steeds maar weer verkouden
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
steeds maar weer verkouden
D. is al sinds november verkouden, ze hoest en heeft lekkere groen/gele snottebellen.
Af en toe heeft ze een dag of 3 dat ze opeens niet meer verkouden is, dan denk ik dat het over is en 3 dagen later is ze weer verkouden.
de CB-arts gaf aan dat er wel 100 verschillende virussen zijn die je verkouden kunnen maken en dat D. steeds verschillende virussen krijgt en daar door steeds verkouden is.
Af en toe is ze ook koortsig en niet leer, maar meestal is ze wel goed te pas.
Ik vind het ontzettend vervelend dat ze zo vaak en veel verkouden is, eigenlijk maak ik me een beetje zorgen omdat ze al zo lang verkouden is.
herkenbaar of is het normaal dat kindjes zoveel verkouden zijn?
Af en toe heeft ze een dag of 3 dat ze opeens niet meer verkouden is, dan denk ik dat het over is en 3 dagen later is ze weer verkouden.
de CB-arts gaf aan dat er wel 100 verschillende virussen zijn die je verkouden kunnen maken en dat D. steeds verschillende virussen krijgt en daar door steeds verkouden is.
Af en toe is ze ook koortsig en niet leer, maar meestal is ze wel goed te pas.
Ik vind het ontzettend vervelend dat ze zo vaak en veel verkouden is, eigenlijk maak ik me een beetje zorgen omdat ze al zo lang verkouden is.
herkenbaar of is het normaal dat kindjes zoveel verkouden zijn?
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: steeds maar weer verkouden
Y. is al sinds zijn geboorte verkouden. Ik weet niet beter Vind het eigenlijk eerder opvallen als hij een keer geen snot heeft
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
C.iske is ook vanaf november al steeds verkouden. Heel vervelend.
Gast- Gast
Hier precies hetzelfde...
Hij had er ook steeds oorontsteking bij. Daar heeft hij 2 maanden geleden antibiotica voor gekregen (2kuurtjes) en sindsdien is hij niet eht heel verkouden meer geweest. Wel de nodige snottebellen maar niet meer met koorts etc.
De buisjes die hij erbij kreeg in zijn oren zijn ook en opluchting geweest voor hem. Sindsdien gaat het helemaal goed.
Ik ga zeker niet zeggen dat antibiotica goed is, maar heb het gevoel dat het hier wel een beetje geholpen heeft.
Hopelijk wordt het snel lente, en dan is ze er misschien snel vanaf.
het is zoooooo' n dooddoener (wat mijn arts altijd zegt) ' het hoort erbij, en gaat vanzelf over' ....
Hij had er ook steeds oorontsteking bij. Daar heeft hij 2 maanden geleden antibiotica voor gekregen (2kuurtjes) en sindsdien is hij niet eht heel verkouden meer geweest. Wel de nodige snottebellen maar niet meer met koorts etc.
De buisjes die hij erbij kreeg in zijn oren zijn ook en opluchting geweest voor hem. Sindsdien gaat het helemaal goed.
Ik ga zeker niet zeggen dat antibiotica goed is, maar heb het gevoel dat het hier wel een beetje geholpen heeft.
Hopelijk wordt het snel lente, en dan is ze er misschien snel vanaf.
het is zoooooo' n dooddoener (wat mijn arts altijd zegt) ' het hoort erbij, en gaat vanzelf over' ....
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
dus al met al is het "normaal"?
dan ben ik weer gerust gesteld
kwak- Ratel
kwak schreef:dus al met al is het "normaal"?
Is het normaal? Geen idee...ik VIND het (door eigen ervaring) wel normaal.
Maar nogmaals, je schiet er niet echt iets mee op!
Haha! Goede zakdoeken aanschaffen! En duimen dat dat warme voorjaar echt komt!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
ik vind het niet normaal maar dat komt omdat ik en mijn man max 2x per jaar verkouden zijn en D. nu al zo lang.
en ze heeft zn hekel aan haar neus schoonmaken.
en ze heeft zn hekel aan haar neus schoonmaken.
kwak- Ratel
Mijn zoontje is ook al een aantal maanden constant verkouden, dus het is wel herkenbaar, of het normaal is weet ik niet, volgens mij wel, want de huisarts hier doet er niet echt wat aan, hoort erbij zegt hij...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ja dat is wel normaal, wel vervelend. Ze bouwen zo hun weerstand op, je zult zien dat als ze rond 4 jaar zijn dat het dan minder word.
Mijn zoontje is ook vaak verkouden.
Mijn zoontje is ook vaak verkouden.
Gast- Gast
Wees blij, je hebt er nu nog geen drol aan, maar als je kindje dadelijk wat ouder is zul je meemaken dat ze minder vaak ziek is dan kinderen die als baby nooit ziek zijn geweest. Die 100 virussen wat je huisarts zegt moeten ze allemaal doormaken om er 'imuun' voor te worden. Zij doet dat gewoon binnen een paar jaar terwijl andere kinderen en jaaaaaaren over doen. Die 2 van mij hebben dat ook altijd gehad, zeker de eerste 2 jaar van hun leven. Nu is dat stukken minder en zijn ze amper nog ziek.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wéér verkouden
» Grrr weer verkouden...
» Afgevallen, maar ik voel me nog steeds "dik"
» En daar zijn dan steeds weer de tranen....
» om welke foto moet je steeds weer lachen?
» Grrr weer verkouden...
» Afgevallen, maar ik voel me nog steeds "dik"
» En daar zijn dan steeds weer de tranen....
» om welke foto moet je steeds weer lachen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: