voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Weegschaal schreef:@ FF; Gezellig je nichtje aan het logeren! Kan je vast oefenen En toch wel spannend bij jou hoor, er is toch wel een kans aanwezig... Hoop dat je er wel uit komt met je schoonmoeder, kon je het daarvoor wel met haar vinden?
Ik kon het altijd heel erg goed met haar vinden. En het zal vast ook wel weer goed komen. Ik zie het wel positief in eigenlijk. En wat de spanning betreft, die blijft nog wel even.. Hehe, een meisje van 4 is toch wat anders dan een baby vanaf het begin hebben. Ik ben nu ook wel moe na een hele dag op sjouw te zijn.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
@ FF; Dan is het helemaal fijn om het uit te praten, zal dan idd wel goed komen! En zo ben je vast thuis in de kleuterleeftijd, kan me voorstellen dat je moe bent!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@ SB, de oma van mijn vriend was inderdaad overleden. Op 87 jarige leeftijd. Vanmorgen de begrafenis gehad. Wat een zware dienst hebben jullie gehad. Ik ben katholiek opgevoed maar als ik die teksten hoor in een dienst, daar kan ik niets mee en wordt ik alleen maar verdrietig van. Hoe ging je sollicitatie?
@ FF, Leuk je nichtje op bezoek. Snel gaan testen, want ben nieuwsgierig. Succes in ieder geval. Ik ben door voor het tweede gesprek, maar weet nog niet wanneer die is.
@ MAS, heel voorzichtig gefeliciteerd. Spannend hoor.
@ Pussycat, hoe gaat het bij jou?
@ Highway, succes met klussen?
@ Alyssa, spannend hoor donderdag. Ben benieuwd. Hoe laat moet je er zijn?
@ Weegschaal, wij klussen ook gewoon om de dag en wil ook niet verder met ovutesten werken. Ben bang dat ik er dan nog meer mee bezig ben dan ik nu al ben.
@ all, vanmorgen begrafenis gehad en nu weer lekker thuis. verder niet zoveel bijzonderheden. Het klopt toch dat je dag van ongesteldheid, de eerste is van een nieuwe cyclus?
@ FF, Leuk je nichtje op bezoek. Snel gaan testen, want ben nieuwsgierig. Succes in ieder geval. Ik ben door voor het tweede gesprek, maar weet nog niet wanneer die is.
@ Weegschaal, wij klussen ook gewoon om de dag en wil ook niet verder met ovutesten werken. Ben bang dat ik er dan nog meer mee bezig ben dan ik nu al ben.
@ all, vanmorgen begrafenis gehad en nu weer lekker thuis. verder niet zoveel bijzonderheden. Het klopt toch dat je dag van ongesteldheid, de eerste is van een nieuwe cyclus?
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
nillis schreef:@ SB, de oma van mijn vriend was inderdaad overleden. Op 87 jarige leeftijd. Vanmorgen de begrafenis gehad. Wat een zware dienst hebben jullie gehad. Ik ben katholiek opgevoed maar als ik die teksten hoor in een dienst, daar kan ik niets mee en wordt ik alleen maar verdrietig van. Hoe ging je sollicitatie?
Klopt
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ Nillis; Dat klopt idd. Toch altijd vervelend, een begrafenis.
Hier nog steeds vruchtbaar slijm aanwezig. Dat betekend dus dat ik over 2 weken of zwanger of ongesteld ben, dus dat komt mooi uit aangezien mijn man dan een week in het buitenland zit voor zijn werk. Missen we iig geen kans
Hier nog steeds vruchtbaar slijm aanwezig. Dat betekend dus dat ik over 2 weken of zwanger of ongesteld ben, dus dat komt mooi uit aangezien mijn man dan een week in het buitenland zit voor zijn werk. Missen we iig geen kans
Weegschaal- Kletskop
Bolus, het is nog eventjes afwachten tot overmorgen, dan weet ik pas met 100% zekerheid of de operatie geholpen heeft. Internet leerde mij namelijk dat je ook ongesteld kan worden zonder eisprong. Maar daar sta ik maar niet teveel bij stil, mijn positieve gevoel blijft overheersen, dus die echo gaat gewoon goed zijn! Spannend voor jou hoor, ik duim voor je!
FF, ik ben nog steeds énorm aan het duimen voor je! Lief dat jouw duimen ook voor mij draaien, hopen dat het allebei geluk brengt . Met mij gaat het verder erg goed hoor, zowel lichamelijk als mentaal voel ik me super! Wanneer wil je nou eigenlijk ook alweer gaan testen?
Puzzle, spannend, jij ook op het wachtbankje!
Smaragdje, wil je nog een keer een test doen of blijf je gewoon nog wat afwachten?
Nillis, je eerste dag van je menstruatie (met helderrood bloedverlies) is inderdaad de eerste dag van je cyclus. Ik moet donderdag om 14u komen, eerst bloed prikken en daarna echo.
Weegschaal, wel fijn dat jullie sowieso geen kans missen als je man in het buitenland is! Zal ik een testje naar je meebrengen de 17de?
All, ik heb weinig te melden eigenlijk haha. Ben sinds gisteren nog wat extra vitaminen aan het nemen, neem er nu ook vitamine E bij, zou goed zijn voor de vruchtbaarheid zei een collega die ook veel problemen heeft gehad om zwanger te worden. Baat het niet, dan schaadt het niet, dus ik neem nu zink, vitamine E en zwangerschapsvitaminen. Meer kan ik niet doen
De dames die al eerder follikelmetingen hebben gehad, hoe groot was jullie eitje rond dag 10/11 al? Was het in ieder geval duidelijk dat er al iets aan het groeien was? Ik heb natuurlijk wel eerder follikelmetingen gehad, maar zonder follikels
FF, ik ben nog steeds énorm aan het duimen voor je! Lief dat jouw duimen ook voor mij draaien, hopen dat het allebei geluk brengt . Met mij gaat het verder erg goed hoor, zowel lichamelijk als mentaal voel ik me super! Wanneer wil je nou eigenlijk ook alweer gaan testen?
Puzzle, spannend, jij ook op het wachtbankje!
Smaragdje, wil je nog een keer een test doen of blijf je gewoon nog wat afwachten?
Nillis, je eerste dag van je menstruatie (met helderrood bloedverlies) is inderdaad de eerste dag van je cyclus. Ik moet donderdag om 14u komen, eerst bloed prikken en daarna echo.
Weegschaal, wel fijn dat jullie sowieso geen kans missen als je man in het buitenland is! Zal ik een testje naar je meebrengen de 17de?
All, ik heb weinig te melden eigenlijk haha. Ben sinds gisteren nog wat extra vitaminen aan het nemen, neem er nu ook vitamine E bij, zou goed zijn voor de vruchtbaarheid zei een collega die ook veel problemen heeft gehad om zwanger te worden. Baat het niet, dan schaadt het niet, dus ik neem nu zink, vitamine E en zwangerschapsvitaminen. Meer kan ik niet doen
De dames die al eerder follikelmetingen hebben gehad, hoe groot was jullie eitje rond dag 10/11 al? Was het in ieder geval duidelijk dat er al iets aan het groeien was? Ik heb natuurlijk wel eerder follikelmetingen gehad, maar zonder follikels
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef: Weegschaal, wel fijn dat jullie sowieso geen kans missen als je man in het buitenland is! Zal ik een testje naar je meebrengen de 17de?
Haha, als je dan maar nog een extra test voor jezelf meebrengt
Weegschaal- Kletskop
@ Nillis;Ja het was echt een dienst om depri van te worden... Erg jammer! Nog gecondoleerd met jullie oma.
@Alyssa; spannend de controle.
@Weegschaal: fijn dat je maln niet nu wg is dan....haha Wat dort hij voor werk? Hij was toch wel vaker weg voor zijn werk?
@all mijn sollicitatie ging echt raar....ze stelden hele moeilijke vragen.. Echt over politiek enz en concurentie daar.... Pffff heb er niet zo`n fijn gevoel over....
Verder weinig te melden... Ben weer helemaal niet fit, vanmorgen hard gelopen en sindsdien ben ik weer zo misselijk en doen alle spieren mij zeer...
@Alyssa; spannend de controle.
@Weegschaal: fijn dat je maln niet nu wg is dan....haha Wat dort hij voor werk? Hij was toch wel vaker weg voor zijn werk?
@all mijn sollicitatie ging echt raar....ze stelden hele moeilijke vragen.. Echt over politiek enz en concurentie daar.... Pffff heb er niet zo`n fijn gevoel over....
Verder weinig te melden... Ben weer helemaal niet fit, vanmorgen hard gelopen en sindsdien ben ik weer zo misselijk en doen alle spieren mij zeer...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Hahaha Nee, dat is te vroeg voor mij om te testen, wil pas ten vroegste 2 weken na mijn eisprong testen. En ik denk niet dat je man het leuk vindt dat je zonder hem test We zullen wel wat anders verzinnen, dan testen doenWeegschaal schreef:Alyssa schreef: Weegschaal, wel fijn dat jullie sowieso geen kans missen als je man in het buitenland is! Zal ik een testje naar je meebrengen de 17de?
Haha, als je dan maar nog een extra test voor jezelf meebrengt
Alyssa- Prater
Weegschaal, goede timing, toch je kans kunnen benutten deze ronde dan.
ikzelf heb geen vruchtbare afscheiding ontdekt, vorige keer ook niet. ( weet niet of dat een goed teken is)
Alyssa, gaat helemaal goed komen die echo a.s donderdag! Doet me goed je positiviteit te lezen meid!
Alvast veel succes/ plezier!
ikzelf heb geen vruchtbare afscheiding ontdekt, vorige keer ook niet. ( weet niet of dat een goed teken is)
Alyssa, gaat helemaal goed komen die echo a.s donderdag! Doet me goed je positiviteit te lezen meid!
Alvast veel succes/ plezier!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
AArgh ik snap niks van die ovulatietesten... Volgens het foldertje staat dat als je cyclus 28 dagen is je op dag 11 moet beginnen... Maar afgelopen maand ben ik pas op dag 46 ongesteld geworden... Heb al 2 ovulatietesten gebruikt (heb mijn normale cyclus aangehouden), maar die waren negatief... Nu weet ik dus niet wanneer ik dan wel moet testen... Heb nog 5 testjes over...
Help!!!
Help!!!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie, denk dat je nog even door moet testen. bij een nette cyclus zou je rond dag 14 je eisprong hebben.
Misschien is het een idee om eerst met goedkopere testen te testen en als deze bijna positief zijn met de CB testen.. Scheelt wel in de kosten, vooral omdat je je eisprong even moet "zoeken"
Misschien is het een idee om eerst met goedkopere testen te testen en als deze bijna positief zijn met de CB testen.. Scheelt wel in de kosten, vooral omdat je je eisprong even moet "zoeken"
Puzzle- Prater
Puzzle, dankjewel, komt helemaal goed! Welke dat zit jij nu?
Linnie, je moet nu gewoon blijven doortesten hoor tot je je dus je ovulatie hebt. En als ze op zijn, gewoon weer andere (eventueel goedkopere?) kopen.
Linnie, je moet nu gewoon blijven doortesten hoor tot je je dus je ovulatie hebt. En als ze op zijn, gewoon weer andere (eventueel goedkopere?) kopen.
Alyssa- Prater
Ik reageer even op de laatste 2 bladzijden hoor, wordt anders een beetje veel...
@Roos Ik hoop gewoon dat je stiekem te vroeg hebt getest
@SB Jammer dat het zo'n zware dienst was, dan kijk je er heel anders tegenaan. Hoe voel je je nu? Hoe is je sollicitatie gegaan vandaag? Ah, ik zie het al! Jammer dat het zo'n raar gesprek was. Ben benieuwd naar hun reactie!
@FF Het doorslapen gaat eigenlijk heel erg goed. Dan voel je jezelf ook weer een beetje mens! Als ze zo gaat huilen, krijgt ze een kus en een aai over de bol en gaan we, op een matras, naast haar bed liggen. Dit leek eerder nooit te werken, ze werd dan alleen maar meer hysterisch. Nu dus wel, en zo zitten we vaak alweer een kwartier later op de bank. Heerlijk! Voor jou is het ook nog steeds spannend zeg, even afwachten dus. Wat leuk, een logee! Veel plezier nog samen! En ja....dat moederinstinct komt dan nog sneller. Hadden wij ook toen we oppasten op ons neefje
@Nillis Klopt hoor, de 1e dag van je menstruatie is de 1e dag van je cyclus. Twijfel je ergens aan?
@Weegschaal Dan kunnen we zo'n beetje samen testen! Fijn dat je man gewoon thuis is nu, have fun
@ Alyssa Zo, dat zijn heel wat vitamientjes! Hopelijk heb je er baat bij. Wat betreft follikels kan ik je niet helpen...
@All Nou, gisteren heb ik duidelijk mijn ei gehad, wat een steken!! Ook aardig wat vruchtbaar slijm gehad, kan dus niet missen. Nu maar hopen dat onze kluspogingen niet voor niks zijn geweest. Ach, en anders hebben we het in ieder geval gezellig gehad Ik kan nu dus helemaal gaan aftellen...Het kan mij niet snel genoeg 13 maart zijn!
@Roos Ik hoop gewoon dat je stiekem te vroeg hebt getest
@SB Jammer dat het zo'n zware dienst was, dan kijk je er heel anders tegenaan. Hoe voel je je nu? Hoe is je sollicitatie gegaan vandaag? Ah, ik zie het al! Jammer dat het zo'n raar gesprek was. Ben benieuwd naar hun reactie!
@FF Het doorslapen gaat eigenlijk heel erg goed. Dan voel je jezelf ook weer een beetje mens! Als ze zo gaat huilen, krijgt ze een kus en een aai over de bol en gaan we, op een matras, naast haar bed liggen. Dit leek eerder nooit te werken, ze werd dan alleen maar meer hysterisch. Nu dus wel, en zo zitten we vaak alweer een kwartier later op de bank. Heerlijk! Voor jou is het ook nog steeds spannend zeg, even afwachten dus. Wat leuk, een logee! Veel plezier nog samen! En ja....dat moederinstinct komt dan nog sneller. Hadden wij ook toen we oppasten op ons neefje
@Nillis Klopt hoor, de 1e dag van je menstruatie is de 1e dag van je cyclus. Twijfel je ergens aan?
@Weegschaal Dan kunnen we zo'n beetje samen testen! Fijn dat je man gewoon thuis is nu, have fun
@ Alyssa Zo, dat zijn heel wat vitamientjes! Hopelijk heb je er baat bij. Wat betreft follikels kan ik je niet helpen...
@All Nou, gisteren heb ik duidelijk mijn ei gehad, wat een steken!! Ook aardig wat vruchtbaar slijm gehad, kan dus niet missen. Nu maar hopen dat onze kluspogingen niet voor niks zijn geweest. Ach, en anders hebben we het in ieder geval gezellig gehad Ik kan nu dus helemaal gaan aftellen...Het kan mij niet snel genoeg 13 maart zijn!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Linda, spannend hoor, op het wachtbankje nu! Voor mij mag het ook snel 13 maart zijn hoor, zit ik ook weer dichter bij mijn testdag (als ik niet ongesteld word natuurlijk)
Alyssa- Prater
13 maart is het zo!
succes dan donderdag Allysa,ik duim voor je!
succes dan donderdag Allysa,ik duim voor je!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@ Sleepingbeauty; Mijn man is de afgelopen 2 maanden 2x zonder mij op vakantie geweest, dat voor zijn werk is iets wat eens in de 4 jaar moet. Verder draait hij 24u diensten, dus daarom is hij s'nachts vaak niet thuis. Maar we zien elkaar gelukkig meer dan genoeg hoor! Vervelend dat je gesprek moeizaam verliep, wanneer hoor je iets?
@ Alyssa; Durf idd niet meer zonder hem te testen, is me absoluut verboden!
@ Puzzle; Er zijn zoveel meiden die dat niet hebben of merken hoor.
@ Linnie; Je moet idd blijven doortesten, dus hebt er misschien wel meer nodig...
@ Alyssa; Durf idd niet meer zonder hem te testen, is me absoluut verboden!
@ Puzzle; Er zijn zoveel meiden die dat niet hebben of merken hoor.
@ Linnie; Je moet idd blijven doortesten, dus hebt er misschien wel meer nodig...
Weegschaal- Kletskop
Zeg Bolus....Ben jij dat nou zelf op die foto? Dat vraag ik me nou al zo lang af...
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Bolus, dankjewel!
En weegschaal, begrijpelijk hoor! Ik test ook liever samen met mijn vriend (of tenminste toch als hij thuis is, zodat ik ofwel huilend in zijn armen kan liggen ofwel schreeuwen van geluk )
En weegschaal, begrijpelijk hoor! Ik test ook liever samen met mijn vriend (of tenminste toch als hij thuis is, zodat ik ofwel huilend in zijn armen kan liggen ofwel schreeuwen van geluk )
Alyssa- Prater
@ Linda; Ben benieuwd dan! Ik test alleen de 18e pas, dan is mijn man weer thuis.
Weegschaal- Kletskop
nee hoor! als lijk ik er wel een beetje op.
eet net zo netjes;)
eet net zo netjes;)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:nee hoor! als lijk ik er wel een beetje op.
eet net zo netjes;)
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:
Dat je nu toch ook kan meepraten over wanneer te testen, helemaal geweldig
Weegschaal- Kletskop
Alyssa schreef:Bolus, dankjewel!
Haha dat heb ik ook altijd, liever samen delen
Puzzle- Prater
Het lijkt nu wel een ware baby boom te worden hier! zitten allemaal dicht bij elkaar zeg!
Puzzle- Prater
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012