voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Nou hopelijk veel positieve testen dan over 2 a 3 weken
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Nina, je eisprong kan idd nog gewoon komen. Nog even door testen dus
Alyssa, wanneer mag jij nou voor je follikel-meting?
Weegschaal, wel fijn dat je weet dat het allemaal werkt! nu afwachten of je nu toch al je ei hebt gehad of niet. Ben je nog aan het testen of niet?
Weegschaal, wel fijn dat je weet dat het allemaal werkt! nu afwachten of je nu toch al je ei hebt gehad of niet. Ben je nog aan het testen of niet?
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Donderdag a.s.!Puzzle schreef:
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Donderdag a.s.!Puzzle schreef:
Dat is al snel
Puzzle- Prater
Ik moet altijd rond dag 10/11/12 de eerste keer komen. Donderdag zit ik op dag 11. Vermoedelijk moet ik dan de maandag erna weer terugkomen (gok ik zomaar) en dat komt mooi uit. Ik heb dan toch nog een afspraak staan (omdat ik normaal die maandag mijn nacontrole zou hebben) dus dan houd ik die gewoon aan.
Alyssa- Prater
oh ja, spannend joh! Moest ik trouwens ook ja, dag 10 echo en daarna ovu-testen.
Ga jij die ook gebruiken? En die na controle, kunnen ze die nu ook gewoon doen?
Puzzle- Prater
@ Puzzle; Het was mijn laatste ovulatietest, dus geen testen meer gedaan. Vind het te duur... Wij doen het gewoon om de dag, dus dan is het niet te missen. Doe jij dan verder nog testen als je de eisprong gevonden hebt?
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Weegschaal schreef:@ Puzzle; Het was mijn laatste ovulatietest, dus geen testen meer gedaan. Vind het te duur... Wij doen het gewoon om de dag, dus dan is het niet te missen. Doe jij dan verder nog testen als je de eisprong gevonden hebt?
Nee eigenlijk niet, doe er nog wel de dag erna 1 om te kijken of ie nog positiever is of juist niet, maar dan stop ik er ook mee.
Ik krijg per ronde een setje van 6 st mee uit ziekenhuis.
Puzzle- Prater
Pussycat, hoe is het met jou? Heb je nog getest??
Sorry even een ego bericht. Ik heb al een paar dagen last van wat misselijkheid, hoofdpijn en kreeg daar vandaag zere borsten bij. Toch even een testje aan gewaagd, maar negatief.
Toch jammer.... Het zal de stress wel zijn. Ben benieuwd wanneer we de rode vlag kunnen verwachten, ik denk donderdag.
Sorry even een ego bericht. Ik heb al een paar dagen last van wat misselijkheid, hoofdpijn en kreeg daar vandaag zere borsten bij. Toch even een testje aan gewaagd, maar negatief.
Toch jammer.... Het zal de stress wel zijn. Ben benieuwd wanneer we de rode vlag kunnen verwachten, ik denk donderdag.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Roos schreef:Pussycat, hoe is het met jou? Heb je nog getest??
Te vroeg getest?
Smaragdje- Ratel
@ Mas: heeel voorzichtig al gefeliciteerd! Al denk ik een streep is een streep
@ Nillis: Balen zeg! Is de oma van je vriend overleden? (heb ik mss gemist)
@ Highway succes
@ Weegschaal: hopelijk is het je eisprong
@Roos: Misschien te vroeg getest?
@Alyssa: spannend de controles! Mogen jullie er dan nu ook echt voor gaan? Of is het beter een ronde te wachten?
Was voor ons een zware dag vandaag. We zijn naar de begrafenis geweest van mijn achternichtje Het was heel verdrietig....
De dienst vond ik persoonlijk heel zwaar en moeilijk. (het werd gebracht alsof God, dit aan hun gegeven heeft vanwege de zonde van de mensen en van hun... pfff) Ben zelf ook gelovig en ik kan er op zich veel steun uit halen, maar op deze manier zou ik er depri van worden...
Morgen mijn sollicitatiegesprek om 9.00 uur al....lekker op tijd! Ben er nog niet echt mee bezig geweest eerlijk gezegd, dus maak me ook nog niet echt zenuwachtig. Probeer nu een beetje tot rust te komen na vandaag...
@ Nillis: Balen zeg! Is de oma van je vriend overleden? (heb ik mss gemist)
@ Highway succes
@ Weegschaal: hopelijk is het je eisprong
@Roos: Misschien te vroeg getest?
@Alyssa: spannend de controles! Mogen jullie er dan nu ook echt voor gaan? Of is het beter een ronde te wachten?
Was voor ons een zware dag vandaag. We zijn naar de begrafenis geweest van mijn achternichtje Het was heel verdrietig....
De dienst vond ik persoonlijk heel zwaar en moeilijk. (het werd gebracht alsof God, dit aan hun gegeven heeft vanwege de zonde van de mensen en van hun... pfff) Ben zelf ook gelovig en ik kan er op zich veel steun uit halen, maar op deze manier zou ik er depri van worden...
Morgen mijn sollicitatiegesprek om 9.00 uur al....lekker op tijd! Ben er nog niet echt mee bezig geweest eerlijk gezegd, dus maak me ook nog niet echt zenuwachtig. Probeer nu een beetje tot rust te komen na vandaag...
Laatst aangepast door SleepingBeauty op ma 27 feb 2012 - 7:51; in totaal 1 keer bewerkt
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb hier wel ovulatietesten liggen, dus misschien ga ik ze wel gebruiken, ik weet het nog niet.Puzzle schreef:oh ja, spannend joh! Moest ik trouwens ook ja, dag 10 echo en daarna ovu-testen.
Ik krijg namelijk sowieso follikelmetingen tot mijn ei bijna springt. Dus ik word goed opgevolgd, heb dus eigenlijk die testen niet nodig. Maar misschien dat ik ze toch gebruik, kijken of de testen overeenkomen met datgene wat er op de echo te zien is
De nacontrole is nu niet meer nodig he. Die stond er eigenlijk om te kijken of er al dan niet een eitje aan het groeien was en zo niet, dat ik dan medicatie zou kunnen krijgen om weer ongesteld te worden. De echo die hij nu donderdag maakt, is gelijk ook de nacontrole om te kijken of het er vanbinnen allemaal goed uit ziet en wellicht ook even naar de wondjes.
Roos, balen meis. Welke dag zit je nu, misschien te vroeg getest?
Pussycat, ik ben ook heel benieuwd!
SB, wij mogen er nu gewoon voor gaan hoor, anders mocht ik die Clomid nog niet slikken.
Alyssa- Prater
@sb klinkt als een zware dienst zeg, en sowieso een zware dag,altijd moeilijk zulke dingen vind ik!
@MAS gefeliciteerd!!!
@ Allysa vind het echt zo fijn voor je dat de operatie ´geholpen´heeft!
@ weegschaal om de dag lijkt mij ook prima hoor!doe ik ook..
@ all wat zijn jullie allemaal druk met de ovulatietesten, wel lekker duidelijk om te weten wanneeer je ´moet´. Ik heb mezelf voorgenomen om pas na een half jaar met de ovulatietesten te starten, hopelijk niet nodig!
ik heb nog steeds vage klachtjes dus we wachten het weekend maar even af!
@MAS gefeliciteerd!!!
@ Allysa vind het echt zo fijn voor je dat de operatie ´geholpen´heeft!
@ weegschaal om de dag lijkt mij ook prima hoor!doe ik ook..
@ all wat zijn jullie allemaal druk met de ovulatietesten, wel lekker duidelijk om te weten wanneeer je ´moet´. Ik heb mezelf voorgenomen om pas na een half jaar met de ovulatietesten te starten, hopelijk niet nodig!
ik heb nog steeds vage klachtjes dus we wachten het weekend maar even af!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@ Roos; Jammer!
@ Sleepingbeauty; Kan me voorstellen dat het moeilijk was, en dan ook nog zo zwaar gebracht Heel veel succes morgen!
@ Bolus; Wij deden het de eerste periode wanneer we zin hadden en ik ongeveer dacht dat ik mijn eisprong had. In de 5e ronde op vakantie liep de frequentie op en was ik gelijk zwanger. Sindsdien proberen we om de dag en was ik toen ik echt hersteld was na mijn miskraam weer gelijk zwanger. Dus dit zetten we voort Ik heb alleen ovulatietesten gekocht toen ik na mijn eerste miskraam een ovulatie op de 7e dag dacht te voelen, dit bleek volgens die test en achteraf ook zo te zijn. Nu lijk ik weer een soortgelijke situatie te hebben, dus vandaar weer een test. Maar nu is het weer klaar met die testen, aangezien we het toch regelmatig doen.
Voor jou is het spannend dan!
@ Sleepingbeauty; Kan me voorstellen dat het moeilijk was, en dan ook nog zo zwaar gebracht Heel veel succes morgen!
@ Bolus; Wij deden het de eerste periode wanneer we zin hadden en ik ongeveer dacht dat ik mijn eisprong had. In de 5e ronde op vakantie liep de frequentie op en was ik gelijk zwanger. Sindsdien proberen we om de dag en was ik toen ik echt hersteld was na mijn miskraam weer gelijk zwanger. Dus dit zetten we voort Ik heb alleen ovulatietesten gekocht toen ik na mijn eerste miskraam een ovulatie op de 7e dag dacht te voelen, dit bleek volgens die test en achteraf ook zo te zijn. Nu lijk ik weer een soortgelijke situatie te hebben, dus vandaar weer een test. Maar nu is het weer klaar met die testen, aangezien we het toch regelmatig doen.
Voor jou is het spannend dan!
Weegschaal- Kletskop
Zoooo daar was ik ook weer even, heb sinds gister mijn tantezegger van 4 over de vloer, die heeft vakantie en wou graag bij haar lievelingstante uit logeren. Hele dag druk geweest, en nu ze lekker op bed ligt, de boel weer aan kant is, heb ik ook even tijd om te reageren. Ik ben geloof ik 5 pagina's terug gegaan. Hopelijk vergeet ik dan niemand.
Mas, gefeliciteerd! Een streep is een streep.
Lind@, hoe gaat het doorslapen nu? Alweer wat beter? Of was het vanmorgen weer zo vroeg. Hoop het niet voor je.
Hehe, ja een week duurt dan lang ja, maar ik heb genoeg afleiding deze week, dus ik denk dat de week zo omvliegt.
Nillis, balen dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde! Hoe gaat het verder met je? Nog iets gehoord van je sollicitatie? Of heb ik dat gemist?
Mom-of-2, hehe shoppen kan een mens goed doen in spannende tijden. Alleen is het niet altijd goed voor de portomonee. Ennuh wat je app op je telefoon betreft weet je wat je te doen staan.
Bolus, Nog gefeliciteerd met je trouwdag. Jij houdt het ook spannend! Weet je zeker dat je niet eerder gaat testen? Hehe, laat ze hier maar in spanning.
Nina, het kan zomaar je ei zijn geweest, iedereen ervaart die pijn/steken anders. Gewoon klussen en over 14 dagen of meer weet je meer.
Muis, ja ik weet het, hoe langer ik wacht hoe moeilijker het wordt. Ik ga er hoe dan ook echt woensdag heen. Ik wil het niet te lang uitstellen. Maar aangezien ik nu de dochter van mijn broer hier heb wil ik nu ook niet naar mijn schoonmoeder. Nu heeft zij recht op mijn aandacht. En niet het hele gedoe met schoonmoeder. Mijn schoonmoeder heeft wel tegen mijn vriend gezegd, dat ze het niet zo kwetsend bedoelt heeft, en dat ze het jammer vind dat ik het zo ervaren heb. Dus misschien zijn we er met 1 gesprekje wel in 1 keer vanaf. Afwachten woensdag! En met mijn schouders gaat het wel aardig. Blijf gewoon rustig aan doen, donderdag naar de ha en dan hoor ik wel wat we nog kunnen doen.
Hoe gaat het met de ovu testen? Werkt het een beetje?
Smaragdje, hoe is het nu met jou? Is het nog allemaal hetzelfde? Het leek erop dat er iets aan zat te komen toch? Of was dat alleen maar beetje? Hoop voor je dat of het doorzet, of in 1 keer goed is.
Alyssa, ben je nog steeds aan het duimen? Wat fijn dat je ongie net zo normaal als anders is. Ik hoop voor je dat het allemaal goed is met de echo, en dat alles goed aanslaat. Mijn duimen draaien voor jou helemaal. Hoe is het nu verder met je?
SB, heel veel sterkte, Lees het en beetje te laat... En succes morgen met je soll gesprek.
Highway, voor jou ook spannend om je ei te vinden. Hopelijk lukt het met de testen.
Triesje, balen dat er een cyste gevonden is, of zat die er sowieso al? Wel fijn dat deze arts heel erg lief en meegaand was, en ook het beste voor jou hoopte, soms heb je artsen tegenover je zitten die je niet 'serieus' nemen. Dan is deze arts echt een mooie vooruitgang of niet. Nu maar hopen dat het binnen die 3 maanden verwijderd is.
Weegschaal, spannend is het zeker. Als je je ei nog niet hebt gehad, weet je wat je te doen staan, en het is alleen maar fijn om te merken dat het wel werkt van binnen. Hoop het zo voor je.
Puzzle, hoe is het bij jou nu?
Roos, balen dat ie negatief was. Misschien heb je te vroeg getest? Maar misschien zijn het ook wel de spanningen voor je bruiloft. Nog 4 weken toch?
Meiden op het wachtbankje succes! Ik sluit me nog steeds bij jullie aan.
All, nou na 30 min ben ik geloof ik weer helemaal bij . Hier weinig verandering. Ik heb zelf het gevoel dat ik deze maand oversla door alle spanningen van vorige week. Maar het kan nog alle kanten op. Ik zit nu op dag 34, dus ben nu precies 2 dagen over tijd. We wachten het weekend even af, heb geen vage klachten, zo nu en dan jeukende borsten, en heel erg moe, maar dat kan ook aan de drukte liggen.
Mas, gefeliciteerd! Een streep is een streep.
Lind@, hoe gaat het doorslapen nu? Alweer wat beter? Of was het vanmorgen weer zo vroeg. Hoop het niet voor je.
Hehe, ja een week duurt dan lang ja, maar ik heb genoeg afleiding deze week, dus ik denk dat de week zo omvliegt.
Nillis, balen dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde! Hoe gaat het verder met je? Nog iets gehoord van je sollicitatie? Of heb ik dat gemist?
Mom-of-2, hehe shoppen kan een mens goed doen in spannende tijden. Alleen is het niet altijd goed voor de portomonee. Ennuh wat je app op je telefoon betreft weet je wat je te doen staan.
Bolus, Nog gefeliciteerd met je trouwdag. Jij houdt het ook spannend! Weet je zeker dat je niet eerder gaat testen? Hehe, laat ze hier maar in spanning.
Nina, het kan zomaar je ei zijn geweest, iedereen ervaart die pijn/steken anders. Gewoon klussen en over 14 dagen of meer weet je meer.
Muis, ja ik weet het, hoe langer ik wacht hoe moeilijker het wordt. Ik ga er hoe dan ook echt woensdag heen. Ik wil het niet te lang uitstellen. Maar aangezien ik nu de dochter van mijn broer hier heb wil ik nu ook niet naar mijn schoonmoeder. Nu heeft zij recht op mijn aandacht. En niet het hele gedoe met schoonmoeder. Mijn schoonmoeder heeft wel tegen mijn vriend gezegd, dat ze het niet zo kwetsend bedoelt heeft, en dat ze het jammer vind dat ik het zo ervaren heb. Dus misschien zijn we er met 1 gesprekje wel in 1 keer vanaf. Afwachten woensdag! En met mijn schouders gaat het wel aardig. Blijf gewoon rustig aan doen, donderdag naar de ha en dan hoor ik wel wat we nog kunnen doen.
Hoe gaat het met de ovu testen? Werkt het een beetje?
Smaragdje, hoe is het nu met jou? Is het nog allemaal hetzelfde? Het leek erop dat er iets aan zat te komen toch? Of was dat alleen maar beetje? Hoop voor je dat of het doorzet, of in 1 keer goed is.
Alyssa, ben je nog steeds aan het duimen? Wat fijn dat je ongie net zo normaal als anders is. Ik hoop voor je dat het allemaal goed is met de echo, en dat alles goed aanslaat. Mijn duimen draaien voor jou helemaal. Hoe is het nu verder met je?
SB, heel veel sterkte, Lees het en beetje te laat... En succes morgen met je soll gesprek.
Highway, voor jou ook spannend om je ei te vinden. Hopelijk lukt het met de testen.
Triesje, balen dat er een cyste gevonden is, of zat die er sowieso al? Wel fijn dat deze arts heel erg lief en meegaand was, en ook het beste voor jou hoopte, soms heb je artsen tegenover je zitten die je niet 'serieus' nemen. Dan is deze arts echt een mooie vooruitgang of niet. Nu maar hopen dat het binnen die 3 maanden verwijderd is.
Weegschaal, spannend is het zeker. Als je je ei nog niet hebt gehad, weet je wat je te doen staan, en het is alleen maar fijn om te merken dat het wel werkt van binnen. Hoop het zo voor je.
Puzzle, hoe is het bij jou nu?
Roos, balen dat ie negatief was. Misschien heb je te vroeg getest? Maar misschien zijn het ook wel de spanningen voor je bruiloft. Nog 4 weken toch?
Meiden op het wachtbankje succes! Ik sluit me nog steeds bij jullie aan.
All, nou na 30 min ben ik geloof ik weer helemaal bij . Hier weinig verandering. Ik heb zelf het gevoel dat ik deze maand oversla door alle spanningen van vorige week. Maar het kan nog alle kanten op. Ik zit nu op dag 34, dus ben nu precies 2 dagen over tijd. We wachten het weekend even af, heb geen vage klachten, zo nu en dan jeukende borsten, en heel erg moe, maar dat kan ook aan de drukte liggen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
@ FF, wat leuk dat je een logee hebt . Ga jij nog een keer testen? Hier nog nog allemaal het zelfde. Het leek inderdaad of er iets aan zat te komen, maar dat heeft niet doorgezet. Is nu een week geleden.
@ Sleeping Beauty, nog een keer sterkte! En veel succes morgen!
@ Sleeping Beauty, nog een keer sterkte! En veel succes morgen!
Smaragdje- Ratel
Jaa, het is ook echt leuk, voor haar de allereerste keer hier uit logeren, mijn schoonzus en broer waren ook bang dat ze heel erg heimwee zou krijgen, maar ze heeft gewoon vanmorgen uitgeslapen tot half 9, haha en ik heb zelf heel erg onrustig geslapen. Mijn moeder zei dat ik het moederinstinct gewoon al aan het ontwikkelen was, omdat er al een kind in je huis slaapt.Smaragdje schreef:@ FF, wat leuk dat je een logee hebt . Ga jij nog een keer testen? Hier nog nog allemaal het zelfde. Het leek inderdaad of er iets aan zat te komen, maar dat heeft niet doorgezet. Is nu een week geleden.
Ik ga het weekend testen, eerder vanavond zei ik tegen mijn vriend dat ik bang ben dat ik mezelf gek maak, en toen zei hij dan ga je toch gewoon morgen testen, en dan zie ik het morgenavond wel. Maar aan de ene kant wil ik het 'samen' doen, zodat het voor ons beiden tegelijk een verrassing, of teleurstelling is.
Maar je hebt wel even 'bloedverlies' gehad toch? Was het dan misschien toch een innesteling? Nou voor jou dus ook spannend.
Silver- Ratel
FF, spannend bijna testen! of verwacht je toch dat je ongesteld word?
Hier gaat het z'n gangetje, heb m'n eisprong gehad ( al voel ik daar niks van) dus mag nu ook weer
afwachten. Hoop dat de tijd voorbij vliegt
Hier gaat het z'n gangetje, heb m'n eisprong gehad ( al voel ik daar niks van) dus mag nu ook weer
Puzzle- Prater
Ik weet het echt niet, ik voel me niet bijzonder ofzo. Maar iedereen voelt zich anders. Het is een kwestie van afwachten, en wat ik niet moet doen, is steeds iedere keer op google zoeken naar kwaaltjes die ik merk ofzo. Want dan zou ik al hartstikke zwanger zijn. Dus ik laat het los. En hopelijk wordt ik dan of ongesteld, of misschien toch???Puzzle schreef:FF, spannend bijna testen! of verwacht je toch dat je ongesteld word?
Hoop voor jou dat de tijd ook voorbij vliegt, gewoon niet teveel aan denken. *ehum* .
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Ik weet het echt niet, ik voel me niet bijzonder ofzo. Maar iedereen voelt zich anders. Het is een kwestie van afwachten, en wat ik niet moet doen, is steeds iedere keer op google zoeken naar kwaaltjes die ik merk ofzo. Want dan zou ik al hartstikke zwanger zijn. Dus ik laat het los. En hopelijk wordt ik dan of ongesteld, of misschien toch???Puzzle schreef:FF, spannend bijna testen! of verwacht je toch dat je ongesteld word?
Hoop voor jou dat de tijd ook voorbij vliegt, gewoon niet teveel aan denken. *ehum* .
haha, ja vooral dat!!
En ja ik ken het wel, internet is m'n grootste vijand! en vooral google moet ik blokkeren hihi.
Nee gelukkig is het niet zo erg met me, al ben ik er wel teveel mee bezig.
Puzzle- Prater
@ FF, helemaal spannend voor haar dus, maar zo te ezen bevalt het haar wel. Hoe oud is ze? Nooit erg als het moederinstinct al aan het ontwikkelen is. Ik heb vorige keer zonder mijn man getest en toen die positief was had ik een klein rompertje gekocht en hem die cadeau gegeven. Vond hij hier ook erg leuk (hij wist helemaal niet dat ik toen ging testen). Ik heb wel 'bloedverlies' gehad ja, maar heel minimaal en niet nieuw. Zou een innesteling geweest kunnen zijn, maar ga daar niet echt van uit.
Smaragdje- Ratel
Puzzle schreef:FryskeFlinter schreef:Ik weet het echt niet, ik voel me niet bijzonder ofzo. Maar iedereen voelt zich anders. Het is een kwestie van afwachten, en wat ik niet moet doen, is steeds iedere keer op google zoeken naar kwaaltjes die ik merk ofzo. Want dan zou ik al hartstikke zwanger zijn. Dus ik laat het los. En hopelijk wordt ik dan of ongesteld, of misschien toch???Puzzle schreef:FF, spannend bijna testen! of verwacht je toch dat je ongesteld word?
haha, ja vooral dat!!
En ja ik ken het wel, internet is m'n grootste vijand! en vooral google moet ik blokkeren hihi.
Nee gelukkig is het niet zo erg met me, al ben ik er wel teveel mee bezig.
Hehe, ja idd. Nou nu ben ik benieuwd hoevaak ik deze week nog google zal raadplegen. Tenzij ik wel eerder ga testen. Kwestie van afwachten.
Nou mijn duimen draaien in ieder geval voor jou .
Silver- Ratel
Smaragdje schreef:@ FF, helemaal spannend voor haar dus, maar zo te ezen bevalt het haar wel. Hoe oud is ze? Nooit erg als het moederinstinct al aan het ontwikkelen is. Ik heb vorige keer zonder mijn man getest en toen die positief was had ik een klein rompertje gekocht en hem die cadeau gegeven. Vond hij hier ook erg leuk (hij wist helemaal niet dat ik toen ging testen). Ik heb wel 'bloedverlies' gehad ja, maar heel minimaal en niet nieuw. Zou een innesteling geweest kunnen zijn, maar ga daar niet echt van uit.
Ja, is ook een leuk gebaar... Nou we zullen zien, welke kant het opgaat en hoelang ik mijzelf nog in spanning kan houden. Het meisje is 4 jaar oud, en dit was de eerste keer ergens anders slapen dan bij opa en oma. Hehe ik had niet verwacht dat ik dat 'moederinstict' nu al kon ontwikkelen. In ieder geval ben ik nu wel moe, dus zal vanacht wel vaster en dieper slapen.
Silver- Ratel
@ FF; Gezellig je nichtje aan het logeren! Kan je vast oefenen En toch wel spannend bij jou hoor, er is toch wel een kans aanwezig... Hoop dat je er wel uit komt met je schoonmoeder, kon je het daarvoor wel met haar vinden?
Weegschaal- Kletskop
FryskeFlinter schreef:Smaragdje schreef:@ FF, helemaal spannend voor haar dus, maar zo te ezen bevalt het haar wel. Hoe oud is ze? Nooit erg als het moederinstinct al aan het ontwikkelen is. Ik heb vorige keer zonder mijn man getest en toen die positief was had ik een klein rompertje gekocht en hem die cadeau gegeven. Vond hij hier ook erg leuk (hij wist helemaal niet dat ik toen ging testen). Ik heb wel 'bloedverlies' gehad ja, maar heel minimaal en niet nieuw. Zou een innesteling geweest kunnen zijn, maar ga daar niet echt van uit.
Ja, is ook een leuk gebaar... Nou we zullen zien, welke kant het opgaat en hoelang ik mijzelf nog in spanning kan houden. Het meisje is 4 jaar oud, en dit was de eerste keer ergens anders slapen dan bij opa en oma. Hehe ik had niet verwacht dat ik dat 'moederinstict' nu al kon ontwikkelen. In ieder geval ben ik nu wel moe, dus zal vanacht wel vaster en dieper slapen.
Gewoon testen
Smaragdje- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012