Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 8 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 1 maa 2012 - 0:01

@ Slaatje: Spannend voor jullie!! Heb je meestal een regelmatige cyclus? Wanneer denk je eventueel te gaan testen... Ga duimen voor jullie voor een kindje 2012 - Pagina 8 699888 voor een kindje 2012 - Pagina 8 699888

@ Weegschaal: Ben je al wat fitter geworden? Of toch nog ziek geworden?

@ Alyssa: Ben heel benieuwd hoe het je vandaag is gegaan!!! Duim voor je dat alles goed is! Dat heb je wel verdiend na al die toestanden...

@ Printje: Welkom

@All:
Nou ik voel me weer iets beter! Gisteren flink aan het overgeven geweest pale ...
Wat was ik beroerd...Nu gaat het beter, merk wel dat ik nog niet teveel kan doen want dan wordt ik weer heel misselijk... haha dus zit hier nog in mijn badjas had nog geen fut om me aan te kleden..
Manlief is er net weer dus kan ik me lekker laten verwennen
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  slaatje do 1 maa 2012 - 0:49

SleepingBeauty schreef:@ Slaatje: Spannend voor jullie!! Heb je meestal een regelmatige cyclus? Wanneer denk je eventueel te gaan testen... Ga duimen voor jullie voor een kindje 2012 - Pagina 8 699888 voor een kindje 2012 - Pagina 8 699888

@ Weegschaal: Ben je al wat fitter geworden? Of toch nog ziek geworden?

@ Alyssa: Ben heel benieuwd hoe het je vandaag is gegaan!!! Duim voor je dat alles goed is! Dat heb je wel verdiend na al die toestanden...

@ Printje: Welkom

@All:
Nou ik voel me weer iets beter! Gisteren flink aan het overgeven geweest pale ...
Wat was ik beroerd...Nu gaat het beter, merk wel dat ik nog niet teveel kan doen want dan wordt ik weer heel misselijk... haha dus zit hier nog in mijn badjas had nog geen fut om me aan te kleden..
Manlief is er net weer dus kan ik me lekker laten verwennen

Lekker laten verwennen dus nog even. Fijn dat je je in ieder geval iets beter voelt.

Mijn cyclus is vrij regelmatig 27-28-30. De laatste cyclus duurde wat langer vanwege stress. Ik ga er in feite dus vanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Mocht dat niet het geval zijn, dan denk ik dat ik zondagochtend of maandagochtend ga testen. Beste zou maandag of dinsdag zijn omdat ik dan over mijn langste cyclus heen ben. Maar ik wil het liefst samen met mijn vriend testen, en die moet s ochtens al voor zessen de deur uit.

hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Annemie do 1 maa 2012 - 2:22

Printje schreef:Ik meld me hier half/half. Ben gestopt met de pil maar vind het wel erg spannend om voor een tweede te gaan. Ik ben van nature een enorme piekerkont en zie altijd veel problemen op de weg. Daarnaast vond ik de erste mnd met een baby ook erg spannend en dat vind ik nu weer.

+1 leuk zeg, ik heb hier ook maar half aanwezig en twijfel ook ontzettend, haha... maar lees wel veel mee, ben deze maand gestopt met de pil.

Vandaag was een collega van mij op visite met haar 2 kindjes , eentje net zo oud als mijn zoontje en een baby, vond het zo lief hoe ze met elkaar omgingen en hoe lief mijn zoontje tegen de baby deed, dat het nu nog meer kriebelt, ik zie hem al helemaal voor me met zijn broertje/zusje.. :-)
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 2:28

Mag ik even zeggen dat ik het ontzettend 'knap' (nouja is niet helemaal het goede woord, meer bewonderenswaardig) vind dat de meeste van jullie al voor een 2de gaan terwijl de jongste net wel of net niet 1,5 jaar is. Dat is heel veel jong grut bij elkaar straks! Al heb ik al wel kriebels (hoe snel kan het gaan Wink) als er een 2de komt doen we dat pas als ze 3 a 4 is, dan is zij ook zelfstandiger en heb ik meer tijd voor de evt. baby. Plus, qua financiën is het ook beter, dan is ze uit de luiers en valt de opvang weg.

Maar ik vind het wel heel leuk om te zien, en lees ook elke dag wel even gespannen mee wie er nu weer (bijna) zwanger is, leuk! Denk dat ik me aan het lijstje toevoeg als jullie allemaal voor een 3de gaan Wink

Gast
Gast

Bericht  Jasmine do 1 maa 2012 - 2:29

Wat leuk Annemie en Printje!

Hoop voor jullie dat jullie snel een tweede kindje op komst is. Dat half/half neem ik lekker eigenwijs met een korreltje zout. Als de knop eenmaal om is, is dat half/half snel van de baan Very Happy. (Dat heb ik al te vaak gezien)
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Annemie do 1 maa 2012 - 2:32

Yasmine schreef:Wat leuk Annemie en Printje!

Hoop voor jullie dat jullie snel een tweede kindje op komst is. Dat half/half neem ik lekker eigenwijs met een korreltje zout. Als de knop eenmaal om is, is dat half/half snel van de baan Very Happy. (Dat heb ik al te vaak gezien)

Zou het? haha...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Jasmine do 1 maa 2012 - 2:33

Parel schreef:Mag ik even zeggen dat ik het ontzettend 'knap' (nouja is niet helemaal het goede woord, meer bewonderenswaardig) vind dat de meeste van jullie al voor een 2de gaan terwijl de jongste net wel of net niet 1,5 jaar is. Dat is heel veel jong grut bij elkaar straks! Al heb ik al wel kriebels (hoe snel kan het gaan Wink) als er een 2de komt doen we dat pas als ze 3 a 4 is, dan is zij ook zelfstandiger en heb ik meer tijd voor de evt. baby. Plus, qua financiën is het ook beter, dan is ze uit de luiers en valt de opvang weg.

Maar ik vind het wel heel leuk om te zien, en lees ook elke dag wel even gespannen mee wie er nu weer (bijna) zwanger is, leuk! Denk dat ik me aan het lijstje toevoeg als jullie allemaal voor een 3de gaan Wink

Haha, die derde komt er hier alleen als er een tweeling bij komt hoor! Als ik twee kinderen heb, ben ik helemaal gelukkig en is mijn gezin compleet. Plus dat ik geen zin heb aan weer die onzekerheid. Het is nu twee keer aan het eind van het eerste trimester niet goed gegaan, dus ik zie ontzettend op tegen nog een keer die onzekerheid. De wens voor een tweede is te groot om die te laten varen door die onzekerheid, maar voor een derde is het mij dat niet waard.

En we willen nu eenmaal graag weinig tijd tussen beide kindjes. Vind het juist een heerlijke gedachte dat ik dan, als ik eenmaal uit de luiers ben (nou ja, de kinderen dan) ik er ook echt vanaf ben en niet nog eens opnieuw kan beginnen met luiers.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine do 1 maa 2012 - 2:34

Annemie schreef:
Yasmine schreef:Wat leuk Annemie en Printje!

Zou het? haha...

Ervaring, en ik kom nu lang genoeg in de zwanger-worden topics om dat te kunnen zeggen voor een kindje 2012 - Pagina 8 166342
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 2:52

Yasmine schreef:
Parel schreef:Mag ik even zeggen dat ik het ontzettend 'knap' (nouja is niet helemaal het goede woord, meer bewonderenswaardig) vind dat de meeste van jullie al voor een 2de gaan terwijl de jongste net wel of net niet 1,5 jaar is. Dat is heel veel jong grut bij elkaar straks! Al heb ik al wel kriebels (hoe snel kan het gaan Wink) als er een 2de komt doen we dat pas als ze 3 a 4 is, dan is zij ook zelfstandiger en heb ik meer tijd voor de evt. baby. Plus, qua financiën is het ook beter, dan is ze uit de luiers en valt de opvang weg.

Haha, die derde komt er hier alleen als er een tweeling bij komt hoor! Als ik twee kinderen heb, ben ik helemaal gelukkig en is mijn gezin compleet. Plus dat ik geen zin heb aan weer die onzekerheid. Het is nu twee keer aan het eind van het eerste trimester niet goed gegaan, dus ik zie ontzettend op tegen nog een keer die onzekerheid. De wens voor een tweede is te groot om die te laten varen door die onzekerheid, maar voor een derde is het mij dat niet waard.

En we willen nu eenmaal graag weinig tijd tussen beide kindjes. Vind het juist een heerlijke gedachte dat ik dan, als ik eenmaal uit de luiers ben (nou ja, de kinderen dan) ik er ook echt vanaf ben en niet nog eens opnieuw kan beginnen met luiers.

Dat snap ik helemaal hoor! En veel mensen hebben dat idee, ik vind die luiertijd juist wel leuk haha als het aan mijn gevoel lag waren wij wel ook al zo snel voor een 2de gegaan, maar ons verstand zegt dat het verstandiger is om dat (nog) niet te doen, qua slim omgaan met financiën (ik ben er zo een die vaak denkt, hoe doen anderen dat?). De vraag is hier echter eerst of er nog wel een 2de komt smile

Gast
Gast

Bericht  Jasmine do 1 maa 2012 - 3:20

Haha, toen J. zo oud was als L. nu, vond ik de luiertijd ook nog wel leuk. Nu vind ik deze af en toe toch wat minder :P
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa do 1 maa 2012 - 4:06

Er is nog niet veel te zien op de echo, maar wel al meer dan voor de operatie. Er waren wel wat meerdere kleinere follikels die al iets gegroeid waren, maar er moet een dominante follikel komen. Als die niet komt, komt er dus ook geen eisprong. Maar ik zag zelf op de echo ook dat de follikels beduidend groter waren dan voor de operatie.

Nouja, het is dus geen positief nieuws, maar ook geen negatief nieuws. Hij wil me geen valse hoop geven, en kan me ook helemaal geen zekerheid geven dat er binnen een paar dagen wél wat te zien zal zijn, maar ik verwacht eigenlijk dat ik gewoon nog wat te vroeg ben in mijn cyclus. Zaterdag moet ik terugkomen voor een bloedname en afhankelijk van dat resultaat moet ik dan zondag of maandag een echo krijgen.

Niet het nieuws waar ik op had gehoopt, valt natuurlijk wel een beetje tegen, maar ik kan het wel relativeren. Ik heb nog steeds hele goede hoop en ik ben ervan overtuigd dat ik maandag gewoon een positieve echo zal hebben, mijn lichaam vindt het denk ik gewoon fijn om mijn geduld wat op de proef te stellen haha.

En wat ik daarstraks ook dacht: Hij laat me nu in het weekend terugkomen voor een bloedname en evt voor een echo. Als hij wist dat het niet goed zat, liet hij me echt niet in het weekend terugkomen, dan had hij gewoon tot maandag gewacht. Dus dat zit wel goed denk ik hoor. En last but not least natuurlijk: ik ben vorige keer wel gewoon ongesteld geworden uit mezelf. Ik heb gevraagd of ik dan sowieso een eisprong gehad moet hebben en mijn gynaecoloog zei dat dat niet altijd het geval is, maar dat de meerderheid (95%) wel gewoon een eisprong heeft gehad als ze ongesteld worden. Althans, in een normale cyclus, niet als je bijvoorbeeld cyclussen van 60 dagen ofzo hebt. Maar ik werd vorige week na 28 dagen na de operatie ongesteld, dus is hij er 99% zeker van dat ik een eisprong heb gehad.

Misschien ben en blijf ik wel te positief, maar ik blijf gewoon hele goede hoop houden..
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  slaatje do 1 maa 2012 - 4:21

Volgens mij begin ik hier wat voorweeen voor een aankomende menstruatie te voelen. Heb lichtelijk hoofdpijn, voel me weer wat misselijk. Ik heb ook wat gevoelige borsten en twee onderhuidse puisten op mijn kin. Van laatste twee heb ik eigenlijk nooit last...maar goed, zal vanacht ofzo wel ongesteld worden Sad
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat do 1 maa 2012 - 5:00

Haha slaatje dat had ik kunnen schrijven. Ook al flink krampjes de hele dag, dus loop al de hele tijd met een inlegkruisje in. Want ben alleen maar weg geweest van huis vandaag. En verlies wel steeds veel slijm, maar geen bloed nog... Suspect

Alyssa Hmm beetje neutraal nieuws... maar geen slecht nieuws in ieder geval. Hij is voor 99% zeker dat je dus wél een eisprong hebt gehad dat is toch sowieso al super?
Hou die positivieteit meid. En wat je zegt als hij zeker was dat het slecht was dan liet ie je echt niet bloedprikken en alles doen....

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220

Bericht  Viva do 1 maa 2012 - 5:03

Alyssa, inderdaad niet 100% waar iedereen, en vooral jullie, op gehoopt hadden.
Maar je noemt al wat redenen op waarvan ik zoiets heb van, zie, niet de hoop verliezen!
zoals dat je uit jezelf ongesteld bent geworden!
Moet je nu dus as weekend alweer terug?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  slaatje do 1 maa 2012 - 5:04

Pussycat schreef:Haha slaatje dat had ik kunnen schrijven. Ook al flink krampjes de hele dag, dus loop al de hele tijd met een inlegkruisje in. Want ben alleen maar weg geweest van huis vandaag. En verlies wel steeds veel slijm, maar geen bloed nog... Suspect

Alyssa Hmm beetje neutraal nieuws... maar geen slecht nieuws in ieder geval. Hij is voor 99% zeker dat je dus wél een eisprong hebt gehad dat is toch sowieso al super?
Hou die positivieteit meid. En wat je zegt als hij zeker was dat het slecht was dan liet ie je echt niet bloedprikken en alles doen....

Haha, slijm heb ik dan weer niet, gewoon helemaal niks eigenlijk. Nu kijken of we tegelijkertijd niet ongesteld worden Very Happy
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat do 1 maa 2012 - 5:08

Ik ga zoooooo hard duimen dat we beiden niet ongesteld worden. Haha zie nu dat we ook precies gelijk lopen. :-)
Verder heb ik ook helemaal geen kwaaltjes (meer). Alleen dus slijm verlies en krampjes. ( Die blauwe aders op mijn borsten heb ik altijd wel is me in al die maanden opgevallen Laughing )

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220

Bericht  Muis do 1 maa 2012 - 5:09

Goedemiddag allemaal! Hoe is het met iedereen? Ik ben vandaag een dagje vrij en heb werkelijk nog niks gedaan. Wat een lui wijf ben ik ook hè angel. Ach, hoort er af en toe bij. Ben nu een paar dagen in de weer met ovulatietesten, maar vind het best veel werk hoor. Heb jullie raad opgevolgd en alles volgens bijsluiter gedaan. Heb nog geen poistieve test gehad, dus we oefenen gewoon door haha. We zullen zien.

Alyssa, balen dat er nog niets duidelijk te zien was op de echo. Ik denk alleen dat je je niet te druk moet maken (doe je volgens mij ook niet) want als de arts dacht dat het niet ok was laat hij je zaterdag niet langs komen en je bent uit je zelf ongesteld worden en dan heb je meestal wel een ei gehad. Hopelijk zaterdag meer en beter nieuws.

Slaatje, ik duim voor je dat je niet ongesteld worden. Altijd spannend zo'n wachtbankje.

Viva, MAS en mom-of-2 (of moet ik zeggen mom-of-3 Laughing) gefeliciteerd, hoe is het met jullie? Het is echt een vruchtbaar topic hè?!

Ff, wat balen meis, weet niet goed wat ik moet zeggen. Het zit je ook echt niet mee hè hug

printje, welkom. Ik ben het met Yasmine eens. 50/50 slaat meestal toch wel om Very Happy

Pc, ook voor jou duim ik. Je had toch al meerdere testen gedaan de afgelopen week? Hoe waren die?

Iemand een idee hoe het met JaneDoe is? Ben benieuwd of ze al in het ziekenhuis is geweest?

Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  nina86 do 1 maa 2012 - 6:37

Mom-of-2 gefeliciteerd!!!Very Happy cheers

Vandaag alde hele dag een soort menstruatieachtige pijn, het is nu aan het wegtrekken. Ik zit pas op dag 18 dus dat zou wel heel snel zijn Neutral Vorige maand was mijn cyclus 26 dagen. Maar tot nu toe nog niks te zien. Ik heb nog één ovu test liggen. Zou dit dan misschien mijn eisprong zijn? Dalijk maar is ff testen.

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  slaatje do 1 maa 2012 - 6:48

Pussycat schreef:Ik ga zoooooo hard duimen dat we beiden niet ongesteld worden. Haha zie nu dat we ook precies gelijk lopen. :-)
Verder heb ik ook helemaal geen kwaaltjes (meer). Alleen dus slijm verlies en krampjes. ( Die blauwe aders op mijn borsten heb ik altijd wel is me in al die maanden opgevallen Laughing )

Ik ga ook voor ons beiden duimen. We lopen idd wel heel gelijk op. Haha. Voel jij je ei ook springen?
Die blauwe aders heb ik ook altijd (gewicht van tietje en tietje is aanzienlijk :P ) Verder weet ik gewoon even niet wat ik moet denken en ga ik er maar gewoon verstandig van uit ongesteld te worden. Gewoon blijven duimen voor ons is dus mijn conclusie :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje do 1 maa 2012 - 6:51

Muis schreef:Goedemiddag allemaal! Hoe is het met iedereen? Ik ben vandaag een dagje vrij en heb werkelijk nog niks gedaan. Wat een lui wijf ben ik ook hè angel. Ach, hoort er af en toe bij. Ben nu een paar dagen in de weer met ovulatietesten, maar vind het best veel werk hoor. Heb jullie raad opgevolgd en alles volgens bijsluiter gedaan. Heb nog geen poistieve test gehad, dus we oefenen gewoon door haha. We zullen zien.

Alyssa, balen dat er nog niets duidelijk te zien was op de echo. Ik denk alleen dat je je niet te druk moet maken (doe je volgens mij ook niet) want als de arts dacht dat het niet ok was laat hij je zaterdag niet langs komen en je bent uit je zelf ongesteld worden en dan heb je meestal wel een ei gehad. Hopelijk zaterdag meer en beter nieuws.

Slaatje, ik duim voor je dat je niet ongesteld worden. Altijd spannend zo'n wachtbankje.

Viva, MAS en mom-of-2 (of moet ik zeggen mom-of-3 Laughing) gefeliciteerd, hoe is het met jullie? Het is echt een vruchtbaar topic hè?!

Ff, wat balen meis, weet niet goed wat ik moet zeggen. Het zit je ook echt niet mee hè hug

printje, welkom. Ik ben het met Yasmine eens. 50/50 slaat meestal toch wel om Very Happy

Pc, ook voor jou duim ik. Je had toch al meerdere testen gedaan de afgelopen week? Hoe waren die?

Iemand een idee hoe het met JaneDoe is? Ben benieuwd of ze al in het ziekenhuis is geweest?

lief van je. Ik was vandaag ook vrij en heb ook helemaal niets gedaan. Heb gister en eergister gepoetst, dus vond dat dat vandaag mocht vanmezelf (van vriend trouwens ook I love you )

JaneDoe heeft zich tijdelijk even teruggetrokken omdat ze er zo van baalt dat ze niet ongesteld word. Ik geloof dat ze een pil heeft gekregen die haar menstruatie op moet wekken. Als het goed is kon ze anders bellen voor een vervolgafsrpaak waarin ze dan verder zouden gaan kijken.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje do 1 maa 2012 - 6:52

nina86 schreef:Mom-of-2 gefeliciteerd!!!Very Happy cheers

Vandaag alde hele dag een soort menstruatieachtige pijn, het is nu aan het wegtrekken. Ik zit pas op dag 18 dus dat zou wel heel snel zijn Neutral Vorige maand was mijn cyclus 26 dagen. Maar tot nu toe nog niks te zien. Ik heb nog één ovu test liggen. Zou dit dan misschien mijn eisprong zijn? Dalijk maar is ff testen.

Kan idd je ei zijn. Ik voel me altijd wat misselijk en een soort kramp als ik mijn ei heb. Maar jij was toch pas geleden pas ongesteld geworden, of heb ik het nou verkeerd?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  nina86 do 1 maa 2012 - 7:00

slaatje schreef:

Kan idd je ei zijn. Ik voel me altijd wat misselijk en een soort kramp als ik mijn ei heb. Maar jij was toch pas geleden pas ongesteld geworden, of heb ik het nou verkeerd?

13 febr ben ik ongesteld geworden, daarom is het zo raar als ik dat nu al weer wordt. Dan heb ik een cyclus van 18 dagen Neutral Tot nu toe nog niet positief getest met ovu test, ga dalijk even testen heb er nog één liggen. Mijn duimen draaien ook voor jou Slaatje!!

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nina86 do 1 maa 2012 - 7:18

nina86 schreef:
slaatje schreef:

13 febr ben ik ongesteld geworden, daarom is het zo raar als ik dat nu al weer wordt. Dan heb ik een cyclus van 18 dagen Neutral Tot nu toe nog niet positief getest met ovu test, ga dalijk even testen heb er nog één liggen. Mijn duimen draaien ook voor jou Slaatje!!

Net getest, was dus blijkbaar niet mn ei. Echt vaag zelf dat controle streepje kon ik amper zien en de rest was gewoon wit. Stomme ovulatietesten Mad

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  slaatje do 1 maa 2012 - 7:27

nina86 schreef:
nina86 schreef:
slaatje schreef:

Net getest, was dus blijkbaar niet mn ei. Echt vaag zelf dat controle streepje kon ik amper zien en de rest was gewoon wit. Stomme ovulatietesten Mad

Ik heb ze nooit gebruikt, dus kan je er ook niet bij helpen helaas. Als ik jou was, zou ik gewoon om de dag klussen, en het allemaal even voor lief nemen. Gewoon lekker van genieten en dan pas na een half jaar ofzo aan de ovu testen. Als je om de dag klust, kan je ook geen dag missen van je ei nl.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 do 1 maa 2012 - 7:36

Ik zit ook op het wachtbankje, moet vandaag ongesteld worden maar niks te bekennen. Afgelopen dinsdag was ik te nieuwsgierig en heb ik getest maar helaas negatief. Had ook begin van de week hoofdpijn wat ik normaal ook heb als ik ongesteld moet worden. Ben benieuwd....

Printje leuk en spannend!

Slaatje dus nog niet ongesteld geworden, heb je nog steeds de klachten? Spannend!

Pussycat ook al op het wachtbankje, ook nog niks te bekennen ondanks de klachten?

SB beterschap! Griepje te pakken?

Annemie ook voor jullie spannend dus. Waarom is het nog half half?

Parel S. is hier al 4 en we willen er niet een te groot leeftijdsverschil tussen omdat ze anders te veel verschillen van elkaar en mij lijkt de overgang van R. naar de baby minder zwaar dan toen van S. naar een baby, je was zo veel zelfstandigheid gewend.

Alyssa dubbel gevoel heb je denk na de echo of niet? Je had positiever gehoopt maar negatief is het idd ook niet. Wat zeiden ze er van dat je al uit je zelf ongesteld bent geworden?

Smaragdje hoe is het bij jou?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud