Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 39 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Smaragdje do 5 apr 2012 - 5:39

@ Miccie, spannend! Wat zegt jouw gevoel?

@ Limburg, hoop voor jou dat het wel raak is! Waarom denk jij van niet? Je mannetje al opgeknapt?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 do 5 apr 2012 - 5:50

Nillis werkse!

Miccie spannend ben erg benieuwd. Mijn man hoef volgens hem niet bij de test te zijn, die doe ik dus ook altijd alleen, de vorige keer dat hij positief was geloofde hij hem ook niet eens haha.

Smaragdje ik denk dat ik deze maand mijn eisprong eerder heb gehad dan ik had gedacht en toen hebben we geen sex gehad.
Jij niet meer ongesteld?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linnie1985 do 5 apr 2012 - 6:19

Het temperaturen gaat prima en bevalt goed. Wel vroeg wakker worden ook als je vrij bent, maar dan ga ik daarna gewoon verder slapen.

Toen ik net begon teste ik gelijk al het hoogste. Vannochtend ging hij ook alweer omhoog, dus ik hoop dat het morgen ook weer stijgt, want dan doe ik een ovutest om zekerheid te hebben dat ik mn ei heb.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Smaragdje do 5 apr 2012 - 6:24

@ Limburg, ah, jammer. Volgende ronde dan! Worden wij gewoon weer gelijk zwanger! Hahaha. Bijna niet meer ongesteld. Het doet het dus goed deze keer, hahaha. Het werkt nog Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  blondje1313 do 5 apr 2012 - 6:25

Ik dacht dat je temperatuur steeg na de ovulatie, maar dat weet ik niet zeker meer, is bijna 1,5 geleden dat ik getemperatuurd heb....
(Maar dan ben je dus te laat met de ovulatietests)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Linnie1985 do 5 apr 2012 - 6:27

blondje1313 schreef:Ik dacht dat je temperatuur steeg na de ovulatie, maar dat weet ik niet zeker meer, is bijna 1,5 geleden dat ik getemperatuurd heb....

Als hij stijgt, betekend het dat ik mijn ei heb, zo had de dokter mij dat uitgelegd.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 do 5 apr 2012 - 6:42

gegoogled:

Op het moment van de ovulatie zakt de temperatuur bij de meeste vrouwen
een beetje. Vervolgens zo’n 12 tot 24 uur na de ovulatie stijgt deze met
0,2 tot 0,5 graad en kun je deze stijging waarnemen in
de temperatuurcurve. En dan komen we direct bij het grote nadeel van de
temperatuurmethode. Je ziet deze stijging pas als je eisprong al
voorbij is.

Gebruik je ook fertility friend ofzo om de gegevens bij te houden, ik vond dat best wel handig.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Amber- do 5 apr 2012 - 6:43

Linnie1985 schreef:
blondje1313 schreef:Ik dacht dat je temperatuur steeg na de ovulatie, maar dat weet ik niet zeker meer, is bijna 1,5 geleden dat ik getemperatuurd heb....

Als hij stijgt, betekend het dat ik mijn ei heb, zo had de dokter mij dat uitgelegd.

Klopt inderdaad wat blondje zegt, je temperatuur stijgt pas nadat je de eisprong hebt gehad.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Linnie1985 do 5 apr 2012 - 6:51

amber22 schreef:
Linnie1985 schreef:

Klopt inderdaad wat blondje zegt, je temperatuur stijgt pas nadat je de eisprong hebt gehad.

Ok, naja dan hoop ik zoiezo dat die 2 dagen achter elkaar seks ook al een beetje geholpen heeft LOL.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Miccie do 5 apr 2012 - 6:57

@smaragdje: ik weet het niet zo goed. Ben wel steeds heel erg moe. Alleen de afgelopen week die bruine afscheiding vind ik apart. Ik ben dan toch wel wat onzeker. Maar ach we zien het morgen wel en anders gaan we in april er weer vol tegenaan :-)
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Miccie do 5 apr 2012 - 20:46

Helaas, test was negatief. Niet over te twijfelen ook haha.. Geen licht streepje te vinden..
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  slaatje do 5 apr 2012 - 20:56

Balen Miccie, waar heb je mee getetst?

Volgende maand beter :-)

Hier gaat het steeds beter. Ik kan eindelijk weer normaal eten zonder misselijk te worden. Dus heeft mijn schat gister McDonalds voor me meegenomen:-) Het laxeren werkt ook goed, is gelukkig niet zo heftig dat ik de hele dag op de wc zit, maar wat er uit moet, komt er uit :-)
Menstruatie doet wel erg vreemd deze maand. Zo spontaan en plotsklaps en heftig als hij er in ene was, is hij ook weer weg. Erg vind ik het niet, wel raar. Maar goed, de kans dat ik mijn vriend weer eens kan bespringen komt steeds dichterbij. Haha. Nog heel even de pijn afwachten :P

Ik wens alle dames een mega gezellig paasweekend toe hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Miccie do 5 apr 2012 - 21:05

slaatje schreef:Balen Miccie, waar heb je mee getetst?

Hier gaat het steeds beter. Ik kan eindelijk weer normaal eten zonder misselijk te worden. Dus heeft mijn schat gister McDonalds voor me meegenomen:-) Het laxeren werkt ook goed, is gelukkig niet zo heftig dat ik de hele dag op de wc zit, maar wat er uit moet, komt er uit :-)
Menstruatie doet wel erg vreemd deze maand. Zo spontaan en plotsklaps en heftig als hij er in ene was, is hij ook weer weg. Erg vind ik het niet, wel raar. Maar goed, de kans dat ik mijn vriend weer eens kan bespringen komt steeds dichterbij. Haha. Nog heel even de pijn afwachten :P

Ik wens alle dames een mega gezellig paasweekend toe voor een kindje 2012 - Pagina 39 699888

Ik heb getest met Kruidvat. Toch vind ik het wel vreemd dat mijn menstruatie niet zo was als normaal. Heb geen rood gezien, alleen maar bruin en de afgelopen 2 weken was ik super moe. Maar inderdaad, we gaan weer aan de slag haha smile
Ik ben over een maand jarig dus dat zou een leuk verjaardagscadeautje zijn smile

Fijn dat het bij jou beter gaat. Laxeren heb ik vroeger ook gehad en vond dat verschrikkelijk, maar het lucht vaak wel op hihi. Succes ermee!
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  slaatje do 5 apr 2012 - 21:27

Miccie schreef:

Ik wens alle dames een mega gezellig paasweekend toe voor een kindje 2012 - Pagina 39 699888

Ik heb getest met Kruidvat. Toch vind ik het wel vreemd dat mijn menstruatie niet zo was als normaal. Heb geen rood gezien, alleen maar bruin en de afgelopen 2 weken was ik super moe. Maar inderdaad, we gaan weer aan de slag haha smile
Ik ben over een maand jarig dus dat zou een leuk verjaardagscadeautje zijn smile

Fijn dat het bij jou beter gaat. Laxeren heb ik vroeger ook gehad en vond dat verschrikkelijk, maar het lucht vaak wel op hihi. Succes ermee!

Maar kan het niet zo zijn dat je dan toch te vroeg getest hebt? Of zit je misschien heel erg in de stress ofzo. Want bruin verlies is toch niet echt een menstuatie ofzo. Is je cylus wel regelmatig (sorry, ik kan je ticker niet zien als ik aan het reageren ben) Ik ga nu even een schietgebedje naar boven doen voor je. Een vervroegd verjaardagscadeautje voor je bestellen :P

Ik heb ook eerder moeten laxeren, maar dat was met clean prep voor zo'n vervelend onderzoek, waarbij ze een slang in je kont steken. Op een gegeven moment had ik echt een brandende anus. Ik vind het nu echt wel meevallen en er valt mee te leven, zelfs mee te werken, dus ik hoop volgende week weer lekker aan de slag te kunnen. Heb het gevoel een hele week gemist te hebben.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Miccie do 5 apr 2012 - 22:16

slaatje schreef:
Miccie schreef:

Ik heb getest met Kruidvat. Toch vind ik het wel vreemd dat mijn menstruatie niet zo was als normaal. Heb geen rood gezien, alleen maar bruin en de afgelopen 2 weken was ik super moe. Maar inderdaad, we gaan weer aan de slag haha voor een kindje 2012 - Pagina 39 561177
Ik ben over een maand jarig dus dat zou een leuk verjaardagscadeautje zijn voor een kindje 2012 - Pagina 39 561177

Maar kan het niet zo zijn dat je dan toch te vroeg getest hebt? Of zit je misschien heel erg in de stress ofzo. Want bruin verlies is toch niet echt een menstuatie ofzo. Is je cylus wel regelmatig (sorry, ik kan je ticker niet zien als ik aan het reageren ben) Ik ga nu even een schietgebedje naar boven doen voor je. Een vervroegd verjaardagscadeautje voor je bestellen :P

Ik heb ook eerder moeten laxeren, maar dat was met clean prep voor zo'n vervelend onderzoek, waarbij ze een slang in je kont steken. Op een gegeven moment had ik echt een brandende anus. Ik vind het nu echt wel meevallen en er valt mee te leven, zelfs mee te werken, dus ik hoop volgende week weer lekker aan de slag te kunnen. Heb het gevoel een hele week gemist te hebben.

Ik ben in januari gestopt met de pil en mijn cyclus is twee keer precies 31 dagen geweest. Dat zou betekenen dat ik afgelopen dinsdag weer ongesteld moest worden. Afgelopen zaterdag begon het ineens met allemaal bruin spul en dat is niet meer weggegaan. Dat zou betekenen dat het deze maand op 28 dagen zat. Ik weet het dus niet. Ik houd het gewoon in de gaten en anders van de week nog een keertje testen. Heb er tenslotte 2 gehaald haha. Stress heb ik niet echt gehad. Meer spanning van of het raak zal zijn of niet.

Oeh zo'n slang erin was inderdaad niet fijn. Dat voelt heel vervelend Sad Ik hoop ook dat het snel voorbij is voor je zodat jullie ook weer aan de slag kunnen smile
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  slaatje do 5 apr 2012 - 22:48

Miccie schreef:
slaatje schreef:
Miccie schreef:

Ik heb getest met Kruidvat. Toch vind ik het wel vreemd dat mijn menstruatie niet zo was als normaal. Heb geen rood gezien, alleen maar bruin en de afgelopen 2 weken was ik super moe. Maar inderdaad, we gaan weer aan de slag haha voor een kindje 2012 - Pagina 39 561177
Ik ben over een maand jarig dus dat zou een leuk verjaardagscadeautje zijn voor een kindje 2012 - Pagina 39 561177

Ik ben in januari gestopt met de pil en mijn cyclus is twee keer precies 31 dagen geweest. Dat zou betekenen dat ik afgelopen dinsdag weer ongesteld moest worden. Afgelopen zaterdag begon het ineens met allemaal bruin spul en dat is niet meer weggegaan. Dat zou betekenen dat het deze maand op 28 dagen zat. Ik weet het dus niet. Ik houd het gewoon in de gaten en anders van de week nog een keertje testen. Heb er tenslotte 2 gehaald haha. Stress heb ik niet echt gehad. Meer spanning van of het raak zal zijn of niet.

Oeh zo'n slang erin was inderdaad niet fijn. Dat voelt heel vervelend Sad Ik hoop ook dat het snel voorbij is voor je zodat jullie ook weer aan de slag kunnen smile

Aha, daar kan het idd aan liggen. Geloof dat je lichaam ongeveer een half jaar nodig heeft om te ontpillen en je cyclus ook zo lang nodig heeft om zonder hormonen op gang te komen. Mijn cyclus is vrij regelmatig, maar werd steeds wat langer. Behalve deze maand dus, toen was het ineens weer 28 dagen.
Ga vanavond nog eens met mijn vriend praten wat we doen. We zouden afgelopen maand en aankomende maand eigenlijk even een stop zetten op het zwanger worden ivm de bruiloft op 12-12-12. Alleen merk ik dat ik er veel moeite mee heb. Ik weet niet precies hoe hij erover denkt. Misschien idee om dat vanavond eens te bespreken :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puzzle vr 6 apr 2012 - 0:49

Miccie, jammer!
Slaatje, ben blij voor je dat het beter gaat! Laxeren lucht idd vaak op en hoop dat dit hetgene was waar je last van had.

Jullie ook allemaal alvast een goed paas-weekend!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Miccie vr 6 apr 2012 - 4:21

@slaatje: Kan me jouw gevoel wel voorstellen. Hopelijk wil je vriend er toch voor gaan. succesmet het gesprek :-)
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mezzoforte vr 6 apr 2012 - 4:27

@Slaatje Ja heb wat bijgelezen en wat geleerd hoor! Komt meer bij kijken dan ik dacht. Ik wist niet meer dan dat je natuurlijk geen alcohol moet drinken en niet teveel cafeïne binnen moet krijgen enzo. En had wel eerder gehoord dat je bepaalde dingen niet mocht eten, maar had echt geen flauw idee hoe of wat Embarassed Fijn dat het weer iets beter met je gaat en je lekker van de Mac kon genieten Very Happy

@Miccie Jammer dat de test niet positief was, wel spannend elke ronde. Ik zit nu zelf te twijfelen of ik zal gaan testen of niet....

mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Muurvlindertje vr 6 apr 2012 - 5:45

Volgens berekeningen (gemiddelde en laatste cyclus) heb ik zondag m'n ei. Gister en vandaag een ovulatietest (heel dun stripje van 1.23test) gedaan, beiden negatief. Licht Control streepje, geen teststreep. Vind t wel verrotte testen eigenlijk. Iemand ervaring met deze? Geloof dat het dezelfde flutstrookjes als die van sensitest zijn.
Als ik geen ei meet, ga ik de dokter bellen, ook omdat ik elke 5 weken maar 1-2 dagen wat bloed/bruin verlies en meer niet. Ben bang dat ik eigenlijk helemaal geen eisprong heb! We gaan lekker aan de klus dit weekend... Hoop dat t lukt. Is 2de keer dat we s.eks gaan hebben op verwachte eisprong (als ik die dus heb).
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Miccie vr 6 apr 2012 - 6:12

Mezzoforte: wanneer is jouw Nod? Veel succes :-) ik zal voor je duimen..
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Limburg85 vr 6 apr 2012 - 6:17

Miccie dat is balen! Hopelijk te vroeg getest en anders hopen dat je snel ongesteld word zodat jullie verder kunnen.

Slaatje wat fijn dat het weer een stuk beter gaat? En lekker Mc Donalds, krijg er gelijk zin in haha. Hoelang (of hoe kort) ben je ongesteld geweest?

Muurvlindertje balen dat je nog geen positieve ovulatie testen heb, kan het niet aan het merk ovulatietesten liggen? En de dokter bellen kan natuurlijk altijd!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  mezzoforte vr 6 apr 2012 - 7:03

@ Miccie Dat zou vandaag zijn als mijn cyclus regelmatig verloopt.... maar dat weet ik nog niet zo goed, aangezien ik pas een paar maanden gestopt ben met de pil, en de eerste keer de data niet goed bijgehouden heb. Daarom twijfel ik ook over testen :P (heb er wel al een paar in huis liggen hoor)
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  bolus26 vr 6 apr 2012 - 7:20

jammer van de negatieve test! ik word er ook vreselijk onzeker van, ben je wel of niet zwanger, of gewoon overtijd omdat je nog aant ontpillen bent en heb je uberhaupt wel een ei dat springt!Rolling Eyes

jullie hebben weer een boel bijgeschreven hoor! ik kan het even niet meer bijhouden allemaal!

fijn dat t weer wat beterg aat slaatje,als je al Mac kan eten! zo n onderzoek is niet fijn nee,maar ik vond een slang inslikken nog veel vreselijker!

gisteravond naar mis saigon geweest (musical) super mooi! vandaag meer klussen en poetsen.

vriendin van mij had van daag 20 weken echo en krijgt een meisje! superleuk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SleepingBeauty vr 6 apr 2012 - 7:36

@ Slaatje fijn dat je je al beter voelt!

@ all
Morgen dagje werken! En dan 's avonds naar een muziek avond.
Mijn man gaat uitzending(radio) maken en ik ga met mijn moeder daar lekker lopen.
M'n moeder belde dat ze mee ging, dus dat is wel gezellig, anders loop je daar ook zo alleen....
verder weinig nieuws van deze kant. Rustig avondje manlief is al aan het voorbereiden.
Ga zo ff lekker badderen denk ik en dan wil ik nog een stukje de passion kijken.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud