Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kinderwagen?? Help!!

+46
nillis
Fiebje
Jade
teletascha
PapillonRose
Darius
Annemie
Shopaholic
Coco
Silver
Aimee
koNijntje
Thunder
Bruintje Beer
Nijntje
CCC
Aggi
Dora
Flip Fluitketel
Muus
Paper Crown
Caroow
Sophiee
Highway
PiP
-Ieniemienie-
Jezzie
Printje
Roodkapje
Floor
Supertalentje
M-G
tweeling
liesje
Puggle
Viva
Muis
*Lookie*
Sanne
Annie24
Snoes
Clapperdie
Laced
Muppetje
Ella
Dikkie Dik
50 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Dikkie Dik vr 14 sep 2012 - 23:20

Ik heb echt advies nodig er is zoveel keus. Welke kinderwagen is een aanrader? Ik vind zelf de Joolz Day prachtig, maar is deze wagen praktisch. Ook vind ik de prijs best schrikken.

Zo help me out!! Welke kinderwagen hebben jullie? En waarom wel of niet. Jullie zouden mij er heel erg mee helpen.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Ella vr 14 sep 2012 - 23:30

Ik heb hem nog niet maar heb de mutsy 4 rider besteld. Ik heb daar hier ook positieve verhalen over gehoord. En de prijs sprak me ook aan. En waar ik vooral naar gekeken heb is dat de wagenbak zo hoog mogelijk zit zeg maar
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Muppetje vr 14 sep 2012 - 23:31

Wij hebben de MC mura 4. Ik vind m prachtig en handig met in en uit klappen. Buiten zijn we nog niet geweest, dus ervaringen heb ik nog niet

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Laced vr 14 sep 2012 - 23:31

In eerste instantie hadden wij de quinny speedi xs, deze hadden wij goedkoop kunnen overnemen van onze buren. Tot het moment dat mijn zoon overging naar de wageninzet, had ik nooit problemen met de wagen gehad, maar eenmaal met de wageninzet vond ik het echt een verschrikkelijke wagen. Uiteindelijk hebben wij, toen onze zoon 7 maanden was, een bugaboo gekocht. Daar ben ik nog steeds zo blij mee! Compact, wendbaar, fijn dat je de wageninzet kunt omdraaien, maar ook zat mijn zoontje veel beter in de wagen.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:32

Wij hebben de maxi cosi mura 3 en die bevalt erg goed.
We hebben voor deze gekozen door de offroad wielen omdat we in een erg bosrijk gebied wonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Clapperdie vr 14 sep 2012 - 23:33

Wij hebben een easywalker (met 3 wielen) bevalt ons erg goed. Heel wendbaar, makkelijk in- en uit te klappen en neemt in de auto weinig plek in. De wielen kunnen ook heel makkelijk los/vast gemaakt worden.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Snoes vr 14 sep 2012 - 23:51

Wij hebben de Maxi-Cosi Mura 4. Ik vind 'm heel erg mooi en qua prijs ook goed betaalbaar. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik hoor eigenlijk zowat enkel positieve ervaringen hierover.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Annie24 vr 14 sep 2012 - 23:52

Wij hebben de Mutsy 4Rider en ik heb er spijt van.

Wat ik een nadeel vind:
- het onderstel is toch best behoorlijk groot als hij ingeklapt is en ook zwaar. Zeker als je bv naar de stad gaat en je hem 2x in en uit de auto moet tillen.
- Y. was echt niet groot, maar in de wagenbak had hij al snel te weinig bewegingsruimte. De wandelinzet was toen nog te groot waardoor hij een maand of 2 in de maxi cosi heeft doorgebracht. We gingen nooit langer dan 1,5 uur weg en dat was op dat moment de enige mogelijkheid
- ik vind Y. totaal niet goed zitten in de wandel inzet. In het begin dacht ik nog dat het kwam omdat hij nog zo klein was. Toen dacht ik dat het kwam doordat ik hem verkeerd ingesteld had, maar inmiddels hebben we alle instellingen al geprobeerd en is hij bijna 15kilo, maar nog steeds zit hij niet goed. Hij hangt/ligt meer dan dat hij zit en zonder gordels zou hij uiteindelijk op z'n rug liggen ben ik bang

Wat ik een voordeel vind:
- de luchtbanden (maar waarschijnlijk zijn er meer kinderwagens met luchtbanden?)
- de grote boodschappenmand die je er bij kan kopen is Ă©cht een uitkomst
- de rem is makkelijk te bedienen wat voor mij een pré was omdat ik door een spierziekte bijna geen kracht in mijn voeten heb

Achteraf gezien heb ik er veel spijt van. De enige reden dat we hem nog hebben is om de grote boodschappenmand. Hij wordt eigenlijk alleen maar gebruikt op woensdag en zaterdag om even boodschappen mee te halen, want door die grote mand kan ik superveel meenemen anders had hij allang op marktplaats gestaan. Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Sanne vr 14 sep 2012 - 23:53

Wij hebben de Joolz Day uit de earth collectie van vorig jaar. Ik ben er blij mee. De wagen is ontzettend wendbaar, makkelijk in te klappen en de wandelwagen kan van je af en naar je toe geplaatst. Verder is het een hoge wagen, wat prettig is als je lang bent. De duwstang is ook heel makkelijk in hoogte verstelbaar, dat kun je ook tijdens het lopen doen.

Mijn advies is om in de winkel de wagens uit te testen. Ik had mijn oog op de Bugaboo laten vallen, maar hij viel mij tegen in de winkel. Ik vond de wagenbak erg laag en het handvat is ovaal, dat ligt bij mij niet lekker in de hand. Ook vond ik hem minder mooi dan de Joolz. Ik vind de reiswieg van de Bugaboo vrij lomp ten opzichte van de Joolz.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Snoes vr 14 sep 2012 - 23:55

Annie24 schreef:
Wat ik een voordeel vind:
- de luchtbanden (maar waarschijnlijk zijn er meer kinderwagens met luchtbanden?)
Ja, dat heeft de MC Mura 4 ook en dat vind ik ook echt een voordeel. Wij verwachten redelijk veel te gaan wandelen met hond + baby in het bos, en dan is dat echt wel aan te raden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  *Lookie* za 15 sep 2012 - 0:26

Wij hebben de maxi cosi mura 4. En we zijn er heel blij mee, hij rijdt lekker licht, goed inklapbaar (past ook in kleine auto's), de maxi cosi kan erop.. erg handig!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Muis za 15 sep 2012 - 0:30

Wij hebben een Bugaboo en ik vind hem tot nu toe fantastisch. Ben alleen nog niet verder gekomen dan er mee crossen in de woonkamer laughcry
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Viva za 15 sep 2012 - 0:32

Wij hebben nu de bugaboo cameleon.
Eerst vond ik de joolz erg mooi, fijner qua hoogte dan de bugaboo, even wendbaar als de bugaboo.
Maar ik wil ook echt boodschappen doen met de joolz, en dat boodschappenmandje onderin is erg klein.
Bij de bugaboo kom je eerst niet zo goed bij de mand eronder, maar later wel, als je kindje kan zitten.
Echt mee gereden heb ik nog niet, want onze dochter is er echt te groot voor :p en de baby nog niet geboren...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Puggle za 15 sep 2012 - 0:51

Hier ook de bugaboo! Geweldige wagen, ik heb geen nadelen eraan. Hij wandelt ook echt heerlijk, heel licht en wendbaar. In de supermarkt duw ik hem makkelijk met een hand alle kanten terwijl ik een winkelmandje op wieltjes achter me aan trek laughcry

Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  liesje za 15 sep 2012 - 0:52

Wij hebben de maxi cosi mura 4 heerlijke wagen kan niet anders zeggen
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Annie24 za 15 sep 2012 - 0:54

Muis schreef:Wij hebben een Bugaboo en ik vind hem tot nu toe fantastisch. Ben alleen nog niet verder gekomen dan er mee crossen in de woonkamer laughcry

Dat is ook leuk Laughing Ik heb ook uren doorgebracht met de wagen héén en weer rijden toen ik nog zwanger was laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  tweeling za 15 sep 2012 - 1:04

Haha muis Laughing
Wij hebben ook de joolz, vind hem mooi, wendbaar, hoog, makkelijk inklapbaar. Verder nog geen ervaring, hoop er snel mee te kunnen showen Wink
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  M-G za 15 sep 2012 - 1:07

Wij hebben de mutsy urbain rider.

Ik heb hem nog niet echt gebruikt want de kleine is nog op komst.
Maar wat mij erg handig lijkt aan deze kinderwagen:
- de luchtbanden en gemakkelijk te bereiden op alle soorten ondergronden
- de duwstang is in hoogte verstelbaar (aangezien ik een stuk kleine ben dan mijn vrend lijkt me dit heel handig)
- frame is gemakkelijk in te klappen
- de kinderwagenbak is erg ruim
- zwenkwielen (maar ik weet niet of ik dit nou handig vind of juist irritant)
- de zitting is omkeerbaar
- de wielen zijn ook erg makkelijk te verwijderen

Verder zal ik het nog moeten ondervinden maar mijn collega heeft er veel plezier van gehad, dus ik hoop dat ik dat ook heb.

M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Supertalentje za 15 sep 2012 - 1:16

Wij hebben ook een Joolz Day. Punten waar we rekening mee gehouden is het gewicht, of het makkelijk in de auto past, wendbaarheid en gebruiksgemak. De Bugaboo is nog iets lichter in gewicht, maar in de winkel voelde ik dit verschil niet. De Bugaboo pastte niet in de auto, de wielen eraf halen was trouwens ook een cursus voor nodig Wink Bij Joolz gaat dit laatste veel makkelijker. In de winkel vond ik de Joolz fijner rijden en hij is erg makkelijk in gebruik. Hij is wel wat prijzig, als je alleen op zondagmiddag een half uurtje wilt gaan wandelen zou ik voor een goedkopere gaan.

Ik zou gewoon kijken wat je zelf belangrijk vindt en vooral veel rondjes gaan lopen met alle wagens die ze hebben bij de Prenatal Wink

Ik zag nog iets over het boodschappenmandje; die is bij Joolz om te huilen smile Toen ik de wiegbak er nog op had hing ik een grote luiertas over het handvat en nu ik de wandelwageninzet er op heb heb ik de boodschappentas xxl (geloof ik, is van Joolz) gekocht.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Floor za 15 sep 2012 - 2:10

liesje schreef:Wij hebben de maxi cosi mura 4 heerlijke wagen kan niet anders zeggen

Inderdaad hier ook de mura 4 (=4 wielen). Wij zijn er heel blij mee.
Ik wou perse 4 wielen, heb veel wagens geduwd in de winkels maar niet alles kon ik gemakkelijk mee overweg (ik heb weinig kracht en veel pijn dus het moest voor mij gemakkelijk zijn)
Grote wagenbak, wagenbak zit ook hoog
Mooi zitje (met verlengbare kap), zitje kan ook naar je toe, dat vond ik de eerste maanden erg fijn, nu kijk hij de andere kant op zodat hij meer kan zien. Het zit je heeft een 'stuurtje' waaraan hij altijd vasthoudt.
De duwstang is in hoogte verstelbaar (dat vind mijn man erg prettig)
Hij is klein opvouwbaar en de wielen kunnen er gemakkelijk snel op/af.
Luchtbanden vond ik ook een vereiste.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Roodkapje za 15 sep 2012 - 2:30

Supertalentje schreef:Wij hebben ook een Joolz Day. Punten waar we rekening mee gehouden is het gewicht, of het makkelijk in de auto past, wendbaarheid en gebruiksgemak. De Bugaboo is nog iets lichter in gewicht, maar in de winkel voelde ik dit verschil niet. De Bugaboo pastte niet in de auto, de wielen eraf halen was trouwens ook een cursus voor nodig Wink Bij Joolz gaat dit laatste veel makkelijker. In de winkel vond ik de Joolz fijner rijden en hij is erg makkelijk in gebruik. Hij is wel wat prijzig, als je alleen op zondagmiddag een half uurtje wilt gaan wandelen zou ik voor een goedkopere gaan.

Ik zou gewoon kijken wat je zelf belangrijk vindt en vooral veel rondjes gaan lopen met alle wagens die ze hebben bij de Prenatal Wink

Ik zag nog iets over het boodschappenmandje; die is bij Joolz om te huilen smile Toen ik de wiegbak er nog op had hing ik een grote luiertas over het handvat en nu ik de wandelwageninzet er op heb heb ik de boodschappentas xxl (geloof ik, is van Joolz) gekocht.

Wij hebben hier ook de Joolz Day Earth Cactus Green. Ik ben er helemaal weg van. Voor ons zoontje hadden we de Bugaboo maar dit is qua ergonomie is 10 x betere wagen als de Bugaboo. Het boodschappenmandje is wat kleiner maar heb ik nog niet echt last van. Ik heb ook de boodschappentas XL gekocht.. is maar 39 euro en kan volgens mij een hoop in. Dat kan er wel pas op als de wiegbak eraf is.
Hoe hij inklapt weet ik niet... wij hebben de wagen nog nooit ingeklapt omdat de wagen nooit mee in de auto gaat. We gebruiken hem alleen om naar het dorp te wandelen en verder staat hijin de weg in onze hal Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Dikkie Dik za 15 sep 2012 - 2:50

Wow!! Wat een hoop bruikbare reacties!! Thnx. Hebben jullie nog tips wat betreft de winkel? Ik zag Prenatal voorbij komen, maar dat is volgens mij een vrij prijzige winkel. We zijn nu wezen kijken bij babydump en baby en tienerkamers. Is Babypark nog een goede optie om naar toe te gaan??
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Jade za 15 sep 2012 - 3:00

Wij hebben vandaag een Joolz Day Earth besteld! Ik ben er nu al helemaal verliefd op!

Hoe hij bevalt weet ik niet, maar vond de service bij babydump veel beter! Bij prenatal gaat de garantie in op de dag van aankoop, bij babydump pas op de geboortedatum! Ook een verschil.

De babydump heeft nu ook een goede aanbieding met maxicosi en verzorgingstas. Ik wilde de verzorgingstas niet, dus heb dat bedrag korting gekregen op de voetenzak.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Printje za 15 sep 2012 - 3:03

Floor schreef:
liesje schreef:Wij hebben de maxi cosi mura 4 heerlijke wagen kan niet anders zeggen

Inderdaad hier ook de mura 4 (=4 wielen). Wij zijn er heel blij mee.
Ik wou perse 4 wielen, heb veel wagens geduwd in de winkels maar niet alles kon ik gemakkelijk mee overweg (ik heb weinig kracht en veel pijn dus het moest voor mij gemakkelijk zijn)
Grote wagenbak, wagenbak zit ook hoog
Mooi zitje (met verlengbare kap), zitje kan ook naar je toe, dat vond ik de eerste maanden erg fijn, nu kijk hij de andere kant op zodat hij meer kan zien. Het zit je heeft een 'stuurtje' waaraan hij altijd vasthoudt.
De duwstang is in hoogte verstelbaar (dat vind mijn man erg prettig)
Hij is klein opvouwbaar en de wielen kunnen er gemakkelijk snel op/af.
Luchtbanden vond ik ook een vereiste.

Wij hebben een maxicosi mura 3 en op zich is het idd een hele fijne wagen maar ik vind hem erg breed en ik vind dat hij in het wandelzitje altijd teveel hing. Die stoel kan niet helemaal recht maar hangt altijd wat naar achteren.
Ik weet niet of het nu nog steeds mijn eerste keuze geweest zou zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Roodkapje za 15 sep 2012 - 3:06

Jade schreef:Wij hebben vandaag een Joolz Day Earth besteld! Ik ben er nu al helemaal verliefd op!

Hoe hij bevalt weet ik niet, maar vond de service bij babydump veel beter! Bij prenatal gaat de garantie in op de dag van aankoop, bij babydump pas op de geboortedatum! Ook een verschil.

De babydump heeft nu ook een goede aanbieding met maxicosi en verzorgingstas. Ik wilde de verzorgingstas niet, dus heb dat bedrag korting gekregen op de voetenzak.

Welke kleur heb je genomen? Leuk hoor! Heerlijke wagen!

@TO : Ik zou zeker naar BabyPark gaan... vind ik zelf een veel fijnere winkel als Prenatal ofzo.. ( wij gaan in G.ouda altijd) die is best groot en hebben aardig wat! wat ik ook belangrijk vind is dat je niet meteen een verkoper in je nek hebt hangen!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen?? Help!! Empty Re: Welke kinderwagen?? Help!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum