voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Viva en MAS gefeliciteerd!!! Hopelijk volgen wij snel!!
@ slaatje,
@ slaatje,
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Roos schreef:Viva en MAS gefeliciteerd!!! Hopelijk volgen wij snel!!
@ slaatje,
Lief!!! Dank je wel Roos. xxx
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
ik snap dat wel hoor slaatje!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:ik snap dat wel hoor slaatje!
Dank je Bolus. Knuffels doen me goed, moet er bijna weer van huilen :-) Ga mezelf zo maar ff een schup onder mijn hol geven, wat eten en de bovenverdieping soppen. Therapie voor vrouwen noemen ze dat toch?
slaatje- Kletskop
Viva en MAS: GEFELICITEERD!!!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
MAS: gefeliciteerd!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan!
Slaatje: ik snap dat wel hoor. Heb hetzelfde, als ik andere echofoto's zie of hoor dat mensen zwanger zijn, moet ik toch echt even een paar keer slikken.
Viva: hier ook nog een keer: gefeliciteerd!!
Alyssa: voor jou gaat het nu ook écht beginnen. Spannend hoor, hoop echt dat je heel snel zwanger bent.
Annie: haha, gewoon geduld hebben, het wordt vanzelf november. Snap je wel hoor, aan de ene kant zou ik ook wel willen dat het al zover was hoor. Al is het maar gewoon om te weten waar we dan staan.
Weegschaal: fijn dat jullie ook weer in de goede richting mogen denken. Hoop dat het snel weer raak is en dat drie keer scheepsrecht is!
All: ik heb het een beetje gehad. Ik merk dat nu het gewone leven weer op de rit komt, ik het toch wel erg moeilijk begin te vinden. Ik wil gewoon weer verder, maar kan nog niet verder. En dan heb ik het niet eens over meteen fanatiek weer aan de slag, maar wel weten dat het weer kan. Op dit moment kan en mag ik nog niks, heb nog steeds de nasleep van de curretage. Al 2 weken . Heb gister wel een pakket zwangerschapstesten online besteld, zodat ik kan kijken hoe het nu met de hormonen staat, of de test al negatief is. Over 4 weken weer naar het ziekenhuis. Uitslag van het parvo-onderzoek, bloedprikken voor het stollingsonderzoek en bespreken hoe verder. Maar dat duurt voor mijn gevoel nog eeuwen.
Zag trouwens dat ik in het schema bezig sinds 2012 heb staan, dat moet 2011 zijn. Mei 2011 testte ik nl. de eerste keer positief voor een tweede kindje.
Slaatje: ik snap dat wel hoor. Heb hetzelfde, als ik andere echofoto's zie of hoor dat mensen zwanger zijn, moet ik toch echt even een paar keer slikken.
Alyssa: voor jou gaat het nu ook écht beginnen. Spannend hoor, hoop echt dat je heel snel zwanger bent.
Annie: haha, gewoon geduld hebben, het wordt vanzelf november. Snap je wel hoor, aan de ene kant zou ik ook wel willen dat het al zover was hoor. Al is het maar gewoon om te weten waar we dan staan.
Weegschaal: fijn dat jullie ook weer in de goede richting mogen denken. Hoop dat het snel weer raak is en dat drie keer scheepsrecht is!
All: ik heb het een beetje gehad. Ik merk dat nu het gewone leven weer op de rit komt, ik het toch wel erg moeilijk begin te vinden. Ik wil gewoon weer verder, maar kan nog niet verder. En dan heb ik het niet eens over meteen fanatiek weer aan de slag, maar wel weten dat het weer kan. Op dit moment kan en mag ik nog niks, heb nog steeds de nasleep van de curretage. Al 2 weken . Heb gister wel een pakket zwangerschapstesten online besteld, zodat ik kan kijken hoe het nu met de hormonen staat, of de test al negatief is. Over 4 weken weer naar het ziekenhuis. Uitslag van het parvo-onderzoek, bloedprikken voor het stollingsonderzoek en bespreken hoe verder. Maar dat duurt voor mijn gevoel nog eeuwen.
Zag trouwens dat ik in het schema bezig sinds 2012 heb staan, dat moet 2011 zijn. Mei 2011 testte ik nl. de eerste keer positief voor een tweede kindje.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:MAS: gefeliciteerd!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan!
Dank je Yasmine. Voor jou ook een hele dikke Die kan jij beter gebruiken dan ik. Voel me nu gewoon ego dat ik er op die manier mee bezig ben. Solly
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:
Dank je Yasmine. Voor jou ook een hele dikke Die kan jij beter gebruiken dan ik. Voel me nu gewoon ego dat ik er op die manier mee bezig ben. Solly
Dank je
En je niet ego voelen hoor. We hebben allemaal dezelfde wens, dezelfde droom. Die van jou is niet anders dan de mijne. Ik heb alleen iets meer pech gehad tot nu toe. Niets aan te doen...
Ik zou ook kunnen zeggen: ik heb tenminste al een kindje.
Jasmine- Ratel
Mas en Viva nogmaals gefeliciteerd!!! Voor Slaatje!
Gisteren weer geen positieve ovulatietest. Maar bij het afvegen had ik wel vruchtbaar slijm. Ik heb er nu nog één liggen maar die gebruik ik wanneer ik weer die steken in de buurt van mijn eierstokken krijg, dan kan ik kijken of dat geen eisprong is. Vorige maand had ik een cyclus van 26 dagen, nu zit ik op 17, wie weet duurt mijn cyclus deze maand wel langer.
Gisteren weer geen positieve ovulatietest. Maar bij het afvegen had ik wel vruchtbaar slijm. Ik heb er nu nog één liggen maar die gebruik ik wanneer ik weer die steken in de buurt van mijn eierstokken krijg, dan kan ik kijken of dat geen eisprong is. Vorige maand had ik een cyclus van 26 dagen, nu zit ik op 17, wie weet duurt mijn cyclus deze maand wel langer.
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
Mas en viva gefeliciteerd!
Even ego, ik ben vandaag ongie geworden, snap er zelf niets van, mijn cyclus rekt nu uit wat het ook frustrerend maakt.
We gaan nu naar de eerste officiele ronde. Dus afwachten hoe het zichzelf nu hervat.
Even ego, ik ben vandaag ongie geworden, snap er zelf niets van, mijn cyclus rekt nu uit wat het ook frustrerend maakt.
We gaan nu naar de eerste officiele ronde. Dus afwachten hoe het zichzelf nu hervat.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
FF: Voor nu , voor straks: de eerste officiële ronde, hoop voor je dat deze ronde meteen geluk brengt!
Jasmine- Ratel
FF, nou ja, heb je wel duidelijkheid voor nu, maar toch balen!
Slaatje, ik begrijp dat ook wel hoor, het "steekt" toch een beetje, ook een voor jou.
Nina, ik zou idd gewoon even door testen, weet niet of je altijd regelmatige cyclus hebt? Ik had deze ronde ook op dag 18 positieve ovulatie-test.
Slaatje, ik begrijp dat ook wel hoor, het "steekt" toch een beetje, ook een voor jou.
Nina, ik zou idd gewoon even door testen, weet niet of je altijd regelmatige cyclus hebt? Ik had deze ronde ook op dag 18 positieve ovulatie-test.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Gefeliciteerd viva en mas!! Meer heb ik niet gemist toch?
Ben al een paar dagen niet geweest. Vooral door de vakantie van mijn vriend dan ga ik niet achter de computer als ik met hem ben en deels omdat ik gek werd van de ovutesten. Dikke streep, lichte streep, geen streep, ow daar is de dikke streep weer. Het wisselde op een gegeven moment elke dag. Dus daar ben ik maar mee gestopt. Als laatst had ik weer een lichte streep, dus ik denk niet dat ik zwanger ben en zal dan wel 1 deze dagen ongesteld worden Heb al wel buikkrampen dus het zal sowieso dit weekend er wel zijn. Beetje jammer dat ik dan ook jarig ben maar ja...
Meiden die het moeilijk hebben als ze horen dat er weer iemand zwanger/bevallen is
Herken het al te goed.
Inmiddels ook alweer 6/7 rondes bezig en de wens wordt natuurlijk alleen maar sterker. Echt zo balen als je wat langer moet wachten of de wens gewoon enorm aanwezig is.
Ik ben er ook weer veel te veel mee bezig. Terwijl de 1e ook gewoon kwam, dus zal de tweede ook vast en zeker lukken, maar de hoop om wat sneller zwanger te worden kan ik ook wel opgeven.
Mijn vriend is daar veel nuchterder in. ''Het komt wanneer het komt'' maar vaak hebben vrouwen (ik in ieder geval wel) een soort van deadline wat je wilt bereiken. Zoals bevallen zijn voordat mijn dochter 2 wordt. Of in ieder geval niet pas met 2,5.
Of op mijn 25e moeder zijn van 2 kinderen....
Pff dat moet je ook helemaal niet doen natuurlijk, maar ja... we gaan vrolijk verder
Ben al een paar dagen niet geweest. Vooral door de vakantie van mijn vriend dan ga ik niet achter de computer als ik met hem ben en deels omdat ik gek werd van de ovutesten. Dikke streep, lichte streep, geen streep, ow daar is de dikke streep weer. Het wisselde op een gegeven moment elke dag. Dus daar ben ik maar mee gestopt. Als laatst had ik weer een lichte streep, dus ik denk niet dat ik zwanger ben en zal dan wel 1 deze dagen ongesteld worden Heb al wel buikkrampen dus het zal sowieso dit weekend er wel zijn. Beetje jammer dat ik dan ook jarig ben maar ja...
Meiden die het moeilijk hebben als ze horen dat er weer iemand zwanger/bevallen is
Herken het al te goed.
Inmiddels ook alweer 6/7 rondes bezig en de wens wordt natuurlijk alleen maar sterker. Echt zo balen als je wat langer moet wachten of de wens gewoon enorm aanwezig is.
Ik ben er ook weer veel te veel mee bezig. Terwijl de 1e ook gewoon kwam, dus zal de tweede ook vast en zeker lukken, maar de hoop om wat sneller zwanger te worden kan ik ook wel opgeven.
Mijn vriend is daar veel nuchterder in. ''Het komt wanneer het komt'' maar vaak hebben vrouwen (ik in ieder geval wel) een soort van deadline wat je wilt bereiken. Zoals bevallen zijn voordat mijn dochter 2 wordt. Of in ieder geval niet pas met 2,5.
Of op mijn 25e moeder zijn van 2 kinderen....
Pff dat moet je ook helemaal niet doen natuurlijk, maar ja... we gaan vrolijk verder
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
@pussycat; balen dat de ongi er toch aan lijkt te komen... Mmm lijkt me frustrend die ovu testen...
Zijn er in jou omgeving ook veel zwangeren? Bij ons valt dat nu wel mee 1 vriendin die in mei een kindje verwacht. Verder wel vaak oud klasgenoten die zwanger worden...
Mja hij heeft wel gelijk het komt wannerr het komt..
Snap dat het frustrend is als je al zolang bezig bent..
@all pfff ben me niks niet lekker vandaag...Mn vriendin kwam vanmorgen op bezoek met taart heb het geprobeerd maar kreeg het niet weg! Vanmiddag flink aan het overgeven en nu gaat het wel weer... Heb alleen nog niks gegeten
Zijn er in jou omgeving ook veel zwangeren? Bij ons valt dat nu wel mee 1 vriendin die in mei een kindje verwacht. Verder wel vaak oud klasgenoten die zwanger worden...
Mja hij heeft wel gelijk het komt wannerr het komt..
Snap dat het frustrend is als je al zolang bezig bent..
@all pfff ben me niks niet lekker vandaag...Mn vriendin kwam vanmorgen op bezoek met taart heb het geprobeerd maar kreeg het niet weg! Vanmiddag flink aan het overgeven en nu gaat het wel weer... Heb alleen nog niks gegeten
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
@ MAS; Gefeliciteerd! Gaat goed hier met de zwangeren
@ FF; Jammer zeg, en balen van je verlengde cyclus. Hoop dat het nu je er echt voor gaat snel raak mag zijn!
@ Slaatje;
@ Yasmine; Ik herken zo wat je zegt. Vond die tijd om te wachten tot je er weer echt voor kon gaan ook zo nutteloos. Je verliest dan zoveel tijd voor je gevoel... Hoop dat je snel weer ongesteld mag worden!
@ Pussycat; Wachten duurt zo lang als je iets graag wilt! Ik wilde graag 2 kindjes hebben rond mijn 30e en dan met zo'n 3 jaar ertussen.. Maar je kan wel iets willen, maar zo werkt het helaas niet. Denk dat veel mensen een ideaalplaatje hebben en dromen/wensen mag toch
@ Sleepingbeauty; Hier nog iemand, ben al de hele dag misselijk en mijn darmen doen raar. Gelukkig nog geen overgeven, maar scheelt niet veel. Hoop voor je dat het buikgriepje snel over mag zijn!
@ FF; Jammer zeg, en balen van je verlengde cyclus. Hoop dat het nu je er echt voor gaat snel raak mag zijn!
@ Slaatje;
@ Yasmine; Ik herken zo wat je zegt. Vond die tijd om te wachten tot je er weer echt voor kon gaan ook zo nutteloos. Je verliest dan zoveel tijd voor je gevoel... Hoop dat je snel weer ongesteld mag worden!
@ Pussycat; Wachten duurt zo lang als je iets graag wilt! Ik wilde graag 2 kindjes hebben rond mijn 30e en dan met zo'n 3 jaar ertussen.. Maar je kan wel iets willen, maar zo werkt het helaas niet. Denk dat veel mensen een ideaalplaatje hebben en dromen/wensen mag toch
@ Sleepingbeauty; Hier nog iemand, ben al de hele dag misselijk en mijn darmen doen raar. Gelukkig nog geen overgeven, maar scheelt niet veel. Hoop voor je dat het buikgriepje snel over mag zijn!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/26 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Yasmine | 30/36 | April/mei 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | Zwanger! | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | Zwanger! | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Boekenwurm | 28/28 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muis | 24/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Tweeling | 25/32 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Limburg85 | 26/31 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Nina86 | 25/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Smaragdje | 22/29 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
L!ND@ | 27/28 | februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
MAS | 25/26 | Februari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Highway | 28/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | Zwanger! | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
blondje1313 | 31/29 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
FryskeFlinter | 25/29 | april/mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
sabje | 27/30 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Muurvlindertje | 26/30 | juni/juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Mom-Of-2 | 29/35 | eind 2012 | nog niet zwanger | 3e kindje |
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/26 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Yasmine | 30/36 | April/mei 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | Zwanger! | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | Zwanger! | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | Zwanger! | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Boekenwurm | 28/28 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Muis | 24/29 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Tweeling | 25/32 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Limburg85 | 26/31 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Nina86 | 25/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Smaragdje | 22/29 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
L!ND@ | 27/28 | februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
MAS | 25/26 | Februari 2012 | Zwanger! | 1e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Highway | 28/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | Zwanger! | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
blondje1313 | 31/29 | April/Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
sabje | 27/30 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Muurvlindertje | 26/30 | juni/juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Mom-Of-2 | 29/35 | eind 2012 | nog niet zwanger | 3e kindje |
Silver- Ratel
Meiden, ik ga jullie verlaten hier. Ik heb een zwaar gesprek gehad, en zijn tot de conclusie gekomen dat die eerste ronde waar ik nu juist naar uit keek niet nu gaat gebeuren. Ik heb mijn vriend gevraagd hoe hij het allemaal voor zich zag, en het komt erop neer dat we financieel toch wat veiliger moeten komen te staan. En dat zal nu dit jaar niet gebeuren. Ik moet eerst maar weer volledig aan het werk, zorgen dat er van mij uit ook geld in het laadje komt. En dan niet als gastouder maar even net iets meer, waar ik ook meer mee verdien.
Ik hoop dat voor jullie allen 2012 een vruchtbaar jaar mag worden!
Ik hoop dat voor jullie allen 2012 een vruchtbaar jaar mag worden!
Silver- Ratel
Even super super ego maar moeten jullie eens naar mijn onderschrift kijken........ snap er niks van
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Mom-Of-2 schreef:Even super super ego maar moeten jullie eens naar mijn onderschrift kijken........ snap er niks van
Gefeliciteerd! En dat terwijl je er pas eind van het jaar voor wou gaan Geniet ervan!
Silver- Ratel
@FF wat balen meid!! Vind het echt heel vervelend allemaal voor jullie!
Hoe gaat het nu qua gezondheid met je?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
FF, wat ontzettend balen voor jullie! Hoop dat je het even kunt accepteren en dat het ook voor jullie over een tijdje zo ver mag zijn om toch voor een kindje te gaan.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
FF, wat jammer zeg! maarja, zolang jullie er maar samen achter staan he.
Hopelijk komt jullie tijd snel weer, succes in ieder geval!
Hopelijk komt jullie tijd snel weer, succes in ieder geval!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
FF , jeetje wat een vervelend nieuws. Hopelijk kunnen jullie er snel voor gaan. Als jullie alles op orde hebben
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn schouders hebben nu opzich wel genoeg rust gehad. De orthopeed kan weinig meer voor mij doen. Morgen naar de ha, en horen wat die zal zeggen. De arts van het UWV zegt dat mijn ziektewed ook stopt als de orthopeed zijn uitspraak ook naar haar gedaan heeft. Ik moet gewoon weer aan het werk. En ik voel me er niet prettig bij omdat ik een stekende pijn blijf houden. Maar ik ga nu maar doorzetten en zorgen dat wij financieel er wat normaler voor komen te staan.SleepingBeauty schreef:@FF wat balen meid!! Vind het echt heel vervelend allemaal voor jullie!
Limburg, het accepteren gaat nu heel erg moeilijk. Enige wat ik nu doe is huilen. Ik had zo'n mooi plaatje voor mezelf gemaakt, ik straks 26 hij 30. Een leuk gezellig jong gezin. Maar die droom valt uiteen.
komt ook door het gesprek wat ik vandaag gehad heb met mijn schoonmoeder. Alles is uitgepraat maar zij is bang dat wij net zo krap komen te zitten als wat zij vroeger hadden. En daar wil ze ons in beschermen. Dat wij eerst onze zaakjes goed op orde moeten hebben, willen we de volgende stap zetten. En ik heb in mijn hoofd en hart allang die stap gezet. Maar wordt nu terug geplaatst.
Silver- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012