Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke kinderwagen?

+28
SarahKey
Mom-Of-3
moepie
Steep
Limburg85
Urban Naked
teletascha
Roodkapje
Teddyaapje
meisje
PapillonRose
Liadan
holaagirl
Makamba
Tiara
PiP
Ezzer
duckie
nillis
-Ieniemienie-
Aagje!
Puggle
Jazzlyn
Flip Fluitketel
Thunder
Poisongirl
Sylvana
Printje
32 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Liadan di 28 feb 2012 - 8:20

Wij hebben een bugaboo, ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Het enige nadeel dat ik kan bedenken aan de bugaboo is dat je moeilijk bij het boodschappenmandje kan als de reiswieg erop zit. Als het zitgedeelte erop zit is het geen probleem meer.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 8:25

welke kinderwagen? - Pagina 2 GJOo5tnf9XP7pEXoF+KlhQ==



deze hebben we nu. (x-adventure retro lime) ik wil graag een zwarte quinny buzz bij de volgende. In deze zit het weer en de wielen functioneren niet naar behoren. (2e hands gekocht)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  PapillonRose di 28 feb 2012 - 9:19

Ik heb een Quinny Speedi. Ben er heel tevreden over. Alleen past hij niet in de achterbak sinds ik een andere auto heb (toevallig ook Daewoo Matiz). Maar dat vond ik niet erg, toen ik een andere auto nam had ik ook al een buggy en die ligt altijd in de auto.

Ik vind aan de Quinny fijn dat hij maar 3 wielen heeft, het voorste wiel kan 360 graden draaien (is ook vast te zetten) en daardoor is hij heel wendbaar. Hij heeft luchtbanden, dat rijdt ook heerlijk. De wagenbak lees ik vaak verhalen over dat hij erg klein is, maar ik heb daar geen problemen mee gehad. Tot 8 maanden heeft ze in de wagenbak gelegen en qua lengte zit ze precies op het gemiddelde. Ook handig vind ik het boodschappenmandje dat redelijk ruim is.

De nadelen vind ik dat het onderstel niet normaal in mijn auto past (wel met 1 wiel eraf geklikt), maar dat vond ik dus niet zo erg omdat ik een buggy heb en ze al kon zitten toen ik deze auto nam. Ook het inklappen van het onderstel wanneer je de wandelwageninzet gebruikt vind ik niet fijn, dat krijg ik meestal niet goed gedaan of het kost veel moeite.

Wat me een nadeel leek is dat het kindje alleen van je af kan zitten als je de wandelwagen gebruikt. Maar dat was geen probleem, mijn dochtertje kijkt graag om zich heen. Bij een eventuele volgende wil ik dezelfde wagen weer gebruiken. En anders lijkt een Quinny Buzz me ook wel wat.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 9:23

Wij hebben de Mutsy Slider. Ideaal ding, kan niet anders zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  meisje di 28 feb 2012 - 9:32

Liadan schreef:Wij hebben een bugaboo, ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Het enige nadeel dat ik kan bedenken aan de bugaboo is dat je moeilijk bij het boodschappenmandje kan als de reiswieg erop zit. Als het zitgedeelte erop zit is het geen probleem meer.

+1.

En wat Liadan zegt over dat boodschappenmandje vind ik inderdaad ook als de reiswieg erop zit. Maar ik zou geen andere wagen willen.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Teddyaapje di 28 feb 2012 - 10:11

Wij hebben de maxi cosi mura 4. Hij is erg compact op de vouwen, past in mn Twingo. Als je een wagen gaat kopen zou ik ook testen of die in de auto past, heb ik ook gedaan. Hij bevalt ook goed trouwens, al gebruik ik meestal de draagdoek of mei tai.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Roodkapje di 28 feb 2012 - 11:34

PiP schreef:
Ezzer schreef:Wij hebben de Joolz.
Hele fijne, hoge wagen. De bak is ruim dus je kindje kan er lang in liggen.
Het zit gedeelte kan beide kanten op. Verder is hij makkelijk en vrij klein in te klappen. De wielen zouden er ook nog af kunnen, dan is hij helemaal klein!
Verder rijd hij super, met 1 hand is hij al makkelijk te besturen.
Wij zijn er echt heel blij mee!


+1
Ik vind alleen het klein inklappen iets tegenvallen, maar het schijnt dat het wel 1 van de kleinsten is.

Moet wel zeggen dat ik hem met zitgedeelte en al in klap.
Officieel zou je dan het stoeltje los moeten doen en de beugel+banden kunnen er ook makkelijk af.

Verder is de wagen echt superfijn!

Wij hadden hiervoor de Quinny speedy en mijn ervaring is hetzelfde als Ieniemienie, alleen was F niet snel te groot voor de bak.
F zit in de Joolz echt zóveel beter, zelfs nu ze al zo groot is. Ze vindt het prachtig om erin te gaan rijden.
Had vanmiddag nog "ruzie" omdat ze met de wandelwagen boodchapen wou doen ipv met de auto, haha.



+1 Ook wij hadden de Quinny speedi bij de 2e... niet met wagenbak daar kan ik niet veel over kwijt met het hangen in het stoeltje en het niet wisselen van stand van het zitje (naar je toe of van je af) vond ik een nadeel. Verder reed hij wel lekker.

Nu de Joolz day earth hoe die bevalt weet ik nog niet.. het is nu een huiskameraccesoire Wink. We hebben hem gekocht en staat nog in de woonkamer in de doos. In de winkel reed het heerlijk en inklappen om in de auto te doen gaan wij niet doen. In mijn mans auto kan hij oningeklapt staan evt voor als we eens naar het bos gaan ofzo en als we de baby in mijn auto meenemen gaat de maxicosi op de Zapp of de baby in de doek.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  teletascha wo 29 feb 2012 - 8:02

Wij hebben de kinderwagen in Duitsland gekocht, van het merk Hartan (tegenhanger van Teutonia, die in NL ook wel verkocht wordt). Tot nu toe erg tevreden, kan geen nadelen verzinnen.





welke kinderwagen? - Pagina 2 Racer-s-falttasche_g
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Urban Naked wo 29 feb 2012 - 8:25

Ik heb de Bugaboo Cameleon met een setje Paul Frank bekleding in groen.

welke kinderwagen? - Pagina 2 Bugaboo-Cameleon-Paul-Frank-Skurvy


Laatst aangepast door Urban Naked op wo 29 feb 2012 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Limburg85 wo 29 feb 2012 - 8:38

Wij hebben de Quinny Speedi en zijn er tevreden over. R. heeft t/m 6 maanden in de wagenbak gelegen. Wel heeft hij nog steeds een zitverkleiner nog in de wandelwagen. Ook past hij in mijn auto, ik heb een Chevrolet Kalos.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  PiP wo 29 feb 2012 - 8:57

Urban Naked schreef:Ik heb de Bugaboo Cameleon met een setje Paul Frank bekleding in groen.

welke kinderwagen? - Pagina 2 Bugaboo-Cameleon-Paul-Frank-Skurvy

Ik vind een Bugaboo niks, maar vind de bekleding wel gaaf!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:07

Hier een maxi cosi mura 4 en tot nu toe echt heel tevreden.

Hij wordt hier heel vaak gebruikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Steep wo 29 feb 2012 - 10:42

welke kinderwagen? - Pagina 2 Mutsy-Urban-Rider-Standaard

Wij hebben deze in het grijs en het mandje is zwart. Het is de Mutsy Urban Rider. Ik vind hem heel fijn, alleen vouwt hij groot op, de wielen kunnen er wel af. Je kindje kan niet naar je toe zitten (misschien de nieuwe versie wel, ik hem 'm 2e hands van voor 2002). Super fijn voor in de bossen, sneeuw, zand vanwege de grote luchtbanden. Maar bij een volgende zou ik toch een bugaboo willen denk ik of een maxi cosi mura 4. Allebei vouwen ze klein op en zijn ze erg wendbaar. Alleen ga ik de grote wielen wel missen..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 20:31

Wij gaan voor de Koelstra Flexxo Twin,

welke kinderwagen? - Pagina 2 7938_1_original_1

maar het aantal te verkrijgen duowagens is niet zo heel groot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  moepie wo 29 feb 2012 - 20:49

Wij hebben de maxicosi mura 3. Een ideale wagen. De doorslag voor deze wagen gaf de grote kinderwagenbak, het is een van de grootsten, een kindje kan er lang in. Als je de winter ermee door moet is het wel ideaal!
Het enige nadeel vind ik aan onze wagen dat als je het zitje wil omdraaien (kindje kan in beide richtingen zitten) je dan de kap er weer af moet halen en ook helemaal om moet draaien, beetje vreemd systeem. Maar dat is bij de nieuwere wagens niet meer zo.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Mom-Of-3 wo 29 feb 2012 - 20:49

Ahum durf het bijna niet te zeggen maarre wat wij hebben. Wij hebben de Mutsy 4-rider single spoke, we hebben de Koelstra flexxo twin en 2 buggy's. Moet wel zeggen dat we een dure buggy hebben ( gekocht toen de oudste 8 maanden was en we met de auto naar het buitenland gingen) en een goedkope buggy ( die gebruiken we ook amper waardeloos ding).

De buggy's liggen in de auto en de mutsy ook. Als we samen met de kinderen weggaan gebruiken we buggy en mutsy en als ik alleen met ze wegga dan pak ik de koelstra

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  SarahKey wo 29 feb 2012 - 21:00

Wij hebben een mutsy outdoor van uhhh 8-10 jaar oud. Overgekocht voor een prikkie van mijn oppaskindje toendertijd.
Het is een lomp en zwaar ding, maar wel een fijne wagen om mee te wandelen. De wagenbak is groot waardoor Siem nog wel een tijd erin kan liggen. Dat vind ik dus een nadeel van de wagens van tegenwoordig.

Maar dit is toch voor tijdelijk, straks als hij kan zitten en in een zitgedeelte kan dan kopen we een goede buggy.
OF we gebruiken ook de buggygedeelte maar dat zien we tegen die tijd wel.

Had namelijk geen zin om een paar honderd euro uit te geven aan een nieuwe wandelwagen. Nu vind ik de wagens uit de winkel ook op spuuglelijk(stokke, bugaboo) of gewoon een veel te kleine wagenbak.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Laced wo 29 feb 2012 - 23:43

Limburg85 schreef:Wij hebben de Quinny Speedi en zijn er tevreden over. R. heeft t/m 6 maanden in de wagenbak gelegen. Wel heeft hij nog steeds een zitverkleiner nog in de wandelwagen. Ook past hij in mijn auto, ik heb een Chevrolet Kalos.

Vanaf wanneer ben jij de zitverkleiner gaan gebruiken? En waar heb jij deze gekocht?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  MissD do 1 maa 2012 - 3:15

Wij hebben de iCandy peach. Ik vind het een erg fijne wagen, hij rijd lekker (zowel bos als gewoon normale wegen), hij is erg klein inklapbaar, onderstel is over je schouder te dragen wanneer hij ingeklapt is, en hij is met 1 hand te rijden wat ik ook wel handig vind aangezien we onze andere hand dan vrij hebben voor de hond.
Ik vind de kinderwagenbak groot genoeg, ik denk dat T. er nog wel een tijdje in kan liggen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Limburg85 do 1 maa 2012 - 7:45

Laced schreef:
Limburg85 schreef:Wij hebben de Quinny Speedi en zijn er tevreden over. R. heeft t/m 6 maanden in de wagenbak gelegen. Wel heeft hij nog steeds een zitverkleiner nog in de wandelwagen. Ook past hij in mijn auto, ik heb een Chevrolet Kalos.

Vanaf wanneer ben jij de zitverkleiner gaan gebruiken? En waar heb jij deze gekocht?

Vanaf 6 maanden zit R. in het zitgedeelte omdat hij in de wagenbak niks kon zien (hij paste nog wel) want hij is ontzettend nieuwsgierig. Zonder kon echt niet. Ik heb hem online besteld bij Gardo.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  pindaatje do 1 maa 2012 - 7:53

Laced schreef:
Limburg85 schreef:Wij hebben de Quinny Speedi en zijn er tevreden over. R. heeft t/m 6 maanden in de wagenbak gelegen. Wel heeft hij nog steeds een zitverkleiner nog in de wandelwagen. Ook past hij in mijn auto, ik heb een Chevrolet Kalos.

Vanaf wanneer ben jij de zitverkleiner gaan gebruiken? En waar heb jij deze gekocht?

Hij is ook te koop bij de babydump, wij hebben hem daar gekocht.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  pindaatje do 1 maa 2012 - 7:57

-Ieniemienie- schreef:Bij M hadden we een Quinny Speedy xs gekocht.
Maar toen ze een paar weken oud was hadden we al spijt! De wagenbak was echt heel klein, en er zit een gekke versmalling in. Waardoor M er met 3 maanden al zo goed als niet meer in paste. Ton moest ze dus in de wandelwageninzet. Die niet naar ons to kon. Dat vond ik echt een nadeel! Want omdat ze nog zo klein was, waren al die prikkels veel te druk vor haar! Toen ze eenmaal kon zitten was de wagen weer drama. Omdat hij zo ruim is, dat ze er amper in kon zitten. Ze hing er altijd in. Dus een verkleiner erbij gekocht. Maar ook met verkleiner kon de er niet normaal rechtop in zitten.
Dus toen al heel snel een buggy gaan gebruiken.


+1, behalve dat dochter tot 5,5 maand in de wagenbak heeft gelegen. Wou bij zoon nu eigenlijk ook een andere wagen, maar toch maar zo gelaten..

Vind trouwens deze wagen ook een enorm lomp ding om in de auto mee te nemen... We hebben een station, maar met de buggy van dochter in de kofferbak, en daarbij het onderstel én wagenbak van de Quinny, is de kofferbak ook wel vol...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  meisjesmama do 1 maa 2012 - 8:01

Wij hebben de quinny speedy al 5 jaar en zijn er nog steeds tevreden over de wagen.
Wel hebben we toen de verkleiner uitgebracht werd deze gekocht en heb ik een spanband achter de zitting omdat ik deze niet goed genoeg rechtop krijg.

Het verbaasd me dat mensen zeggen dat de bak klein is want onze jongste werd met 9,5 pond geboren en groeide lekker door maar heeft toch echt tot 6,5 maand in de wagenbak gelegen.

Als ik nu zo mogen kiezen omdat ik nu zwanger zou zijn en een nieuwe wagen mag. Zou ik ook wel de joolt uit kunnen kiezen omdat ik het een mooie wagen vind en dat de inzet ook naar je toe gezet kan worden.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 9:16

zo vandaag de kinderwagen gekocht, het is de mutsy transit geworden. Deze was erg compact met inklappen en ook was deze niet duur. We hadden nog gekeken bij de bugaboo maar deze vonden we erg laag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Puggle zo 4 maa 2012 - 9:34

Fijn dat jullie er een naar je zin hebben gevonden! En welke kleur is het geworden?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum