Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Ugly Betty do 8 maa 2012 - 22:12

Linda, gefeliciteerd!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Vlinderjoy do 8 maa 2012 - 22:18

Gefeliciteerd Linda !! cheers
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Limburg85 do 8 maa 2012 - 22:35

Bolus er word toch behoorlijk verbouwd dan! Ik moet er niet meer aan denken al moet hier de zolder nog gedaan worden en het liefst zou ik boven ook een andere vloer willen, dezelfde als we beneden hebben laten leggen afgelopen zomer.

Nillis geen idee, hoop het wel voor je. Beterschap!

Linnie geen idee of het ook oraal kan, is dat niet minder betrouwbaar? Bij koorts meten is het wel minder betrouwbaar.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blondje1313 do 8 maa 2012 - 23:06

Linnie, oraal is veel minder nauwkeurig en het gaat om best kleine temperatuurveranderingen, dus 'moet' het echt anaal.
En ook elke morgen op hetzelfde tijdstip voordat je opstaat.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Annie24 vr 9 maa 2012 - 0:15

blondje1313 schreef:Linnie, oraal is veel minder nauwkeurig en het gaat om best kleine temperatuurveranderingen, dus 'moet' het echt anaal.
En ook elke morgen op hetzelfde tijdstip voordat je opstaat.

+1
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Puzzle vr 9 maa 2012 - 1:16

Lind@, gefeliciteerd!

Weegschaal, jammer meis! hoop snel weer wat van je te horen! voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  L!ND@ vr 9 maa 2012 - 1:18

Bedankt voor alle felicitaties! Ik denk dat ik maar ga verkassen naar een ander topic...Ik hoop jullie daar snel tegen te komen!!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 1:21

L!ND@ schreef:Bedankt voor alle felicitaties! Ik denk dat ik maar ga verkassen naar een ander topic...Ik hoop jullie daar snel tegen te komen!!!

Totzooootjesssssssssssssssss

Gast
Gast

Bericht  slaatje vr 9 maa 2012 - 21:09

Zo, hier dan eindelijk mijn reacties. Weer even terug lezen en tegelijkertijd reageren.

Linda Wat zagen jullie er mooi uit! Leuk dat jij ook foto's hebt gestuurd. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Helemaal super voor jullie!!!

Bolus Ik heb je pm niet gekregen. Hoe gaat het met je, heeft je menstruatie inmiddels doorgezet? Balen dat je negatief getest hebt. hug hug

Limburg Hoe is het bij jou? Ook balen van je test, inmiddels al ongesteld? Ik werk als recetioniste bij een oranistatie voor opvang van mensen met een dak of thuisloos verleden. Wij proberen ze door middel van plaatsing in crisiopvang op weg te helpen naar begeleid wonen om zo hun leven weer op de rit te krijgen.
Bij deze organistie is ook een opzichzelfstaand project opgericht (i.m.a.g.opr.oje.ct) Dit om het i.m.ago van da.k en th.uis.loz.en te verbeteren. Dmv voorl.ichtin.gen vertel je je levensverhaal om beter tot mensen door te kunnen dringen en bijv studen op hulpve.rleners een beter inzicht te krijgen hoe is het om in de hulpve.rlening te zitten. Hier ben ik vo.orlic.hts.ter van. Dit is op vrij.will.ige basis.

Pussycat Bij jou al iets in zicht? Wat raar van die testen zeg. Ik zou even niet meer weten wat ik je kan aanraden. Misschien naar de ha gaan om het daar te laten testen. Nog steeds geen menstruatie in zicht? hug hug

Triesje hoop dat je binnenkort weer wat meer tijd hebt om mee te klesten.

Puzzle Hoe is het met jou vandaag? Heb je een NOD Of NNOD? En wanneer ga je eventueel testen als je nog niet ongesteld bent?

Choco Dat was inderdaad een zeer aanwezige test Very Happy Hoe gaat het met jou?

Alyssa Wat goed van die lichtelijk positieve ovutest. Ik hoop dat de streep de komende dagen nog donkerder gaat worden! Hoe word hij nu dan? Aan de ene kant vind ik het wel moeilijk en raar om er twee maanden mee te stoppen. Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen. Ga in ieder geval niet terug aan de pil, omdat ik straks niet opnieuw wil ontpillen. Dus dat word condooms gebruiken. Zal ze zo geliljk even op het boodschappenlijstje zetten, menstruatie is inmiddels zo goed als over :P

Nillis Dank je wel meid. Hoe voel jij je inmiddels? Griep al wat gezakt?

Pien Spannend en welkom (terug :P )

Mezzoforte Hoop dat je een regelmatige cyclus zult hebben en natuurlijk dat je snel zwanger mag zijn!

SB Wij gaan nu voor twee maanden stoppen. Hoop voor je dat snel een andere, leuke baan met meer uren zult vinden.

Weegschaal Ook hier nog even. Heel jammer dat je even afstand neemt, maar ook zeer begrijpelijk. Als er iets is, als je even van je af wilt schrijven ofzo, mag je me altijd pmen, mailen of wat je dan ook wilt. Hoop je natuurlijk zeer snel te verwelkomen met goed nieuws!!! hug hug hug

JaneDoe Lekker klussen, doe jullie best hug Ben benieuwd wat er gaat gebeuren woensdag. Geef je groot gelijk dat je alsnog gaat. Hoop dat je goed nieuws te horen krijgt. En natuurlijk draaien mijn duimen al voor je dat je snel je ei zult hebben en dat je deze maand zwanger zult zijn.

Linnie Succes met temperaturen!

UB en Amber Hoe is het met jullie?

Vinderjoy En hoe gaat het met jou?

Zo hehe, ik ben erdoorheen cheers Willen jullie ajb iets minder posten? Haha. Hier eigenlijk weinig nieuws. Menstruatie is weer bijna over, dus zo maar even condooms aanschaffen, een paar familiepakken ofzo :P Gister hebben lief en ik een weekendje weg naar Antwerpen geboekt. Vreselijk veel zin om er even uit te zijn en er ook best wel aan toe. Wens jullie allemaal een megaweekend. Nog leuke plannen?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nina86 vr 9 maa 2012 - 22:24

@ Lind@ gefeliciteerd!!!!!cheers

Hier vandaag mijn nod! Ik heb eigenlijk niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar ook niet het gevoel dat ik zwanger ben. Lekker vaag haha. Heel misschien dat ik vanmiddag ga testen en anders morgenochtend. Alleen gisteravond een beetje misselijk geweest en een raar gevoel bij mn slokdarm, alsof ik de hele tijd tegen maagzuur aan zit. Maar goed we zullen zienvoor een kindje 2012 - Pagina 20 561177 Heb alleen rot geslapen, dacht de hele tijd dat ik ongesteld was geworden, maar dat was dus niet zo.

@ Puzzle hoe is het bij jou?? Ik zal voor je duimen en voor alle andere meiden die aan het wachten zijn voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888 voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  SleepingBeauty vr 9 maa 2012 - 23:35

@ Slaatje: Jammer dat je nu even 2 maanden moet wachten, maar het is voor het goede doel Wink Wanneer gaan jullie naar Antwerpen. Heerlijk vooruitzicht!! Geniet ervan meid!
Hopelijk zijn de 2 maanden snel om voor jullie..

@ nina: spannend! Ben benieuwd naar je test...

Hier geen nieuws...
Ik was gisteren zo handig om mijn telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, en nu ben ik alles kwijt Sad behalve de foto's die ik er graag af wil hebben en wat nog steeds niet is gelukt op en of andere manier...heel raar...
Nu wil ik mijn contacten weer synchroniseren en wil dat weer niet Sad argh! Zit ik daar al een tijd mee te klooien, denk dat ik maar ff wacht tot mijn mannetje er weer is die kan dat vast regelen... (hoop ik) Embarassed
Baal een beetje van het weer, we wilden gaan straten, maar het regent hier pijpestelen!
Verder weinig nieuws waar dit topic overgaat haha...alleen frustraties vd telefoon!

Fijne dag allemaal!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  nillis za 10 maa 2012 - 2:27

@ SB, hier ook frustratie, maar dan niet om een telefoon, maar om m'n eisprong. zie all

@ slaatje, mijn griep is weer bijna over, ben nog wat slapjes, maar gaat alweer beter.

Als het goed is heb ik dit weekend of maandag mij ei, maar het oud bloed is nu echt doorgezet en echt bloed en moet gewoon weer tampons gebruiken. Hier baal ik zo van, want wilde echt klussen, maar met een ongi doe ik dat dus niet. GRRRRRRRRRRR
Wat als ik nu mijn ei weer mis, zijn we weer een maand verder. Baal even van mijn cyclus.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Puzzle za 10 maa 2012 - 2:30

nina86 schreef:@ Lind@ gefeliciteerd!!!!!cheers

Hier vandaag mijn nod! Ik heb eigenlijk niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar ook niet het gevoel dat ik zwanger ben. Lekker vaag haha. Heel misschien dat ik vanmiddag ga testen en anders morgenochtend. Alleen gisteravond een beetje misselijk geweest en een raar gevoel bij mn slokdarm, alsof ik de hele tijd tegen maagzuur aan zit. Maar goed we zullen zienvoor een kindje 2012 - Pagina 20 561177 Heb alleen rot geslapen, dacht de hele tijd dat ik ongesteld was geworden, maar dat was dus niet zo.

@ Puzzle hoe is het bij jou?? Ik zal voor je duimen en voor alle andere meiden die aan het wachten zijn voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888 voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888

Hier ook nog niks! Vandaag wel misselijk gevoel en buikpijn, maar niet echt ongesteldheids buikpijn zeg maar, maar gewoon niet lekker zijn/ darmkrampen.
Verder nog geen tekenen dat er iets komt.
Ben gewoon bang om te testen Embarassed, maar misschien morgen toch doen.

Hoop ook voor jou!!!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Pussycat za 10 maa 2012 - 4:36

Hey lieve meiden,

Ik zag dat er naar mij gevraagd is voor een kindje 2012 - Pagina 20 561177 zal even kort antwoorden, want heb eerlijk gezegd even geen zin om op iedereen te reageren. Kom net uit me werk.
Ik wil er toch even minder mee bezig zijn, dus zo nu en dan lees ik een beetje bij, maar ik hou me wel even op afstand.

Nou nog steeds geen bloed hier en ook geen tekenen dat het komt. Ik wacht nog maar even af. Ik neem aan dat als ik zwanger was en het zat niet goed dat ik vanzelf een keer ongesteld wordt of misschien sla ik wel een maand over en heb ik helemaal geen eisprong gehad deze maand ofzo.
Dus daarom ben ik er nu minder mee bezig in de hoop dat ik dan wel ongesteld word. Testen doe ik ook niet meer aan. Hooguit nog een keer aan het einde van de maand als ik dan nog niet ongesteld ben ofzo ik zie het wel.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 4:37

Pussycat schreef:Hey lieve meiden,

Ik zag dat er naar mij gevraagd is voor een kindje 2012 - Pagina 20 561177 zal even kort antwoorden, want heb eerlijk gezegd even geen zin om op iedereen te reageren. Kom net uit me werk.
Ik wil er toch even minder mee bezig zijn, dus zo nu en dan lees ik een beetje bij, maar ik hou me wel even op afstand.

Nou nog steeds geen bloed hier en ook geen tekenen dat het komt. Ik wacht nog maar even af. Ik neem aan dat als ik zwanger was en het zat niet goed dat ik vanzelf een keer ongesteld wordt of misschien sla ik wel een maand over en heb ik helemaal geen eisprong gehad deze maand ofzo.
Dus daarom ben ik er nu minder mee bezig in de hoop dat ik dan wel ongesteld word. Testen doe ik ook niet meer aan. Hooguit nog een keer aan het einde van de maand als ik dan nog niet ongesteld ben ofzo ik zie het wel.

Knufvoor een kindje 2012 - Pagina 20 699888

Gast
Gast

Bericht  nina86 za 10 maa 2012 - 7:29

Puzzle schreef:
nina86 schreef:@ Lind@ gefeliciteerd!!!!!cheers

Hier ook nog niks! Vandaag wel misselijk gevoel en buikpijn, maar niet echt ongesteldheids buikpijn zeg maar, maar gewoon niet lekker zijn/ darmkrampen.
Verder nog geen tekenen dat er iets komt.
Ben gewoon bang om te testen Embarassed, maar misschien morgen toch doen.

Hoop ook voor jou!!!

Nou ik heb vanmiddag getest en negatief. Ik had voor het eerst die testen van kruidvat gebruikt, 2 voor 5 euro. Maar ik vind ze niet zo fijn met dat pipetje enzo. Ik ga nu ook niet meer testen, gewoon maar afwachten. Verder nog niet echt een gevoel dat ik ongesteld ga worden, wie weet is mn cyclus deze maand wel langer. Heb jij een regelmatige cylus? Ik hoop dat je morgen een positieve test in handen hebt!!

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Puzzle za 10 maa 2012 - 7:41

Jammer Nina. Dat is het beste wat we kunnen doen idd, afwachten!
Nee ik heb PCO, dus helemaal geen "cyclus" van mezelf. Met behulp van medicijnen heb ik nu wel eisprong.

ps, heb nog niet getest, morgen misschien
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Highway za 10 maa 2012 - 12:26

Linda: gefeliciteerd

Ego: vanavond tegen mijn gevoel in toch ongesteld geworden ( 2 licht positieve testen gehad) dus dat is wel even een tegenvaller maar zet me wel weer met beide benen op de grond. Ik moet me niet zo laten meeslepen door mijn gevoel smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  mezzoforte za 10 maa 2012 - 22:33

Nou ik ben dus afgelopen vrijdag ongesteld geworden. Ik kon me niet meer exact herinneren welke week ik nou precies gestopt was met de pil (beetje dom niet opgeschreven), maar het zou kunnen betekenen dat mijn cyclus ofwel meteen perfect regelmatig is, of dat het exact 1 week extra is nu voor de 1e keer.
Ik ga het in ieder geval nu wel allemaal goed bijhouden Laughing

Ik heb in dit topic wat gelezen over ovulatietesten, maar ik vroeg me af of het echt nodig is deze te gebruiken? Ik wist heel eerlijk gezegd niet dat ze er waren, en dacht (misschien heel naïef) van "dat komt vanzelf wel goed" angel
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Muis za 10 maa 2012 - 22:35

Highway, balen meis. Zeker als je gevoel wat anders zegt!

Lind@, gefeliciteerd! Bij jullie is het vlot gegaan hè.

Meiden, heb een vraag. Ik ben nu een maand bezig met ovu testen, maar heb mijn ei nog niet gevonden denk ik. Heel vaak blijft hij wit en soms wordt hij lichtjes roze. Gister was er een duidelijke lichte streep, maar 5 uur later was hij weer heel licht. Ik heb al een aantal dagen zere borsten/tepels. En ook al 2 dagen rekbaar slijm (geen idee of dit telt, want met al dat seksen kan ik het niet meer zo goed bijhouden wat voor slijm het is Embarassed) sorry voor de details, maar ben toch wel erg nieuwsgierig of dit dan mijn ei is. De ovutest was donkerder maar zeker niet knalpositief, maar de andere symptomen lijken er wel op vind ik. Vanochtend was de test bijna wit. Help?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  nina86 za 10 maa 2012 - 22:54

Puzzle schreef:Jammer Nina. Dat is het beste wat we kunnen doen idd, afwachten!
Nee ik heb PCO, dus helemaal geen "cyclus" van mezelf. Met behulp van medicijnen heb ik nu wel eisprong.

Ik ben benieuwd puzzle of je al getest hebt. Maar had jij wel menstruatie uit jezelf?
Hier nog niks te zien. Ik denk als ik maandag of dinsdag nog niet ongesteld ben ik nog een test ga doen.

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nina86 za 10 maa 2012 - 23:14

nina86 schreef:
Puzzle schreef:Jammer Nina. Dat is het beste wat we kunnen doen idd, afwachten!

Ik ben benieuwd puzzle of je al getest hebt. Maar had jij wel menstruatie uit jezelf?
Hier nog niks te zien. Ik denk als ik maandag of dinsdag nog niet ongesteld ben ik nog een test ga doen.
Jeeeeejjj ik las het in het andere topic puzzle!! Gefeliciteerd!! cheers
cheers geniet ervan meid!!!

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  bolus26 zo 11 maa 2012 - 0:14

gefeliciteerd puzzle! wat een goed nieuws!

ik ben nog steeds niet ongesteld maar testte vanmorgen weer negatief.Ben nu een week overtijd.

vanaf wanneer is t slim om de dokter te bellen? heb veel stofwisselingsproblemen,buikporblemen e.d. gehad in t verleden dus vandaar dat ik me dat nu al afvraag!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Limburg85 zo 11 maa 2012 - 2:23

Slaatje wat leuk een weekendje weg, wanneer willen jullie gaan?

Nina al ongesteld geworden? Balen dat je negatief heb getest.

SB balen van je telefoon, welke heb je? Ik heb een Blackberry en ben d’r totaal niet blij mee.

Nillis wat ontzettend rot dat je nu alweer ongesteld ben, dat verwacht je totaal niet!

Pussycat jammer dat je hier eventjes niet meer komt, hopelijk kun je er zo minder mee bezig zijn en heb je snel duidelijkheid!

Puzzel en? Ben je zwanger? Dat zou super zijn!

Highway wat ontzettend balen dat je toch ongesteld bent geworden terwijl je dat eigenlijk niet verwacht. Is toch logisch dat je je mee heb laten slepen, je wilt het graag.

Mezzoforte nu goed de periodes bijhouden. Ik was de 1e ronde ook netjes maar de 2e ronde niet, helaas zegt het dus niks :-(.
Ik vind ovulatietesten nu nog niet nodig, misschien als het een stukje langer gaat duren maar nu nog niet, zijn pas bezig.
Muis kan je helaas niet helpen, heb nog nooit ovulatietesten gebruikt , ik zou zeggen veel plezier vanavond (als dat natuurlijk gaat) ;-).

Bolus wat onzettend balen! Hopelijk heb je snel duidelijkheid want dit is ook niks. Nu is het nog erg vroeg om te bellen denk, ik zou het nog even aankijken.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Weegschaal zo 11 maa 2012 - 4:44

NaamLeeftijdGaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje
Linnie198526/28December 2010nog niet zwanger1e kindje
Puzzle28/28Januari 2011Zwanger!1e kindje
Alyssa24/26Februari 2011nog niet zwanger1e kindje
Weegschaal26/27Maart 2011nog niet zwanger1e kindje
Triesje198328/36Maart 2011nog niet zwanger2e kindje
Yasmine30/36April/mei 2011nog niet zwanger2e kindje
Viva20/21Juli 2011Zwanger!2e kindje
Pussycat23/25Augustus 2011nog niet zwanger 2e kindje
Ugly Betty23/24Oktober 2011Zwanger!1e kindje
Janedoe26/27Oktober 2011nog niet zwanger1e kindje
Nillis29/30November 2011nog niet zwanger2e kindje
Vlinderjoy24/27November 2011nog niet zwanger1e kindje
Slaatje33/41November 2011nog niet zwanger 1e kindje
Zonnetje25/25Januari 2012nog niet zwanger1e kindje
SleepingBeauty24/27Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
Pandora29/30Januari 2012Zwanger!2e kindje
Bolus26/26Januari 2012nog niet zwanger1e kindje
VintageJanuari 2012nog niet zwanger1e kindje
Boekenwurm28/28Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
Myloon30/29Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
Muis24/29Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
Tweeling25/32Januari 2012 Zwanger!1e kindje
Limburg8526/31Januari 2012 nog niet zwanger2e kindje
Nina8625/26Januari 2012nog niet zwanger 1e kindje
Smaragdje22/29Januari 2012nog niet zwanger2e kindje
Flower_L26/29Februari 2012Nog niet zwanger2e kindje
L!ND@27/28
februari 2012Zwanger!2e kindje
MAS25/26Februari 2012Zwanger!1e kindje
Roos26/27Maart 2012nog niet zwanger2e kindje
Highway28/27Maart 2012nog niet zwanger1e kindje
Pearl 24/24April 2012nog niet zwanger1e kindje
Anniej_S24/28April/mei 2012 Zwanger! 2e kindje
Spetterdespat28/26April/Mei 2012Nog niet zwanger1e kindje
blondje131331/29April/Mei 2012Nog niet zwanger2e kindje
FryskeFlinter25/29april/mei 2012nog niet zwanger1e kindje
Sanne-8427/27Mei 2012nog niet zwanger1e kindje
sabje27/30Mei 2012nog niet zwanger2e kindje
Emma_29 juni 2012nog niet zwanger1e kindje
Muurvlindertje26/30juni/juli 2012nog niet zwanger1e kindje
BirgitJuli 2012nog niet zwanger1e kindje
Mom-Of-229/35eind 2012nog niet zwanger3e kindje

Laatst aangepast door Weegschaal op zo 11 maa 2012 - 4:49; in totaal 1 keer bewerkt
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud