reageren:
Nillis Hoe gaat het met de stof die je moet leren, lukt het allemaal een beetje? En heb je al wat minder last van je menstruatie? Lekker aan de klus dus weer. Haha.
SB Ik ben het even kwijt, sorry, maar zit je zonder werk? En wil het lukken met het aanmelden bij uitzendbureau's en met solliciteren? Dat gevoel wat jij hebt, heb ik ook hoor. Echt vreselijk rammelende eierstokken. En omdat we dus eigenlijk hadden besloten er even voor een maand of twee mee te stoppen...of het gaat lukken weet ik nog niet. Ik voel me eindelijk weer wat beter na meer dan een week pijnklachten en heb nogal zin om mijn lieve schat te bespringen Mensturatie loopt zo ongeveer op zijn einde, en de pijn is nog niet weg, dus zal nog even geduld moeten hebben.
Smaragdje Hoe gaat het met jou?
Highway En met jou?
Limburg85 Lijkt me vervelend als je geen pillen kan slikken. Misschien kan je op een andere manier aan je folium komen? Hoe gaat het verder met je?
PC Hoe staat het bij jou?
Linnie85 Hoe bevalt het om te testen?
bolus26 Wat vervelend hoe het er op je werk aan toe gaat. Gelukkig heb je nog een contract van een jaar. Hopelijk gaat het volgend jaar weer beter daar. Wanneer denken jullie te gaan verhuizen?
Mezzoforte Heb je al een beetje bij kunnen lezen over de voeding?
Miccie Wat spannend, heeft de menstruatie al doorgezet, of blijft hij uit?
Muisje Hoe voel jij je?
all, hier gaat het ietsje beter. Ik heb twee dagen aan de morfine gezeten. Daar ben ik mee gestopt. Ik lag de hele dag alleen maar voor apegapen in bed te slapen, en als ik wakker was, lag ik te vechten om wakker te blijven. Daarbij was ik kotsmisselijk, maar kwam het er helaas niet uit. Ik kreeg ook nog eens geen hap door mijn keel en zelfs drinken was lastig. Ik ben er nu dus mee gestopt. De pijn is gelukkig wat minder, nu even wachten tot het laxeermiddel gaat werken. Mijn moeder zei net aan de telefoon dat ik eindelijk weer een stuk helderder klink, en dat na een week.....
Nillis Hoe gaat het met de stof die je moet leren, lukt het allemaal een beetje? En heb je al wat minder last van je menstruatie? Lekker aan de klus dus weer. Haha.
SB Ik ben het even kwijt, sorry, maar zit je zonder werk? En wil het lukken met het aanmelden bij uitzendbureau's en met solliciteren? Dat gevoel wat jij hebt, heb ik ook hoor. Echt vreselijk rammelende eierstokken. En omdat we dus eigenlijk hadden besloten er even voor een maand of twee mee te stoppen...of het gaat lukken weet ik nog niet. Ik voel me eindelijk weer wat beter na meer dan een week pijnklachten en heb nogal zin om mijn lieve schat te bespringen Mensturatie loopt zo ongeveer op zijn einde, en de pijn is nog niet weg, dus zal nog even geduld moeten hebben.
Smaragdje Hoe gaat het met jou?
Highway En met jou?
Limburg85 Lijkt me vervelend als je geen pillen kan slikken. Misschien kan je op een andere manier aan je folium komen? Hoe gaat het verder met je?
PC Hoe staat het bij jou?
Linnie85 Hoe bevalt het om te testen?
bolus26 Wat vervelend hoe het er op je werk aan toe gaat. Gelukkig heb je nog een contract van een jaar. Hopelijk gaat het volgend jaar weer beter daar. Wanneer denken jullie te gaan verhuizen?
Mezzoforte Heb je al een beetje bij kunnen lezen over de voeding?
Miccie Wat spannend, heeft de menstruatie al doorgezet, of blijft hij uit?
Muisje Hoe voel jij je?
all, hier gaat het ietsje beter. Ik heb twee dagen aan de morfine gezeten. Daar ben ik mee gestopt. Ik lag de hele dag alleen maar voor apegapen in bed te slapen, en als ik wakker was, lag ik te vechten om wakker te blijven. Daarbij was ik kotsmisselijk, maar kwam het er helaas niet uit. Ik kreeg ook nog eens geen hap door mijn keel en zelfs drinken was lastig. Ik ben er nu dus mee gestopt. De pijn is gelukkig wat minder, nu even wachten tot het laxeermiddel gaat werken. Mijn moeder zei net aan de telefoon dat ik eindelijk weer een stuk helderder klink, en dat na een week.....
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Mijn man en ik werken allebei in de zorg en onregelmatig, dus dat maakt dat we nog al eens wisselend van elkaar werken.
Mijn man heeft nu wel weer een contract voor 32uur nog niet vast.
Ik heb nog geen vaste baan. Heb nu een contract voor 20 uur nog tot juni en daarbij doe ik verschillend oproepwerk. Nu schrijf ik mij in bij 2 uitzendbureau's en hoop ik dat ik wat vaker aan het werk kan. Het is anders zo lastig, om regelmatig aan het werk te zijn.
W.s. hebben ze wel een vacature voor me bij het uitzendbureau. Voor 36 uur maar dat is in een zorghotel. Nu heb ik geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen.
Vanmiddag intake bij een ander uitzendbureau.
@ Slaatje; kan me voorstellen dat dat niet fijn voelt die morfine. Is ook nogal heftig!
Maar fijn dat het wat beter gaat. Hopen dat je snel van de pijn af bent.
@nillis; Vreemd dan dat je schoonzus alweer zwanger is en jij het ook zo graag wilt terwijl je de vorige keer samen was. Hopen dat het voor jullie ook snel werkelijkheid mag worden!
Mijn man heeft nu wel weer een contract voor 32uur nog niet vast.
Ik heb nog geen vaste baan. Heb nu een contract voor 20 uur nog tot juni en daarbij doe ik verschillend oproepwerk. Nu schrijf ik mij in bij 2 uitzendbureau's en hoop ik dat ik wat vaker aan het werk kan. Het is anders zo lastig, om regelmatig aan het werk te zijn.
W.s. hebben ze wel een vacature voor me bij het uitzendbureau. Voor 36 uur maar dat is in een zorghotel. Nu heb ik geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen.
Vanmiddag intake bij een ander uitzendbureau.
@ Slaatje; kan me voorstellen dat dat niet fijn voelt die morfine. Is ook nogal heftig!
Maar fijn dat het wat beter gaat. Hopen dat je snel van de pijn af bent.
@nillis; Vreemd dan dat je schoonzus alweer zwanger is en jij het ook zo graag wilt terwijl je de vorige keer samen was. Hopen dat het voor jullie ook snel werkelijkheid mag worden!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Hi meiden,
Een poging van mij om weer mee te schrijven :-). Ik zit nu op dag 29, ik vermoed dat het deze ronde niet raak is, dan zou ik wel verbaasd zijn. Heb wel een paar klachten maar dat is mezelf volgens mij voor de gek houden ;-).
Highway helaas helpt dat ook niet en daarbij zie ik er intussen ook tegen op om medicijnen te nemen. Ik heb foliumzuur wel in huis, dit keer van AH merk en die zijn klein en ga het toch weer proberen, sowieso als ik weet dat ik zwanger ben.
Pussycat balen dat je je man niet meer heb kunnen verleiden, wanneer wil hij er wel weer voorgaan?
Wel goed als die pillen echt zouden werken en je je eisprong nu eerder heb.
Nillis ik kan met heel veel moeite inmiddels wel ibuprofen slikken (zeg niet hoe, helemaal achter in mijn keel stoppen slikken en veel water na drinken), daarvoor had ik ook vaak drankjes of kauwtabletten of loste ik het op.
In welke ronde zit jij nu? En welke ovulatietesten heb je besteld?
Alyssa fijn dat alles goed met je gaat!
Linnie hoe gaat het temperaturen, heb je al verschil in je temperatuur gemerkt?
Bolus ik vind die wachttijd ook zo irritant, je moet dan weer 2 weken geduld hebben, sowieso irritant dat je maar zo weinig kans per maand heb.
Balen zeg van je werk. Moet je volgend jaar een vast contract? Hopelijk gaat het tegen die tijd beter.
Snel gegaan met jullie huis zeg!
Wat voor gesprek heb je gehad met je vader? Heb dat gemist.
Miccie hopelijk is het vals alarm, wanneer wil je gaan testen eventueel?
Slaatje hier is er veel spanning rondom de rechtszaak , verder een druk weekend gehad omdat R. 1 is geworden en hij is al sinds zaterdag goed ziek en huilt ontzettend veel en verder op het wachtbankje, 36 dagen is wel lang wachten haha.
Fijn dat het iets beter met je gaat, hopelijk voel je straks weer meer beter als de laxeermiddel gaat werken. Vanaf wanneer ben je dat gaan gebruiken?
SB heb je al te horen gekregen of je contract wordt verlengd of niet? Dat zou wel erg balen zijn! Hopelijk heb je snel weer vast werk, dat lijkt me toch het fijnste maar tot die tijd zijn uitzendbureaus wel fijn, je heb tenminste iets en wie weet komt er wel iets vast uit.
Een poging van mij om weer mee te schrijven :-). Ik zit nu op dag 29, ik vermoed dat het deze ronde niet raak is, dan zou ik wel verbaasd zijn. Heb wel een paar klachten maar dat is mezelf volgens mij voor de gek houden ;-).
Highway helaas helpt dat ook niet en daarbij zie ik er intussen ook tegen op om medicijnen te nemen. Ik heb foliumzuur wel in huis, dit keer van AH merk en die zijn klein en ga het toch weer proberen, sowieso als ik weet dat ik zwanger ben.
Pussycat balen dat je je man niet meer heb kunnen verleiden, wanneer wil hij er wel weer voorgaan?
Wel goed als die pillen echt zouden werken en je je eisprong nu eerder heb.
Nillis ik kan met heel veel moeite inmiddels wel ibuprofen slikken (zeg niet hoe, helemaal achter in mijn keel stoppen slikken en veel water na drinken), daarvoor had ik ook vaak drankjes of kauwtabletten of loste ik het op.
In welke ronde zit jij nu? En welke ovulatietesten heb je besteld?
Alyssa fijn dat alles goed met je gaat!
Linnie hoe gaat het temperaturen, heb je al verschil in je temperatuur gemerkt?
Bolus ik vind die wachttijd ook zo irritant, je moet dan weer 2 weken geduld hebben, sowieso irritant dat je maar zo weinig kans per maand heb.
Balen zeg van je werk. Moet je volgend jaar een vast contract? Hopelijk gaat het tegen die tijd beter.
Snel gegaan met jullie huis zeg!
Wat voor gesprek heb je gehad met je vader? Heb dat gemist.
Miccie hopelijk is het vals alarm, wanneer wil je gaan testen eventueel?
Slaatje hier is er veel spanning rondom de rechtszaak , verder een druk weekend gehad omdat R. 1 is geworden en hij is al sinds zaterdag goed ziek en huilt ontzettend veel en verder op het wachtbankje, 36 dagen is wel lang wachten haha.
Fijn dat het iets beter met je gaat, hopelijk voel je straks weer meer beter als de laxeermiddel gaat werken. Vanaf wanneer ben je dat gaan gebruiken?
SB heb je al te horen gekregen of je contract wordt verlengd of niet? Dat zou wel erg balen zijn! Hopelijk heb je snel weer vast werk, dat lijkt me toch het fijnste maar tot die tijd zijn uitzendbureaus wel fijn, je heb tenminste iets en wie weet komt er wel iets vast uit.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Slaatje fijn dat het beter met je gaat.
SB ooh zo, nou in de zorg heb je gelukkig altijd werk
Limburg Leuk dat je weer mee komt doen :-)
Vanaf volgende maand wil mijn vriend er trouwens wel weer gewoon voor gaan hoor
Gelukkig maar, want met nog een maand extra was ik het niet eens geweest. Alleen in vind het onzin, want als het dan raak is en de baby komt bijvoorbeeld 2 á 3 weekjes eerder dan wordt hij/zij alsnog geboren op de verjaardag van onze dochter maar goed ik ga hem niet wijzer maken dan hij is.
Hier alles goed. Ik zit nu 4 dagen na mijn eisprong en voel natuuuurlijk weer echt van álles pfff.
Dus dat zal wel een slecht teken zijn
Vooral veel krampjes, maar goed dat zullen mijn darmen wel zijn. En soms steken in liezen, maar volgens mij heb ik dat anders ook wel.
SB ooh zo, nou in de zorg heb je gelukkig altijd werk
Limburg Leuk dat je weer mee komt doen :-)
Vanaf volgende maand wil mijn vriend er trouwens wel weer gewoon voor gaan hoor
Gelukkig maar, want met nog een maand extra was ik het niet eens geweest. Alleen in vind het onzin, want als het dan raak is en de baby komt bijvoorbeeld 2 á 3 weekjes eerder dan wordt hij/zij alsnog geboren op de verjaardag van onze dochter maar goed ik ga hem niet wijzer maken dan hij is.
Hier alles goed. Ik zit nu 4 dagen na mijn eisprong en voel natuuuurlijk weer echt van álles pfff.
Dus dat zal wel een slecht teken zijn
Vooral veel krampjes, maar goed dat zullen mijn darmen wel zijn. En soms steken in liezen, maar volgens mij heb ik dat anders ook wel.
Pussycat- Ratel
Limburg, gefeliciteerd met jullie ventje! Of is de ticker verlopen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower thanx maar de ticker is verlopen en heb nog geen nieuwe aangemaakt, hij is afgelopen maandag 1 jaar geworden.
Pussycat hopelijk houd je lichaam je niet weer voor de gek. Wel fijn dat na deze ronde jullie er weer voorgaan, was het maar 1 ronde? Mannen ;-).
Pussycat hopelijk houd je lichaam je niet weer voor de gek. Wel fijn dat na deze ronde jullie er weer voorgaan, was het maar 1 ronde? Mannen ;-).
Limburg85- Ratel
Ja 1 ronde omdat ik dan uitgerekend zou zijn met kerst haha.
En nog geen 2 weken later is onze dochter ook al jarig natuurlijk....
Als hij iets in zijn hoofd heeft....
Maar we hebben wel gewoon sex gehad 2 en 4 dagen voor eisprong
Alleen op de dag van eisprong zelf niet. Nou ja als het zo is dan is het zo zegt hij, maar hij wilde niet ''extra ons best doen''. En de komende maanden weer wel. Dus.... tja.
Jullie inderdaad nog gefeliciteerd met jullie zoon had er helemaal overheen gelezen. Hebben jullie een leuke dag gehad'?
En nog geen 2 weken later is onze dochter ook al jarig natuurlijk....
Als hij iets in zijn hoofd heeft....
Maar we hebben wel gewoon sex gehad 2 en 4 dagen voor eisprong
Alleen op de dag van eisprong zelf niet. Nou ja als het zo is dan is het zo zegt hij, maar hij wilde niet ''extra ons best doen''. En de komende maanden weer wel. Dus.... tja.
Jullie inderdaad nog gefeliciteerd met jullie zoon had er helemaal overheen gelezen. Hebben jullie een leuke dag gehad'?
Pussycat- Ratel
Pussycat je kunt natuurlijk ook eerder bevallen ach ja mannen gelukkig is deze ronde snel voorbij voor je (hoop ik).
Thanx. R. is ziek sinds zaterdag dus die heeft er niks van meegekregen :-(.
Thanx. R. is ziek sinds zaterdag dus die heeft er niks van meegekregen :-(.
Limburg85- Ratel
Ooh wat zielig wat heeft ie?
Hopelijk knapt hij snel op.
Haha ja mijn man denkt dat ik niet eerder beval, want met onze dochter liep ik ook tot 41+1.
Haha logisch toch nou ja het moet eerst ook maar eens lukken.
15 of 16 april moet ik weer ongesteld worden. Dus is zo voorbij inderdaad.
Jij ook bijna...
Hopelijk knapt hij snel op.
Haha ja mijn man denkt dat ik niet eerder beval, want met onze dochter liep ik ook tot 41+1.
Haha logisch toch nou ja het moet eerst ook maar eens lukken.
15 of 16 april moet ik weer ongesteld worden. Dus is zo voorbij inderdaad.
Jij ook bijna...
Pussycat- Ratel
Pussycat hij heeft buikgriep, sinds zaterdagochtend overgeven en water dunne luiers, niet willen eten, niet veel fut, heel veel huilen en 1 dag koorts gehad. Inmiddels zitten we al op dag 6 en het gaat gelukkig wel beter maar nog niet zo goed dat hij naar het kdv en uit huis kan ik ook niet, verschrikkelijk :-(.
Hier denkt iedereen juist wel dat ik eerder ga bevallen, we maken er zelfs al grapjes over haha. Iedereen bij de schoonfamilie heeft het er over dat wij weer de 1e zullen zijn waar een kindje komt en mijn mans zus zit in Amerika (peettante van de kids) en komt in oktober terug na 2 jaar en ze zei je mag echt niet eerder uitgerekend zijn dan dat ik terug komt, als ik gelijk zwanger was geraakt in de 1e ronde dan zou ze net in NL zijn maar als ik weer eerder zou bevallen (bij R. precies gered tot 37 weken) dan zou ze er nog niet bij zijn
Hier denkt iedereen juist wel dat ik eerder ga bevallen, we maken er zelfs al grapjes over haha. Iedereen bij de schoonfamilie heeft het er over dat wij weer de 1e zullen zijn waar een kindje komt en mijn mans zus zit in Amerika (peettante van de kids) en komt in oktober terug na 2 jaar en ze zei je mag echt niet eerder uitgerekend zijn dan dat ik terug komt, als ik gelijk zwanger was geraakt in de 1e ronde dan zou ze net in NL zijn maar als ik weer eerder zou bevallen (bij R. precies gered tot 37 weken) dan zou ze er nog niet bij zijn
Limburg85- Ratel
heb zojuist een ovulatietest gedaan van 1.23 testen.nl
Had een heeeeel licht streepje dus negatief. Morgen t/m zondag ook testen, heb zondag m'n ei geloof ik. Verder geen nieuws. De ovulatietesten die ik heb zijn hele kleine stripjes trouwens.
Had een heeeeel licht streepje dus negatief. Morgen t/m zondag ook testen, heb zondag m'n ei geloof ik. Verder geen nieuws. De ovulatietesten die ik heb zijn hele kleine stripjes trouwens.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Haha en zal je zien dat je dan dik overtijd gaat lopen
Ach joh je weet het toch niet het kan zomaar anders bij een volgende zwangerschap.
Beterschap voor jullie zoontje.
muurvlinder Dat is inderdaad negatief. Gebruik je deze ronde voor het eerst ovutesten? En vandaag dag 1 van testen...?
Ach joh je weet het toch niet het kan zomaar anders bij een volgende zwangerschap.
Beterschap voor jullie zoontje.
muurvlinder Dat is inderdaad negatief. Gebruik je deze ronde voor het eerst ovutesten? En vandaag dag 1 van testen...?
Pussycat- Ratel
@ slaatje, fijn dat het iets beter gaat. Ik ga nu zo beginnen met mijn studie. heb nog een uurtje voordat ik naar het werk moet.
@ Limburg85, nog gefeliciteerd met jullie zoontje en wat jammer dat hij ziek is en dat het ook al zolang duurt. Beterschap dan nog.
@ Muurvlindertje, ik krijg als het goed is vandaag de ovulatietesten van sensitest binnen en begin dan volgende week woensdag met testen.
@ pussycat, ongemerkt blijf je dus altijd bezig met alle krampjes en twee dag voor je ei kan nog prima. Volgens mij kan zaad 5 dagen in leven blijven. Dus wie weet. het is gewoon elke maand weer spannend en zul je net zien ben je net deze maand zwanger geworden.
@ all, nou ik ga aan de studie en heb daarna een late dienst. Tot de volgende keer.
@ Limburg85, nog gefeliciteerd met jullie zoontje en wat jammer dat hij ziek is en dat het ook al zolang duurt. Beterschap dan nog.
@ Muurvlindertje, ik krijg als het goed is vandaag de ovulatietesten van sensitest binnen en begin dan volgende week woensdag met testen.
@ pussycat, ongemerkt blijf je dus altijd bezig met alle krampjes en twee dag voor je ei kan nog prima. Volgens mij kan zaad 5 dagen in leven blijven. Dus wie weet. het is gewoon elke maand weer spannend en zul je net zien ben je net deze maand zwanger geworden.
@ all, nou ik ga aan de studie en heb daarna een late dienst. Tot de volgende keer.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Ik had vanmorgen laat op de morgen een heel licht tweede streepje op de ovulatietest. Ik weet dat die dan negatief is, maar zegt het wel wat? Een tijdje terug heb ik het namelijk ook al een keer gedaan en toen bleef hij wel spierwit.
Ik vraag me namelijk af of er al weer een cyclus op gang begint te komen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Haha nillis dat zei ik ook al tegen mijn vriend. Maar hij denkt dat het wel mee zal vallen, omdat we wel vaker voor mijn ei sex hebben gehad en volgens mij niet erop (misschien ook wel, maar toen deed ik nog niet met testen en ik had geeeeen idee wanneer ik een eisprong had.) Ik ga echt lachen als ik zwanger ben en met kerst uitgerekend ben
Maar ja zul je zien dat het niet zo is grrrr ik haaaaaat wachten.
Succes met je studie.
Maar ja zul je zien dat het niet zo is grrrr ik haaaaaat wachten.
Succes met je studie.
Pussycat- Ratel
blondje1313 schreef:Ik had vanmorgen laat op de morgen een heel licht tweede streepje op de ovulatietest. Ik weet dat die dan negatief is, maar zegt het wel wat? Een tijdje terug heb ik het namelijk ook al een keer gedaan en toen bleef hij wel spierwit.
Het zegt geen ene drol
Je hebt de ene dag nou eenmaal meer lh in je urine dan een andere keer. Vraag me niet waarom. Zie een foto van mijn testjes op pagina 59. Wat wel zo is, is dat de test een paar uur voor de lh piek wel donkerder kan worden, maar als jij 1 á 2 keer test per dag valt dit niet altijd op (moet je maar net goed testen) of 5 keer per dag ofzo
Wat wel zo is: met sensitest varieerde de kleuren dus heel erg. En deze voor de eerste keer Z&K geprobeerd en op alle dagen was ie nauwelijks zichtbaar. Op dag 13 ites donkerder dag was rond 12:00 uur. Maar op dag 14 was hij om 8:00 uur al knalpositief. Dus waarschijnlijk liep hij heel snel op na 12:00 uur op dag 13. Heel duidelijk dus.
Pussycat- Ratel
@Slaatje: het heeft nog niet doorgezet. Nog net zoals de laatste dagen alleen iets minder geworden..
@Limburg85: Ik ga morgenochtend testen dus spannend! Mijn man en ik zijn beide vrij morgen dus we kunnen dan samen wachten op de uitslag van de test hahaha..
@Limburg85: Ik ga morgenochtend testen dus spannend! Mijn man en ik zijn beide vrij morgen dus we kunnen dan samen wachten op de uitslag van de test hahaha..
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012