Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 2 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty zo 26 feb 2012 - 5:20

@Nillis: balen joh! Wel mooie cyclus mja je was natuurlijk liever niet ongi geworden.
@Alyssa: Fijn zeg, dat het zo natuurlijk op gang is gekomen. Spannend de echo smile
En kunnen jullie er dan ook echt voor gaan?

Dames op het wachtbankje: succes ga voor jullie duimen Very Happy

Hier weinig nieuws. Heb weer 2 dagen gewerkt en ben helemaal kapot... blegh...
Morgen begrafenis van mijn achternichtje bah nare dag! Sad
Straks maar lekker op de bank, boekje lezen, filmpje kijken..
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Alyssa zo 26 feb 2012 - 6:55

Ja, ik vind het ook wel spannend hoor. Afgelopen week had ik toch wel even een beangstigend gevoel. Ik vond het allemaal te mooi om waar te zijn, dus ging ik googlen (slecht slecht!) om te kijken of je sowieso een eisprong hebt gehad als je ongesteld bent geworden. Maar dat is dus niet het geval, ik kan dus net zo goed ongesteld zijn geworden zonder een eisprong gehad te hebben. Maar goed, mijn positieve gevoel overheerst alles, dus ik ga er eigenlijk wel gewoon van uit dat ik een eisprong heb en dat de echo ook gewoon een positieve uitkomst zal geven! Ik moet sowieso wel Clomid, ook al ben ik nu uit mezelf ongesteld geworden. Het is niet zo dat ik nu geen PCO meer heb, alleen in mindere mate.

SB, sterkte morgen meis! hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Highway zo 26 feb 2012 - 7:10

@ lind@: Nee, een weekje was misschien ook overdreven, denk nog een aantal daagjes. Heb vanavond een donkerder streepje dan gisteren dus ben benieuwd. Het is mijn eerste keer dat ik het bij hou dus weet bij god niet wanneer ik de eisprong precies krijg. (is ook de 1e maand dat ik gestopt ben met de pil.. moet ook eigenlijk nog helemaal niet met die testen bezig zijn maar ik vind het zo interessant allemaal :P)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  bolus26 zo 26 feb 2012 - 8:05

dat herken ik wel high way, ben nog maar net bezig maar ondertussen heel nieuwsgierig naar alles!

ik heb een leuk weekend achter de rug! gisteren voro mn trouwdag op stap geweest (strand en lekker uit eten) en vandaag wezen floaten ook heel erg relaxed!

nu morgen weer aan t werk( geeeeen zin!)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SleepingBeauty zo 26 feb 2012 - 19:02

@highwa; ik ben ook heel nieuwschierig naar alles hoor.... Heb ook al vanalles gelezen over zwangerschap en zwanger worden.... Ovutesten ben ik nog niet mee bezig, we proberen er nog niet zoveel druk op te zetten...Gewoon eerst even zien hoe het loopt

@bolus; fijn dat jullie een leuk weekend hadden. Waar zijn jullie geweest? Wij gaan vrijdag een dagje weg gewoon ff eruit na al die toestanden de laatste tijd...Kan ik dan echt even naar uit kijken...
Ik wil ook ff uitwaaien op het strand ofzo
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  nillis zo 26 feb 2012 - 20:48

@ highway, kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Ik wil zelf wachten met de ovutesten. Ik wil er niet zoveel mee bezig zijn en gewoon twee weken nemen voor het klussen.

@ SB, lekker hoor er even tussen uit. Veel sterkte.

@ Bolus, Mas, Nina en FF, hoe is het bij jullie?

@ Alyssa, ik vind het ook spannend voor jullie en ik hoop zo dat je een eisprong hebt gehad. Wanneer was ook alweer de controle, dacht volgende week.

@ all, gisteren goed ongesteld geworden, was er gewoon beroerd van. maar ja vorige maand was het ook bijna niets, dus zal nu de rest wel komen. KLopt het dat gisteren dan de 1e dag van je nieuwe cyclus is? Dan klopt zowaar gewoon mijn ticker een keer. Verder heb ik nu wel meer het besef hoeveel geluk wij hebben gehad dat het bij de zwangerschap van T zo snel raak was. Wij hadden toen nog niet veel sex en toch was het gelijk raak en nu doen we er zo ons best voor. Misschien scheelde het dat ik toen in de ziektewet zat met een laag hb en dat ijzer slikte. Hier verder geen bijzonderheden. Moet vanmiddag weer aan het werk en dan vanavond avondwake van mijn vriend zijn oma.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  MAS zo 26 feb 2012 - 21:26

@ SB sterkte!!
@Alyssa, Mijn duimen draaien echt overuren. Ik hoop dat het lukt voor jou!! En voor de rest ook natuurlijk!

Nou zaterdag negatief getest. Gister weer beetje bloed bij het afvegen. Maar heel het weekend heb ik een verminderde eetlust en heb ik last van mijn broek. Op een gegeven moet die gewoon los. Het zit dan niet meer lekker bij mijn buik.

Nou vanochtend (vannacht smile ) weer getest, ik dacht ik heb er toch 4 gekocht waarom niet. En een super licht streepje. Mijn vriend die zag het ook. Dus ik ben voorzichtig positief. Over 2 dagen ga ik weer testen, hopelijk heb ik dan een donker streepje. En dan ga ik even een dansje doen en mogen jullie feliciteren (Als jullie dat willen natuurlijk haahah)..Nog even afwachten dus!!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  slaatje zo 26 feb 2012 - 21:33

MAS schreef:@ SB sterkte!!
@Alyssa, Mijn duimen draaien echt overuren. Ik hoop dat het lukt voor jou!! En voor de rest ook natuurlijk!

Nou zaterdag negatief getest. Gister weer beetje bloed bij het afvegen. Maar heel het weekend heb ik een verminderde eetlust en heb ik last van mijn broek. Op een gegeven moet die gewoon los. Het zit dan niet meer lekker bij mijn buik.

Nou vanochtend (vannacht voor een kindje 2012 - Pagina 2 561177 ) weer getest, ik dacht ik heb er toch 4 gekocht waarom niet. En een super licht streepje. Mijn vriend die zag het ook. Dus ik ben voorzichtig positief. Over 2 dagen ga ik weer testen, hopelijk heb ik dan een donker streepje. En dan ga ik even een dansje doen en mogen jullie feliciteren (Als jullie dat willen natuurlijk haahah)..Nog even afwachten dus!!!

Wat spannend!!!!! Ik ga je nu al vast voorzichtig feliciteren en hoop je over twee dagen dan een niet voorzichtige felicitatie te kunnen geven!!!!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje zo 26 feb 2012 - 21:46

Spannend hoor MAS

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje zo 26 feb 2012 - 21:57

Dan feliciteer ik jou nu alvast voorzichtig en over twee dagen hopelijk echt! Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  blondje1313 zo 26 feb 2012 - 22:24

MAS, al voorzichtig gefeliciteerd dan! (Maar ook een dun streepje is een streepje hoor!)

Sleeping Beauty, veel sterkte vandaag.

Ik vind de alcohol/eten discussie altijd wel interessant. De eerste twee weken van de cyclus keek ik nergens naar, na mijn ovulatie hield ik de alcoholconsumptie in elk geval beperkt. Ik eet geen vlees, dat scheelt al wat. Toen ik zwanger was heb ik geen druppel alcohol gedronken.
Nu ik bv geef drink ik nog steeds niet, alleen heel soms één glaasje als L de laatste voeding al gehad heeft.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Alyssa ma 27 feb 2012 - 0:23

Nillis, normaal had ik 5 maart nacontrole. Maar omdat ik nu dus al ongesteld ben geworden en met de Clomid ben gestart, moet ik deze week al komen voor een follikelmeting, kijken of er een eitje groeit! Balen dat het bij jou nu echt heeft doorgezet Sad

MAS, een streep is een streep denk ik hoor, dus ik zeg: gefeliciteerd! Very Happy
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Puzzle ma 27 feb 2012 - 1:35

Nillis, balen dat je toch ongesteld bent geworden. In ieder geval veel succes weer deze ronde!
Hopelijk is het snel raak nu.

MAS, voorzichtig gefeliciteerd alvast.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 2:09

Mas, heel voorzichtig gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  nina86 ma 27 feb 2012 - 2:21

Mas gefeliciteerd!!! Een streep is een streep Very Happy Hier nog steeds geen eisprong
te bekennen. Stomme ovulatietesten, nu ben ik bang dat ik geen eisprong heb pale
Vorige maand had ik van die steken, maar nu voel ik dat ook niet meer.
Ik zit nu op dag 15 dus wie weet komt het nog.

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  Triesje1983 ma 27 feb 2012 - 2:31

Hey meiden,

afgelopen week erg druk gehad helaas, sorry.
Wel even een nieuwtje wat ik even wil delen...

Vanmorgen bij de FEM-poli geweest. De arts was eerst te laat, omdat haar hond ziek was en ze naar de dierenarts moest, nou ja kan gebeuren. Geeft ook verder niets. Vervolgens nam ze echt alle tijd voor me en heeft ze ook écht gekeken naar m'n tempkaartjes. (iets wat de andere arts dus niet eens gedaan had...) Daarna heeft ze gekeken en nu blijk ik rechts weer een cyste te hebben, die ze nu ook behoorlijk groot vond. Die zat nu op 2,5 bij ruim 3 cm. Nu moet ik over 3 maanden weer terugkomen en gaat ze kijken wat deze cyste dan gedaan heeft. Blijf ik zo onverklaarbaar bloeden tussendoor steeds, dan wil ze kijken of 't iets is om écht van binnen te bekijken, dus met een kijkoperatie...
Ze hoopt echter wel dat ik over 3 maanden misschien al wel geopereerd ben...
Ze had enorm veel respect voor me en heeft alles ook heel erg goed uitgelegd enzovoorts. Ze was echt heel erg lief. Ik ben blij dat ik deze stap heb genomen!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Alyssa ma 27 feb 2012 - 3:31

Nina, nog niet panikeren hoor. Je kan best op dag 18 of 19 of zelfs later een eisprong hebben hoor.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Highway ma 27 feb 2012 - 5:30

Mas gefeliciteerd! Ik had net ook een dikke streep maar dan op mijn ovulatietest :p ik had trouwens vanochtend ton ik opstond echt gevoelige borsten, niet normaal! Daarnaast ook wat doorzichtig slijmverlies ( sorry, beetje vies) en dat heb ik nirmaal bijna nooit, denk dat dit ivm mijn ovulatie is, wl grappig om daar nu en achter te komen

Ik typ trouwens op de iPad en kan moeilijk het een en ander terugkeren..dus als ik iemand oversla...sorry! Iedereen die nu de ronde weer ingaat: veel succes

Trieste: fijn dat deze arts serieus naar je klachten heeft gekeken, hopelijk is het over 3 maanden goed nieuws
Nina: ja da is dan het nadeel van die testen hè... Maar ik las laatst dat sommige ensenbeter testen met het ene merk dan het andere... Dus misschien ligt get daaraan en is deze test gewoon niet 'compatible' met jouw lijf?
Nillis; jammer zeg Sad succes de komende ronde
Sleepinbeauty: ik kan dat dus niet hè.. Dan geen ovu testen gebruiken terwijl ik weet dat ze bestaan... Slechte zelfdiscipline :p

Laatst aangepast door Highway op ma 27 feb 2012 - 5:37; in totaal 2 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal ma 27 feb 2012 - 5:33

@ Mas; Gefeliciteerd!

@ Vlinderjoy; Succes weer deze ronde!

@ Mom-of-2; Ik ken hier nog iemand die er nog niet voor wilde gaan, maar die is nu wel al mooi zwanger Wink Dus misschien dat jullie er ook al eerder voor gaan dan gepland?

@ Bolus; Gefeliciteerd! En knap als je het volhoud!

@ Muis; Ik heb me wel altijd aan die voorschriften gehouden, omdat het anders de uitslag kan beinvloeden. Nadeel van die testen met streepjes is dat het vaak nog zo onduidelijk is....

@ FF; Spannend!

@ Linda; Succes dan!

@ Nina; Het kan echt nog komen hoor!!

@ Triesje; Fijn dat je nu een keer goed geholpen bent! En wat vervelend van de cyste...

@ Nillis; Balen zeg!

@ Alyssa; Mijn duimen draaien voor jou mogelijk nog harder Wink

@ All; Ik voel van alles. Dus of ik mijn eisprong nou al gehad heb of evt toch nog moet komen, het werkt iig wel van binnen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal ma 27 feb 2012 - 5:34

Highway schreef: Ik had net ook een dikke streep maar dan op mijn ovulatietest :p

Fijn! Succes dan Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Highway ma 27 feb 2012 - 5:38

Weegschaal schreef:
Highway schreef: Ik had net ook een dikke streep maar dan op mijn ovulatietest :p

Fijn! Succes dan Wink
Haha bedankt, we gaan ons best doen Wink
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 27 feb 2012 - 5:44

Highway schreef:
Weegschaal schreef:

Fijn! Succes dan Wink
Haha bedankt, we gaan ons best doen Wink

Hahaha Laughing

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Highway ma 27 feb 2012 - 5:49

Weegschaal schreef:

Fijn! Succes dan Wink
Haha bedankt, we gaan ons best doen Wink[/quote]

@ weegschaal ij ook trouwens lees ik net op de vorige pagina ( had ik gemist)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal ma 27 feb 2012 - 5:53

@ Highway; Mijn man komt vandaag niet thuis, dus nu even niet. Maar om de dag is hopelijk ook genoeg Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Highway ma 27 feb 2012 - 5:55

Vast wel!
Highway