voor een kindje 2012
+54
Caramba
Filoria
Novalee
Twellie
Joss1
Muurvlindertje
Miccie
boekenwurm83
Ugly Betty
Amber-
Puggle
Lejow
PapillonRose
Pien
mezzoforte
Dominoo
myloon
sanne-84
Clapperdie
tweeling
Coco
mauwmauw
JD
Vlinderjoy
Annemie
Printje
Flower_L
Mom-Of-3
Pussycat
Jasmine
Aagje!
Viva
Roos
Weegschaal
Triesje1983
Puzzle
blondje1313
Muppetje
slaatje
bolus26
SleepingBeauty
Alyssa
L!ND@
Linnie1985
Silver
Annie24
Highway
Muis
Limburg85
nina86
CCC
Smaragdje
nillis
MAS
58 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: voor een kindje 2012
FF Dat meen je niet! Wat balen voor jullie zeg... wel begrijpelijk, maar toch.
Lijkt me echt heel erg moeilijk. Weet je al wat meer wanneer je weer aan het werk kan dan? Of dat je uberhaupt weer kan werken zodat je weer genoeg gaat verdienen?
Mom of 2 Huh? oké... je was toch ongesteld geworden ofzo? Gefeliciteerd sowieso al een echo gehad?~
Lijkt me echt heel erg moeilijk. Weet je al wat meer wanneer je weer aan het werk kan dan? Of dat je uberhaupt weer kan werken zodat je weer genoeg gaat verdienen?
Mom of 2 Huh? oké... je was toch ongesteld geworden ofzo? Gefeliciteerd sowieso al een echo gehad?~
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Mom-Of-2 schreef:Even super super ego maar moeten jullie eens naar mijn onderschrift kijken........ snap er niks van
Gefeliciteerd! 7 weken alweer? Dacht je niet dat je ongesteld was geworden? Blijkbaar een bloeding dan. Hoe kwam je erbij om nu alsnog een test te doen?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ow ff ik zie het al je had net iets eerder gepost
Maar vooral je schoonmoeder heeft jullie omgepraat of is het wel echt jullie eigen keuze ook?
Mijn schoonouders dachten ook dat wij het krap zouden krijgen, maar zelf dachten we dat het makkelijk zou lukken en we redden het met gemak! Maar ja ik kan natuurlijk niet in jullie portomonnee kijken....
En wat balen dat je weer gewoon aan het werk moet. Terwijl je er zo tegen op ziet. Dat had ik met mijn voet. Hij deed nog zoooo zeer, maar na een poosje werken doet hij helemaal geen zeer meer, dus het kan ook wel helpen om juist wel weer alles te activeren zeg maar... Hopelijk is dat voor jou ook zo.
Maar vooral je schoonmoeder heeft jullie omgepraat of is het wel echt jullie eigen keuze ook?
Mijn schoonouders dachten ook dat wij het krap zouden krijgen, maar zelf dachten we dat het makkelijk zou lukken en we redden het met gemak! Maar ja ik kan natuurlijk niet in jullie portomonnee kijken....
En wat balen dat je weer gewoon aan het werk moet. Terwijl je er zo tegen op ziet. Dat had ik met mijn voet. Hij deed nog zoooo zeer, maar na een poosje werken doet hij helemaal geen zeer meer, dus het kan ook wel helpen om juist wel weer alles te activeren zeg maar... Hopelijk is dat voor jou ook zo.
Pussycat- Ratel
Puzzle, ik heb niet superveel last van de Clomid, ben alleen héél erg emotioneel dan. En hoe hoger de dosis, hoe erger het wordt haha.
MAS, gefeliciteerd!!
Nillis, dankjewel meis, komt goed!
Yasmine, dankjewel lieverd, een hele dikke knuffel voor jou, je komt echt heel erg sterk over
FF, balen dat je ongesteld geworden bent meis Edit: Ik zie nu je volgende berichtje, maar hoe komt je vriend hier nu pas mee? :S
Mom-Of-2, gefeliciteerd! Had je helemaal geen idee dat je zwanger was?
Pussycat, heb jij eigenlijk nog getest na die ene keer toen je zo'n heel licht streepje had? Spannend hoor!
All, morgen echo in het ziekenhuis, begin het nu wel spannend te vinden!
MAS, gefeliciteerd!!
Nillis, dankjewel meis, komt goed!
Yasmine, dankjewel lieverd, een hele dikke knuffel voor jou, je komt echt heel erg sterk over
FF, balen dat je ongesteld geworden bent meis Edit: Ik zie nu je volgende berichtje, maar hoe komt je vriend hier nu pas mee? :S
Mom-Of-2, gefeliciteerd! Had je helemaal geen idee dat je zwanger was?
Pussycat, heb jij eigenlijk nog getest na die ene keer toen je zo'n heel licht streepje had? Spannend hoor!
All, morgen echo in het ziekenhuis, begin het nu wel spannend te vinden!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa Ja heb nog regelmatig getest haha. Eerst werd hij donkerder, maar de laatste keer was die dus weer een stuk lichter... dus daarom verwacht ik binnenkort ongesteld te worden...
Spannend morgen! Ben benieuwd, maar jij natuurlijk nog meer haha
Spannend morgen! Ben benieuwd, maar jij natuurlijk nog meer haha
Pussycat- Ratel
PC, ja ik heb ook een bloeding gehad, niet veel maar mijn cyclus is sowieso al niet echt te volgen, onregelmatig, de ene keer mega ongesteld en de andere keer weinig. Dus ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden. Nee nog geen echo gehad, morgen bellen. Weet het pas sinds vanmiddag.
Limburg, ik dacht dus dat ik gewoon ongesteld was geworden maar niet dus. Een bloeding dus waarschijnlijk. Ik voelde me zo anders dan anders. En ik herkende een aantal dingen van de vorige zwangerschap. Dus ik dacht meer ik doe een test maar ik lijk wel gek want ik ben tenslotte ongesteld geweest.
Limburg, ik dacht dus dat ik gewoon ongesteld was geworden maar niet dus. Een bloeding dus waarschijnlijk. Ik voelde me zo anders dan anders. En ik herkende een aantal dingen van de vorige zwangerschap. Dus ik dacht meer ik doe een test maar ik lijk wel gek want ik ben tenslotte ongesteld geweest.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Pussycat schreef:Ow ff ik zie het al je had net iets eerder gepost
Ja ik weet niet hoe ik het moet plaatsen, maar euhm... zij hebben het altijd heel erg krap gehad, en er is nog een hoge hypotheekschuld. Zijn moeder begint er steeds weer over naar mij toe, dat die kop van de hypotheek af moet. En alleen kan hij dat niet opbrengen. Maar zouden we gaan aflossen, dan moeten we al ongeveer een groot bedrag per jaar gaan aflossen. Dit zou dan denk ik wel een 5/10 jaar plan kunnen worden. Ik denk als ik gewoon fulltime zou werken, in ieder geval meer dan wat ik nu doe, dat het heel wat zou schelen.
Misschien heb je wel gelijk wat betreft mijn schouders, ik hoop het zo! En ben druk op zoek nu naar vacatures.
Alyssa, hij kwam er niet echt mee, mijn schoonmoeder begon er vandaag over en ik heb het voorzichtig naar hem toe gebracht. En daaruit is dus nu gebleken dat het toch niet zo verstandig is nu. Ik heb ook gezegd wanneer had je het mij duidelijk gemaakt? Op het moment van? Ownee toch niet (elke keer een maandje uitstellen) hoelang wou je dat volhouden.
Laatst aangepast door FryskeFlinter op wo 29 feb 2012 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
@ FF; Wat ontzettend jammer zeg
@ Mom-of-2; Gefeliciteerd!
@ Alyssa; Spannend morgen!!!
@ Mom-of-2; Gefeliciteerd!
@ Alyssa; Spannend morgen!!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
''dat die kop van de hypotheek af moet. En alleen kan hij dat niet opbrengen. Maar zouden we gaan aflossen, dan moeten we al ongeveer een groot bedrag per jaar gaan aflossen. Dit zou dan denk ik wel een 5/10 jaar plan kunnen worden''
Dit snap ik niet?
Een hypotheek aflossen is altijd een tig jaren-plan?
Dit snap ik niet?
Pussycat- Ratel
Wat jammer om te lezen ff!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pussycat schreef:''dat die kop van de hypotheek af moet. En alleen kan hij dat niet opbrengen. Maar zouden we gaan aflossen, dan moeten we al ongeveer een groot bedrag per jaar gaan aflossen. Dit zou dan denk ik wel een 5/10 jaar plan kunnen worden''
Dit snap ik niet?
Ja dat sowieso, maar ze gaan ook klooien met de rente's in den haag, en nog even en die worden gehalveerd ofzo. Ik ben niet thuis in die wereld. en zijn moeder bedoelt, die kop van ik noem maar wat,***moet eraf.
Laatst aangepast door FryskeFlinter op wo 29 feb 2012 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
Ik zou dat sowieso eens goed uitzoeken dan misschien valt het allemaal wel mee?
Of denk je van niet?
Edit: ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar ik probeer met je mee te denken. Omdat sommigen vaak ergere scenario's bedenken terwijl het in werkelijkheid allemaal wel mee valt.
Of denk je van niet?
Edit: ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar ik probeer met je mee te denken. Omdat sommigen vaak ergere scenario's bedenken terwijl het in werkelijkheid allemaal wel mee valt.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Ik zou dat sowieso eens goed uitzoeken dan misschien valt het allemaal wel mee?
Of denk je van niet?
Plus 1
Ik denk dat je meer hebt aan een overzicht inkomsten en uitgaven, nu en verwacht. En kijken of je nog wat kunt incalculeren
Flower_L- Ratel
Ik heb geen idee, maar op dit moment zie ik het wel heel erg somber in. En moet ik zorgen dat ikzelf weer aan het werk kom. Mijn bijdrage lever. En daarbij het thuiszitten heb ik nu helemaal gehad.
Hmm, zeg ik dat ik me afmeld blijf ik hier alsnog.
Hmm, zeg ik dat ik me afmeld blijf ik hier alsnog.
Silver- Ratel
Ik meld me hier half/half. Ben gestopt met de pil maar vind het wel erg spannend om voor een tweede te gaan. Ik ben van nature een enorme piekerkont en zie altijd veel problemen op de weg. Daarnaast vond ik de erste mnd met een baby ook erg spannend en dat vind ik nu weer.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Haha mijn schoonmoeder schrok zich rot toen ze hoorde en zag wat voor huis we gelijk kochten
Die dacht ''zo die zitten binnen een jaar weer bij mij in huis''
Maar we hebben nog ruim kunnen sparen ook en zitten hier prima en het lukt allemaal makkelijk. Zo!
Ze schrok trouwens nog veel erger toen we zwanger waren. Ze was er letterlijk 10 minuten stil van
En dacht dat we een enooooorme fout begingen? dus... nou ja in ieder geval ze kan nu niet wachten tot nr. 2 komt haha
Die dacht ''zo die zitten binnen een jaar weer bij mij in huis''
Maar we hebben nog ruim kunnen sparen ook en zitten hier prima en het lukt allemaal makkelijk. Zo!
Ze schrok trouwens nog veel erger toen we zwanger waren. Ze was er letterlijk 10 minuten stil van
En dacht dat we een enooooorme fout begingen? dus... nou ja in ieder geval ze kan nu niet wachten tot nr. 2 komt haha
Pussycat- Ratel
Leuk printje. Half aanmelden kan hier niet
Piekeren kan ik ook als de beste, maar mbt tweede kindje niet! Drang wordt hier steeds groter, met de dag lijkt wel.
Piekeren kan ik ook als de beste, maar mbt tweede kindje niet! Drang wordt hier steeds groter, met de dag lijkt wel.
Flower_L- Ratel
Flower_L schreef:Leuk printje. Half aanmelden kan hier niet
Hahaha heeeeeeelemaal + 1
Pussycat- Ratel
Welkom Printje! Ik kan niet wachten, maar vind het allemaal ook erg spannend hoor.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Dank je wel meiden!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje welkom. Wat leuk dat jullie ervoor gaan. En met een tweede is een stuk makkelijker want je weet het al van de eerste
Mom-Of-3- Prater
Yasmine Je hebt gelijk, maar soms voel ik dat even op die manier. Komt allemaal wel weer goed :-)
FF Wat onwijs balen zeg, maar aan de andere kant wel begrijpelijk. Ik hoop dat er alsnog een oplossing voor gevonden kan worden. En dat je schouder snel wat beter gaat worden.
Pussycat Duim voor je dat je een positieve test in handen zult hebben
SB Voel je je al wat beter vandaag? Beterschap
lieve Weegschaal Hoe is het met jou vandaag?
MO2 Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd met je zwangershap
Puzzle
Alyssa Hoe is het gegaan vandaag? Ik ben zeer benieuwd!!
Flower Hoe gaat het met jou?
Printje Half welkom dan. Haha...nee hoor, welkom, hoop dat je snel zwanger mag zijn
Het is vandaag nationale complimentendag. Maar omdat ik hier gister zoveel lieve knuffels kreeg, maar ik er voor vandaag in dit topic maar even nationale knuffeldag van Dus voor iedereen die ik vergeten ben en voor iedereen die er een (of meer) kan gebruiken:
Ik zit vandaag op dag 28, wat betekend dat ik vanaf vandaag ongesteld kan worden. Vooralsnog voel ik nog geen menstruatie aankomen, maar dat zegt natuurlijk niet zo heel veel. Vind het deze ronde spannender dan de vorige rondes, omdat we er na deze ronde voor twee maanden een kurk indouwen vanwege de bruiloft. Help me dus allemaal duimen!!!!!
FF Wat onwijs balen zeg, maar aan de andere kant wel begrijpelijk. Ik hoop dat er alsnog een oplossing voor gevonden kan worden. En dat je schouder snel wat beter gaat worden.
Pussycat Duim voor je dat je een positieve test in handen zult hebben
SB Voel je je al wat beter vandaag? Beterschap
lieve Weegschaal Hoe is het met jou vandaag?
MO2 Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd met je zwangershap
Puzzle
Alyssa Hoe is het gegaan vandaag? Ik ben zeer benieuwd!!
Flower Hoe gaat het met jou?
Printje Half welkom dan. Haha...nee hoor, welkom, hoop dat je snel zwanger mag zijn
Het is vandaag nationale complimentendag. Maar omdat ik hier gister zoveel lieve knuffels kreeg, maar ik er voor vandaag in dit topic maar even nationale knuffeldag van Dus voor iedereen die ik vergeten ben en voor iedereen die er een (of meer) kan gebruiken:
Ik zit vandaag op dag 28, wat betekend dat ik vanaf vandaag ongesteld kan worden. Vooralsnog voel ik nog geen menstruatie aankomen, maar dat zegt natuurlijk niet zo heel veel. Vind het deze ronde spannender dan de vorige rondes, omdat we er na deze ronde voor twee maanden een kurk indouwen vanwege de bruiloft. Help me dus allemaal duimen!!!!!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ook maar een dikke voor jou dan haha.
Dat zijn een boel
Hoop dat jij ook een positieve test in handen mag hebben deze ronde!
Dat zijn een boel
Hoop dat jij ook een positieve test in handen mag hebben deze ronde!
Pussycat- Ratel
Spannend Slaatje!!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Slaatje ik duim ik duim ik duim voor je!
Mom-Of-3- Prater
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012